Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@ash, hou je hem nog binnen? Of begint ie al een beetje zin te krijgen de buiten wereld te verkennen.

@inge35 ja wat een haar he! Vind het zo gek dat roos zo donker is..man en ik beide blond hihi

En iedereen bedankt voor de felicitaties

@acj1984 echt spannend die eerste weken! Maar op de een of andere manier daarna ook alles hoor.. Leven van echo tot echo. En wat fijn zo'n goede echofoto en heerlijke geruststelling! Kun je er even weer tegenaan.

@kims wauw en is je feestje al geweest?

@menace, wauw gefeliciteerd en welkom hier

@poekie ik ben blij dat ik steeds zelfstandiger wordt hihi.. Maar wat heb ik opeens een last van heimwee.. Zo maf.. Ik wil gewoon graag naar huis..gisteren is mn man even naar huis gegaan, wat dingen voor me halen.. Dan merk je toch wel dat t pittig is 2, kleintjes en eigen herstel.. We hopen dit weekend naar huis te kunnen.

Kilam is een beetje ons zorgen kindje. Hij dronk in t begin slecht, haalt ie nu allemaal in gelukkig. Vanmorgen deden ze gehoortest, of er is iets bij hem, of t werkte niet goed door oorsmeer... Laten we in Nederland nog een keer doen.

Vandaag ook naar kinderarts.. Vind ik best spannend. Ze dachten dat kilam niet kon plassen, hij heeft een gespleten voorhuidje. Plassen kan ie heel goed, en geweldig die knalpoepen tegen verpleging of papa aan

De kinderarts gaat vandaag de babies onderzoeken, ook de heupjes enzo wordt standaard echo gemaakt. Toch wel spannend hoor!

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

• Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend Danlon! Hoop dat ze gauw “goedgekeurd” zijn! Ik snap ook je heimwee, ik heb zoveel gehuild dag 3 en dag 4 (kraamtranen, mijn hemel je huilt echt om alles.) en toen ik eenmaal thuis was ging de stroom tranen iets minder hard.

En oh joh twee babies! Ik heb zo vaak aan je gedacht afgelopen dagen. Je bent al zo druk met 1, laat staan met 2 én een peuter. Respect!

Julian zit nu 40 gram boven zijn geboortegewicht! Hoera!! Hij weegt nu bijns 2800 gram. Nog steeds niet heel groot, maar hij krijgt al een beetje bolle wangetje. En heeft ook een beetje spruw, dus we moeten naar de huisarts. Jee in de maxi cosi, timen met voeding, oh boy het is wel even plannen. Haha!

Wat voor feestje had jij Kims? Leuk? Vast! (Enneh.. werkt de spray al?)

Enneh ACJ, idd lekker van genieten. En vaker naar de VK gaan als je gerustgesteld wilt worden. En zoals Danlon al zei, er komen steeds nieuwe zorgen bij. En dat stopt dus niet als je baby er is.

Ash vind je het niet gek? You’re next baby zó leuk dat de babies geboren worden nu.

Liefs ook aan de rest die ik nu niet genoemd heb. Of als ik je naam bij het verkeerde onderwerp heb gezet. Iets met Zwangerschapsdementie

X Inge

Geplaatst
Spannend Danlon! Hoop dat ze gauw “goedgekeurd” zijn! Ik snap ook je heimwee, ik heb zoveel gehuild dag 3 en dag 4 (kraamtranen, mijn hemel je huilt echt om alles.) en toen ik eenmaal thuis was ging de stroom tranen iets minder hard.

En oh joh twee babies! Ik heb zo vaak aan je gedacht afgelopen dagen. Je bent al zo druk met 1, laat staan met 2 én een peuter. Respect!

Julian zit nu 40 gram boven zijn geboortegewicht! Hoera!! Hij weegt nu bijns 2800 gram. Nog steeds niet heel groot, maar hij krijgt al een beetje bolle wangetje. En heeft ook een beetje spruw, dus we moeten naar de huisarts. Jee in de maxi cosi, timen met voeding, oh boy het is wel even plannen. Haha!

Wat voor feestje had jij Kims? Leuk? Vast! (Enneh.. werkt de spray al?)

Enneh ACJ, idd lekker van genieten. En vaker naar de VK gaan als je gerustgesteld wilt worden. En zoals Danlon al zei, er komen steeds nieuwe zorgen bij. En dat stopt dus niet als je baby er is.

Ash vind je het niet gek? You’re next baby zó leuk dat de babies geboren worden nu.

Liefs ook aan de rest die ik nu niet genoemd heb. Of als ik je naam bij het verkeerde onderwerp heb gezet. Iets met Zwangerschapsdementie

X Inge

Ze zijn goedgekeurd! En kilam hoeft geen operatie.

Haha ja die kraamtranen heb ik nu ook erg veel last van bah.. Bij eerste amper gehad... Nu dubbel zo hard.. Lag alleen op kamer moet nu delen omdat ze gaan verbouwen.. Bah. Mja zij zal een tweeling ook niet leuk vinden

Wat goed nu met Julian zn gewicht!!

Wij doen er nu alles aan morgen naar huis te kunnen.. Maar inderdaad dat geplan enzo lijkt mij ook spannend en dat alleen maar voor de rit naar huis

Moet je voor spruw heen? Ik heb bij mijn zoon gebeld en gelijk gekregen. Moest wel even zeuren dat ik ook voor mij kreeg en niet alleen voor koen.. Sterkte in ieder geval maar komt vast wel Goed!

Geplaatst

Goeie middag dames

Voor alle zwangere die bevallen zijn Gefeliciteerd Geniet ervan 🎉🎉🎉🎉 jullie gaan een mooie tijd tegemoet.

Ik heb ook goed nieuws Ik ben ZWANGER 🤗🤗🤗 ben zoo blij 😁was nog zoo onwerkelijk maar de testen lopen allemaal mooi op en de clearblue kwam overeen dus begin het nu ook echt te beseffen en te geloven 😂

24 april heb ik mijn eerste echo en dan ben ik 7 weken en 4 dagen

Voor alle andere dames nog even en dan is het jullie beurt om de kleine te mogen vasthouden

Liefs Miranda❤️😘

Geplaatst

@ACJ Wat een prachtige foto! En wat een opluchting of niet. Ik lag echt huilend in de stoel met die echo ☺. Dat is nou jullie wondertje, aanstaande mama! Wil dat al landen?

@Menace Jaaa! Join the club! Het is nog even spannend. Maar de eerste horde is genomen en ik duim voor een prachtige echo

@Danlon Wat leuk dat Kilam even zijn kunsten vertoont aan papa en de verpleegkundige . Ja je hebt een pittig clubje nu met al die kleintjes . Ik hoop dat je ondanks dat nog momentjes van rust kunt vinden.

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Geplaatst
Goeie middag dames

Voor alle zwangere die bevallen zijn Gefeliciteerd Geniet ervan jullie gaan een mooie tijd tegemoet.

Ik heb ook goed nieuws Ik ben ZWANGER ben zoo blij was nog zoo onwerkelijk maar de testen lopen allemaal mooi op en de clearblue kwam overeen dus begin het nu ook echt te beseffen en te geloven

Voor alle andere dames nog even en dan is het jullie beurt om de kleine te mogen vasthouden

Liefs Miranda❤️

Joehoeeeeee wat gewéldig! Gefeliciteerd! Op naar de eerste mooie echo! En geniet van de fijne positieve testen! ❤️

Geplaatst
Goeie middag dames

Voor alle zwangere die bevallen zijn Gefeliciteerd Geniet ervan jullie gaan een mooie tijd tegemoet.

Ik heb ook goed nieuws Ik ben ZWANGER ben zoo blij was nog zoo onwerkelijk maar de testen lopen allemaal mooi op en de clearblue kwam overeen dus begin het nu ook echt te beseffen en te geloven

Liefs Miranda

Gefeliciteerd Miranda! Welkom bij dit clubje . Gek he? Zo van het ene op het andere moment ben een aanstaande mama. Nu lekker uitkijken naar 24 april

Geplaatst

Hey meiden!

Allereerst Miranda en Menace. Wat ben ik blij voor jullie. Gefeliciteerd!! Welkom meiden! Wat een heerlijk nieuws!

Weet dat het super slopend is die spannende eerste tijd. Vond ik zelf ook doodeng. Het wachten in de eerste weken duurt heel lang, maar zodra je je mooie ukkie op de echo ziet ben je in de zevende hemel zo blij! Positief blijven en genieten van dit mooie wonder!

Hier alles zozo. Kan nog steeds bijna mijn bed niet uit van de pijn in mijn schouders en op mijn borst. Super balen en verveel me kapot! Nog series aan te raden?

Gisteren de suikertest gehad (de kleine) en ben net gebeld dat die niet goed was. Verdorie! Schrik daar wel enorm van. Heb de dagen daarvoor geen fruit of snoep gegeten. Dat laatste doe ik sowieso al weinig. Een minuscuul blokje per dag is het enige zoete wat ik eet. Maar waarden waren dus te hoog.. 154 en 130 is hier de max. Zegt me niets nog.

Maandag terug voor uitgebreide test. Dus 3x prikken in 2 uur.. zucht..

Kim had jij niet je dieet voor hetzelfde? Wat moest jij eten op een dag?

Hele domme vraag misschien.. misschien weet iemand dit. Ik drink suikervrije limonade van de AH om aan mijn 2 liter vocht te komen. Zorgt die fake sugar ook voor hetzelfde effect als suiker? Of zeg ik nou iets heel stoms?

Ik eet op een dag ongeveer dit.

* Ontbijt:

Grote bak no fat yoghurt met muesli en een banaan (weliswaar met zoetstof)

*tussendoor:

Bakje low fat cottage cheese en cherry tomaatjes of worteltjes of paprika

Lunch:

* 2 donkerbruine boterhammen met gerookte kipfilet en komkommer

* 1 donkerbruine boterham met kaas

Tussendoor:

* kom tomatensoep of andere soep en een plakje gerookte kipfilet

Diner:

* normaal eten (alleen eet ik bijna geen aardappels) dus kom aan genoeg groenten en vlees etc. Geen toetje.

Savonds:

*appel

En dan dus ergens op de dag een blokje chocola of een after eight.

Maar mijn mening viel dat mee. Maar ben nu enorm onzeker gemaakt door dit telefoontje net.

Ben in het begin aardig wat kilo's aangekomen, maar afgelopen 4 weken maar 0,7kg. Zit nu met 26 weken op 8kg.

Pfff zit ik nou voor niets te stressen? Baby was wel oke. Echo was goed. Hij groeit goed. Niet te groot wat ze eerst zeiden. Zat prima op gewicht en groei.

Zucht.. niet leuk dit.. hopelijk valt die tweede test mee maandag..

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Geplaatst
Hey meiden!

Allereerst Miranda en Menace. Wat ben ik blij voor jullie. Gefeliciteerd!! Welkom meiden! Wat een heerlijk nieuws!

Weet dat het super slopend is die spannende eerste tijd. Vond ik zelf ook doodeng. Het wachten in de eerste weken duurt heel lang, maar zodra je je mooie ukkie op de echo ziet ben je in de zevende hemel zo blij! Positief blijven en genieten van dit mooie wonder!

Hier alles zozo. Kan nog steeds bijna mijn bed niet uit van de pijn in mijn schouders en op mijn borst. Super balen en verveel me kapot! Nog series aan te raden?

Gisteren de suikertest gehad (de kleine) en ben net gebeld dat die niet goed was. Verdorie! Schrik daar wel enorm van. Heb de dagen daarvoor geen fruit of snoep gegeten. Dat laatste doe ik sowieso al weinig. Een minuscuul blokje per dag is het enige zoete wat ik eet. Maar waarden waren dus te hoog.. 154 en 130 is hier de max. Zegt me niets nog.

Hele domme vraag misschien.. misschien weet iemand dit. Ik drink suikervrije limonade van de AH om aan mijn 2 liter vocht te komen. Zorgt die fake sugar ook voor hetzelfde effect als suiker? Of zeg ik nou iets heel stoms?

* Ontbijt:

*tussendoor:

Lunch:

Tussendoor:

Diner:

* normaal eten (alleen eet ik bijna geen aardappels) dus kom aan genoeg groenten en vlees etc. Geen toetje.

Savonds:

*appel

Maar mijn mening viel dat mee. Maar ben nu enorm onzeker gemaakt door dit telefoontje net.

Ben in het begin aardig wat kilo's aangekomen, maar afgelopen 4 weken maar 0,7kg. Zit nu met 26 weken op 8kg.

Pfff zit ik nou voor niets te stressen? Baby was wel oke. Echo was goed. Hij groeit goed. Niet te groot wat ze eerst zeiden. Zat prima op gewicht en groei.

Jeetje, wat balen! Ligt eraan wat voor series je leuk vindt... Ik ben begonnen met goodwife

Maar suits en orange is the new black vond ik ook erg leuk... Geboorte kaartjes uitzoeken en alvast enveloppen schrijven?

Op je verdere verhaal... Ik ken beide kanten, Duitsland en Nederland. En inderdaad zijn dat beetje de max waarden in Duitsland.ik vind het niet gek wat je eet.. Ennuh fruit zijn snelle suikers die na 1 uur hooguit pieken en dan zwakt het af.. En van mijn Diabetesverpleegkundigen in Duitsland moest ik juist smiddags wat lekkers nemen om. Niet te ver te dalen.

Ik denk dat je er niet altijd iets aan kan doen met je suiker hoor. Het is je lichaam die anders reageert door zwangerschap. Daar heb je niet altijd invloed op helaas..

En ook al waren onze kleintjes wat aan de grote kant... Zelfs dit zou niet aan de diabetes hebben gelegen volgens de arts..

Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt!!

Geplaatst
Jeetje, wat balen! Ligt eraan wat voor series je leuk vindt... Ik ben begonnen met goodwife

Maar suits en orange is the new black vond ik ook erg leuk... Geboorte kaartjes uitzoeken en alvast enveloppen schrijven?

Op je verdere verhaal... Ik ken beide kanten, Duitsland en Nederland. En inderdaad zijn dat beetje de max waarden in Duitsland.ik vind het niet gek wat je eet.. Ennuh fruit zijn snelle suikers die na 1 uur hooguit pieken en dan zwakt het af.. En van mijn Diabetesverpleegkundigen in Duitsland moest ik juist smiddags wat lekkers nemen om. Niet te ver te dalen.

Ik denk dat je er niet altijd iets aan kan doen met je suiker hoor. Het is je lichaam die anders reageert door zwangerschap. Daar heb je niet altijd invloed op helaas..

En ook al waren onze kleintjes wat aan de grote kant... Zelfs dit zou niet aan de diabetes hebben gelegen volgens de arts..

Ik ga voor je duimen dat het allemaal meevalt!!

Ja de schrik zit er wel even in bij mij nu. Ik dacht dat ik gezond genoeg at. Volgens mij is het ook niet zo slecht en ik weet dat je lichaam dit tijdens de zwangerschap goed in de war kan gooien. Maar had hier niet helemaal op gerekend. Echt afwachten dus nu tot maandag. Dinsdag hebben ze dan hopelijk de uitslagen en ik ga heel hard duimen dat het dus oké is. Pfff...

Hoe is het met jou en je moppies? Wat fijn dat Kilam geen operatie hoeft meid! Super goed om te horen!

Ik hoop echt dat vannacht dan jullie laatste nachtje ziekenhuis is en je morgen als kersverse familie lekker thuis mag genieten. Fantastisch voor je meid! Super blij voor jullie!

Krijg gewoon kriebels in mijn buik als ik jullie mooie baby foto's zie! Kan niet wachten mijn mooie mannetje te zien en te knuffelen. Alhoewel ik hoop dat hij nog lekker lang blijft zitten waar hij zit. Maar wow wat kijk ik er naar uit!

Hopelijk slaap je een beetje vannacht en mag je morgen lekker naar huis. Xx

Geplaatst

@danlon ja de kleine is inmiddels ingedaald en merk gelijk dat de druk op mijn longen en ribben minder is. Ben ik echt blij mee. Verder gewoon nog hopelijk 3 weken uitzingen haha.

@inge35 jaaa weken zijn zo hard gegaan. Hoe we vorig jaar allemaal zo zenuwachtig waren in de eerste 12 weken en daarna de 20 weken echo, het lijkt zo lang geleden. Mogen we nu eindelijk mama zijn/worden.

Geplaatst

@menace & @miranda13 van harte gefeliciteerd meiden en welkom op dit bankje. Lekker genieten van deze spannende tijd/weken.

Geplaatst

Wij mochten gisteren naar huis

Babies zijn bekeken en verder gezond verklaard. Wel last van geelzucht op grenswaarden maar heb er voor gekozen naar huis te gaan. Kraamzorg houdt dit wel in de gaten en die maken zich geen zorgen op dit moment.

Ook zijn ze beide weer wat aan het groeien nu...

De eerste nacht thuis viel mij wel zwaar. Eerst lag ziekenhuis bed niet lekker.. Nu moest ik weer wennen aan mn eigen bed. Ik heb nog wel regelmatig buikpijn maar kan het nog redelijk onder controle houden. Nu hopen dat vocht snel weg trekt want dat heb ik nog steeds in mn buik en ook mn voeten zijn nog steeds niet herkenbaar..

Hopelijk geniet iedereen van het mooie weer! Wij gaan als kilam en roos morgen gegroeid zijn lekker met ze buiten zitten..

Oh trouwens, vandaag zijn ze samen in bad geweest. Tegelijkertijd op mijn armen, wat een bijzondere ervaring... Nog meer bijzonder vond ik te zien dat ze gelijk zo gingen liggen als in mn baarmoeder.. Roos haar hand over kilam heen en kilam weggedoken tegen roos aan

Geplaatst
Wij mochten gisteren naar huis

Babies zijn bekeken en verder gezond verklaard. Wel last van geelzucht op grenswaarden maar heb er voor gekozen naar huis te gaan. Kraamzorg houdt dit wel in de gaten en die maken zich geen zorgen op dit moment.

Ook zijn ze beide weer wat aan het groeien nu...

De eerste nacht thuis viel mij wel zwaar. Eerst lag ziekenhuis bed niet lekker.. Nu moest ik weer wennen aan mn eigen bed. Ik heb nog wel regelmatig buikpijn maar kan het nog redelijk onder controle houden. Nu hopen dat vocht snel weg trekt want dat heb ik nog steeds in mn buik en ook mn voeten zijn nog steeds niet herkenbaar..

Hopelijk geniet iedereen van het mooie weer! Wij gaan als kilam en roos morgen gegroeid zijn lekker met ze buiten zitten..

Oh trouwens, vandaag zijn ze samen in bad geweest. Tegelijkertijd op mijn armen, wat een bijzondere ervaring... Nog meer bijzonder vond ik te zien dat ze gelijk zo gingen liggen als in mn baarmoeder.. Roos haar hand over kilam heen en kilam weggedoken tegen roos aan

Oooh wat goed om te lezen danlon! Zal er vast enorm lief uit hebben gezien hoe die twee in het badje lagen!

Fijn dat alles goed gaat!

Hier alles zn gangetje. Van de week nog een keer een echo om te kijken hoe de placenta ligt. Tot op heden ligt ie te laag, dus als dat niet verandert wordt het een keizersnee, maar we hebben nog wel eventjes tijd.

Ik moet nog 2 weken werken, dan is het meivakantie en daarna nog 3 dagen werken. Dan zit ik op 36 weken en ga ik dus met verlof. Het werken gaat me vooralsnog goed af, dus voorlopig ga ik er maar vanuit dat iig de komende twee weken nog wel goed zullen gaan. Ik ben alleen s avonds wat meer vermoeid, maar dat is natuurlijk niet zo gek.

Slapen gaat op dit moment best goed, dus dat is wel fijn!

Hoe is het verder met iedereen? @ash zit alles nog op zn plek?

@kims jij al met verlof bijna?

@menace en @miranda wat goed dat het bij jullie ook gelukt is. Op naar mooie echo's!!!!

@briarrose hoe gaat het met jou?

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Geplaatst
Hey meiden!

* Ontbijt:

*tussendoor:

Lunch:

Tussendoor:

Diner:

Savonds:

*appel

Kitkat, no worries!!

Zwangerschapssuiker kan je niks aan doen.

Zolang je gewoon gezond eet is er ook geen enkel risico.

En het heeft ook niks met aankomen te maken. Het zijn gewoon hormonen die elkaar in de weg zitten, de een heeft er last van de ander niet.

Zolang je gewoon matigd met suiker blijven je waardes verder goed en heeft je kindje er geen last van.

Ik eet helemaal nu geen koek of snoep meer,

Maar wel bijv. Blokjes kaas en worst, vet mag je wel.

En je moet op de koolhydraten letten op de verpakkingen. Alles drinken alleen wat light is en cristal clear kan gewoon of rivella.

Het is even karig maar ik ben nu uiteindelijk nog maar 9 kilo aangekomen dus stiekem ook wel weer blij ermee.

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Wat heerlijk al die zwangere berichten!

Meiden welkom en elke periode is spannend maar zeker de eerste echo is heerlijk emotioneel om naar uit te kijken!!

Het is jullie gegund ❤️

@Poekie mijn verlof begint 25 april, dus zo’n beetje hetzelfde als bij jou.

Lekker idee he.. nog eventjes en dan gewoon lekker zen.

Omdat we nog met verbouwen bezig zijn heb ik niet veel tijd om te reageren maar volg jullie mooie verhalen wel, zeker van de mama’s.

En natuurlijk spanning die toeneemt voor Ash!

Gister de echo geweest ook van Miranda? Of was het iemand anders? Ben benieuwd iig.

Fijne zonnige dag vandaag dames!

Geplaatst
Foto 4249739165f52a867979205c41624d3c.jpg

Ooh Danlon wat een plaatjes zo knap.

Ben ff niet online geweest en meteen van alles gemist.

Wat fijn dat jullie thuis zijn en geniet er van samen. Hoe gaat het met jullie

Geplaatst

@poekie

Bij mij alles goed hoor! Ons kereltje is ontzettend druk in mijn buik. Ik voel echt de hele dag door getrap enzo. Als ik stil op mijn rug lig zie je hem gewoon gaan in mijn buik.

Verder doe ik rustig aan omdat ik last heb van mijn bekken. Fysio heeft wat oefeningen en regels mee gegeven. Als ik me daar aan houd gaat het prima gelukkig.

Ik zit op het moment ook met een te laag liggende placenta. Dus ik mag met 30 weken ook voor een echo langs komen. Ik hoop dat het nog wegtrekt maar anders word het ook bij mij een rits. Maar ik ben al lang blij dat alles goed gaat met ons kindje. Daar gaat het uiteindelijk om

@Kitkat

Dat heb ik nou ook als ik al die mooie koppies langs zie komen! Ik kijk er ook steeds meer naar uit. Straks voor het eerst je kindje knuffelen

@Danlon

Wat fijn dat jullie nu thuis zijn heerlijk om ze dan in hun eigen wiegje te kunnen leggen lijkt me. Hoe voel jij je ondertussen? En heb je extra controle i.v.m. Hellp?

Ik hoop in ieder geval dat het zo goed blijft gaan met jullie. Het weer helpt in ieder geval wel tegen de geelzucht!

Mijn man en ik zijn dit weekend bij een kinderkleding beurs geweest. Even een mooi scala aan kleertjes scoren voor weinig. Zo leuk om te bedenken dat ons kereltje dat straks aan heeft . Het voelt toch weer een stukje dichterbij nu

Geplaatst

@briarrose ja zo begon het bij mij ook, een te laag liggende placenta. Maar wees gerustgesteld; meestal is dat met 32 weken weer helemaal rechtgetrokken. Vervelend die bekkenklachten! Echt goed op letten en rust nemen! Ik kon op het laatst nog geen 2 minuten staan. Nu na de bevalling is het echt helemaal weg. Hoe fijn, gewoon lang staand douchen!

Meiden ik snap dat je bijna niet kan wachten om je baby te knuffelen. Ik lig languit op de bank, ons knappe kind in mijn armen, hij heeft net een dikke fles weggetikt en ligt uitgeteld in zijn doek tevreden te slapen. Ik kan alleen maar verliefd naar hem kijken. Af en toe slaat hij zijn ogen op, gaapt even en slaapt weer lekker door.. echt zó zalig! ❤️❤️

Verder heb ik nog best veel last van de wonden in mijn buik, maar kan al wel wat meer doen; wasje vouwen en koken bijvoorbeeld.

De borstvoeding is helemaal niet op gang gekomen na de operatie. We hebben er veel aan gedaan, samen met de lactatie deskundige maar we hebben moeten constateren dat het gewoon niet lukte. Ik produceer te weinig. Het zou alleen nog een kleine kans hebben na 3 weken medicatie. En dat ga ik niet doen! Ik wil geen hormoon medicijn meer slikken voorlopig. Ik ben ook sinds gisteren gestopt met kolven. @danlon hoe gaat dat bij jou?

@mariaG hoe gaat het bij jou?

Geniet lekker van alle bewegingen in je buik meiden! Nu achteraf was die zwangerschap zo kort, terwijl ik het tijdens die tijd ook zó lang vond duren. Haha! En dadelijk... zalig die baby knuffelen hoor. Het is echt geweldig.

Liefs Inge

Geplaatst

@briarrose...een rits bij mij is het vanuit binnen gehecht dus geen rits te zien..

En mijn trombocyten waren nog niet zo laag voor hellp dus houden ze het op pre eclampsie. Ik controleer thuis mn bloeddruk regelmatig en heb mn medicatie nog daarvoor. Als t omlaag gaat dan gaan we verder afbouwen. Hoef nu pas 24 mri voor nacontrole.

@inge35

Ik heb dat ook met bv maar was dit keer voorbereid dus ben er rustiger onder. Bij mn eerste zoon ook lactatiekundige laten komen. Die zei t komt minder op gang door ivf, t komt minder op gang door kz en dan heb ik ook nog eens weinig melkklieren.. Tja dit keer is t niet anders natuurlijk. Ik combineer daarom bv met flesvoeding. Eerst borst en dan hup fles erachteraan. Wat ze binnen krijgen is meegenomen. Ze hebben natte melkmondjes dus krijgen wel wat binnen. Ik heb 1 voeding alleen fles gegeven en gekolfd, had 2 druppels ofzo.

Tis voor mij simpel, ze krijgen dit zolang ik t leuk en fijn blijf vinden maar ik stop in ieder geval voor ik aan het werk ga. Hoe ben je er zelf onder?

Ik ben wat minder actief hier. Erg druk en veel. Moe. Ook is er veel gebeurt wat ik emotioneel een plek moet geven..

Zet m op dames die nog moeten!!!

Geplaatst

Dames ik denk dat de kleine vandaag komt. Ik heb een uur geleden water verloren en al heel de tijd verschrikkelijk kramp, gevoel dat alles samen trekt. Zit vandaag op 37 weken en 4 dagen. Ik moet de verloskundige om 09.00 uur bellen, zou om 09.45 uur een afspraak hebben maar zo kan ik echt niet lopen.

Geplaatst
Dames ik denk dat de kleine vandaag komt. Ik heb een uur geleden water verloren en al heel de tijd verschrikkelijk kramp, gevoel dat alles samen trekt. Zit vandaag op 37 weken en 4 dagen. Ik moet de verloskundige om 09.00 uur bellen, zou om 09.45 uur een afspraak hebben maar zo kan ik echt niet lopen.

Ohhh spannend!!! Doe net een voeding en zie je bericht.. Heeeel veel succes

Geplaatst

@danlon dank je wel. Hoe gaat het met jou en de kleintjes? Ik stapte uit bed en bleef stromen. Ik hou je op de hoogte.

Geplaatst
@danlon dank je wel. Hoe gaat het met jou en de kleintjes? Ik stapte uit bed en bleef stromen. Ik hou je op de hoogte.
Op zich goed. Kleintjes groeien goed, we voeden om de 4 uur en t lukt me snachts alleen heb nog kraamhulp tot zaterdag dus hoe meer ik rust hoe beter ik mij voel.

Spannend joh!!. Maar het is begonnen.. Straks knuffelen met je kleine man

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden