Ga naar inhoud

Wachtbankje/Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo dames,

wat een lieve berichten.

Ik gebruik bolletjes. 3x per dag 2.

Ik weet niet of je dan ongesteld kan worden maar ik heb 2 emmy's zou het daar aan kunnen liggen dat er 1 het niet heeft gered? nou iig ik bel morgen naar het ziekenhuis, daar zouden ze het mij wel kunnen vertellen neem ik aan.

Ik had ook bij vlagen licht menstuatie gevoel, soms voelde het goed, soms niet. maar mijn schoonzus vind dat ik toch maar een test moet gaan doen. ik weet niet, miss ben ik wel bang voor de echte waarheid? woensdag is de testdag, dus miss laat ik dan voor de zekerheid wel bloed prikken, en ik denk dat ze dan met het nieuws komen wat ik al weet, ik ben niet zwanger geraakt.

Alles zag er idd heel erg goed uit, Ik ben jong, heb geen last van bijwerkingen gehad, genoeg eitjes, goed bevrucht, alleen dus niet ingenesteld!

maar goed even afwachten, voetbal was een goed 'ontspanningsmoment' naja ik heb wel een paar x met de tenen krom gezeten haha.

nu eerst maar me bedje in duiken.

slaap lekker allemaal!

liefs

Desiree

• Reacties 897
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Deesje,

Wij zitten gelijk op de wachtbank, dus ik zou ook ff afwachten tot woensdag. Kan ook een late nesteling zijn hé.

Nu ik ben ook al ongi geworden tijdens het gebruik van de bolletjes, maar aangezien jij enkel spreekt van wat bruin, zou het ook nesteling kunnen zijn. Ik test ook altijd zelf de dag dat ik voor bloed moet naar het ziekenhuis, kwestie van de ontgoocheling een beetje in de hand te hebben als ik mag bellen in de namiddag.

Oh ja,

HUP HOLLAND HUP .............

Gefeliciteerd met jullie 1e overwinning op het EK !!! Op naar de beker ....

Slaapwel,

Annick

xxx

Geplaatst

He Dees,

Ik heb op mijn testdag (positief), het ziekenhuis gebeld om dat door te geven. Zij waarschuwde me toen dat ik nog wel wat kon vloeien. En vanaf de testdag heb ik dus ook, tot een aantal dagen dat ik met de utrogestan mocht stoppen, donkerbruine afscheiding gehad. En ja, mijn buik voel ik soms ook wel wat. Maar mijn test is dus positief. Ik zou morgen gewoon testen.

Het ziekenhuis zei toen ook tegen mij dat ik altijd mocht bellen als ik het niet vertrouwde, maar dat ik me niet ongerust hoefde te maken als ik er geen buikpijn bij had en er niet grotere hoeveelheden helder rood bloed bij zat.

Groetjessssssssssssss

Geplaatst

He Dees,

Sluit me aan bij de rest van de meiden. Zou gewoon even de echte test afwachten... dan pas weet je het echt zeker. Je hoort zo vaak dat vrouwen nog vloeien (zie Hilde, en hoor het ook van een vriendin van mij) dat wat in onze ogen een ongi is niet per definitie ook een ongi hoeft te zijn (zeker als het alleen bruin is...)

Annick, goed he, die Hollanders! :occasion14: Knap staaltje voetbal gisteren!

Hoe voel je je vandaag? Nog even en dan mag jij ook testen (de echte dan, he, niet zo'n halfgare van dag 10 ;-) Hoop dat jullie beide gewoon lekker zwanger zijn.

Hier ook alles nog prima. Voel nog niks bijzonders, behalve wat buikpijn af en toe. Maar dat kunnen ook mijn darmen zijn, ben daar sowieso gevoelig voor. Maar goed, ik moet nog even, volgende week maandag pas mijn testdatum. Heb al wel uitgerekend dat als ik niet zwanger ben dat ik dan hoogst waarschijnlijk komend weekend ongi word. We zullen het zien!

Geplaatst

hallo,

hmm tja het is ook niet echt rood bloed maar toch wel menstruatie pijn.

Ik ga morgen testen, toch voor de zekerheid, doe het wel bij de huisarts. vertrouw ik wat meer.

toch weer iets hoop.

vloei echt heel weinig nu, echt bruin( vies) ha ha.

misschien is dat wel van 1 van de 2 die het niet heeft gered.

we zien het morgen en jullie horen het morgen.

dag dag

Liefs

Desiree

Geplaatst

Dees, wat zenuwslopend. Kom je de uren een beetje door?

Sterkte!

groeten, Nora.

Geplaatst

Hé Dees,

Na al die bruine zooi, en ook nu wel eens wat buikpijn en heel ietsie bruin nog soms... heb ik vanochtend wel weer een super positieve test gedaan voor Moeders voor Moeders.... De dame van Moeders voor Moeders zei zelfs dat ik wel een hele duidelijke en snelle positieve uitslag had voor zo'n prille zwangerschap. Dus eh.... gewoon testen morgen! Ik ben benieuwd!!!

Groetjesssssssssssssssss

Geplaatst

hoi!

nou de uren, ben ze echt aan het aftellen, nu wel misselijk en rugpijn.

voor de rest niet veel eigenlijk.

pff kon ik de tijd maar even een paar uurtjes verzetten.

vanavond wordt slapen ook weer niks vrees ik.( zou wel weer elke minuut op de wekker voorbij zien komen!

morgen vroeg 8 uur sta ik bij de dokter op de stoep. mijn urine container is al in huis, de assistente vond het ook erg spannend.

nou tot morgen!

ik ga de uren tellen!

Liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Dees, potverdikkie zeg, wat hoor en zie ik nu? Ik baal zo ontzettend met je mee dat kun je bijna niet geloven, hoop ook echt voor je dat het gewoon een beetje oud bloed is of van een innesteling of zo. Geef de moed nu nog niet op. Vind het heel spannend morgen. Laat ons iets weten dan weten wij het ook.

Ik wens je in ieder geval heeeeeeeelll Veeeeeeeel sterkte de komende nacht en ik geloof ik kon ook niet slapen. Ook voor Lukas veel sterkte. Toi toi toi morgen he.

Liefs Cindy, duim weer voor je. (tot ze pijn doen)

Geplaatst

Hee Dees,

Ik ken het gevoel. Ik heb zelf al wat ellende meegemaakt (tijdens zwangerschap bloedverlies en dan maar moeten afwachten) en weet dus uit ervaring hoe slopend dit is. Schrale troost: morgen heb je duidelijkheid. En hopelijk kun je een feestje vieren.

Succes.

Groeten, Nora.

Geplaatst

heeee dees en annick

heeeeeeeeeel veeeeeeel succes morgen,

WE WACHTEN MET SMART OP EEN BERICHTJE VAN JULLIE HOOR!!!!

liefs bri

Geplaatst

Hey meiden,

Aangezien het bij iedereen weer anders is kan je er geen pijl op trekken. W8 de officiële test af, probeer je niet druk te maken, het kan allemaal wel hartstikke meevallen. En dat hoop ik ook!!! Heel veel succes morgen. Ik ga morgen ff op mijn werk op de site spieken om jullie positieve berichten te lezen.

Hier nog geen nieuws. Met de dag van de terugplaatsing meegerekend zit ik nu op dag 7. Heb geen "rare" bijverschijnselen. Wel kan ik eindelijk ook weer naar het toilet (al houdt het niet over :-).

Kan iemand mij vertellen hoe je kunt weten wanneer je eigenlijk ongesteld had moeten worden? Ga je dan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie en tel je daar dan 28 dagen bij op (met een regelmatige cyclus dan), of zit dat anders???

Nogmaals heel veel suc6 meiden. Jullie zijn in mijn ged8en!

Liefs

Geplaatst

Even voor het slapengaan,

Morgen is D - day. Ik heb me voorgenomen geen test te doen alvorens voor bloedname te gaan. Morgenvroeg is het dan zover. In de namiddag mag ik bellen, maar ga pas laat thuis zijn.

Dus mijn berichtje gaat even op zich wachten. Maar vertellen kom ik het.

Dees,

Mijn gevoel zegt dat jij lekker positief bent.....

slaapwel allemaal en thx voor de duimpjes....

Annick

megaknuf en dikke smakkerds

Geplaatst

Kan iemand mij vertellen hoe je kunt weten wanneer je eigenlijk ongesteld had moeten worden? Ga je dan uit van de eerste dag van je laatste menstruatie en tel je daar dan 28 dagen bij op (met een regelmatige cyclus dan), of zit dat anders???

He Natas!

Dat is inderdaad wel de manier waarop ik het heb berekend. Zou voor mij betekenen dat als ik ongi word het komend weekend of op de testdag is. Maar ken mezelf, dat houd ik nooit vol, om te wachten tot dan.... :whistling_girl: dus denk zomaar dat ik zondag zelf een testje ga doen.

Werd vanochtend wakker met behoorlijke buikkrampen, bijna soort ongi gevoel. Is nu alweer weggetrokken, maar schrok wel even. Maar verder ook nog helemaal geen verschijnselen.

Dees, Annick, ben echt super benieuwd naar jullie uitslagen! Hoop zo dat we allemaal lekker zwanger zijn!!

Heel veel succes allemaal, meiden

Geplaatst

meiden.....

en en en en

weten jullie al iets?

ik ben heel benieuwd!!!!

hopelijk horen we snel iets,

hier alles rustig op een paar enorme rammelende darmen na ....

wachten maasr weer w8

liefs bri

Geplaatst

Hihihhi, Annick weet het misschien ook al wel... maar ja, daar weten we van dat we het pas laat te horen krijgen!

Groetjessssssssssssssssss

Geplaatst

hallo dames,

Ik kom met slecht nieuws, ik ben helaas niet zwanger. een hele dikke domper voor ons omdat alles zo voorspoedig is gegaan.

vanochtend zo erg veel bloedverlies dat ik dacht dit kan niet goed zijn!

dus ik val vandaag echt van het wachtbankje af.

mijn mannetje mag vandaag lekker thuis blijven en gaan straks even heerlijk een lange wandeling maken met de hond!

hoop dat het voor de andere dames wat beter uit pakt!

nu eerst even lekker een lange douche.

liefs

Desiree

Geplaatst

Hoi Dees,

Wat jammer nou. Ik hoop echt van harte dat de volgende poging slaagt. Blijf je nog op het forum of kom je in september terug? Sterkte en veel liefs,

Geplaatst

Hoi Dees,

Wat ontzettend rot voor je. Blegh. Ik snap niet waarom zo'n eitje zich nou niet innestelt......Veel sterkte de komende tijd om deze teleustelling te verwerken.

Groeten, Nora.

Geplaatst

hallo meiden,

dees wat vervelend voor je....

veel sterkte!!!!

ook ik dreig van het bankje af te vallen.....:sad2:

vanaf vanmiddag donker bloedverlies wat steeds een beetje helderder wordt...

heb nog wel de bolletjes ingebracht maar mijn gevoel zegt dat het heel snel door zal zetten....

snap er helemaal niets van, eerst voel je niets en dan out of the blue is er bloedverlies.....

maandag was de tp een week geleden dus de innesteling kan het niet meer zijn toch....?

afwachten nog even maar weer...

ik houd julie op de hoogte, voor alle andere dames val nou aub niet van het bankje af!!!!!!!

liefs bri

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden