Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Gast Amanda
Geplaatst

oooooh Lis, wat mooi!! Vooral die tweede foto, echt leuk! Maar die eerste en laatste vind ik ook heel mooi, apart!!

Lekker ding is het!

Nou, dan nog eentje van Len..:

Lekker buiten, met zand en water spelen:

EPSN3354.jpg

EPSN3359.jpg

• Reacties 81
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

wat een gave foto's weer allemaal!!

en wat worden ze al groot he!!

leuk ding trouwens joos!!

hier nog wat foto's van milan!

foto=uf4c3gkf

foto=w48paspd

foto=q4g7tfxa

foto=ncz7tq83

foto=etxpb4gt

foto=lxos66cr

foto=q4g7tfxa

Geplaatst

EPSN3376.jpg

EPSN3374.jpg

Milan is toch echt een scheet!!! En dat haar, leuk man!

Geplaatst

Wat een super foto's allemaal weer hoor!

Heerlijk, al die dubbele plooien en spekbenen haha.

Lis, leuk van jullie creche zeg!

Ik moet nodig ook weer eens foto's maken en erop zetten....

Geplaatst

Wat een lekker kereltje is het toch!

Oei oei Amanda wat worden ze al weer groot hé !

Hier een paar foto's van onze drie wondertjes

Kopievankiki157.jpg

Kopievansemsophie024.jpg

Kopievansemsophie062.jpg

Groetjes Manuela

Geplaatst

ik had die andere foto's helemaal niet gezien :huh1: oei oei

Milan is echt zo aan het kijken van welke eendje zal ik eens pakken ! die lach foto is ook zo leuk !!!

Lis ,Sab en jose, heerlijk !!!

Groetjes Manuela

Geplaatst

Manuela, wat een schatjes heb je toch zeg!!!

Prachtige foto's!

Hoe is het met je?? Alles goed? (oeps, off-topic maar ben gewoon even nieuwsgierig hoe het met je gaat!)

Geplaatst

Manuela, wat geef je die 2? Pokon? haha, ze zitten gewoon al!! Wat een kanjers, en wat lijken ze op Kiki!

Leuke blouse heeft Sem aan. wat een lieverdjes.

En ja, wat gaat het hard hé, Kiki ook zo'n ondeugende, eigenwijze peuter?

knuf voor jullie!

Geplaatst

En hier komt Len weer... (sorry..) fototoestel draait over uren hier...

Vandaag in de dierentuin geweest, en thuis in het zwembadje..:

Drie generaties, opa, pappa en Len op stap

EPSN1196.jpg

geitjes aaien en aan hun staartje trekken..

EPSN1208.jpg

En dan, een dutje in de open lucht..

EPSN1215.jpg

Om vervolgens thuis weer fit te zijn voor een zwempartijtje:

EPSN3380.jpg

EPSN3382.jpg

Geplaatst

Prachtig, Amanda!

En je hebt zelf ook lekker verkoeling gezocht zie ik!

Heeeeeeeeeeeeeeel verstandig!!!

Groetjessssssssssssssss

Geplaatst

ja haha, heerlijk was het! En pappa moest drinken voor me halen, want ik kan een kind in water echt niet alleen laten! Goed bekeken hé?

Geplaatst

Manuela, wat ben je toch een rijk mens!

3 prachtige kinderen. En het shirt van Sem is inderdaad tè leuk!

Amanda, ik vind het altijd leuk om foto's van

len te zien hoor, dus blijf lekker plaatsen.

Grappig dat ie met kleding aan al een hele vent is, terwijl hij met zijn zwemluier om weer een lekkere dreumes is.

Geplaatst

Heb even snel gekeken want ik moet zo weg, maar wat een geweldig foto's allemaal weer zeg!!Heerlijke buitenfoto's, de kids in de badjes, geweldig!

Mooie kindertjes allemaal zeg, pfff.

Geplaatst

Dank jullie wel,echt geloof me, maar op dit moment rolt er een traan over mijn wangen,wat zijn wij rijk en wat hebben we een mooie kinderen,Amanda laat je fototoestel maar lekker draaien,ik vind het heerlijk !!!! wij met z'n allen zijn de rijkste en gelukkigste mensen op de wereld daar kan een zak met goud echt niet tegen op !

Het blouse van Sem komt van Ter stal,wij vinden hem ook heel leuk.

Hier gaat het echt heel erg goed,heb helaas niet zo veel tijd om aan de pc te zitten,het is heerlijk druk en met dit mooie weer zijn we bijna niet binnen.

Groetjes Manuela

oja,we hebben al een plaspotje buiten staan en nu heeft ze dus al op het gras geplast en gepoept:tongueP:

Manuela

Geplaatst

Hoi

wat een leuke fotootjes weer allemaal. ze worden snel groot he

manuela wat lijken ze veel op kiki he. leuk

en al potje.

Luca zegt nog bijna niks hoor, maakt wel veel duikelijk snapt veel,maar zeggen....hahah dus potje ff wachten

hier nog een paar van luca

met BBQ!

tn_IMG_2594.jpg

tn_IMG_2595.jpg

tn_IMG_2596.jpg

Stoere vent he.

tn_IMG_2600.jpg

Sinds gisteren vind ie de bank reuze interessant, probeerd er zelf op en af, zit graag nu RUST.hahahaha

tn_IMG_2601.jpg

tn_IMG_2603.jpg

doei

Geplaatst

Leuk Angela!!!

Dat tentje en vooral die BBQ, geweldig!

Wat een lekker ding is het, en hij lijkt al zo groot..!

Geplaatst

Amanda; ik vind het juist leuk de foto's! Dus ga maar lekker door.

Manuela; wat omschrijf je het toch mooi. Ik voel het precies zo.

Zo gelukkig, zo rijk en onbetaalbaar. Ik zag op de site van babyboom dat jullie lekker naar een voetbalwedstrijd waren geweest! Leuk hoor! En goed gezelschap hadden jullie.

Daar kun je zeker leuk mee weg gaan volgens mij!

Angela; wat een leuk tentje en geweldig die bbq set! Waar heb je die tent gekocht?

En de bbq set?? Ben niet nieuwsgierig hoor maar wil het graag weten hahahahha.

Geplaatst

oja Angela, Len wil wel bij Luca komen BBQ-en! ;)

Geplaatst

haha is goed Amanda.

al het eten kan door de helft door middel van klitteband. eerlijk delen.haha

Iik heb die bbq bij toychamp in belgie gehaald. was rond 30 euro.

zat alleen geen mesje bij,wat erbij hoord,emaar om terug te gaan was ik meer benzine kwijt.haha

Zag toevallig bij makro ook zoiets, 19.95 en nog btw,

zag daar ook een huisje staan voor in 80 euro ofzo>?

volgens mij hebben buren het ook, kwam bekend voor.

je hebt ook van gardena kinderspullen,leuk voor als je een tuin heb t waar gewerkt moet worden...

o ja, tentje.....had ik al jaren., toen ik op mijn neefje pasttem van ikea, helemaal niet zo duur.

voor degene die in maastricht wonen op frankenstraat bart smit, zag ik dezelfde soort tentjes van winnie the pooh 9 euro nu, achterdoor in winkel.

luca moest er niks van hebben eerst. carlo erin. toen ging hij voorzichtig en nu. luca, hond erbij auto erbij lijkt wel een mary poppins tent.hahahah

doei

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden