Ga naar inhoud

September

Aanbevolen Berichten

• Reacties 120
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ohhh Beau,

het zijn echt schatjes hoor.

Wat zijn ze nog klein daar he, ik vind het echt hard gaan hoor....

Ik vind het nog steeds prachtige foto's zo samen in het bedje.

Liefs

shanna

Geplaatst

oh maeiden wat een leuke lieve en mooie foto`s.......cynt wat lekker he die banden in bad...hahahahah

en beau wat LIEF...echt je zou ze opeten........en wat lekker als ze zo drinken hè...zo drinkt anne-meya ook omdat ze anders mijn borst bleef zoeken.....nu niet meer hoor.

Die mobiel heb ik ook met bach en zo..alleen sloopt ze hem nu...hij hangt erg laag...vind je ook niet beau?

Maar ze vind hem wel heeeeeeeeeeeeelllllllllll leuk...hahahahah

En de rest van de meiden ook ...jullie kindjes zijn allemaal scheetjes!

Geplaatst

Die mobiel is helemaal geweldig inderdaad!

Mooie kleuren, leuke bewegingen!

Alleen werd ik weleens moe van het muziekje hahaha.

Ik heb hem nu verkocht, de meiden grepen er ook naar dus wij hebben hem toen weggehaald.

Geplaatst

HEERLIJKE kinderen ,echt om te zoenen !!!!

Ik had het mobiel ook nog aan het bedje hangen toen kiki ermee begon te spelen,op een avond was ik een info boekje aan het lezen en daar stond in : zodra ze ermee gaan spelen moet het weggehaald worden,ze kunnen hem eraf trekken en dan komen ze misschien verstrikt in de touwtjes te zitten,ik ben meteen naar boven gerend en heb het ding toen weggehaald en aan de box gehangen.Later toen ze wat ouder werd heeft ze hem letterlijk en figuurlijk gemolt.:ngbbs445e52fc24f237

Geplaatst

Cynt, wat lijken ze veel op elkaar, leuke foto's in bad! Vinden ze het ook zo lekker? Len vind het heerlijk..! En spetteren zo hard hij kan!

OOOOooo Bo, eindelijk kan ik je meiden bewonderen!! Ze lijken ook veel op elkaar, en wat een pracht meisjes!!!! Ziet er idd heel lief uit zo in 1 bed..

Amanda

Geplaatst

ha die beau en cynthia,wat een heerlijke kinderen.

bij die meiden van beau zie ik toch wel verschil,maar faas en lieve lijken echt veel op elkaar ondanks dat het een jongen en een meisje zijn! beau,hoe oud zijn jouw meissie kon ik zo snel ff niet vinden...en heb je ze altijd bij elkaar in bed??? ziet er echt snoezig uit zo,

groetjes hanny

Geplaatst

Milan is toch ook zo'n mooi ventje!

Leuk dat spijkertuinbroekje! Len heeft die ook gehad, had hij alleen niet vaak aan, was zo "stijf" ..

Amanda

Geplaatst

ja dat vind ik ook

ik helemaal blij met zijn tuinpakkie..

zit voor geen meter!!

hahahha

maar ja..

hoe issie met len?

groetjes rosalie

Geplaatst

Wat een leuke foto's van Milan en de 2 van boke!

Wat een lieverds allemaal!

Grappig dat jullie zeggen dat ze op elkaar lijken! dat doen ze op deze foto's ook maar Live zeg maar eigenlijk niet...

Cynthia

Geplaatst

ja klopt!!

ik vind foto's toch anders

dan "the real thing"!!

snel een meeting regelen dan maar!!

groetjes rosalie

Geplaatst

Roos op de meeting ga ik die boy van jou helemaal plat :hug: :hug:

Wat een heerlijk kereltje is het toch!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

oooo wat een leuke foto`s allemaal.....

voor mij mogen jullie lekker blijven plaatsen hoor....smelt......

xxx Angela

Geplaatst

haha Roos, en wij dat maar allemaal aantuttelen hahaha

Met Len gaat het super! nog een kleine 4 weken en hij is jarig!!

Amanda

Geplaatst

Foto-RR33YVA6.jpg

ja mijn fruithap is lekker, maar wat er buiten gebeurt is veeeeeeel spannender hoor!

Geplaatst

hahahahaah...wat een heerlijk meid is het toch...wat leuk in de kinderstoel...heerlijk.....en wat een leuk speelkleed heeft ze!

om te knuffelen die meid......hahahaah

Geplaatst

wat is carolijn een heerlijk meisje zeg! mooi!

Amanda

Geplaatst

roos en sab, wat een schatjes zeg!

en wat een mooi speelkleed sab!

ik heb erg veel zin julliemooie kanjers allemaal te zien hoor. zullen we binnenkort een datum afspreken om naar het paleis van sab te gaan? (of ergens anders...)

Hier wat foto's van ebbe, ik weet gewoon niet meer wat ik wel en niet al geplaatst had...erg he. ik kmoet weer ns wat meer foto;s maken!!!

Foto-OXUBBQXY.jpg

Lekker ding!!!!!!!!!!!!!!

Foto-NCZKG7KG.jpg

Yo, wat moet je van me joh!

Foto-WXNPO3BA.jpg

Eten is niet zo interessant als de camera (of mamma..?)

Foto-6DXBYJIZ.jpg

vind je me geen echte rocker in mn ramones shirt?

Zucht, wat een lieffie he...

Lis

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden