Ga naar inhoud

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

:waiting:

Hallo allemaal,

Ik heb 18 mei een ivf/icsi terugplaatsing gehad. 1 juni mag ik eindelijk testen.

Het is zo spannend allemaal. Ik heb hele leuke verhalen gelezen op dit forum die je helpen om de moed erin te houden.

Ik wil Hildever heel graag feliciteren met haar zwangerschap:good1:. Ik hoop dat vele van ons zullen volgen.

Groetjes Farah:sunny:

Geplaatst

Hallo Hildever, wat leuk dat je reageert:icon_sunny:

Ik blijf moed houden het is mijn eerste behandeling. Het is nu 10 dagen na mijn terugplaatsing en ik heb nog geen ongi gevoelens hihihi. Ik hoop dat dat een goed teken is.

Volgens mij had ik gelezen dat jij vanmiddag met vakantie gaat. Ik wens je bij deze een hele fijne en bijzondere vakantie toe. Ik hoop dat je nog wat van je laat horen zeker als de baby er is.

Groetjes Farah.

Geplaatst

Eh, ik denk dat ik zo wie zo hier nog wel van me laat horen.... 't Is heel bijzonder om hier zo met elkaar mee te leven. Voor mij houd dat niet op als onze poging geslaagd is.

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Farah ik wil je ook even heel erg veel succces wensen en duim dat je binnenkort ook een vet positieve test hebt!!!

Geplaatst

Jij ook gefeliciteerd Linn met je zwangerschap:good1:

En ja succes kan ik wel een beetje gebruiken. Mijn man en ik hebben al 10 jaar een kinderwens maar zijn nu pas serieus begonnen. Ik hoop dat het gelijk raak is. De arts heeft gezegd dat je 70% kans hebt dat het niet lukt en 30% wel bij dit soort behandelingen. uhhmmm dacht ik toen. Nou ja, nu moet ik wachten tot zondag 1 juni. Ik zou nu al willen testen maar dat doe ik toch maar niet bang voor het resultaat ihhihi.

Groetjes Farah:sunny:

Geplaatst

Hoi Farah,

Welkom hier op het forum en je zit meteen al op het wachtbankje. We hebben ook een topic wachtbankje, daar kan je jezelf nog gaan opzetten.

Ik mag op 6 juni testen. Spannend allemaal hoor! De duimen draaien en draaien.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Hallo Farah,

Nog eventjes volhouden hoor. de tijd gaat vlug maar gewoon positief blijven denken.

Je kunt nu de dagen al echt af gaan tellen en we blijven natuurlijk heel erg duimen voor je.

:good1:

Geplaatst

Lief dat jullie allemaal reageren. Heel erg bedankt.

Ik moest het echt ergens kwijt dat ik op de testdag aan het wachten ben.

Ik zal mezelf ook op het lijstje zetten. Weten jullie welk lijstje het meest recent is waar ik me bij aan kan sluiten?

Groetjes en tot snel

Farah

Geplaatst

Hoi Farah, Heel veel succes met het wachtemd, wat is het toch spannend, hopelijk is de test positief, daar gaan we maar van uit.

Bij behandeling topic kun je het laatste lijstje kopieren en dan jezelf erbij zetten.

Groetjes Cindy

Geplaatst

Hoi Farah om precies te zijn, IVF --> Overzichtje behandelingen. Het kan ook zijn dat je het al hebt gevonden. hihi.

Groetjes

Geplaatst

Hallo Cindy en Mariek,

Ik heb mezelf op het lijstje gezet. iksta onder priya maar volgens mij was haar poging mislukt.

Ja de testdatum komt nu inderdaad dichtbij. Ik heb alleen het gevoel dat we geen geluk hebben. Ik was een hele tijd positief maar nu ik een aantal keer een soort ongi achtige buikpijn heb gehad ben ik bang voor een teleurstelling.

Vandaag heb ik de laatste bolletjes utrogestan ingebracht. 23 juni heb ik een evaluatie gesprek. ik vind die datum nu wel heel ver weg. Ik zou graag gelijk een nieuwe behandeling ondergaan.

Nou ja toch nog even wachten tot zondag.

Hoe staan jullie in je behandeling, gaat het nog een beetje:icon_sunny:

Groetjes Farah.

Geplaatst

Hallo Cindy,

Ik wilde gisteren al mailen maar het kwam er niet van.

Helaas heeft onze 1ste icsi poging niet geresulteerd in een zwangerschap. Ik werd 31 mei rond 00.00 ongesteld. We hebben gisterochtend nog wel getest maar het mocht niet zo zijn.

Voor nu ben ik van het wachtbankje afgevallen maar ik kom zo snel mogelijk weer terug. Jij hebt volgens mij 3 juni een terugplaatsing. Ik wens je daar veel sterkte mee. Laat de moed niet zakken door mijn resultaat en blijf positief dat doe ik ook.

Groetjes Farah:thebirdman:

Geplaatst

He Farah, had ergens anders ook al gereageerd. Erg balen voor je meid, dat het niet is gelukt. Blijft toch een enorme teleurstelling. Laat alle gevoelens maar lekker over je heen komen, ze moeten er toch een keer uit... Vol goede moed op naar de 2e ronde!!

Inderdaad, morgen, als de cryo's goed ontdooien, onze 2e poging! Begin het weer heel spannend te vinden allemaal... duim, duim, duim...

:bye:

Geplaatst

Hoi Farah, wat K*t voor je, potverdikkie, dan denk je ook echt waarom ik niet. Veel sterkte ermee in ieder geval en dan door met volle moed voor de volgende ronde.

Liefs Cindy

p.s. Nee ik moet 18 juni beginnen met de decapeptyl te spuiten.

Geplaatst

Hi Cindy, ik had me inderdaad vergist in de datum van TP. Ik wens je veel sterkte met het injecteren. Spannende tijden voor jou komen eraan. Probeer ervan te genieten. Ik vond het een prettige gedachten dat mijn man en ik samen waren begonnen met het creëren van een toekomstige bambino.

Leuk idee toch? Ik kan niet wachten tot ik weer mag beginnen.

Groetjes Farah

Geplaatst

Hey Farah,

Wat balen dat je eerste poging niet is gelukt. Maar mooi dat je je niet uit het veld hebt laten slaan!

Succes weer strakkies!!!

Groetjesssssssssssssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden