Ga naar inhoud

en ook Marieke is.. zwanger!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hahaha weer iets om naar uit te kijken... Maar... de haaruitval begint vaak pas wat later hoor.. als je er net weer een beetje normaal uit gaat zien... En wie weet valt het mee..

Ben druk op zoek naar een geboortekaartje... valt nog niet mee... wat is er veel keus.. ben de perfecte nog niet tegengekomen.. Nog leuke tips voor leuke sites?

Liefs Pien

• Reacties 390
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Extensions! Ik ben helemaal overtuigd. Dé oplossing lijkt me. Wil ook geen halve kale kop...

Lastig he, geboortekaartjes. Wij zijn er ook nog niet over uit. Hoop dat mijn moeder met iets leuks komt, dan kunnen we dat gebruiken als onderdeel van het kaartje. Maar mocht het niet lukken dan moeten wij ook nog op zoek naar een alternatief. Ik vind http://www.geboortekaartjes.nl een goede site om te orienteren. Groot aanbod. Maar verder dan dat ben ik nog niet echt gekomen. Dus mocht je goede tips hebben na je zoektocht, let me know.

En babyfoons....nog zoiets. Geen idee welke ik moet kiezen... Wat zijn jouw ervaringen?

Hoe was de film? Goed hoor, dat dat belonen met die stickers zo goed werkt!!

Nora, nog even over die harde buiken... vind ze ook niet echt prettig, maar als je je bedenkt dat het een soort oefenweeen zijn en dat wij dus blijkbaar heeeeel hard aan het oefenen zijn, dan zal het straks lijkt me hartstikke goed gaan met de echte weeen :icon_sunny:

Groeit jullie buik trouwens ook zo de laatste paar weken? Ik heb ineens een HUGE buik. Voorover bukken gaat haast niet meer.

Kleine is nog steeds niet gedraaid... hmmm...

Geplaatst

Ja, het gaat lekker met de buik. Zelf zie ik het niet zo, maar mensen die me al een tijdje niet hebben gezien vinden me echt GIGA. Ik merk wel dat ik nog amper vooruit kom. Klein stukje lopen is eigenlijk al niet meer prettig. Oh well, 'nog maar' 5,5 week te gaan....

En inderdaad Marieke, wij oefenen al wat af voor de bevalling met die harde buiken. Dat heb ik ook altijd in mijn achterhoofd als ik weer een voetbal in mijn buik heb zitten.

Jeetje, jullie moeten nog kaartjes uitzoeken?! Die heb ik begin jan. besteld. Mijn broer werkt bij een drukkerij (met boekhandel) dus de familiekorting was wel erg interessant. Ik vond het ook super om een kaartje uit te zoeken. De kaartjes van Unicef zijn overigens ook erg leuk. Eentje hiervan was het bijna geworden, maar viel op het laatst net af. Succes met zoeken.

Liefs van Nora.

Geplaatst

Hee meiden,

Hoe is het ermee? Tijd gaat best snel nu he.. zowaar al 35 weken! Over 2 weken zijn we 37 weken en mogen de beebs zelfs gewoon komen als ze dat willen..

Ik heb een beetje een brak weekend na een iets te drukke week.. doe dus maar wat rustig aan, babykleertjes draaien in de wasmachine en ik ben de adressenlijst aan het bijwerken voor de geboortekaartjes.. Van de week veel proefdrukjes gekregen en uiteindelijk zat er een erg leuke bij, zelf gemaakt via Poobies.com.. Ga ook niet meer verder zoeken, deze is het gewoon!

Deze week nog even langs op mij werk om dag te zeggen en voor mijn babyshower.. ben benieuwd! Verder wil ik eigenlijk nog even naar Amsterdam naar die mega prenatal bij de Arena om de laatste benodigdheden in te slaan.. Drukke boel dus!

Vrijdag naar de gyn.. vind het best erg spannend.. ga ervan uit dat ik te horen krijg hoe ik zal gaan bevallen, geen idee of ik daar zelf ook inspraak in heb.. Weet ook niet meer wat ik wil... Zie er heel erg tegenop, zowel een eventuele keizersnee of een natuurlijke bevalling.. heb het idee dat ik beide al heb meegemaakt de vorige keer en de combinatie is met name waar ik bang voor ben... Droom er ook weer erg vaak van en dat is niet echt bevorderlijk voor de nachtrust... Ach.. Nog max een week of 6 en dan is het vast wel achter de rug!

Goede zondag nog!

Liefs Pien

Geplaatst

He Pien,

Tijd gaat zeker ineens heel snel!! Ben vandaag ook begonnen met babykleertjes wassen en zelfs met de tas gereed maken voor het geval dat de kleine het nu al tijd vindt om te komen. Misschien wat vroeg, aan de andere kant, mocht het nu beginnen dan wordt het sowieso een ziekenhuisbevalling, dus dan is het wel handig om de tas met spullen klaar te hebben staan.

Goed zeg, dat je zelf een kaartje hebt ontworpen! Leuk! Ben benieuwd... zou het heel leuk vinden om er een te ontvangen ;-)

H en ik zijn vandaag ook weer uitgebreid online geweest om kaartjes te bekijken en heb ook weer een paar proefdrukken besteld. Ben benieuwd.

Nora, lekker hoor, die familiekorting!

Voel me weer stukken vrolijker. Had afgelopen week een emo-week voor de een of andere reden. Chagerijnig, met vlagen verdrietig, nergens zin in... beetje down. Zullen de hormonen wel zijn, want heb niks te klagen of iets om verdrietig over te zijn.

Komende week mijn laatste week bij mijn opdrachtgever. Blijf het uitstellen, maar moet het echt gaan afronden daar én afscheid gaan nemen. Samen met een andere interimmer die ook binnenkort stopt geef ik donderdagavond een afscheidsborrel voor de collega's. Dus uiteindelijk toch 4 weken voor de uitgerekende datum officieel gestopt. Niet dat ik de afgelopen weken nog veel heb gedaan ;-)

Voel jullie de kleine de laatste tijd ook zo goed? Misschien komt het door het draaien, maar voel de baby nu bijna continue bewegen. Voelt zo intiem aan, zo leuk. Echt genieten.

Nog 5 weken officieel, dan is het zover! In tegenstelling tot jou zie ik er niet tegenop. Maar dat komt ongetwijfeld omdat ik geen benul heb wat me te wachten staat...

Hoop voor je dat het allemaal reuze mee gaat vallen deze keer, Pien, dat al je zorgen voor niks zullen zijn!! Hoe sta je tegenover pijnstilling?

Wat leuk, een babyshower. Geven je collega's die? Gaaf hoor. Heb het ook nog overwogen, maar ben tussen nu en de komst van de kleine ook nog jarig. Ga high-tea-en met de meiden bij wijze van verjaardagsfeestje. Erg veel zin in. Vorig jaar rond deze tijd zat ik midden in de ICSI behandeling. Weet nog heel goed dat ik toen mijn verjaardag vierde in een cafe en op springen stond door al die follikels. De dag erna had ik de punctie. En nu sta ik weer op springen, maar dan op een andere manier ;-)

Dinsdag weer naar de vk, gaat ze tussen de afspraken door nog snel even kijken hoe de baby ligt.

Tot snel!

liefs,

Mariek

Geplaatst

Haha wat gaan we weer heerlijk gelijk op! Ik heb de afgelopen dagen ook heel erg last gehad van "downs".. Zal wat afgejankt hebben om niks.. pfff... heb het met name als ik moe ben.. zoooo´n medelijden met mezelf... Vandaag weer wat beter gelukkig.. gezellig bij een vriendin geweest en daar zitten theeleuten terwijl thijs met haar zoontjes speelde.. errug gezellig!

Mijn moeder komt even buurten dus kom morgen weer buurten!

Liefs Pien

Geplaatst

Hey meiden,

Zo te lezen gaat alles goed met jullie en de beebs!

Pien; spannend weer naar de gyno. Als ik het mij goed herinner is het in alkmaar toch? En een babyshower, dat klinkt wel heel erg leuk.

Mariek: Moeilijk he die kaartjes? Wij zijn er tot op het laatst mee bezig geweest, ik kon gewoon niet kiezen (hormonen?)

Veel plezier met de Hightea!

Liefs Diana

Geplaatst

Hee meiden,

Ja diana, het is inderdaad in Alkmaar. En wel grappig, ging van het weekend wat zoeken op internet naar de kansen op een succesvolle natuurlijke bevalling na een keizersnede en alle NL onderzoeken die ik kon vinden waren uitgevoerd door de gyn waar ik een afspraak mee heb vrijdag.. Die moet me toch goed kunnen adviseren zou je zeggen... spannend hoor! Ik weet gewoon echt niet wat ik wil, behalve dat ik zo veel mogelijk wil voorkomen dat het hetzelfde drama wordt als de vorige keer... Dan liever een geplande keizersnee...

Ach... eerst de leuke dingen deze week!

Vandaag hou ik me kalm, wil morgen goed uitgerust zijn... ben mijn onkostendeclaraties aan het bijwerken want ik loop iets (een half jaar... schaam...) achter en dan kan ik dat meteen meenemen morgen...

Mariek, succes met je laatste werkdingetjes! Enne.. mail even je adres.. krijg je uiteraard een kaartje!

Liefs Pien

Geplaatst

oh ja.. kun je me uitleggen hoe je een ticker in je handtekening plaatst... ik krijg het gewoon niet voor elkaar en heb inmiddels zo lopen klieren ermee dat ik het nu ook niet wil opgeven, ik wil weten hoe het werkt!

Thanxxx

Geplaatst

Aha, dus ik ben niet de enige die zich af en toe een beetje down voelt. Op zich wel logisch met alles wat gaande is, maar toch. Nu voel ik me alweer stukken beter. De wasmachine met kleertjes staat te draaien en gisteren voor het laatst gewerkt. Ik dacht dat ik het nog wel moeilijk zou vinden om 'afscheid' te nemen, maar niets was minder waar. HEERLIJK! LEKKER THUIS! En nog maximaal een volle 6 weken en dan is mijn kleintje er. Wat een prachtig vooruitzicht.

Marieke, ging het goed bij de verloskundige? En Pien, heel veel succes morgen!

Liefs van Nora.

Geplaatst

Hey Nora!

Gefeliciteerd, eindelijk verlof! De komende weken zijn voor jou, met alleen maar relaxen, leuke dingen doen, goed uitrusten, shoppen etc.. Moet je echt van genieten hoor, het is zo voorbij en de tweede helft van je verlof is ook leuk maar lang niet zo relaxt haha....

Groetjes!!

Geplaatst

He meiden!

Gisteren alle kleertjes opnieuw gewassen, want had wasverzachter gebruikt de eerste keer... oeps :doh: Wist ik veel dat dat niet mag! Moet nog zoveel leren, haha.

Afspraak bij de verloskundige was puur om te kijken of de baby goed ligt. En dat is gelukkig het geval!!! Het draaien afgelopen week is dus helemaal gelukt. Kleine koppie lag net iets tussen de bekken, dus het indalen is ook begonnen. Erg goed nieuws, toch weer een hele opluchting.

Fijn, Nora, dat je nu vrij bent. Uitslapen, rusten, voorbereiden, even helemaal niks moeten. Kijk er ook naar uit. Nog 2 halve dagen en dat is mijn opdracht officieel afgelopen. En dan is het de komende maanden, net zolang als ik wil, een blanko vel om in te vullen! Misschien ga ik na 3 maanden na de komst van de kleine weer op zoek naar een nieuwe opdracht, misschien ook pas na 6 maanden. Heerlijk idee.

Pien, ik stuur je zo even de code en mijn adres door.

liefs,

Mariek

p.s. Nora, ook kaartjes uitwisselen?

Geplaatst

Heee Mariek, wat top dat het kleine eigenwijsje goed is blijven liggen... Gaat nu wel goedkomen hoor... Geeft weer goede moed voor een gewone bevalling!

Enne.. eindelijk een ticker na 35 weken... thanxxxx!

Ik heb vandaag een erg brakke dag.. hoop dat het morgen beter gaat als ik naar kantoor ga.. anders wordt een kort bezoekje...

Zal je mijn adres ook even sturen!

Liefs Pien

Geplaatst

Hey Nora,

Je mag in het ziekenhuis ook onder de douche hoor! Er was in het ziekenhuis in Almelo ook een bad.... Dus eh..... wat dat betreft....

En Marieke en Pien, lekker he, dat het richting het einde begint te lopen? Ik was bang dat ik mijn buik heel erg ging missen met het 'gefriemel' erin, maar ben nu zo druk met de kleine meid dat het missen van de buik nog niet aan de orde is. Wat ik absoluut niet mis zijn het zuurbranden en de olifantepootjes!!!

Succes met de laatste loodjes, dames!

Groetjesssssssssssssssssss

Geplaatst

Haha, ja die zuurbranden en olifantpootjes kunnen mij ook gestolen worden. En het begint allemaal ook iets ongemakkelijker te worden nu. Opstaan uit een stoel of een paar minuten lopen. Dan schiet bij mij direct de harde buik er weer in, iets in de loopbeweging triggert de harde buiken.

Maar moet toegeven, vind het verder nog heel goed te doen. Weinig last van andere kwaaltjes (afkloppen!!!)

Behalve dan de emotionele stemmingswisselingen. Je weet dat het wordt veroorzaakt door de zwangerschap, maar toch voel je je dan zoooo verdrietig en heb je zoóooon medelijden met jezelf. Zit je helemaal in de emotie en weet je tegelijkertijd rationeel dat het nérgens op slaat.

Het gefriemel in de buik is geweldig. Zo leuk om die handjes en voetjes te voelen bewegen. Hoop er zeker nog een maandje van te kunnen genieten!

Pien, veel plezier vandaag op kantoor! Hoop dat je het een beetje volhoudt.

Geplaatst

Och, die zuurbranden. Pfff, ik sta regelmatig 's nachts droog brood te eten......gelukkig helpt dat goed. En van het weekend stak er constant een kontje uit mijn buik. Echt heel grappig. Ik vind het heerlijk als de kleine beweegt. Ik hoor wel eens vrouwen die er niet van kunnen slapen. Ik val er juist van in slaap, het is zo'n geruststellend gevoel....

Ja, kaartjes sturen en krijgen!! Lijkt me hartstikke leuk. Stuur straks een persoonlijk berichtje!

Vandaag mijn eerste officiële vrije dag bij de tandarts begonnen. Gelukkig geen aanval op mijn gebit gehad...

Liefs van Nora.

Geplaatst

Hee meiden,

Nou heb het overleefd vandaag hoor, was erg leuk om iedereen nog even te zien, was natuurlijk zo plotseling ten einde gekomen in januari... Ben thuisgekomen met een krat vol cadeautjes dus schandalig verwend!

Morgen hoop ik ook nog even op pad te gaan, wil naar de grote prenatal bij de arena om de laatste benodigdheden te halen en dan door naar de oilily outlet in alkmaar, want de luiertas van mijn vriendin, die ik altijd al gaaf vond, schijnt daar nu in een andere kleur voor de helft van de prijs te liggen... hebbe hebbe hebbe!

Wel al de hele dag vreselijk last van maagzuur, kleine ligt nu redelijk verticaal denk ik.. bleehhh, vanavond maar erg rustig aan!

Hoop dit weekend de babykamer af te maken, zal dan meteen even wat fotootjes maken en plaatsen!

Liefs Pien

Geplaatst

Heeeee.... we zijn doorgeschoven naar het laatste blokje in de ticker vandaag! Het einde is in zicht. Begint nu toch wel spannend te worden!

Goed dat je gebit niet heeft geleden onder de zwangerschap, Nora. Ik stel een bezoekje aan de tandarts alweer... eens even denken... ruim een jaar uit. haha. Een jaar is nog niks voor mij. Ben ooit 5 jaar achter elkaar niet geweest. En toen ik eindelijk wel ging kon hij niks vinden. Geen gaatje, niks. Dus maak me niet zo'n zorgen ;-)

Wat lief dat je zoveel cadeautjes hebt gekregen, Pien. Zal je vast goed doen, dat je collega's zo met je meeleven!

Valt me sowieso op dat iedereen echt heel lief en zorgzaam voor je is als je zwanger bent. Kreeg in het begin zoveel kleine attente cadeautjes. Ook van mensen waar ik het helemaal niet van verwachtte. Nu is het vooral mijn moeder die elke keer met tassen vol aan komt zetten...

hhmmm.... klinkt goed die luiertas van Oilily. Was toevallig vandaag nog in de Oilily winkel in Amsterdam. Zo veel leuke dingen, maar zooooo DUUR. Heb me weten te beheersen en ben met lege handen de winkel weer uitgelopen. Wat dat betreft héél goed om straks weer in Alkmaar te wonen, lekker dicht bij de outlet.

Ben heel benieuwd naar je rode/wit babykamer, Pien! Hoop dat het lukt om de foto's online te zetten.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Och ja, je kan wel blijven kopen. Ik mag van mezelf gewoon geen kleertjes meer aanschaffen. De knuffels stromen inmiddels ook binnen. En inderdaad, iedereen (ook onbekenden) zijn hartstikke aardig. Zelfs in de stad houden mensen opeens de deur van een winkel voor je open.....niet gewend hoor.

Ja Pien, leuk foto's van de kinderkamer!

Liefs van Nora.

Geplaatst

Foto-L4XG3ZMN.jpg

Ok alvast een voorproefje.. Is nog wel een beetje kaal....

Foto-7EHYW7HP.jpg

en een beetje mislukte buikfoto die ikzelf heb geprobeerd te maken dit weekend.....

Foto-UKVDHQSE.jpg

slaap lekker allemaal!

Liefs Pien

Geplaatst

Wauw Pien wat een geweldige kamer!!! Onwijs gaaf dat rood!

Alvast heel veel succes vrijdag bij de gyn. Ik ben erg benieuwd wat ze zeggen.

Mij werd in alkmaar door dr Akkermans (maar jij hebt een andere geloof ik) verteld dat de kans op een 2e keizersnede heel groot is.

Zodra ze het even niet vertrouwen, omdat de beeb het wat minder doet of vanwege pijn of omdat het te zwaar word grijpen ze in. Zij vertelde dat ze dit deden omdat er een kans is dat het litteken onder de spanning kan scheuren en dat natuurlijk niet de bedoeling is. Ze zei dat omdat het van buiten absoluut niet te beoordelen is ze 9 van de 10 keer te vroeg ingrijpen, maar wat hun betreft beter te vroeg dan te laat.

Ben dus erg benieuwd wat jou verteld word! Laat je het nog weten?

Nora: heerlijk he, dat iedereen zo galant is! Ik weet mog dat ik hoogzwanger bij de slager klaagde dat ik ineens (alweer!) moest plassen, en och, ik mocht meteen mee naar achteren naar de wc, hahaha, best handig hoor!

Mariek: ga je verhuizen vanuit amsterdam naar alkmaar?(worden we zowat buren) Toch wel een hele andere stad Alkmaar ipv Amsterdam, dat zal best even wennen worden, denk ik?! Staat de verhuizing snel gepland?

Liefs Diana

Geplaatst

Mooi, Pien!!! Erg leuk dat rood/wit!

Volgens mij heb jij net zo'n wieg/mand boven op de kast liggen die wij ook gaan gebruiken. Ik heb daarvoor rood/witte lakens en dekentjes gekregen van mijn moeder, waar ik ooit zelf ook onder heb geslapen. Ziet er zo schattig uit en heel retro. Zal ook wat foto's maken straks, dan kan ik het laten zien.

En mooie buik ook!

Diana, ja, wij gaan inderdaad verhuizen van Amsterdam naar Alkmaar per 1 mei. Maar het wordt niet een heel ingrijpende verhuizing hoor, want we gaan van mijn vriend's huis naar mijn huis. Bekend terrein dus. Scheelt een boel. En heb Alkmaar altijd erg leuk gevonden (nu mijn vriend nog overtuigen dat het écht wel een leuke, gezellige stad is, haha, hij is typisch zo'n Amsterdam-minded stadsmens). Ik kijk er in ieder geval naar uit... in het voorjaar en de zomer is het heerlijk vertoeven in Schoorl, Bergen, de stad zelf. Lekker erop uit met de kinderwagen!

En inderdaad, kom ik dichterbij jou en Pien te wonen :toppie:

Vannacht niet zo goed geslapen. Werd vaak wakker van hevige ongesteldheids-achtige buikpijn. Indalingsweeen?

liefs,

Mariek

Geplaatst

Hey leuk joh! Dat rood is mooi en warm !

Ik ben toevallig helemaal gek op rood. Door mijn hele huis - in elk vertrek -zijn rode accenten te vinden, al is het maar het badmat in de badkamer. In de kinderkamer staan dus strakjes ( ze moeten nog in elkaar geschroefd worden ) 2 rode bedjes. Overige meubeltjes zijn wit.

Zal verder wel heel fleurig worden want veel kinderspullen zijn fleurig: boekjes, knuffels, dekentjes, schilderijtjes etc etc

Hey MAriek : Alkmaar is idd een erg leuke stad! Jullie hebben er altijd 2 huizne op na gehouden??? Gelukkig is het geen mega verhuizing, zit je nu echt niet op te wachten vast!

Fijne dag ,

liefs lentezon

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden