Sometimes
Leden-
Aantal Items
1125 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Sometimes
-
Soentje succes morgen. En leuk dat je meedoet met het programma. Spannend dat je morgen misschien kan zien of het een jongetje of meisje is. Wij hebben besloten te wachten tot de bevalling, hihihi als ik dat volhou dan... Liefs mij
-
Hoi betty, hoop dat het goed met je gaat. Balen, he dat bloedverlies. Ik baal ook, vooral omdat ik ook nog een kramoen en harde buiken hb. Maak me veel zorgen, al probeer ik van niet. Vandaag weer een mindere dag, veel bloed helderrood, en kramp terwijl ik niets doe. Maarja, we blijven positief. Succes met de nekplooimeting. Het komt vast goed. Ik had een prima meting en ben 'al' 43jaar. Ben denk de oudste hierzo ;) Liefs
-
Hoi nikki, nog steeds aan het duimen voor jou hoor.. Dikke knuffel meid Sas, spannend, hoop dat je bms op schema ligt. Ting, de laatste lootjes, poehee 33 weken, ik wou dat ik al zo ver was. Tofhkam, gefeliciteerd meid. Zie je nu 9 weekjes al. Geniet maar lekker van het gevoel. Knuffel Lot,hoe is het met het meisje? Elinorac, hoe gaat het net bram en kaat? En met jou tuurlijk? Hier ikke nog steeds in lappemand. Moet thuisblijven en rustig aan doen van de dokter. Dus dat doe ik dus. Verder niets, behalve zoeken naar huizen,inrichting, babykamers, kinderwagens ( schatjelief stribbelt nog steeds tegen over de Mima kinderwagen) en ander baby spul. Voornamelijk op internet want mag niet lang lopen.. Pffff Liefs van mij.
-
Hoi dames, moet het rustig aan doen. Niet werken voorlopig dus en voldoende rustmomenten inbouwen in de dag. Niet teveel huishoudelijk werk enzo. Nou dat wordt nog leuk voor mijn vriend hihihihih .Echt wel balen, maar het is wel een geruststelling dat alles goed is met de baby. Semmie doet het wederom prima, maar de dokter deelde wel mijn zorg over de aanhoudende pijn en bloedverlies. Dus ja ben wel weer gerustgesteld dat het met de baby goed gaat, maar het blijft irritant. Volgende week weer naar ziekenhuis voor controle en de bloed-urine uitslagen.
-
Lieve meisjes, eerst ff ego berichtje dan. Vandaag weer ziekenhuis moeten bellen vanwege de aanhoudende bloedingen en krampen en harde buiken. Toch weer op controle morgen en dan een plan van aanpak bespreken. Moet ik rust houden of niet, stofzuigen en uurtje in de stad lukt niet, dan ga ik bloeden en krijg ik enorm harde buiken. De beebie doet het prima volgens mij, kan het hartje krachtig horen slaan mbv de angelsound. Alleen mama is op van de zenuwen en papa ook. Bezoekjes aan de toilet worden stressvol nu. Pfff @ beanie mijn wondermix gaat voor jou werken, let maar op. Geniet maar van je rust, straks ben je de hele dag of ochtend misselijk. ;) @ minoes, pechvogeltje. Ik weet niet wat ik moet zeggen, maar doe je wel voorzichtig met jezelf...?;) lol vallen in het winkelcentrum, brekebeentje... @ sproetie, alles goed meid!!? Drukdrukdruk, hihihi wanneer hb je eitjesmeten? Andere meisjes, ziek, druk of anders... Dikke knuffels
-
Hoi nikki,Das de goeie instelling. Dat zei ik ook tegen mezelf. Ik ben zwanger tot het tegendeel bewezen is. En jij blijft ook gewoon 9 maanden zwanger!!Helaas gisteren druk dagje gehad, huizen bezichtigen, dus tegen de avond weer bloedingen en krampen. Ik was van plan om morgen weer te werken omdat het nagenoeg weg was, maar vanmiddag eerst maar weer ziekenhuis bellen.. zucht..Verder alles ok, behalve dat de huizen in het echt tegenvielen. Maar weer verder zoeken helaas.
-
Hoi nikki alles goed zo te horen.. mooi zo. Heel veel succes hoor. Aan deze kant iedere avond een kaarsje voor jouw aan. P.s nikki je baarmoeder zit wel veel lager nu op dit moment. , schat, achter je schaambeen, niet ter hoogte van de navel. ;) Maar innestelen dat zijn ze zeker weten daar twijfel ik niet aan. Liefs van mij
-
De TP was idd in EMC. Nikki wat geweldig 100% score. Nu gewoon lekker zwanger zijn de komende 9 maanden. Superdikke kus én knuffel!!!!!
-
Hoi beanie, tsja ht weer maakt niet dat je overloopt van vrolijkheid, he. Bah miezerig en druilerig. Ik snap idd dat je je zorgen maakt. Dat zijn geen makkelijke dingen . Maar zit idd niets anders op dan afwachten en mss ziet het er in 3 maanden heel anders uit. Hoop dat alles gaat zoals jij het wil, meid. Maar eerst ff zwanger worden, toch.? ;) Genoeg tijd voor nieuwe plannen in het nieuwe jaar.., meis. Ik ga maar eens naar beneden, mijn vriend liet me net weten dat we gisteren vergeten zijn de hond in de bench te doen, of eigenlijk de bench dicht te maken, dus heeft hij vanacht de bank gesloopt. Zucht... Rotmormel.. Maar Ja, ik hou wel van hem... De hond dan, hé. ;)
-
Monica, wat een geweldig nieuws voor jou. Aangezien je vrijwel alle pech al hbt gehad, komt jouw niets anders dan geluk toe. Veel succes met de komende behandeling. Dikke knuffel. Toitoitoi
-
Nikki!!!!! Joepie!!!!!! Geweldig!!! Super!!! Hopelijk ook cryo's al hb je die niet nodig want je bent vanaf vandaag gewoon hardstikke zwanger!!! Gefeliciteerd meid!!! Enne dat Lot je de komende 9 maanden flink mag pesten ;)
-
@ beanie, naar het buitenland.. zozo Enne hoe ga je dat doen in je zwangerschap, want ik ga dr vanuit dat je straks zwanger bent hoor. Dat za niet makkelijk zijn.. Maarre effe serieus, ht lijkt me geweldig voor je maar zeker wel lastig zonder je mannetje.. ff goed nadenken idd. Goed dat je weinig last hbt van de pipelle. Das de eerste stap, op naar de volgende!! @ minoes sterkte hoor met je vader @ melis, snottebelletje, beetje beter vandaag? @ floor meis alles goed? Laat je lekker verwennen en probeer te genieten hoor meid. Je bent gezegend met een fantastisch gezin. @ blondine dikke knuffel en wat beanie zegt is absoluut waar, dus laat je niet met een kluitje in her rust sturen . Ik denk dat een second opinion zo gek niet is hoor.. @ rest van de meisjes knuffels. Hier bloedverlies minder en de krampen ook. Ik doe heel rustig aan en lig veel op bed, dus hoop dat dat ook helpt. Tis nu voornamelijk roze met slijm. Sorry voor de beschrijving. Heb nie meer gegoogeld, maar ook de angelsound nie meer gebruikt. Ben ook wat rustiger. Vanavond of morgen gaan we weer luisteren, denk ik.
-
Hihihi, Ja roken caro. Je moet wat vaker naar buiten, hoor. ;)
-
Hihihihihi, loooot. Vervelende meid, je mag geen zwangere vrouwen pesten..
-
Beanie Su cces met de pipelle, meid. Sproet, mooi uitgangspunt, nu lekker eitjes maken.. goed zo Blondine, balen meid . Hopelijk hb je geluk op de natuurlijke manier. Ik duim voor je. Minoes, jeetje jij krijgt het ook voor je kiezen. Sterkte meis happy, goed gedaan die kiloos gaan draf vliegen! Floor, denk om jezelf je. Ik weet hoe lastig het is, hb ook een burn-out gehad . Dus rustig aan en tijd voor jezelf nemen
-
Mees, ik hb net gelezen over bekkenbodemspieroefeningen. Dat heten kegel oefeningen, blijkbaar naar de kerel, die ze heeft uitgevonden. Voor de duidelijkheid, vrouwen die dit heel veel doen, zijn dezelfde vrouwen die pingpongballen kunnen wegschieten en roken met hun nou Ja, je weet wel..:) Dan dus geen tena lady meer nodig.. hahahahaha
-
Nikki, toitoitoi, tuurlijk komt er een terugplaatsing. De vraag os alleen wat je met de cryo's gaat doen als je zwanger bent.. :)
-
Dikke knuffel, beanie. Op naar de mooie toekomst die voor je ligt. Luister naar je man!
-
Lieve beanie, wat ontzettend erg voor je. Ik begrijpe helemaal je teleurstelling en het gevoel dat je alleen staat. Ik denk dat het hardstikke dapper van je was om je ouders een hand te reiken en als de zaken dan niet gaan zoals je verwacht dan is het effe slikken. En zelfs het gevoel dat je helemaal alleen bent is heel logisch. Uit ervaring weet ik hoe het is, meid. Maar over een tijdje, als alles niet zo vers meer is, dan komt er ook ruimte in je hoofd. Lieve beanie, iemand kan je alleen pijn doen als jij het toelaat. Grenzen stellen is het lastigste bij je familie en ook het meest nodig. In het beste geval leren in de loop van de tijd met elkaar leven, elkaar waarderen en accepteren voor wie we zijn en houden van elkaars sterke en zwakke punten. Dat is familie. Maar soms begrijpen we elkaar eenvoudig niet en komen de meest simpele dingen aanvallend over en voelen we ons te kort gedaan. Maar beanie, onthou gewoon meid, dat Niemand jou iets kan afpakken, zeker niet liefde en begrip. Dat moet je geven, krijgen en ontvangen en iemand die dat niet ziet is het eenvoudig niet waard. Ook al zijn het je ouders, ook zij moeten geven en nemen. Probeer het je alleen niet zo aan te trekken. Ik weet dat het makkelijk klinkt, maar niets is minder waar. Maar als je loslaat, dan hb je je handen vrij om te ontvangen, zei iemand een keer tegen mij. Dikke knuffel.
-
Lieve lot, je ben echt grappig.humor is een goeie manier van relativeren hoor. Als je jezelf maar niet vergeet. Wij hebben maandag een bezichtiging in noordwijkerhout. Grappig dat je dat zegt! Nikki, dit wordt em. Lekker de accu doen en vooral positieve gedachtes uitstralen, daar geloof ik in. De accu hb ik de laatste poging niet gedaan, maar ik geloof in alles wat je een goed gevoel geeft. Dikke kus Caro, precies wat lot uitlegd. ;) Mely, hoop dat je dr bij kan zijn met de date. Heel veel sterkte meis.knuffel Mees, werkelijk , tenalady??! Ik zeg jij moet aan de kegeloefeningen!! Veel beter voor je.... Hahahahaha Sas, gewoon zomaar dikke knuffel!! En de rest van de meiden ook!! Die ik ben vergeten... Wie waren dat ook weer??
-
@ wat een vreselijk stomme opmerking van die persoon. Onbegrijpelijk..ik had drook wat zwangerschapshormoontjes tegen aan gegooid hoor. Geven denk hetzelfde resultaat als deca... Gisteren ruzie gemaakt met vriend, omdat.. tsja waarom?? Anyway feit is dat ik gelijk hen en hij niet..;) Hoe bedoel je hormonen??.. hihihi ook weer gehuild, zeg maar gejankt en sorry gezegd( dat ik gelijk had) hhihihihihi Dus tsja.. Verder bloeden minder, maar durf ook nauwelijks te bewegen. Misschien helpt het, wie weet. K heb de angelsound niet gebruikt, misschien straks ff luisteren. Nou succes met dagje deca, meid. @ ansje, productiever dagje inzetten vandaag? @ happinez, wegen vandaag? Wat is je streefgewichtp eigenlijk, oftewel hoeveel moet dr af? @ San hoe is het met je meiske vandaag? En jou kilootjes trouwens, schiet dat beetje op? @ beanie, zit je al in de operatie stand? Kan helemaal begrijpen dat je nu wat afstandelijker tov je behandeling staat. Maar wel positief blijven , de kans is er dat je zwanger wordt deze poging. En daar gaan we vanuit, meid. Met de pipelle, je hormonencocktail, , je bent topfit, het gaat gewoon lukke!!! @ floor, alles goed? Nog geklust? ;) @andere meisjes, minoes, melis en wie ik ook vergeten ben dikke knuffel
-
Nikki, wij willen in noordholland gaan wonen ivm werk van mijn vriend. Helaas kunnen we het over de preciece plek nog niet eens worden, mede omdat mijn dochter hier in de buurt woont en ik mijn kinders niet te ver uit elkaar wil hebben( ook al is ze al groot, we zijn erg close) Dus das beetje lastig nog
-
Hoi hoopvol,gefeliciteerd met je mooie echo. En nu lekker genieten. Ik ga straks weer luisteren met de angel sound. Je kan hem gebruiken vanaf 14 weken. Het is wel mooi en geruststellend om hetvhartje te horen kloppen. Ik voel de baby sinds een paar dagen ook..:) Veel sterkte voor je vriendin. Wat ligt verdriet en geluk toch dicht bij elkaar, he. Liefs
-
Meisjes, ik snap em. Ben druk op internet op fun.da, babyd.ump, namenzo.eker enzovoorts. De rest kijk ik niet naar..:) Nikki, lekker uitrusten, meid. Het is nu weer in Gods handen. Dikke knuffel
-
Dankje mees, fijn dat iedereen het eens is met mijn dochter, zou zij ook leuk vinden..;) Ik google niet meer.beloofd. En die placenta gaat gewoon opschuiven en de beeb komt over zo n 5,5 maanden. Gezond en wel.