Sometimes
Leden-
Aantal Items
1125 -
Registratie Datum
-
Laatst Bezocht
Inhoud Type
Profielen
Forums
Blogs
Galerij
Evenementen
Alles dat geplaatst werd door Sometimes
-
Heb ook google verbod gekregen van mijn dochter... Pfff ik bn zo suf. Ga niet meer kijken. Dankjewel doet me goed melis en ansje om wat tegenwicht te lezen. Ik hb een angelsound, maar dankje voor je aanbod. Ga gewoon vanavond weer luisteren. En nu hou ik dr over op. Dr is niks aan de hand. Beebie komt over 5.5 maand en daarmee uit. Hahahaha
-
Nikki, 7 eicellen, wat een prachtige score. Nu duim ik voor dat ze rijp zijn en een goeie bevruchting, een positieve test, een voorspoedige zwangerschap, een snelle bevalling en!!!! een gezonde beeb!!!! Zo ik doe het allemaal in een keer! Toitoitoi meis
-
Bah, net tegen beter weten in voorliggende placenta gegoogled. Ik haat internet. Nu hb ik allemaal griezeldingen gelezen, van keizersnee tot volledige bedrust en andersom. Bahbah, mijn vriend vindt dat ik overdrijf en rustig moet blijven, maar mijn hoofd wil dat niet. In mijn hart weet ik ook wel dat alles goed is, we hebben gisteren de echo gehad. Maar al dat bloed... Zucht, ik had niet moeten googlen.
-
Bah, net tegen beter weten in voorliggende placenta gegoogled. Ik haat internet. Nu hb ik allemaal griezeldingen gelezen, van keizersnee tot volledige bedrust en andersom. Bahbah, mijn vriend vindt dat ik overdrijf en rustig moet blijven, maar mijn hoofd wil dat niet. In mijn hart weet ik ook wel dat alles goed is, we hebben gisteren de echo gehad. Maar al dat bloed... Zucht, ik had niet moeten googlen.
-
Hoi minoes. Ja het ziekenhuis heeft gezegd dat het bloeden nog wel ff kan aanhouden en als het erger wordt moet ik weer aan de bel trekken. Nu het is niet erger of minder erg dan gisteren. Hetzelfde eigenlijk. Dus ik probeer me niet ongerust te maken.. het is gewoon heel verontrustend om bloed te zien als je zwanger bent. Ik blijf voorlopig maar thuis van werk. Misschien zwangerschap testje? Minoesje.... :) You never know... Het zal je maar overkomen..
-
Nikki, ik duim!!!!
-
Ps, helaas blijft bloeden gewoon doorgaan zonet weer hele guts bij opstaan. Dus blijf nog maar ff in bed. Gatsie.
-
Hoi sproet, fijn die deca. Maar voordeel os dat je nu al weet hoe je dr uit gaat zien als je zwanger bent. Ben beniewd, ik bn van D naar F cup gegaan, gun ik jou ook meid..:) San is je meisje nog ziek geworden? Hoop van niet. Minoes, schatje laat je je ff goed checken, je zit wel lang in de lappenmand. Eet je goed fruitjes enzo voor je weerstand? Floor een ovulatie? Doe eens gek... Nou hou je ei bij en als een gek aan de klus :) Beanie, hb jij vrijdag as de pipelle? Spannend het komt dichterbij. Ansje, hoe gaat het met jou ? Befalt voor de lie e woordjes, meid. Melis,, zijn v.. oogjes iets beter nu? Happi, wat goed dat je kan lijnen,oj lukte het echt niet, kwam van de hormonen net zo hard weer bij. Dus na bevallig moet ik aan de slag met de xtra kilo's. Andere meiden dikke kus Liefs
-
Ooh meid wat vreselijk. Ik hb geen woorden en kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt. Dikke knuffel
-
Lieve meisjes, dank voor jullie lieve berichtjes. Was beetje lastig in twee topics reageren, maar ben weer thuis. Tsja en watbweet ik meer... Eigenlijk niets behalve dat alles prima is met de beeb. Bloedverlies wordt geweten aan de placenta die gedeeltelijk voor de baarmoedermond ligt, pijn wordt wss veroorzaakt door groei van de baarmoeder of bandenpijn. Dus eigenlijk gewoon paracetamol en uitzitten tenzij het bloedverlies erger wordt ofmeer pijn krijg. Nou ik ben iig blij dat alles goed is met de beebie. Maar egt heel fijn voelt het niet. Tis een egt bloedbad op de toilet, heel raar. Maar jullie zijn zo lief dat jullie zo meeleven. K Dikke kus
-
Nou pfff Die placenta is gewoon irritant. Die laat me bloeden denken ze. Bloed goed, urine goed, kindje prima, beweegt goed. Dus mama moet gewoon uitzitten. Buikpijn komt wss door bandenpijn of groeiende baarmoeder. Nou dat belooft nog wat. Gelukkig waren ze hardstikke aardig in het ziekenhuis en mag ik terugkomen als ik meer ga bloeden of het niet vertrouw. Ze vinden niet dat ik zeur... Hahahaha Nikki succes morgen, duimen gekruisd en kaarsje is aan. Sas dikke knuffel En natuurlijk ook aan alle andere meisjes.
-
Nog steeds in ziekenhuis, in afwachting van bloedonderzoek. Wss worden de bloedingen veroorzaakt doordat de placenta voor de baarmoedermond ligt. Nu ff voor de zekerheid checken op infecties. Kleintje is zéér bewegelijk vlgs de arts, dus het ligt echt aan mij en mijn lichaam, die me zo een schrik bezorgd. Pfff. Hoop dat ik zo naar huis mag. Nikki, sas, mees, lot, elinorac, en anderen jullie zijn lief. Bedankt voor het meeleven, sorry dat ik zo een zeur ben. Ken mezelf niet terug. Ben een snotterend wrakje.. ;) Alleen maar zenuwen.. pffff Sas en nikki, vooral jij, nikki, zet hem op voor die punctie morgen!!
-
Hoi meisjes, op zich beter geslapen dan de nacht daarvoor. Werd alleen wakker vanochtend net buikpijn en bloedingen. Toch ziekenhuis gebeld, mag om 1500 langskomen. Ik maak me zorgen. Misschien is het menstruatie die doorbreekt ondanks zwangerschap, dat hoor je ook wel eens. Ik zou deze tijd ongesteld zijn als ik nie zwanger was. Ik weet het niet, gissen gissen, dit hb ik met mijn dochter nooit gehad. Was voorbeeldige zwangerschap op de 9 maanden misselijkheid na. Ik hoop er maar het beste van. Ik hb vanacht wel de baby gevoeld, hij was erg druk aan het bewegen, dus ik denk dattie ok is. Had ik maar een luikje in me buik.. :(
-
Vanmiddag om 3 uur naar het ziekenhuis, voel me beroerd.
-
Hoi meisjes, ben zo een bangerd, dus hb net pas naar hartje geluisterd. Ik hb het gehoord en zelfs geteld 180 slagen per minuut. Ik bn opgelucht en bang. Hb zo een buikpijn.stekende pijn aan de rechterkant, ik ga morgen de gyna bellen . Dit is toch niet goed.probeer rustig te doen.. Knuffel van mij
-
Dames, bn bange poeperd. Net de angelsound gebruikt. Hartje klopt, 180 ongeveer per minuut, dus das goed!!! Maar hele rechterkant van me buik doet enorm zeer, constant krampen, dus morgen ga ik ziekenhuis bellen. Nu paracetamolletje en dan proberen rustig te blijven. semmie doet iig geval zijn best, dus mammie moet ook proberen rustig te blijven, maar valt niet mee. Kus
-
Nog steeds bloed iets minder maar wel helder nog. Pfff. Durf de angelsound niet te pakken. Vriendlief zegt straks over uurtje.. Pfffff
-
Dankje Mees! En wat gaaf zoveel tandjes al. Heeft hij dr erg last van of helemaal niet? Caro, wat een mijlpaal weer! En zusjelief nog niks? Heb al 1 keer gezeurd voor vandaag, nog geen resultaat. Straks weer proberen ;)
-
Meisjes!! Hier effe beetje ego. Zit beetje in de lappemand, na dat zaterdag bloedverlies is begonnen. Snel naar ziekenhuis gebeld, 2 uur gewzcht voor we een echo kregen, gelukkig alles goed met kleintje! Maar enorm geschrokken. Zondag ook nog bloed tot einde van de middag, helderood tot roze. En toen was het weg, om vandaag weer met hernieuwde kracht terug te komen. Ben zo ongerust en verdrietig. Ziekenhuis zegt dat het niks ergs is en kan pas komen als het meer is of met stolsels ofzo. Ga zo met de angelsound proberen om Semmie te vinden. Durf bijna niet meer te gaan plassen. Vole me best k.lote. Sorry voor dit ego berichtje meisjes.
-
Ooh niki, ben zo blij voor je!! Het gaat vast goed komen. Keurig bms, 8 follikels, dat kan alleen maar goeie eitjes opleveren!! Ik duim en hoop voor je, meid. Spannend hoor!! Camel, mijn vriend zegt ook camel maar vindt hem te duur. Ik hb op marktplaats gekeken, maar daar was hij niet goedkoper!! Ik wil hem, dus ga nu een tijdje zeuren denk ik ;) Hihihihi De dokter zegt dat ik moet afwachten of het nog erger wordt. :( Ik wil niet dat het erger wordt. Ik besterf het van de zenuwen en durf niet meer naar de toilet... Ik ben zo een angsthaasje.. :(
-
Nikki, wat ontzettend goed!! Super!! Enne maak je nie druk Om die punctie, die overleef je wel. Op naar een superresultaat qua eitjes, meid!! Gaaf he die kinderwagen. Ik denk aan de camel of zwarte. Welke vindt jij het mooiste? Kus mij Ps ga straks de gyna weer bellen, vind het toch wat veel bloed worden! :(
-
Hoi meiden, helaas nog steeds helderrood tot roze bloed. Net jankbuitje achter de rug. Ga straks maar ff luisteren met angelsound. Alles was zaterdag goed, maar zondag weer bloed en nu ook weer. Wordt er vreselijk onzeker van ook al weet ik dat het onschuldig is.. pas weer echo op 22 november tenzij er een andere reden is. Pfff wat een stress.
-
Darr ga ik zeker ook nog kijken, alhoewel deze wel echt heel mooi is. Kijk maar op de website..;)Ik probeer de dokters en me ogen te vertrouwen. En niet te luisteren naar mijn bange hart. De dokter en echo zeggen dat alles goed is met me kleintje, dus daar ga ik vanuit. Hb nog steeds bloedverlies, helder roze, en net jankbuitje achter de rug, maar ik ga gewoon door. Ff niet werken, kan me toch niet concentreren ff. Liefs mij
-
Hoi dames, Gisteren groot gedeelte van de dag in het ziekenhuis doorgebracht. Had plotseling bloedverlies en buikkrampen. Na 2 uur eindelijk een echo en alles was goed met de kleine. Flink aan het bewegen gelukkig, maar wel hardstikke geschrokken. De dokter zei dat de moederkoek of een adertje verantwoordelijk kan zijn voor het bloeden. Als het niet meer wordt kan het geen kwaad. Ik ben me doodgeschrokken. Pfff. Samen met mijn dochter naar babyzaak geweest en dus vandaag wel verliefd geworden op de perfecte kinderwagen van Mima. Echt zoo mooi, nu Vriendlief nog overtuigen, zijn wel schandalig duur..:) Liefs
-
Hobbesje, meid wat een ellende, maar gelukkig ben je in goede handen. Sterkte meid!