Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Ha, ik zag dat Okaasan zo lekker bezig was....ik dacht, dat kan ik ook!! Hierbij mijn allerlaatste pregnyl-test: Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  2. Helaas Okaasan, kon niet te lang blijven liggen, ik moet zo eerst mijn paard nog doen omdat ik vanmiddag moet werken tot vanavond 11 uur! Maar goed, net wel lekker krantje gelezen, bakkie koffie erbij.... Hmm, misschien ga ik ze zelf wel even bellen... liefs, Noes
  3. Eslief, wat een goed nieuws!!! In die eigenwijze follikel zaten er gewoon 2!! super!! Nu op naar mooie bevruchtingen, komt goed! Liefs, Noes
  4. Hi meiden, Er is nog niet gebeld, maar dat zou door de drukte ook waarschijnlijk na twaalven worden... Ik wacht rustig af, alhoewel het nu iets spannender wordt, ben ik deze poging niet zo zenuwachtig. Okaasaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan, mooi nieuws heb jij vandaag..........!!! Liefs, Noes
  5. Okaasan, wat zie ik nu, ouwe testjunkie :-) !!! Dit is een heel mooi begin!! Yesss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Op naar de volgende droom (een mooie echo) Dit geeft de mens toch hoop, Liefs, Noes
  6. Eslief, wat vervelend! Nu maar hopen dat het een sterk eigenwijs eitje was die het 9 maanden goed gaat doen!! Spannend nu weer dat wachten! sterkte! Summerbeach, het kan nog alle kanten op! Heb je al getest of zou je dat morgen doen? Liefs, Noes
  7. Eslief, heel veel succes morgen! Ik vond de puncties in nl altijd wel meevallen, maar ik kan me goed ontspannen, dat scheelt wel. In DD gaat het onder narcose, wel vreemd dat je er niets van meekrijgt... Sterkte morgen en op naar 4 mooie eitjes! Cigdem, jij een mooie 8cellige, dat klinkt erg goed!! Succes met broeden! Kalu, hopen dat ze allemaal nog lekker gaan groeien, vast wel! Morgen krijg ik een update uit DD, hopelijk doen ze het nog... Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  8. Remmir, even snel van mijn werk: wat een opluchting, ik ben zo blij voor jullie!!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  9. Zonnebloem, ik heb ervoor gekozen om er 2 terug te plaatsen, maar dan moet ik er wel 2 hebben... Het is bij mij niet ongewoon dat ze stoppen met delen. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  10. Okaasan, ik heb gekozen voor 2 (als er dan nog zoveel over zijn...) gr Noes
  11. Eslief, dat klinkt goed! Ik ben vanmorgen gebeld: van de 11 eitjes waren er 8 geschikt voor icsi, daarvan zijn er 3 bevrucht! Ze gaan nu 5 dagen in de embryoscope en als ze dat overleven, heb ik maandag om 11:45 de terugplaatsing van hopelijk 2. Zaterdag krijg ik nog een update of ze het nog doen. Voor jou ook weer spannend zaterdag. Minima, ontzettend balen dat het nu definitief niet gelukt is, sterkte!!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  12. Daar is 'ie dan: lucky bird!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  13. Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  14. Moes, van de 11 eitjes waren er inderdaad 8 rijp genoeg om te insemineren. Tiktak, de vorige keer had ik 12 follikels, 7 eitjes, 6 rijp, 2 bevrucht, waarvan er 1 stopte met delen op de 3e dag en op dag 5 had ik dus nog 1 morula over. Echt een afvalrace dus. Nu 1 kansje meer! hoop echt dat ik een terugplaatsing heb maandag. Mommysoonhope, Dat is vast ook een goede arts, en ze bespreken ook altijd alles in het team. Ik vind het fijn aan DD dat er een persoonlijk plan gemaakt wordt en dat ze toch nog vaak oplossingen zien, waar andere ziekenhuizen het (vooral in NL) opgeven. Meiske, ik denk dat het me nog wel lukt tot zaterdag te wachten, de zondag zal wel een spannende dag worden... Liefs, Noes
  15. Goede morgen! De tussenstand: 11 eitjes, 8 geschikt voor icsi, met 3 bevruchtingen!!! Als alles goed gaat maandag 11:45 de terugplaatsing. Gaat nog goed dus. Nu gaan ze voor 5 dagen de embryoscope in, spannend! Bedankt voor het duimen!! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  16. He, die zag ik vandaag ook in de uitslaapkamer, een grote pluche versie van degene die we in de apotheek meekregen bij de medicijnen...! Ha, die apotheek in DD draait een topomzet door de kliniek! Toch een goed teken, we gaan allemaal voor de ooievaar!!! Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  17. Morgenochtend tussen 10 en 12 of er überhaupt bevruchtingen zijn en als dat zo is dan gaan ze 5 dagen de embryoscope in, en als ze dat overleven dan heb ik maandag de terugplaatsing. Erg spannend dus de komende dagen! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  18. Eslief, vanmorgen de punctie gehad en ze hebber er maar liefst 11 eicellen uitgehaald!! Zoveel heb ik er nog nooit gehad, meestal tussen de 5-7 en daar hield ik er maar 1 of 2 van over. Het is dus belangrijker dat je goede bevruchtingen hebt , waarschijnlijk hou jij er meer dan mij over. Ik denk dat ik er ook voor zou gaan. Ze hebben iig mooie maten! Succes morgen! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  19. Lieve Okaasan, je moet het gewoon als een voordeel zien. OK, het is even langer wachten, maar als je zwanger bent, en daar ga ik natuurlijk maar even van uit, dan hoef je minder lang te wachten op de eerste echo, wat nog veel erger is.. (Of denk je nu: de narcose is naar Noes d'r hoofd gestegen...) Wel goed dat je alweer een nieuwe baan hebt, dat is snel! En goed voor de afleiding. Liefs, Vage noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  20. Dank je wel Moes, een elftal, ha ha! Ben blij dat ik morgen nog vrij ben, even rustig bijtrekken van de punctie en geen gestress met telefoontjes op mijn werk. Pff, voel me een stuk brakker dan de vorige keer, zo moe! Het was ook wel een kort nachtje en een lange rit, ook al was dat kussen in de auto ook wel lekker... Jij nog even wachten dus. Eigenlijk gaat de tijd best snel. Je hebt iig nog een kans voor je liggen! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  21. Morgen bellen ze tussen 10 en 12 uur, inderdaad weer heel spannend!! En als ze dan weer in de embryoscope zitten, dan kan ik zaterdag hopelijk bellen voor een "tussenstand". Zo, ik lig nu weer lekker in mijn eigen bedje, even bijkomen. Lieve Remmir, ik lees net de reden, maar probeer echt aan jezelf te denken! Heel vervelend al die stress erbij. Helaas ook hier ervaringsdeskundigen met een eigen zaak/personeel die we moesten verkopen. Ben blij dat ik nu weer ergens als uitzendkracht werk, veel minder zorgen! Sterkte en heel beel sterkte morgen! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  22. Zo, weer terug onderweg naar huis. Ik was net weer in slaap gekukeld... Maar goed nu het grote wonder: er zijn 11 eitjes geoogst!!! Niet te geloven toch? Er zullen er vast een aantal nog niet rijp zijn, maar het zijn er toch veel!! Voelde me dit keer ook niet erg fit na de narcose, moe en zere eierstokken. MAar het was ook erg vroeg en we waren er al om half 8 en werd pas om 10:45 geholpen, het was erg druk in de broedfabriek. Okaasan, ook namens vriend, bedankt!! Remmir, wat vervelend van je werk, maar nu echt even aan jezelf en de twins denken, veel belangrijker!! Wij duiken zo ook weer lekker ons bedje in! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  23. Minima, wat ontzettend vervelend, zo'n Omo-witte test! Hoop echt voor je dat het nog veranderd. Sterkte met wachten. Eslief, spannend ook weer voor jou morgen, hoop dat er stiekum nog een paar extra tevoorschijn komen! Succes! Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  24. Meiske, ja , ze gaan weer de embryoscope in, als er bevruchtingen zijn natuurlijk. Dus het gaat weer heel spannend worden. Liefs, Noes Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
  25. Twinkle, dank je wel! Dit is al de 4e icsi die we doen, Moes gaat voor het eerst aan de ICSI! Je hebt gelijk wat betreft de ziekenhuizen, ik heb ook altijd het gevoel dat je overal zelf aan moet denken. Okaasan, ik hoop dat de hoofdpijn snel minder wordt, dan gaat het tikken ook vast beter....:evil2: Liefs, Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden