Ga naar inhoud

Noes73

Leden
  • Aantal Items

    900
  • Registratie Datum

  • Laatst Bezocht

Alles dat geplaatst werd door Noes73

  1. Lisselotje, 19 december alweer de deca erin. Zeker weer tassen vol mee van de apotheek? Moes, morgen al! Hoop idd dat alle uitslagen binnen zijn. Ik kreeg gister mijn dossier binnen van het MCK, ook wel eens interessant om je eigen dossier goed te kunnen lezen. Ik heb net gebeld met het MCK en ik mag di 17 december om half 7 's avonds komen voor de eerste echo! Ik ben wel heel angstig hoor, durf nog helemaal niet zo blij te zijn. Ik heb het gevoel dat het nog iedere dag mis kan gaan. Wel weer getest vanmorgen. Ik zal jullie nog een keer lastig vallen met mijn foto: [ATTACH=CONFIG]5505[/ATTACH] Liefs, Noes
  2. Ja morgen is mijn "officiele" testdag, dat ga ik het ziekenhuis bellen en gelijk een afspraak maken voor een echo/gesprek. Jeetje, dat lijkt me echt spannend, zo'n eerste echo! Ik hoop echt dat je een mooi kloppend hartje ziet. Als ik het zo een beetje uitreken, heb ik rond 20 december een echo en ben ik begin augustus uitgerekend. (dat is echt raar om te schrijven...) Moes, wanneer is jou afspraak in DD? ook spannend hoor! Is het nog gelukt met het bloedprikken? Twinkle, hoe gaat het met jou? Ik hoop echt dat alles in orde is en het bloeden gestopt. Sterkte!!! Liefs, Noes
  3. Update wd 11: nog steeds positief!! [ATTACH=CONFIG]5504[/ATTACH] Bruinverlies is eigenlijk bijna niets meer, nu maar duimen dat het zo blijft! Het is wel raar, ik was de hele ochtend tegen misselijk aan en gister had ik ook al weinig trek.... raar hoor! Liefs, Noes
  4. Breek even in: Okaasan, wat een mooi aantal, wat goed zeg! Dat brengt je kansen toch omhoog? Ik ga echt voor je duimen!! Breek weer uit- Liefs, Noes
  5. Lisselotje, officieel mag ik dinsdag testen, dus het is nog vroeg. Ik test gewoon iedere dag weer! Liefs, Noes
  6. Twinklestar, ik zie nu je berichtje, ik begrijp dat je bang bent, maar bruinverlies schijnt heel vaak voor te komen, alleen krampen en helderrood zijn foute boel. Ik hoop echt voor je dat je morgen gerustgesteld bent na de echo! Pfff, ze stellen ons wel op de proef....!! Sterkte!!!! Kim, wat kan je lichaam je voor de gek houden. Ik hoop dat je snel weer kan beginnen. Liefs, Noes
  7. Hallo Meiden, Ik heb van morgen weer getest(2x)....Ik kan het nog niet helemaal geloven, ik durf het niet te geloven: [ATTACH=CONFIG]5503[/ATTACH] Gelukkig heb ik alleen nog maar last van (een restantje) heel licht bruinverlies. Ohhhhhhhhh, dit is echt spannend...!! Ik blijf maar gewoon doortesten en hopen dat de testen donkerder worden en de afscheiding lichter! Inflame, het kan dus echt met de cryo, je had gelijk :eskimo: Liefs, Noes
  8. He Iggie, tuurlijk kan ik me jou herinneren!! Jij bent het grote voorbeeld voor me!! Nee, even serieus, de test was best duidelijk voor een vroeg-testje, dus de innesteling moet al eerder geweest zijn (anders geen HCG) Of had jij ook gelijk de dag na het bloedverlies een positieve test? Ik durf gewoon niet positief te zijn, zo bang voor de teleurstelling! Het positieve eraan is dat ik iig zwanger kan worden, nu nog blijven! [ATTACH=CONFIG]5502[/ATTACH] Liefs, Noes
  9. Vanmorgen voor de zekerheid nog even getest...het was @$#%@*@(... Positief!! Wat moet ik daar nu weer mee, nu duurt de onzekerheid nog langer, nl nog steeds bruinverlies! Ben bang dat het hetzelfde liedje als de eerste keer is, wel ingenesteld maar niet doorgedeeld of afgestoten.... Ik ga denk ik het kruidvat maar even leegkopen om te kijken of het streepje minder wordt. Liefs, Noes
  10. Moes, ben bang van niet, het is al wd8 van een blasto-cryo... Het voelt ook als een beginnende ongesteldheid. Moet je al die hormonen tegelijk prikken? Ik heb nl ook al fsh, oestrogeen en progesteron (als ik het goed heb) en die moest ik op 3 verschillende tijdstippen van mijn cyclus laten prikken om te kijken of alles naar behoren werkte. Alleen AMH heb ik later geprikt bij de take-in van het MCK. Als het bloeden doorzet, dan ga ik een mail sturen naar het lab van dr p. om te vragen wat ik kan laten prikken om mijn immuun te testen. Wanneer heb je precies de afspraak in DD Moes? Liefs, Noes
  11. Ben bang dat het hier ook niet de goede kant op gaat: net roze afscheiding gespot...%$#@@^^!!! grrrrrrrrrrrrrrrr!!!
  12. WD7 alles nog rustig.. Moes, ik zou wel willen weten waar je allemaal op moet prikken in DD, dus als je het niet erg vind.... Mewe, gaat het een beetje met je? Liefs, Noes
  13. Mary, wat ontzettend balen, ik had echt iets anders verwacht!! Verdorie!! Het is wel fijn dat je nog cryo's hebt. Kun je gelijk deze cyclus weer door of moet je nog een maandje wachten? Moes, wat snel, haha! Ben je nog voor mij, kun je alvast wat voorwerk doen. Ben benieuwd! Met welke arts heb je een afspraak? Waar moet je allemaal op prikken? Ik ga ze ook maar even mailen denk ik. Hier op wd6 voel ik ook helaas niets... liefs, Noes
  14. Lisselotje, super, eindelijk weer beginnen!! Mewe, Ja, ik zat er ook al aan te denken om dit keer pas op wd11 te gaan testen, omdat vroeg-testen alleen leuk is als het positief is. Maar ik ben nogal nieuwsgierig van aard, dus ik weet echt niet of ik het ga volhouden. Gebruik jij geen utro-bollen nu? Dat kan ook nogal wat valse symtomen geven. Bij mij voelt het af en toe wat "stijfjes" aan en nu voel ik mijn rug een beetje....maar goed ik ben ook een beetje verkouden. En kreeg vandaag van vriend-lief te horen dat mijn adem weer ijzerachtig rook, tot nu toe was het resultaat dan negatief en is de ongi in aantocht. Ik weet ook dat het bij zwangerschap voorkomt, grrrrrr!! gek word je ervan! Ik heb DD nu ook een paar keer aan de lijn gehad en ze spreken gewoon Nederlands. Ik begon al in een mooie Duitse volzin, maar dat was niet nodig, haha. Ik ben trouwens ook een beetje een warhoofd aan het worden, zou dat het resultaat zijn van een jaar lang hormonen spuiten en slikken??:dontknow: Liefs, Noes
  15. Spannende dag vandaag, bij de vorige cryo werd ik op wd5 al ongesteld. Gelukkig heb ik nu de Lutinus (progesteron) pillen om de boel binnen te houden! Als het Happinez gelukt is met 3, dan moet het mij toch ook met eentje lukken?? ;-) Moes, het zal wel zelfbescherming zijn, je weet het natuurlijk nooit, maar ik durf gewoon niet teveel te hopen. De teleurstelling van afgelopen keer was toch wel erg groot! Lisselotje, ik hoop dat de boel snel loskomt!! Mewe, Hoe gaat het, voel je nog het een en ander? Ik hoop het echt voor je!!\\ Liefs, Noes
  16. Mewe, wd8 alweer, het begint nu echt spannend te worden! De symtomen klinken goed! Vrijdag dus....ben benieuwd! :gekruiste vingers 1 Lisselotje, voor jou hoop ik het omgekeerde: een snelle menstruatie! Je moet al zo lang wachten! Moes, al iets vernomen van DD? Hier zit ik op wd4 en zoals gewoonlijk voel ik....nog niets! Ben bang dat het weer hetzelfde liedje is. Ik ben blij dat ik een beetje verkouden ben (verminderde weerstand), ik gebruik de progesteron 3x pd 100mg en verder 's ochtends davitamon mama multivitaminen met omega3 en 's avonds nog Omega3 en vitamineD 1000iu van Solgar en een extra foliumzuur. Nu maar hopen dat het gaat helpen. Liefs, Noes
  17. Mary, hoe gaat het met je? Nog op oorlogspad..:evil2: Het is toch alweer wd7 voor je? Voel je al iets? verder ben ik niet nieuwsgierig hoor... Ik ga zo weer even verder in mijn nieuwe boek lezen... Liefs, Noes
  18. Moes, je kan altijd een intake plannen. Misschien een tip, ik kon kiezen voor een intake met dr S. op 9 of 10 januari, misschien als je wat doorzet, je op 10 januari kan, het is nl mogelijk! (ze zei dat ze dat normaal niet doen maar...) Mocht ik die afspraak niet nodig hebben, kun je die overnemen! Ik heb alleen nog maar het voorwoord gelezen, het is in ieder geval goed leesbaar. liefs, Noes
  19. Mary, ik ben geen zuster maar werk in de logistiek op Schiphol, vandaar de onregelmatige diensten. Op mijn werk zijn ze niet op de hoogte, meestal lukt het om een dag te ruilen of vrij te nemen. Alleen een keer op het laatste moment vrij moeten vragen en toen heb ik wel verteld dat ik naar het ziekenhuis moest. Jij bent de jongste, 39 pas!! Het gaat wel snel in februari word ik alweer 41, brrrrr...nog even niet aan denken! Moes, het boek is binnen! Is wel een hele dikke pil, dus daar ben ik wel even zoet mee... Vanmorgen werd ik gebeld door Dusseldorf, Dr Hubert kon niet op 7 januari en nu heb ik op 9 januari een afspraak met....Dr Scholtes!! Wel zo prettig, eerst kon het bij hem pas in maart, maar omdat ze een foute afspraak gemaakt hadden, kon het nu wel eerder! Liefs, Noes
  20. Even uit de late dienst: Ik hou m'n buikje ook lekker warm hoor. hempje overdag aan en 's nachts een kruikje erop (o ja en afgelopen dagen ook nog een hele plaid erover vanwege de kou...) Nu eindelijk weekend en vrij!! Fijn weekend allemaal!! Liefs, Noes
  21. In januari heb ik een intake, dus dan komt er weer eentje bij... Liefs, Noes
  22. Moes, kop op, de tijd gaat echt heel snel hoor, voor je weet ben je weer in de running! Ik denk dat ik ook maar afwacht tot januari (mocht deze niet lukken natuurlijk...). Emsie, dat klinkt allemaal wel heeeel erg zwanger!! Twinkle, wat goed, een CB op 2-3 weken, wauw!! Mewe, nog rustig aan het wachten? WD4 alweer voorbij? Liefs, Noes
  23. Meiden, jullie duimen en hopen heeft geholpen: De cryo was goed ontdooid en zelfs doorgegroeid naar een klompje cellen!! Niet te geloven! Dus vanmiddag de terugplaatsing gehad, nu rustig verder broeden.. Liefs, Noes
  24. Wen, dank je wel, ik ben al bezig alle topics die erover kan vinden door te lezen...! Heb ook het boek van Alan Beer besteld, dus nog leesvoer genoeg. Ik wil goed voorbereid zijn als ik naar Dusseldorf ga. Twijfel alleen nog of ik nog 1 poging hier zal doen, of december zal aanwenden om alvast bloedonderzoeken te doen. Hmm, eerst maar even afwachten of de cryo goed ontdooid is... Mary, nog 1 nachtje werken en je zit alweer op WD4!! Ik hoop dat ik morgen ook weer op de wachtbank kan. Ik sta er wel realistisch in: denk niet dat het wat gaat worden, het is de 6e terugplaatsing al en vooralsnog geen resultaat (op de eerste keer na dan). Maargoed, je weet het nooit! Het is iig een kans. Liefs, Noes
  25. Kimky, wat fijn dat we mee mogen rijden, ik moet helaas naar MEdemblik!! Nog gefeliciteerd met je zwangerschap, super!! Liefs, Noes
×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden