Jump to content

Ongesteldheidsklachten

Recommended Posts

Guest Simone1972
Posted

5 Dagen geleden zijn er 2 goede emmies bij mij teruggeplaatst. Nu heb ik al een paar dagen behoorlijk last van pijnlijke borsten en af en toe ook dikke vingers.

Is het normaal om deze klachten te hebben?

Posted

Hoi hoi,

Ik weet niet of je ook die utrogestan bolletjes gebruikt, maar dit kan hier ook een bijwerking van zijn. Ikzelf had ook meteen last van zere borsten maar dacht eerst aan de utrogestan. Bij de test bleek ik toch zwanger!

Je lichaam kan je nu behoorlijk voor de gek houden hoor en het zegt dus helemaal niks.

Hoop natuurlijk voor je dat het goed nieuws is...

Zolang je geen bloeding krijgt mag je hoop houden...

Op naar de TESTDAG!!!

Succes

Michelle

Posted

Het kan zijn dat het van de bolletjes komt...

Je zit nog erg vroeg na je terugplaatsing he. Innestelling vind meestal plaats tussen dag 5 en 7. Dat zou dus vanaf vandaag kunnen zijn.

Laat je niet voor de gek houden door je lichaam hoor...

Ik weet het, het is moeilijk en zwaar wachten totdat je mag testen...

Ik dacht er echt iedere dag aan.

Probeer toch wat afleiding te zoeken en jezelf niet gek te maken.

Ik hoop natuurlijk echt voor je dat het 'goede' klachten zijn, maar het zou lullig zijn om je valse hoop te geven.

Je kan er nu gewoon echt nog helemaal niks van zeggen... is het te vroeg voor.

Ik zie dat je uit elburg komt... das vlakbij, ik harderwijk.

Hou je hoofd koel.... het komt vast allemaal goed met je.... ;)

Groetjes Michelle

Posted

Simone,

dat lijken mij niet direkt zorgwekkende klachten. Dikke vingers is mij niet bekend, maar zere borsten had ik ook al snel. Ik gebruik de bolletjes tot 12 wkn zwangerschap.

Het is nog even geduld hebben, maar laten we hopen dat je met de zwangerenflow mee kan gaan. Succes!

Groetjes,

Stéphanie

Guest estrhalita
Posted

IK had na 5 dagen na de tp echt het gevoel dat ik ongi ging worden (had ook de bolletjes), maar bleek toch zwanger te zijn wat dus een totale verrassing was. Je lichaam kan je behoorlijk in de maling nemen dus het is moeilijk te zeggen en iedereen reageert anders.

Posted

Ik had al voor de tp last van m'n borsten: duidelijk dus door de utrogestan. Ze waren ook flink groter trouwens. En verder was ik vreselijk moe, had ongesteldheidsbuikpijn en krampjes, last van obstipatie en ik was af en toe misselijk. Ik had het ook nogal koud.

Helaas waren dit allemaal geen zwangerschapskwaaltjes. Hoe moeilijk het ook is, voor je getest hebt (of gaat bloeden) kun je er echt helemaal niks van zeggen. Alles kan nog. Veel sterkte, ik duim voor je!

Henne

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use