Ga naar inhoud

Zwanger- tweelingen

Aanbevolen Berichten

• Reacties 563
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Debbie

Ik weet niet wat ik moet zeggen!

Ik word hier stil en verdrietig van!

Onbeschrijfelijk wat jullie meemaken

zo een nachtmerrie onverstelbaar

heel veel sterkte en kracht om dit te doorstaan.

En hopelijk gebeurt er nog een wonder!

dikke knuffel claudia

Geplaatst

Lieve Debbie en hubbie,

Wat een verschrikkelijke tijd maken jullie door! Ik zit hier met koude rillingen op mijn rug je verhaal te lezen.... Ik kan alleen maar zeggen: enorm veel sterkte !! De kaarsjes branden voor jullie !! Ik hoop zo - net als zovelen met jullie - dat jullie kindjes lang genoeg binnen blijven zodat ze een goede kans krijgen!!

Nogmaals, sterkte met alles!!

Geplaatst

Lieve Debbie en man,

Ook ik zit hier met rillingen jullie verhaal te lezen.

Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe en duim mijn duimen blauw op de goede afllop voor je meisjes.

Heel veel liefs en sterkte!

Laura

Geplaatst

Kippenvel... naar... stil... Zo af en toe kom je langs in mijn gedachten, ook al ken ik je niet. Er brandt een kaarsje voor jullie en ik stuur een gebedje naar boven!

Geplaatst

Debz & hubbie, wat een ellendig nieuws is dit zeg...... maar toch nog een beetje licht, want de kindjes zitten nog steeds binnen! Ik zit hier met kippevel, deze onzekerheid is killing.

Ik wens jullie véél kracht toe om deze bijna onmenselijke situatie het hoofd te bieden. Vanavond brand ik een kaarsje en zal bidden dat jullie minimaal de 26 weken gaan halen.

Sterkte!!

Greetzzz,

Elena

Geplaatst

hallo debbie

ben zo benieuwd hoe het met jullie gaat

en hoop zo dat je je kleintjes nog aan

boord hebt

wij denken aan jullie!!!

steph

Geplaatst

hallo stephanie

wat lief dat je naar mij vraagt

ik ben nu 30,1 weken zwanger

en alles gaat nog steeds erg goed

mag echt niet klagen,ondanks dat

ik hier al een dreumes rond heb lopen

zal straks nog wel anders zijn

hioe is het met jullie???doen mees en

saar het goed????

hoop dat onze twins nog een week of 7 blijven

zitten

groetjes steph(hanie)

Geplaatst

Fijn te lezen dat het goed met jullie gaat. Houden zo!!!!

Ik heb wel eens gedacht.... je zou er nog een kleine bij hebben lopen thuis, dat lijkt me zwaar.

Met ons gaat het goed. Net een eindje gewandeld buiten. Mees wilde niet slapen en het was nog veeeel te vroeg om alweer te eten. Dus dacht ik... laat ik het aangename met het onaangename combineren. Ik heb een ijsje gegeten op het winkelcentrum dichtbij huis. Ik laat ze hun slaapje maar even in de reiswiegjes afronden voordat de volgende voeding eraan komt. en dat schijnt te werken (even afkloppen).

heb je alles al in huis voor de komst van de tweeling? Nog spullen bewaard van je 'oudste'?

Heel veel geluk de komende weken en laat ze inderdaad nog maar lekker genieten binnen in je buik.

liefs, Stéphanie

Geplaatst

Dit staat er vandaag op Debbie's hyve..

*Eva*en Zoe

vandaag, 18:14, 13 x bekeken

Waar we ontzettend bang voor waren is helaas toch gebeurd. Ik ben gisteren bevallen van 2 prachtige meiden, Eva en Zoe. Eva is als eerste geboren en 10 minuten na de bevalling in onze armen overleden. Zoe werd 8 minuten later geboren en had een redelijke start. Ze ligt op neonatologie maar haar toestand is erg kritiek. Vanmorgen vertelden de artsen dat ze overwogen om de behandeling te staken. Vanmiddag was haar toestand weer redelijk stabiel dus ze willen de handdoek nog niet in de ring gooien. Eva hebben we gisteren lekker de hele dag bij ons gehouden we zijn zo trots op onze kleine meisjes. Morgen komt de begrafenisondernemer en dan gaan we er voor zorgen dat ze een mooi en waardig afscheid krijgt. Wij zijn inmiddels kapot en verscheurd van verdriet aan de andere kant hebben we natuurlijk nog hoop voor onze Zoe maar ook vrees dat ze het toch niet zal redden. Er hangt een camera bij haar couveuse en zo kunnen wij via de laptop naar haar kijken. Ze is zo klein en teer maar zo ontzettend mooi. We moeten maar afwachten wat er gebeurd en hopen op een wonder.

Lieve Debbie en hubbie.. heel heel veel sterkte met het verlies van jullie meisje Eva.

Hopelijk blijft Zoë vechten, en hoeven jullie niet van haar ook nog afscheid te nemen...

Sterkte!!!

Geplaatst

O Debbie, wat ongelooflijk triest en verdrietig. Ik weet echt niet wat ik moet zeggen. Ken jullie niet eens, maar voel me erg verdrietig over dit bericht. Kan me gewoon niet voorstellen hoe jullie je moeten voelen, knokkend voor jullie 2e dochtertje. Ik hoop en bid dat het met haar goed gaat. Geef jullie lieve kleine Eva een mooi afscheid en bewaar haar voor altijd in je hart. En dat kleine Zoë maar net zo hard mag vechten als haar mama gevochten heeft voor haar en haar zusje. Ontzettend veel sterkte voor jou en je man.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden