Jump to content

Waar blijven die rode duivels?

Recommended Posts

Posted

Hallo meiden,

Daar waar vele meiden hopen dat die rode duivels voorlopig even wegblijven. Zit ik te wachten op mijn ongi. Zodra die begonnen is kan ik een afspraak maken met het AMC voor de eerste echo.

Had het dit weekend al moeten worden, maar mijn lijf vindt het kennelijk wel prima zo... Damn...

Hebben jullie last van bijwerkingen van de decapeptyl? Ik begin misselijk en moe te worden, maar is goed te doen en kan nog steeds werken!!

Heel veel succes meiden, ik hoop dat het rijtje met zwangeren groter en groter wordt!

liefs,

gerreber

Posted

Hoi Gerreber,

Vervelend dat je lijf niet wil meewerken!! Hoop voor je dat ze alsnog snel komen die duivels, want dan kan je ook aan de bak!

Succes!!

Greetzzzz,

Elena

Posted

hai gerreber,

ik was daar ook best bang voor, zit je op je ongi een keer te wachten en dan komt het niet.

mijn tip: niet over nadenken, want dan kun je onbewust zelf een beetje uitstellen.

ik heb gelukkig bijna geen last van de deca, af en toe een beetje vermoeid, maar voor de rest gaat het prima.

ik moet woensdag voor de uitgangsecho, en kan niet wachten !!!!

groetjes

Posted

hallo,

ik dacht ook, nu ik ze kan gebruiken komen ze niet!

maar heel onverwacht toen ik naar de wc zag k de duivels! he he eindelijk, erg raar maar wat ben je dan blij. alles verloopt dan gewoon goed!

Ik moet woendag voor de 1ste fm. lucky-T het duurt bij jou ook best lang dat spuiten. ik loop maar 1 dag voor jou en ik ben al bijna een week aan het spuiten van de puregon!

ach misschien is het in elk ziekenshuis weer anders.

veel suc6!

liefs

Desiree

Posted

Hallo Deesje,

Ja, het is echt raar. Altijd keurig op tijd, maar toch onbewust er mee bezig en het laat nog even op zich wachten.

Ik moet op de 5e dag van m'n cycles voor een echo, zodat ze kunnen bepalen hoeveel puregon ik moet gaan spuiten.

Hoe is de eerste poging jou afgegaan, viel het mee of toch wel moeilijk?

Luck-T; succes woensdag!!

Groetjes,

Gerreber

Posted

ja bedankt, ik ben inderdaad best benieuwd waarom ik zolang deca moet spuiten voordat ik de uitgangsecho krijg.

ik vraag het woensdag gewoon, dan horen we het wel.

@dees: succes jij ook woensdag

Posted

Nog nooit zo blij geweest dat de rode duivels er zijn!!! Meteen afspraak gemaakt voor eerste echo, uitgangsecho??

Donderdag gaan ze kijken of ik mag gaan beginnen met de puregon en hoeveel!

Weer een stapje verder, spannend!

Heel veel succes allemaal.

Liefs,

gerreber

Posted

hallo gerreber,

spannend allemaal he?? wij moeten donderdag voor de 1e fm, ik kan haast niet wachten. want ja ik weet niet wat ik daarvan moet verwachten.

ik hoor wel hoe het donderdag is verlopen, zet hem op meid !!!!!

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use