Ga naar inhoud

Wachtbankje november

Aanbevolen Berichten

• Reacties 86
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Helaas kan ik jullie niet verblijden met goed nieuws, vanochtend getest en het was NEGATIEF !!!!!!!!

we balen enorm en weten ff niet hoe nu verder, ja januari weer opnieuw proberen meer kunnen we niet doen.

Geplaatst

Vanessa, Lucky

Ik ben bang dat wij zien elkaar weer in de volgende rondje.

Bij mij wordt het pas Maandag officieel met de bloedtest maar het ziet er niet goed uit. Bloed wordt steeds meer en helder.

Balen!! Heel veel sterkte meiden!!!!

Geplaatst

Lucky

nee he jij ook al niet.... wat erg zeg, balen!

Wat hangt er toch in de lucht of juist niet deze periode!

Het is niet erg vruchtbaar in ieder geval

dit moet snel over gaan.

Sterkte lucky

Op naar een wel vruchtbare periode!

Liefs Claudia

Geplaatst

Kris

Jij ook van het bankje aan het vallen!

Dan gaan we met zijn alle in het nieuwe jaar er weer tegen aan!

Hopelijk een vruchtbaar jaar 2009 voor iedereen hier.:toothy4::icon_sunny:

Want het gevallen bankje word wel erg lang nu pfff

sterkte Kris

Liefs Claudia

Geplaatst

Hoi meiden,

Lucky, wat onwijs vervelend voor je. Veel sterkte. Mag ik vragen of je nu een zwangerschapstest hebt gedaan of een bloedtest? Bij een zwangerschapstest kan het toch negatief zijn, omdat er dan onvoldoende HcG inzit??

Ik heb vrijdagochtend getest. Volgens mij zag ik een heel, heel licht streepje, maar weet het niet zeker. Diezelfde ochtend het ziekenhuis gebeld en ik mocht langskomen om m'n bloed te laten testen. Maandag krijg ik de uitslag.

Ik heb tot nu toe, nog geen bloeding gehad, maar heb wel veel klachten. Ben woensdag bij de gyn geweest. Ik had nog vergrote eierstokken, een cyste en vocht in m'n buikholte. Ik lijk nu al 4 maanden zwanger en het wordt er niet echt minder op. Ik ben bijna 2,5 kilo aangekomen sinds 1 week na de terugplaatsing. Heb ook last van m'n buikspieren en de spieren onder m'n ribben. Maar ja, we horen het maandag allemaal wel, maar erg positief ben ik niet (meer).

Geplaatst

Ohw meiden, wat een ellende...

Weer 2 meiden van het bankje gevallen, dat is niet eerlijk!!!

Het is soms moeilijk om hoop te blijven houden,.. Ben sinds gister voor het eerst weer pijnvrij sinds de punctie..

We blijven praten tegen onze 2 emmies, ze geven ons goede moed, we weten in elk geval dat we saampies kinderen kunnen krijgen, dat proberen we voor ogen te houden!

Meiden allemaal veel succes in deze moeilijke tijd..

Liefs, gerreber

Geplaatst

hallo gerreber,

mijn hoop is deze maand op jouw gevestigd, ik hoop dat we blij voor jullie kunnen zijn over 2 weken.

blijf positief denken, en blijf erin geloven !!

Geplaatst

hallo,

het is nu defenetief, de bloedtest was negatief:crybaby2:

ik heb ook niet anders vewacht maar toch....

WAAROM????????????

Gelukkig hebben wij 4 cryo's dus als alles meezit kunnen we in december weer aan de slag.

Lucky, ben je een beetje bijgekomen van de teleurstelling?

Gerreber, gaat het nog steeds goed me je? Ik hoop het wel,ik blijf duimen voor jou!!! Zet hem op:)

Geplaatst

hai kris74,

wat ontzettend balen om te horen dat ook jij alles voor niets heb gedaan. Met ons gaat het redelijk, de ene dag iets beter als de andere.

Het heeft even tijd nodig, we hadden het zo gehoopt. Maar ja helaas is er niets aan te doen. Wij hebben geen cryo's dus moeten helemaal opnieuw beginnen.

Maar als we zover zijn gaan we er weer helemaal voor.

Sterkte meis !!!!!! ik hoop dat we een steun voor elkaar kunnen zijn en samen in het nieuwe jaar met frisse moed er tegenaan gaan.

Geplaatst

Hee Kris,

Neeeeheee, niet nog iemand definitief van het bankje af... Pff.. het is een slecht begin van deze maand. Gelukkig nog een aantal zwangeren, maar er kunnen nog meer bij!

Kris, heel veel sterkte met het verwerken van deze teleurstelling.

Voor ons nog een weekje wachten.. pff... Als het eerst maar weer weekend is, dan is het al snel weer dinsdag..

Ik voel me nu gewoon weer als vanouds.. geen pijnlijke buik en borsten meer.. Hmm.. is dat goed of niet?

Zoals jullie wel merken, ik heb nog geen idee of het wel goed zit!

Liefs.

Gerreber

Geplaatst

hoi champietal,

Ik had hetzelfde als jij, maar ik heb ivf laten doorgaan ondanks 1 eicel . [ werd icsi]zometeen was het mijn laatste, ik had ook al 6 iui gehad en volgens de gynacoloog had iui geen zin , omdat 1 ste ivf poging mislukt was. ik hoop op laatste keer icsi zsm. ligt aan eiblaasjes. welk hormoon gebruik jij?

veel succes, gr esther

Geplaatst

Kris; het is niet eerlijk! waarom begint deze maand voor veel meiden zo slecht?

Ik klamp me angstig vast aan het bankje, begin namelijk ongikrampen te krijgen... Het zal toch niet zo zijn? Ben bang dat ik de 18e niet eens ga halen.. Ik blijf hopen, misschien zijn m'n darmen wel van slag?!?!

Normaal gesproken wordt ik eerst altijd klunsig (haha, het is echt waar, alles valt, ik stoot me etc.) dat heb ik nog niet gehad... duimen duimen duimen!

Liefs, gerreber

Geplaatst

hallo dames

ik lees al een hele poos met jullie mee maar heb eigenlijk nooit durven posten tot nu toe.

ik zit namelijk met een vraag.

ik heb 16 okt een terugplaatsing gehad en mocht vanmorgen gaan testen.

Nu gaf de test een heel heel vaag streepje betekend dan dat ik zwanger ben?

en daarbij verlies ik nog wel bruine afscheiding?

ik hoop dat jullie me kunnen helpen

gr ans

Geplaatst

hai ans,

het beste is ziekenhuis bellen, want dan mag je een bloedtest laten doen dan weet je gelijk waar je aan toe bent.

groetjes en sterkte

Geplaatst

hallo ans..

zolang je nog geen helder rood bloed ziet hoeft het niks te betekenen. bruine afscheiding wordt ook wel oud bloed genoemd. dat zou het kunnen zijn. en bij ons is.. een streepje is een streepje hoe vaag ook. misschien dat je in de loop van de week weer een test kunt doen en dat het dan donkerder is.

ik hoop het voor je!

liefs

Desiree

Geplaatst

dank jullie wel voor jullie reactie.

heb inmiddels met zh gebelt en moet dinsdag voor bloedtest komen.

dus blijft nog even afwachten

groetjes ans

Geplaatst

Hoi Ans,

Ook ik kreeg op de dag van een positieve test (streepje = streepje) oud bloed verlies. De verpleegkundige had me daar al voor gewaarschuwd. En eh, bij mij is alles goed blijven gaan!

Groetjessssssssssssss

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden