Jump to content

Laura je bericht is weg!

Seetje

Recommended Posts

Ik heb hem een reactie gevraagd via "contact".

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Dag Erik,

Ik merk dat je mijn bericht op het topic van Judith hebt verwijderd.

Mag ik weten waarom je dit gedaan hebt?

In mijn ogen heb ik niets fout gedaan, dan alleen haar sterkte gewenst en medeleven betuigd.

Daarnaast ben ik niet meer actief op jullie forum vanwege de botsingen met José, Beau en Sab. Maar in mijn ogen heb ik je niets aangedaan en ben ook best betrokken bij sommige anderen, die ik op afstand volg en hun berichten lees.

Kortom, kun je me hier uitleg over geven?

Alvast bedankt

Groeten Laura (Laurob)

Ik ben wel benieuwd wat zijn uitleg zal zijn.......dit is toch niet normaal....zo veroorzaakt ie alleen maar dat er nog meer mensen weg gaan .....in mijn ogen heb je niks verkeerd gedaan hoor!

Het lijkt wel alsof hij het niet kan hebben dat wij een ander forum zijn gestart......ik snap niet dat hem dat zo dwar zit......op deze manier heevft hij toch meer bandbreedte zoals hij dat zegt...en wij kletsen lekker verder hier!

Dit was zijn reactie op mijn vraag:

------------------------------------------------------------------

"Als je niet meer actief bent op het forum hoef je toch ook niets te posten?"

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Misschien ook tijd voor een natuurfilmpje?

En hierbij zijn antwoord op mijn vraag wat zijn mening / motivatie is om mijn bericht te verwijderen:

"Als je sporadisch wel wat post moet je ook niet aan anderen zeggen dat je

niet meer actief bent op het forum. En ik weet niet waar je mij een mening

over hebt gevraagd. Dat ik je andere berichten niet heb verwijdert komt

omdat ik niet alle berichten lees. Als je mee wilt doen op het ivf-site

forum vind ik dat prima, maar ga niet tegen anderen zeggen dat je niet

actief bent an vervolgens wel berichten gaat posten".

jeetje.....inderdaad een natuurfilmpje........hahaha

Je gaf toch alleen maar antwoord op de vraag waar zijn jullie toch........dat mag toch gewoon!

En dan zegt ie dat ik je andere berichten niet heb verwijdert......nou ja!

hoe oud is ie .....5 ?

Hoezo big boss.................

Nou ja zeg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik zit hier al weer helemaal te stuiteren achter de pc!!!!

Waar GAAT dit over?? Nergens toch!!!!!!!

Grgrgrgrgrg echt een zielige bedoening.

Dit is nu echt de beroemde druppel en ben er nu helemaal klaar mee.

Zal ik anders ff een berichtje schrijven op de site namens mij en daar ook inzetten Lau dat jouw berichtje is weggehaald?

Dan weten de andere meiden het ook (en judith heeft jouw berichtje vast niet gelezen) en is het ook eens

duidelijk wat er daar gebeurt.

(ach voor zolang het duurt want de mijne zal ook wel verwijderd worden).

Ik wacht je berichtje wel af Lau of je dat wilt.

Gr, beau

(ps natuurfilmpje is inderdaad wel een optie voor hem hahaha)

Ik heb nog een mail gestuurd daarna met vraag op antwoord

Dit was mijn reactie daarna:

"Ok, ik begrijp je punt en je mening, waarom je mijn bericht hebt

> verwijderd. Niet actief bedoelde ik mee dat ik niet op ieder bericht

> reageer zoals in het verleden.

>

> Ik dacht dat het te maken had met mijn overgang naar het forum van José.

>

> Bedankt voor je antwoord"

Zijn laatste reactie hierop:

"Natuurlijk had het niets te maken met je overgang naar een ander forum (wist

ik niet eens tot vanavond). Het gaat mij erom dat je in je bericht zegt dat

je niet actief bent en vervolgens toch gaat posten.

Ik begrijp nu ook wat je bedoelt met niet actief zijn, dus je kunt voor mij

betreft weer sporadisch posten :-)

Groeten

Erik"

Kortom, ik mag wel posten, wat is ie weer coulant, hahaha.

Maar ik pas voorlopig. Hopelijk heeft Judith mijn reactie op dit forum wel gelezen....

Maar Beau, jouw idee mag ook hoor, dan worden wij ook maar gebanned, door die eikel!

Groetjes laura

hahahahah.....en hij wist het niet...waarom ben ik dan gebanned....hahahahah

Nou laura...jij ook weer blij./.......hahahahahah

En heb je uitleg gekregen wat sporadisch posten is in zijn ogen....hahahahah

Dit wordt met de minuut vager....

Het gaat nu echt helemaal nergens meer om vind ik!!!

Waarom verwijder je dan op die gronden een berichtje van iemand?

Tsss heeft hij niks beters te doen denk ik dan? (antwoord = nee denk ik!):tongueP:

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use