Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ha die joos,

Heb ik t helemaaal gemist of klopt t dat je nog geen berichtje over je uitslag gepost hebt? Je hebt t vast gewoon heel druk met je pas geopereerde man en anne-meya... maar ik hoop gewoon dat alles goed is!

Groetjes!

Lis

Guest Amanda
Posted

Ja, ik zit ook al steeds te kijken of je er bent...

Hoop dat alles goed is met jullie!!!!

xxx

Posted

Klinkt heel stom misschien, maar ik vroeg het me ook al af. Had alleen niet het goede idee, als Lis, om er naar te vragen. Sorry....

Hoe gaat het met jullie?

Kus Laura

Posted

Hallo meiden,

Sorry dat ik ff niet geweest ben!!

Was een chaos hier, eind van het jaar afsluiten wat bedrijven betreft, jheroen operatie, ik onderzoek en uitslag, ga zo maar door!

Lis lief dat je het vraagt meis.

Met jheroen gaat het heel goed, die is vanaf maandag weer fulltime aan het werk.

Operatie is gewoon heel goed gegaan gelukkig!

Met mij ja wat zal ik zaggen, ik had een andere arts met het onderzoek en wat gebeurd er (heb ik weer) hij vergeet hapjes te nemen &*^%$$#

Mijn maag zag er goed uit van binnen dus dat is wel fijn om te weten.

Maar goed ik heb nu andere medicijnen, een soort laxeermiddel dat ga ik een maand nemen.

Ik zit te eraan te denken om na de maand terug te gaan naar de internist en dan naar een ander ziekenhuis te gaan.

Het gaat iets beter, maar ik durf nog steeds niet te gaan sporten springen hardlopen en eten geven nog steeds een heel naar gevoel!

Maar met ons kleine meisje gaat het heerlijk gelukkig.

Die wil alleen maar tekenen hahahahaha

We hopen dat ze gauw naar de peuterspeelplaats kan, ze vind het zo leuk om met andere kindjes te spelen.

Zo ik ga even bijlezen.

Kus

Posted

wouw wat gaat dat snel met jheroen, super.

En bij jou... gelukkig geen gekke dingen gevonden, maar ook nog geen duidelijkheid..balen hoor, dat ze dan ook nog fouten maken. Is dan wel verleidelijk om naar een ander ziekenhuis te gaan ja. Een laxeermiddel? krijg je daar geen vervelende bijwerkingen van?ai, wat ellendig dat je steeds iets moet proberen en maar niet weet of t gaat helpen.

Gelukkig gaat anne-meya goed. Ik zie aan ebbe ook dat ie t erg leuk vind met de andere kindjes op t kdv, dus ik kan t me wel voorstellen dat ze daar aan toe is. En je hebt weer wat meer tijd zelf...ook fijn.

Ik hoop dat je middeltje gaat helpen!

Groetjes!

Lis

Posted

Oepsie, bij kletstantes dus te snel geroepen... Blij te lezen dat het op zich wel redelijk met je gaat José. Maar balen dat je nog steeds niet weet hoe of wat. Ook wel lekker balen dat die kerel die hapjes is vergeten.......

Groetjessssssssssssssssssss

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use