Sab Geplaatst 6 Oktober, 2007 Geplaatst 6 Oktober, 2007 Vond het wel leuk om een vakantie topic te openen. Vandaag gaan we de wintersport boeken, we gaan in maart met z'n 8-en!! naar Oostenrijk. Mijn ouders, Maris, Edwin en Olivier en wij met z'n 3-en, heb er nu al zoooooooo'n zin in! Lijkt me echt geweldig met die 2 kleintjes erbij. Quote
Laura Geplaatst 6 Oktober, 2007 Geplaatst 6 Oktober, 2007 Wij gaan ook altijd met een stel in maart, naar Val Thorens. Alleen mijn vriendin verwacht in nov-dec haar tweeling, dus zal het dit jaar wel Centerparks worden.. Quote
beau Geplaatst 6 Oktober, 2007 Geplaatst 6 Oktober, 2007 Leuk topic! Wij gaan volgend jaar zomer lekker een weekje naar Landall Greenpark ofzoiets. Andere vakantie dan we gewend zijn normaal. Eigenlijk gaan we altijd vliegen. Maar dit lijkt me ook heerlijk! Lekker zwemmen met die meiden en gewoon lekker burgerlijk. Heb ik me jaren op verheugd! Sab veel plezier met boeken vandaag! Quote
Sab Geplaatst 6 Oktober, 2007 Topic Starter Geplaatst 6 Oktober, 2007 Beau, mijn ouders gaan boeken want die betalen ook hahaa. WE mochten kiezen, mijn ouders zijn volgend jaar 40 jaar getrouwd en wij mochten zeggen wat we wilden doen! Nou, dat laten we ons geen 2 keer zeggen haha. Lau en Beau, gaan jullie toch samen?? Zullen jullie een hoop opzien baren haha Quote
Sab Geplaatst 30 Januari, 2008 Topic Starter Geplaatst 30 Januari, 2008 hier is het eerste vakantie topicje weer. Wel ff makkelijk om alles hier neer te zetten, hoeven we niet zo na te denken hahaha Quote
rosalie Geplaatst 4 Februari, 2008 Geplaatst 4 Februari, 2008 wij gaan 31 mei 15 dg naar turkije(LarA) en waarschijnlijk in juli naar servie!! Quote
Liesbeth Jacobs Geplaatst 4 Februari, 2008 Geplaatst 4 Februari, 2008 wauw...lekker meis....leuk vooruitzicht he......kan ik misschien mee???....haha..... Quote
hildever Geplaatst 4 Februari, 2008 Geplaatst 4 Februari, 2008 Eind april gaan we naar Cairo, voor een bruiloft. Eind mei gaan we naar Wit Rusland voor een sponsorproject waar mijn man aan mee werkt In Juli gaan we een weekje naar Denemarken. Reisjes zat dus in het verschiet! Groetjessssssssssss Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.