Jump to content

Oh my God!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sab

Recommended Posts

hieronder de kopie van de reactie van Eric op zijn site op een topic...je geloofje oren/ogen niet...

Door Webmaster - Friday 12 October 2007, 09:16

Kun je de titel in het vervolg iets korter houden?

Bedankt

Erik

dit is de betreffende titel: Te koop aangeboden: twee zwangerschapsspijkerbroeken van H&M maat 44-46.

waar je je al niet druk over kan maken he?

Zo en ik doe het lekker ook, want ik ben Toos werkeloos hahahaha:blob6::blob6::blob6:

OOOOOOOO wat erg,ik zag het ook en dacht bij mezelf wat ben je toch een zielig figuur !!!! jeetje nog aan toe,het is maar een titel,maar ik denk dat het komt doordat ze ook medicijnen heeft aangeboden en dat hij daar dan al pissig om was.maar wat triest,triest triest.

Manuela

nouja zeg, KORT LONTJE????

Dat is van myra dat topic, die van de natuurfilms hahaha.

Zij had idd iets over medicijnen erop gezet, had iemand haar erop gewezen dat dat niet mocht, en later had Jannie ook een topic voor haar gemaakt, of ze dat niet meer wou doen.. ook een beetje dubbel.

En daar had Marion weer op gereageerd "Jannie, ze heeft het al begrepen" hahahaha, vond ik wel goed.

Amanda

Jezus....maak ik er dan maar van....hahahahahahah

Ja ja....hij moet weer ongi worden denk ik....hahahaha

en sorry hoor maar die jannie is ook lekker bezig......ik had het vanmorgen al gelezen en zag toen alleen nog maar de reaktie van jannie.....en toen dacht ik al...jonge jonge!

Zeg sab wil jij niet meer zo openen...ik schrok me een hoedje.........hahahahahahahahahah

sorry Lieve Joos, zal je niet meer zo laten schrikken hihihi

ja amanda, dat vond ik ook een goeie van Marion hahaha.

Zou het misschien niet zo kunnen zijn dat sommige mensen op de site een beetje gefrustreerd zijn door alle behandelingen etc en dat t uiteindelijk niet lukt....? Want het zijn/is altijd dezelfden die zo "zuur "reageren....jammer hoor....daar ben je toch geen modderaar voor??!! of liever gezegd, forum police!! hihi

Tsja, waar kun je je in hemelsnaam druk over maken? Ik bedoel, na alles wat zijzelf en ook de overige forumgenoten hebben meegemaakt zou je je toch niet zo druk moeten maken over de lengte van een titel....

Maar ja, niet iedereen is hetzelfde. Gewoon lekker in hun sop laten gaarkoken en lachen!!! :laughing4::laughing9::laugh:

nou als wij ooit zo raar gaan doen dat zeg het maar gewoon hoor....is toch niet normaal....als je een openbaar forum hebt moet je wel fatsoenlijk blijven naar de mensen toe...en anders moet je er mee stoppen!.....en ook moet je af en toe je moderators eens toespreken...doen wij hier dagelijks ....hahahahahahahahahahahahhaah

o nee...sorry sab...forum police....hahahahaah

ja meiden, want ik zal het nu maar eerlijk opbiechten....

wij (bo en ik) worden elek dag strenge toegesproken door Hoentje en Joos...snik snik en als we het niet goed doen worden we gebanned..........

ja zielig hè.....hahahahahahahah

Nou ik bedoelde het andrsom......wij(jheroen en José) worden dagelijks toegesproken door bo en sab......hahahahaha

Nee hoor alle gekheid op een stokje.....je moet je eigen shit niet op een ander afreageren!

Meiden een dikke :hug: voor jullie van mij.

Wat heerlijk deze humor.

En wat vind ik het hier geweldig op deze site.

* Waar bijna alles kan en mag.

* Je niet wordt gebanned als je een foutje maakt.

* Je in je waarde wordt gelaten.

* Je net zulke lange titels mag maken als je wilt.

* De oren van elkaars hoofd af mag kletsen.

* Er op een normale manier op je wordt gereageerd.

En zo kan ik nog wel ff doorgaan!!!!!!!

Ik zag het net ook dat het weg was ?????? wat vreemd,echt wat kun je hier nou op zeggen.

Ik had het er vanavond met Emil over hoe kinderachtig en zo ze daar nu steeds worden,en ook Jannie snap ik niet meer,het londje van haar is bijna op.

Ik ga zodadelijk even naar de topic van Judith kijken.

Groetjes Manuela

ik kom er ook niet over uit, waar zijn ze mee bezig??

Echt.. er zijn zoveel topics met lange titels.. daar wordt helemaal niks van gezegd.

Amanda

Ja, daar zeg je wat!!!!!!!!!

Maar ja, als ze zich ergens aan ergeren dan ga je eraf.......................................pas op hier ook hoor.............................moet weer bijna ongi worden.....hahahahahah....dus geen lange titels.....hahahahah

Hier zit Joos in :director2: in haar directeursstoel om al onze berichtjes en titels in de gaten te houden!

Dus meiden opgepast hahahahhaha.

Want nog even en dan wordt het op de meeting: :handbags: hahahaha

met onze handtasjes.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use