Jump to content

Leuke cadeau-tips gevraagd voor 2e verjaardag!

Recommended Posts

Posted

Nog even en dan worden mijn meiden al 2.

Ik wel wat leuke cadeautjes bedacht maar ben benieuwd of jullie nog leuke tips of ideeën hebben.

Ik hoor het graag, alvast bedankt!

Posted

*serviesje

*zelf beker, laarsjes, textiel oid laten schilderen.

Zijn wel echte meidendingen. Laarsjes schilderen misschien iets meer voor stoere meiden. Wel een hele leuke leeftijd, 2.

Veel succes en plezier met iets leuks uitzoeken. Laat je het nog even weten wat het uiteindelijk is geworden?

Guest Amanda
Posted

Len heeft een fietsje gekregen, met zij-wieltjes, als je hem ziet racen hou je je hart vast, hij vind het super!

Verder heeft hij van sint een keukentje, serviesje, en dat vind hij ook geweldig.

Eigenlijk alles wel, wat wij ook doen, koken, koffie zetten en drinken, poetsen. Zijn stofzuiger en poetskarretje maken overuren.

En klei, vind ie ook super!

Voor meiden lijkt me een poppenhuis ook erg leuk! Wanneer worden je meiden 2?

Posted

Bedankt voor jullie reacties!

De meiden worden in maart 2.

Ze krijgen al:

- fietsjes

- keukentje

- little people

Die klei is een goeie, dat vinden ze vast leuk! En van het serviesje ook!

Ik zal het onthouden en hoop op nog meer goede tips! Bedankt alvast.

Posted

Donderdag is het hier zover, dan wordt Marissa twee jaar...

Ze krijgt van ons een rugzak met lunch-trommeltje voor de peuterspeelzaal.

We hebben gekeken naar een fietsje, maar helaas, ze past er nog niet op (klein meisje), dus dat vinden we jammer, dan heeft ze er nog niets aan.

We geven haar een klein kadootje voor haar verjaardag, de rest van het geld besteden we aan haar kamertje. Daar zijn we druk mee bezig. En ze wordt op haar verjaardag al zo overladen met kado's van opa's, oma's en verdere familie en vrienden. We moeten zelfs haar verjaardag donderdag en zaterdag vieren, er komen zoveel mensen en dat kunnen we niet bergen op 1 dag...

Bianca

Guest Vonnie
Posted

De dames hier hebben van ons ook nieuwe bedden met kast gekregen. We hebben ze daarnaast wel nog een kadootje gegeven dat ze zelf uit konden pakken :shifty: Allebei een eigen teletubbiepop (ja, je kunt er hier niet omheen, helaas...) Van hun grote broer kregen ze allebei een muziekdoosje. En van de peetouders dekbedovertrekken, pyama's, bestek om zelf te leren/kunnen eten. De grootouders kwamen met een keukentje en verder kregen ze nog wat kleine dingen zoals puzzeltjes, viltstiften en zo.

Posted

Hier hebben ze beiden (toevallig dubbel kado) een Teletubbies laptop gekregen; erg leuk.

Ook 1 roze stofzuigertje. Die maakt ook overuren en is regelmatig onderwerp van ruzie.

Verder heb ik kleding gekregen, puzzels en voorleesboekjes van Dikkie Dik.

Maar inderdaad erg moeilijk!

Succes en alvast een mooie dag gewenst!

Guest Vonnie
Posted

He Roos,

Ja hoor ze doen het prima in hun nieuwe bedden. Kijk maar es ff onder je topic "wanneer over naar een grote jongens/meisjes bed".

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use