carla Geplaatst 11 April, 2009 Geplaatst 11 April, 2009 Hallo allemaal Mijn naam is carla. Ik ben op deze site terecht gekomen omdat ik opnieuw een ivf/icsi behandeling mag doen. We heb namelijk al een dochtertje (ook met icsi)mogen krijgen. Onze dochter is inmiddels 6 jaar oud. Als het allemaal goed gaat gaan we met twee weken beginnen met de pil. groetjes Carla:smileysex: Quote
Gast Butterfly Geplaatst 11 April, 2009 Geplaatst 11 April, 2009 Hoi Carla, Welkom en veel succes ! Jullie zijn vast optimistisch over de nieuwe behandeling omdat je via ICSI al een keer een kindje hebt gekregen. Toch allemaal weer spannend hé ?! Groetjes Quote
carla Geplaatst 11 April, 2009 Topic Starter Geplaatst 11 April, 2009 Hoi Carla, Welkom en veel succes ! Jullie zijn vast optimistisch over de nieuwe behandeling omdat je via ICSI al een keer een kindje hebt gekregen. Toch allemaal weer spannend hé ?! Groetjes Hallo Ja we hebben inderdaad de eerste keer ontzettend veel geluk gehad. Ze is al na de eerste behandeling gekomen. Maar ik ben wel heel eerlijk tegen mezelf. Dat wil zeggen ik besef heel goed dat het misschien ook niet meer gaat lukken. Ik heb net als iedereen die dit doet hoop natuurlijk,probeer ook positief te blijven. Maar vindt het wel heel spannend.. Groetjes Carla Quote
Mariek Geplaatst 12 April, 2009 Geplaatst 12 April, 2009 He Carla, Welkom op het forum! Geweldig dat ICSI je al een mooi wondertje heeft gebracht. Hoop voor je dat er snel een brusje bij zal komen. Heel veel succes met de komende behandeling!! Mariek Quote
Gast Amanda Geplaatst 13 April, 2009 Geplaatst 13 April, 2009 welkom hier! Hopelijk gaat de volgende behandeling ook zo voorspoedig!!Succes! Quote
carla Geplaatst 15 Mei, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Mei, 2009 Nou ik ben inmiddels met de decapeptyl begonnen heb vanmorgen de derde spuit gezet.Ik moet 25 mei naar het ziekenhuis voor de start echo. Als dan alles goed is mag ik puregon erbij spuiten. Groetjes Carla Quote
YouMe Geplaatst 15 Mei, 2009 Geplaatst 15 Mei, 2009 Hey Carla, Heel veel succes met alles en vooral positief blijven!! Mijn eigen moeder zegt; wanneer je het grootste wonder eenmaal in je leven hebt meegemaakt wordt het verlangen nog groter om dit nog een keer mee temaken. Wanneer ik jou verhaal lees ben ik daar ook van overtuig. Zal voor jullie duimen Quote
carla Geplaatst 26 Mei, 2009 Topic Starter Geplaatst 26 Mei, 2009 Het lijkt wel heel erg goed te gaan allemaal:occasion16: Ben gisteren voor controle geweest, Alles zag er goed uit en mocht dus met de puregon beginnen. Moet nu vrijdag weer voor controle langs. Zal mij eens benieuwen.. Groetjes Carla Quote
Gast Dani Geplaatst 27 Mei, 2009 Geplaatst 27 Mei, 2009 Fijn dat alles er goed uitzag, die bevestiging is dan toch wel weer prettig. Nu op voor de volgende controle. Quote
EDR Geplaatst 27 Mei, 2009 Geplaatst 27 Mei, 2009 succes...nu gaat het dus allemaal weer dichtbij komen! Sterkte. Quote
carla Geplaatst 29 Mei, 2009 Topic Starter Geplaatst 29 Mei, 2009 Nou vandaag heb ik de eerste folikel meting. Zal mij eens benieuwen. Ik lees heel veel over mensen dat ze 150 of 175 eenheden puregon spuiten. Ik spuit 300 eenheden. Ik weet niet waarom ik zoveel spuit. Weet wel dat ik enorm last heb van mijn buik. Hij is opgezet en voelt heel hard. Dat ik pijn heb kan ik niet zeggen maar dit is geen pretje. Ik zal het straks wel horen.. Groetjes Carla Quote
Gast Dani Geplaatst 29 Mei, 2009 Geplaatst 29 Mei, 2009 Carla, heel veel succes vandaag! Ben benieuwd naar het resultaat. Quote
carla Geplaatst 2 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2009 Nou ik heb vrijdag controle gehad. Op de echo waren weinig folikels aanwezig. Moest vandaag weerkomen. Nu waren er aan een kan 3 grote en een kleintje. En aan de andere kant 4 grote. Moet donderdag weer komen. Groetjes Carla Quote
EDR Geplaatst 2 Juni, 2009 Geplaatst 2 Juni, 2009 Spannend hoor! Hebben ze ook aangtegeven hoe groot ze waren? Dan kun je een beetje uitrekenen wanneer je de punctie hebt. Quote
carla Geplaatst 2 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 2 Juni, 2009 Ja er was 1 bij die 1.7 was en 3 van 1.4 ongeveer de rest was wat kleiner. Ze dacht dat ik zaterdag voor de punctie kon. Laten we het hopen. Groetjes Carla Quote
siene Geplaatst 2 Juni, 2009 Geplaatst 2 Juni, 2009 Nou Carla, succes met al je eitjes. Dat ze maar mooi mogen groeien! groetjes, Siene:wav: Quote
carla Geplaatst 15 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 15 Juni, 2009 Nou de eerste poging is mislukt. Ik had 3 eicellen waarvan maar 1 goed was en die is niet gaan delen:blink: Ik moet nu afwachten of we nog een poging mogen doen. Dat krijg ik morgen te horen in het ziekenhuis. Als het goed is gaan de artsen daar vandaag over vergaderen. Jullie horen wel weer. Groetjes Carla Quote
elinorac Geplaatst 15 Juni, 2009 Geplaatst 15 Juni, 2009 Hoi Carla, Wat vervelend voor je, ik leef met je mee... Probeer de moed er in te houden!! Caroline Quote
linda31 Geplaatst 15 Juni, 2009 Geplaatst 15 Juni, 2009 heel erg sneu voor je Carla na al die tijd dat jullie er al mee bezig zijn. Hopelijk heb je volgende keer succes. Sterkte. Linda Quote
witje Geplaatst 15 Juni, 2009 Geplaatst 15 Juni, 2009 He Carla, dat is balen zeg. Sterkte!!!! Sandra Quote
carla Geplaatst 17 Juni, 2009 Topic Starter Geplaatst 17 Juni, 2009 Gisteren naar het ziekenhuis geweest voor gesprek. Als het er vrijdag (3 de cylusdag) goed uitziet. Dan mogen we in augustus nog een poging. Dus het ziet er alweer wat positiever uit. Er zaten gister nl al weer kleine folikels dus de arts was ook al redelijk positief. Groetjes Carla Quote
Gast Dani Geplaatst 17 Juni, 2009 Geplaatst 17 Juni, 2009 Fijn dat het er toch weer iets positiever uit ziet, maar wat een vervelende toestand als een poging zo verloopt. Heel veel succes verder! Quote
witje Geplaatst 18 Juni, 2009 Geplaatst 18 Juni, 2009 Ik ga voor je duimen dat het stimuleren nu wel beter verloopt. Dat jullie vrijdag groen licht krijgen voor de 2e poging. Succes en sterkte. Quote
linda31 Geplaatst 18 Juni, 2009 Geplaatst 18 Juni, 2009 Hoi Carla, Volgende hopelijk positiever bericht voor jullie.Sterkte. Linda Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.