Ga naar inhoud

*Eva* en Zoë

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Lieve Debbie en man,

Wat een vreselijk nieuws. Veel sterkte met het verwerken van dit zware verlies.

Natuurlijk zal ik net als iedereen bidden voor Zoe, dat zei alle kracht mag hebben om te kunnen vechten.

Veel sterkte toegewenst.

Dikke kuzzz en knuffel

Geplaatst

Lieve Debbie,

Wat een vreselijk groot verdriet voor jullie. Je ergste nachtmerrie die werkelijkheid wordt. Heel veel sterkte met het verwerken van het verlies van jullie kleine *Eva*.

En tegelijkertijd een sprankje hoop dat kleine Zoe het wel gaat redden. Ik hoop het zo voor jullie!!

Woorden schieten echt tekort. Denk aan je.

liefs,

Mariek

Geplaatst

Lieve Debbie en Man!

Ik lees zo af en toe nog wel eens mee...Kan het niet echt loslaten!

Maar ik wil JULLIE Ontzettend veel liefde en kracht wensen met de allergrootste nachtmerry wat je maar kan krijgen!..Het verlies van je kindje!

Hoop dat Zoe de kracht heeft om door te gaan!

Denk aan JULLIE

Liefs dikke Knuf Linde

Gast estrhalita
Geplaatst

Heel veel sterkte in deze tegenstrijdige tijd. Ik ga voor jullie duimen en hoop dat Zoe een hele sterke meid is.

Geplaatst

Lieve Debbie en partner,

Ik wens jullie heel veel sterkte toe de komende tijd en hoop / wens en bid voor jullie dat jullie Zoe het wel zal redden. Helaas weet ik maar al te goed hoe het is om je kind te verliezen en voel erg met jullie mee.

Woorden schieten tekort, nogmaals veel sterkte.

Geplaatst

Wat vreselijk, hier heb ik geen woorden voor.

Heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet van jullie engeltje Eva* en ik hoop met iedereen mee dat Eva over haar zusje Zoë waakt en dat zij bij jullie mag blijven.

sterkte!!!!!

Sandra

Geplaatst

Papa en mama van een engeltje en een piepklein minimensje dat vécht!

Debbie en echtgenoot: wat een gruwelijk heftige periode maken jullie door, dat moest niet mogen hé?! Gecondoleerd met het verlies van jullie dochtertje. Sterkte in de situatie rond Zoë.

In gedachten bij jullie...

Geplaatst

Lieve Debbie en man,

wat moet ik zeggen, ik kan jullie alleen maar heel veel kracht toewensen met dit grote verlies en hopen en bidden dat Zoe het gaat redden..

lieve mensen, ik ga meteen een kaarsje branden voor jullie!!

meiske74

Geplaatst

Ook al ken ik jullie niet,ik vind dit verschrikkelijk om te lezen.

Ik wil jullie dan ook heel veel sterkte toewensen met het verlies van

jullie kindje.

Tegelijkertijd duim ik keihard voor jullie andere meid!

Sterkte!

Geplaatst

Heel veel kracht en sterkte om dit onmenselijke verdriet een plekje te geven. Zoé wens ik veel kracht toe, dat ze mag uitgroeien tot een heerlijk gezond kindje.

Geplaatst

Vandaag een update op debbie haar hyve:

Hier weer even een berichtje van ons. Zoe heeft vannacht een stabiele nacht gehad gelukkig. De nacht ervoor heeft ze een longbloeding gehad en daar is ze gelukkig weer van hersteld. Straks gaan ze een foto van het hartje en van de longen maken en ook weer een echo van haar hoofdje. Haar toestand is dus op dit moment stabiel kritiek. Ze hebben vanmorgen lekker haar bedje verschoond en dat vond ze allemaal wel best. Om half 4 weer een afspraak met de kinderarts en dan krijgen we de uitslagen van de onderzoeken van vandaag.

Gisteren is de begrafenisondernemer langs geweest om het afscheid van Eva te regelen. Eva wordt waarschijnlijk aanstaande woensdag gecremeerd. Morgen gaan we haar kistje sluiten. We vinden het zo oneerlijk dat ze geen kans heeft mogen krijgen. We kunnen alleen maar hopen dat ze bij mijn andere overleden dochter Ivana is en dat ze voor elkaar zorgen en natuurlijk over kleine zoe waken. We zijn erg blij met de vele reacties en belangstelling

De kleine meid vecht dus dapper door! Debbie, als je dit leest, we leven hier allemaal verschrikkelijk met jullie mee en bidden en hopen voor kleine Zoe.. Heel vele kracht en sterkte gewenst! Liefs Pien

Gast Butterfly
Geplaatst

Kippenvel ! Alle sterkte en kracht toegewenst !

Geplaatst

Wat een nachtmerrie voor jullie.

Ik wens jullie veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke en onzekere tijd.

Liefs, beau

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden