Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2010

Aanbevolen Berichten

• Reacties 886
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Super meiden, lang leve het forum, zal weer eens een donatie erin gooien hahahaha.

Komt allemaal goed met mij en de kleine. Ga morgen eens bedenken hoe en wanneer ik hulptroepen in kan zetten! Vanavond komt de eerste de wasmachine 20 cm verschuiven hahahaha, past de kinderwagen beter in de ruimte. Eens kijken wie ik waarvoor ga strikken, kan ik vanaf de zijlijn de opdrachten geven hahahahaha.

De emo hulpdiensten draaien ook, gaat helemaal goed komen. Vanavond vroeg naar bed, even bijtanken!

Geplaatst

hallo

marietje: ik weet niet wat voor een vervelend nieuws je hebt gehad. maar ik hoop dat je het een plekje kan geven. ik hoop ook dat er iemand voor je is met wie je er over kan praten want opkroppen is zeer zeker niet de oplossing.

renee: morgen is the big day. veel plezier morgen maak er een mooie dag van.:smiley_wedding:

liefs

Geplaatst

Ben ik weer even!

Marietje,klinkt niet echt leuk allemaal maar zoals al eerder is gezegd probeer aan jezelf te denken ook al is dat soms niet makkelijk.

Groot gelijk dat je even de hulptroepen inschakeld :good1:

Gelukkig was alles goed bij de vk!

Renee een hele fijne dag morgen!!! :wav:

Je kindje zit heel goed beschermd hoor met al dat vruchtwater.

Ze kunnen een hoop hebben gelukkig!

Gorgi dus jullie hebben ook nog geen kinderwagen?

Wij gaan het met mijn schoonmoeder ergens in Nov/Dec halen.

Gelukkig zijn ze nogal snel met leveren.

En jullie moeten dus net zoals ons ook het kamertje leegmaken.

Wij hebben ook laminaat,dat lag er al van mijn zoontje dus dat

hoeft niet meer te gebeuren.

Honeybee met jouw ook alles goed?

Zondagavond heb ik voor het eerst van buitenaf ons kindje gevoeld.

Helaas stopte hij elke keer als mijn hub het ook wilde voelen,

nu sal een boefje.

Verder is al het behang van de muur af in de kinderkamer.

Wil toch voor de zekerheid wachten tot we die 3/4d echo hebben

gehad de 25ste.

Ze heeft toch in 10 minuten tijd 2 geslachten gezien dus ja.....

wil het nu echt zeker weten voordat ik aan de slag ga!

Ik ga mijn bedje opzoeken,was weer een lange dag vandaag

en mijn 2 kids zijn allebei ziek,hoezo tweeling?!

Fijne avond.

Groetjes Tweelingmamma.

Geplaatst

GETROUWD!!! Het was een fantastische en emotionele dag. We stonden zoals gezegd binnen 15 minuten weer buiten het gemeentehuis als een getrouwd stel. De Burgemeester 'himself' heeft ons getrouwd en hij deed het heel leuk. Hierna zijn we lekker Antwerpen ingegaan en hebben we geluncht. Na een heerlijke wandeling weer terug naar huis om vervolgens weer een heerlijk diner in een toprestaurantje te nuttigen. Het was dus een en al verwennerij. We hebben mooie kadootjes gekregen van de moeders met een emotionele brief van mijn schoonmama. We hebben echt met 4-tjes genoten van de dag. Vandaag gaan de kaartjes op de post waarin staat dat iedereen ons volgend jaar op een nader te bepalen tijdstip mag komen feliciteren "PARTY!!!" We zijn blij dat we het zo gedaan hebben, want ik was KAPOT gisterenavond. Volgend jaar doen we het nog eens over.

Ik ga even jullie berichten lezen en dan reageren. Tot zo!

Geplaatst

Renee en man (klinkt lekker he!!)

Van harte!!!!!!!!!!!!!! En leuk dat je leuke dingen in het vooruitzicht hebt!!! De geboorte van de dochter en het feest. Super!

Geplaatst

Daar ben ik dan.... Ik moest eea doen, dus het duurde wat langer....

We hebben idd een ontzettend leuke dag gehad Svenja al zijn onze broers, zussen en aangetrouwden niet blij dat ze er niet bij mochten zijn. Volgend jaar!!

Fijn dat je je weer beter voelt Marietje! Enneh....maak maar lekker gebruik van die hulptroepen.

Tweelingmama, hoe is het met je zieke kindjes? Ik hoop dat ze je niet aansteken. Je zal wel kapot zijn na zo'n dag.

Hoe gaat het met de andere dames?

Liefs

Geplaatst

Hier weer een update buik! En een impressie van de babykamer. Ze is nu helemaal af op de kleine prullen na. Ik ben er gelukkig mee! De kledingkast komt ook al aardig vol te hangen, want ik ben gisteren op het internet gaan 'shoppen'. Geweldig!

Foto-TUJOWBVB.jpg

Foto-C4CNM8LQ.jpg

Foto-6ALVB6CJ.jpg

Liefs

Geplaatst

Lampenkap zelf gemaakt en ik vind em zoooooo leuk. Ikea kap beplakt met nepbloemen en een lint met bolletjes eronder aan geplakt. Bovenop een 'libelle' die je ook terugziet in het behang van de Action. Hahahaha is die niet leuk?

Geplaatst

he renee

je hebt al een aardige dikke buik.

en je kamer is prachtig. erg leuk behang en die lampenkap is ook erg mooi je bent creatief bezig geweest.

ik wil ook zo graag aan de babykamer beginnen maarja.

zo als het er nu uit ziet krijgen we in de week van 12 okt de sleutel van ons nieuwe huis.

liefs

Geplaatst

Ow dan begint het bij jou vast te kriebelen om aan de kamer te beginnen. Ik ben zo ongeduldig en ik wil alles af hebben. Mijn man is net zo, dus dat komt goed uit. Nu hadden we wel geluk dat de kamer binnen 2 weken na bestelling al geleverd kon worden.

Spannend hoor, jullie nieuwe huis. Wat zullen jullie blij zijn als het 12 oktober is. Heerlijk alles nieuw!

Geplaatst

Renee, ik vind het helemaal geweldig!

Ik vind het kamertje echt helemaal te gek!

En je buik? Ongelooflijk! Ik vind je echt mooi zwanger!

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Je laat me blozen Vanes! Ik lijk op de foto idd mooi zwanger, maar ik ben niet zo groot, dus ik zie er in totaal uit als een 'propje', door mijn lengte. Je ziet op de foto alleen mijn buik natuurlijk. Ik ben al 10kg! aangekomen en ik moet nog 15 weken. Ooooow dat schiet op als je 't snel uitspreekt ;-). Jij ook nog zoiets, toch? Wat spannend allemaal. Die weken zullen nog lang genoeg gaan duren.....

Hoe voel jij je? Gaat het nog met je werk? Ik ben benieuwd hoelang ik nog kan doorwerken gezien bukken, meten en bewegen. De buik zit nu al aardig in de weg. Nou ja, komt goed!

Liefs

Geplaatst

Het gaat bij mij perfect. Ik moet tot net voor of net na de kerst.

Ik heb een eigen bedrijf en ben van 's ochtends 6 tot 's avonds een uur of half zes aan het werk. Mijn man heeft ook een eigen bedrijf en is meestal rond 8 uur thuis. Dus echt lange avonden hebben wij niet.

Wel heb ik hulp in huis en doe ik de was tussen de bedrijven door. Nu voel ik mij eigenlijk super. In het begin was ik heel erg moe.

Ik heb alleen last van een spiertje of een zenuw in mijn rechtervoet waardoor het lopen erg zeer doet. Als het zo blijft maar even naar de fyschio aankomende week.

Fijn weekend!

Vanessa

Geplaatst

Nou ja, als je je voor de rest super voelt dan is dat spiertje niet zo erg alhoewel lopen met een dikke buik moeilijk genoeg is natuurlijk. Als ik teveel loop dan voel ik mijn buik steeds ook zwaarder worden.

Ik ben ook zelfstandige maar ik krijg 8 weken een bedrag uitbetaald van mijn verzekering. Ik kan ook echt niet tot het laatst doorwerken hoor en dat ga ik dus ook niet doen. Ik heb gelukkig ook hulp in het huishouden. Ik heb het een week zelf gedaan en ik was kapot. Dat dweilen is te zwaar. En dan trap op en af met stofzuiger..... Nee, ook dat doen we niet. Wat een verwennerij!!! Helaas moet iik nog wel zelf strijken....moet daar nog iets op verzinnen ;-)

Ons meisje is weer anders gaan liggen en ik voel ze nu weer minder. Dat gaat zo om de paar dagen. Dan voel ik ze weer heel veel en dan weer een paar dagen minder. Ik denk dat ze nu met ruggetje aan buitenkant ligt en beentjes aan binnenkant. Donderdag weer ECHO!!!!! Joehoe! Ik las op het internet dat we vanaf week 24 om de 3 weken op controle moeten. Ik vind dat niet erg hoor. Ik zie ze zoooo graag!!!

Liefs

Geplaatst

hallo dames

hoe was jullie weekend die van mij was druk druk druk.

ik had vrijdag twee loge's die hadden zaterdag samen met mij kids de hele bovenverdieping laten ontploffen. toen moesten we smiddags nog naar een verjaardag.

gisteren zijn we de hele dag naar walibi geweest.

ik kan wel zeggen ik ben doodop. vandaag lekker rustig aan doen.

liefs

Geplaatst

Wow! wat een drukte Svenja! Je zal wel uitgeput zijn. Dat soort uitstappen doe ik niet meer want dat lopen breekt me op. Ik kan nog wel een half uurtje-uurtje door stad struinen, maar dan houdt het wel op. Doe jij maar lekker rustig aan vandaag! Denk aan jezelf en de rest komt later wel.

Ons weekend was normaal. Zaterdag alle boodschappen gedaan en in de middag nog een dutje gedaan. Gisteren was het echt weer een familiedag. Eerst naar mams en daarna naar schoonfamilie voor verjaardag. Het was gezellig, maar manlief is wat ziekjes, dus we waren op tijd thuis. Ik ben de hele tijd in de weer met desinfectie doekjes want ik wil niet ziek worden. Gisteren om 10uur al gaan slapen en vanmorgen pas om 10 uur bedje uitgekropen. Ik heb gelukkig eerste klantje pas om 14 uur. Zalig!

Vanavond gaan we naar een info-avond van het ziekenhuis. Ik ben benieuwd wat ze te vertellen hebben.

Hoe is het met de rest van de dames?

Liefs

Liefs

Geplaatst

Hoi hoi

Ook hier druk bezig. Een mens heeft meer puinhoop dan die denkt!!!! Maar goed, nu nog dozen naar zolder en 2 kasten leeg ruimen en dan is babykamer leeg!!!!

Kan er eindelijk kleur op de wanden enz. Maar goed, de verdere uitruimactie staat voor volgend weekend gepland en het sauswerk een week later! Het weekend erop kunnen dan de spullen op zijn plek en spullen ingeruimd worden.

Morgen eerst weer spullen (bad en badstandaard en andere zaken) ophalen en niet te vergeten de 20 weken echo!!! Gaat allemaal wel lukken hahahahaha

Geplaatst

Wat zijn we allemaal weer bezige bijtjes.

Hier gisteren tuinstel opgeruimd, een mooi groot rek met allemaal vogelvoertjes versierd. Gesnoeid, geveegd etc.

Morgen het hartje nog even checken (was de vorige keer nog niet te beoordelen) en dan woensdag naar de diabetesverpleegkundige.

En dan natuurlijk ook nog gewoon werken etc.

Hoe druk kun je zijn?

Liefs,

Vanessa

@Marietje, succes met de 20 weken echo.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden