Ga naar inhoud

Uitgerekend in januari 2010

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Zo koop ik de schattigste kleertjes via Marktplaats. Vooral maatje 50, want wie weet dragen ze dit maar 1 maand. Ik krijg de kleertjes echt als nieuw binnen. Het is geweldig! Ik heb eerst in een (duur) zaakje gekeken welke merken ik leuk vind en hier zoek ik dan op. Echt een aanrader! Ik heb ontzettend leuke jurkjes van Jottum, Lili Gaufrette, Burberry etc...

• Reacties 886
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ik heb weinig in maatje 50. Bij ons in familie niet één baby die dat aankon. Alleen heel even maat 56 maar al vrij snel naar maat 62. Dus nu 4 stelletjes in 56 en 4 stelletjes in 62. En in allebei de maten een jasje. Een berg sokjes en mutsjes in bijpassende kleurtjes. Echt schattig allemaal!

Het scheelde gisteren (actie is tot zaterdag geloof ik) 20% bij prenatal! De moeite waard om even te wachten tot 5 uur! Verder ben ik niet van plan veel aan te schaffen. Verwacht eigenlijk veel uit vrienden en familie, voordat je het weet gaat het nieuw op marktplaats ;-)

Geplaatst

Ik zou toch maar ook een paar dingetjes in maatje 50 halen, want als je voorgevoel klopt en het kindje komt eerder dan kan het ws wel maatje 50 aan. Ons kindje wordt sowieso 2 weken eerder gehaald met keizersnee, dus ik verwacht wel dat het een paar weken maat 50 aan heeft....? Wie weet? Ik heb zelf de hele tijd de datum 18 december in mijn hoofd en dat heb ik al vanaf het begin. Dit zou nog een week eerder zijn dan de geplande keizersnee op 24 december.

Meiden, ik ben zo benieuwd naar de speciale echo die ik as maandag krijg.Ik hoop maar dat alles ok is.

Liefs

Geplaatst

Hey Renee,

Ik heb twee dierbare personen op de reserve bank die precies weten wat ik leuk vind, de tijd hebben en de wil hebben in dat geval snel naar de winkel te sjezen. Ik heb één setje in 50 dus dat komt wel goed!!! Ik heb het toen ook voor een hele goede vriendin gedaan, zelfs hulptroepen ingezet om in een ander filiaal iets op te pikken!! Gaat helemaal goed komen!

Ik zal voor je duimen maandag!!! Spannend allemaal weer hoor!

Geplaatst

he renee ik heb precies het zelfde als jouw ik heb op een of andere manier 14 januari in mijn hoofd.

vanavond ga ik op stap voor een winterjas dat zal een moeilijke klus worden.

waarom worden er geen positiejassen gemaakt.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja,

Zag gisteren bij Prenatal 2 jassen hangen hoor!! Geen idee van prijs en dergelijke want heb er verder niet naar gekeken, maar het viel me op. Is nu ook korting volgens mij 20%. Misschien heb je er iets aan.

Geplaatst

Hey Svenja! Ik heb net een jas gekocht. Hij was best prijzig, maar het is een maatje 40 van de gewone collectie van JBC, dus hiermee kan ik mijn moeder of schoonzus nog wel een plezier mee doen en anders INTERNET. Het is een wikkeljas en dat is nu toch wel het makkelijkst. Ik hoop dat jij kan slagen bij Prenatal, want volgens mij hebben ze wel positiejassen hoor. Succes!

O ja Svenja, jij hebt wat meer ervaring... Hoeveel setjes heb jij en in welke maten? Of weet je nog hoeveel je nodig had bij de komst van je andere kindjes. Ik heb net ook nog 12 pakken billendoekjes in de uitverkoop gekocht bij Kruidvat. Je kan ze maar in huis hebben ;-). Nodig hebben we ze toch!! (het geld gaat enorm hard zo.....pffff)

Liefs

Geplaatst

nou dames

ik heb een jas bij de prenatal gekocht geen modieuze maar wel lekker warm straks ik voelde me net een aardappelzak. als ik in jan bevallen ben lekker snel shoppen voor een mooie getailleerde jas.

renee. ik heb in maat 50 vier pakjes en 56 vier pakjes. is ook genoeg je krijgt als je bevalt zoveel pakjes. daarnaast weet ik het geslacht niet en wil dan zo snel mogelijk na de bevalling wat sex gerichte kleertjes erbij kopen.

ik heb dan ook 1 winterjas in maat 56 als die dan iets te groot is kun de beeb er nog in groeien en dat is zo gebeurd. die eerste maten gaan zo snel.

ik heb 8 rompers in maat 50 en ook 8 in maat 56. ik heb 4 mutsjes bijpassend bij de kleertjes van maat 50. daarna heb je ze toch niet meer nodig. mutjes zijn voor de eerste weekjes. en netuurlijk bijpassende slofjes en 8 paar sokken.

ik ben nog op zoek naar een leuk sjaal en handschoen en wintermuts.

maar als ik het zo lees heb jij al veel meer dan dit.

jij weet het geslacht ook en dat maakt het allemaal wat makkelijker.

Geplaatst

Hey Svenja,

Fijn dat je geslaagd bent voor de jas!!! En lekker ingeslagen denk ik! Ik denk dat als we de pakjes naast elkaar zouden houden we toch wel veel hetzelfde zullen hebben!!! Ook al weet ik wat het wordt, zo'n kleintje wil ik in zachte kleurtjes hebben. Tsja en inderdaad wel een paar dingetjes sexe gericht, maar meer in de details. Heb alleen voor de eerste dag een setje waar duidelijk op staat of het een jongen of een meisje is! Nou ga snel aan de slag, hoop te doen voor het weekend!!

Geplaatst

Hey Svenja, wat fijn dat je geslaagd bent voor een jas. Ja, je voelt je net een aardappelzak inderdaad, maar goed. Ik ben wel hartstikke blij met die 'zak' hoor ;-). Ik heb inderdaad wel al veel kleertjes, maar ik zal nog wel een aantal rompertjes moeten aanschaffen. Ook nog wat hydrofielluiers, slabbetjes, verzorgingsproducten... etc. Ieder x wat! Anders wordt het een beetje veel ineens.

Ik ga me maar eens aankleden en aan het werk.

Liefs

Geplaatst

Hey Renee,

Die zooi zoals hydrofielluiers en monddoekjes, enz enz heb ik afgelopen woensdagavond ingeslagen. Was 15% korting bij Hema, scheelt toch een boel centen als je een beetje op kortingsacties let hoor!

Hier alleen nog 2 basis mutsjes en een paar kleine dingetjes. Nu alleen het kamertje nog in orde gaan maken (kan ik de zooi ook kwijt hahahaha). Zaterdag maar aan beginnen!

Geplaatst

Ik moet nog eens gaan snuffelen in een grotere HEMA. Bij ons is het een kleintje en daar hebben ze zo weinig of het is OP. Ach, we hebben nog 13 weken, tijd zat! Ik zal weleens wat meer op de acties gaan letten.

Hoe zit het bij jullie met de beweging en het voelen van het kindje. Ik voel ze alleen 's avonds rommelen. De rest van de dag voel ik ze niet of nauwelijks.

Ik ga nu nog even snuffelen op internet.

Liefs

Geplaatst

Renee, bij mij precies hetzelfde hoor.

Ik ben wat steviger en de placenta ligt aan de voorkant, misschien heeft dit er ook mee te maken?

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

ik voel het prima zeker een 6 keer per dag maar in de avond uren het langst.

renee je bent waarschijnlijk overdags erg druk en als je dan 's avonds aan je rust komt wordt je meid wakker.

liefs svenja

Geplaatst

Hoi allemaal wat is er weer veel gebabbeld hier,gezellig.

Heb net even bijgelezen en merk toch wel dat jullie al

flink aan het shoppen enzo zijn geslagen.

Ik moet dat toch echt allemaal nog doen maar ja ik heb

al wel veel in huis van de twins.

Renee wat jij vroeg over dat bewegen van je kindje heb ik

ook hoor,vooral s'ochtends en in de avonduren laat meneer zich

horen!

Overdag een enkele keer maar zodra ik rustig zit dan meld

hij zich alweer.

Marietje jij bent ook heerlijk aan het shoppen geslagen.

Ik zag het idd bij de Hema,kun je leuke dingen kopen.

Als je goed op let kun je heel lekker kopen met al die

kortingen.

Jullie zijn onderhand al begonnen met het kamertje??

Wil het allemaal een beetje lukken?

Svenja en Renee jullie zijn dus leuk geslaagd voor een

jas.

Super hoor.

Ik moet er ook aan geloven maar heb helaas nog niks

naar m'n zin gevonden.

Moet wel zeggen dat ik een mega muts ben op kleding gebied.

Borstvoeding ga ik niet geven.

Het is me helemaal goed bevallen en heeft een beetje de

kraamtijd verpest.

Ga nu gelijk op de fles over.

Wij hebben de afgelopen dagen ook veel gedaan.

Stapelbed gekocht voor de kids (whitewash),nieuwe schoenen

voor de kids (die voeten blijven groeien),behang voor de kinderkamer,

verf enz.

Vandaag zijn mijn ouders geweest om de muren te doen want er

zaten veel gaten e.d in.

Donderdag ga ik behangen.

Verder niet veel bijzonders,heb mega het zuur elke keer dus ga van de

week even die antagel ophalen.

Ow ja,de 3/4d echo was echt super!

Mooi ventje om te zien en 2 blije Oma's!

Groetjes Tweelingmamma.

Geplaatst

Hey Tweelingmama,

Leuk dat je er weer bent!!!!

Nou meiden afgelopen weekend start gemaakt met het kamertje. Eerst de latste zooi eruit. Afplakken plafond sausen. Vervolgens die zooi opgeruimd en weer afplakken om 2 wanden te suasen in een donkere kleur. Drma, die kleur zag er niet uit!!! Allemaal vlekken enz. Zndag stond er eigenlijk iets anders op programma. Nu om 7 uur (jaja in de ochtend!!!) toch maar een tweede laag erop. 's Middags ben ik (we waren ergens met een polegje) even een tukkie gaan doen in de auto hoor!!!! Was compleet versleten!!!! Maar bij thuiskomst helemaal blij! Muren waren super opgedroogd. Vanavond de rommel opruimen en de boel afplakken voor de andere 2 muren. Hopelijk kan dan zaterdag een beetje ingericht worden. Kan niet wachten!!!!

Nou ga maar eens aan de slag. Anders was ik nog voor niets zo vroeg op werk hahahaha.

Geplaatst

Ow dat schiet al aardig op bij jou Marietje! Welke kleur had je dan gebruikt? Ow, dat wil je misschien niet zeggen want dan verklap je dat het een jongetje is....? Hihihi.... Inrichten van de kamer is idd het leukste wat er is. Zaaaaalig! Kleertjes in de kast, verzorgingsproduchten op de commode etc. Ik kijk meermaals per dag even in de kasten. Genieten is dat!!!

Hey Tweelingmama! Jullie kunnen dus van het weekend ook aan de slag! Ik vind het wel fijn dat alles nu 'af' is, want dan kan alle rommel die ik nu aanschaf meteen op de juiste plaats worden gelegd en krijg ik wat overzicht van wat ik nog moet halen. Ik hoop dat de borstvoeding gaat lukken en anders kolven??? Ik weet niet waar ik over praat, maar mijn wens is wel om borstvoeding te geven.

Vanmiddag om 15.40uur uitgebreide echo om placenta en myomen te analyseren. Ik ben best zenuwachtig. Mijn gyn zei me dat het om een zeer uitgebreide echo gaat, waarbij alles heel precies wordt bekeken. We fijn, maar toch ook eng. Ik hou jullie op de hoogte.

Liefs

Geplaatst

Ja Marietje! Wat voor kleur(en) hebben jullie in de kinderkamer????

Renee, succes vanmiddag. Ga je samen met je mannetje?

Morgen mag mijn moeder weer mee omdat mijn man buiten de plaats aan het werk is. Vind het wel gezellig hoor maar ik vind het toch het allerfijnst als mijn hubbie mee is.

Liefs,

Vanessa

Geplaatst

Mijn mannetje gaat gelukkig mee. Die gaat iedere echo en controle mee. Hij is heel betrokken en zet alles aan de kant voor een afspraak. Nu stemmen we het wel op zijn agenda af hoor, want deze afspraak had vorige week woensdag al kunnen plaatsvinden, maar toen kon hij niet. Mijn moeder woont een uur van me vandaan dus dat is niet gemakkelijk. Ik denk dat deze echo voor ons wel heel belangrijk is, want misschien moet mijn baarmoeder er wel helemaal uit tijdens de bevalling??? We moeten hier serieus rekening mee houden...tot mijn spijt....:-(. Nou ja, we lopen nu vooruit op de feiten... Wie weet valt het allemaal wel mee.

Liefs

Geplaatst

Ik heb de verf algekocht toen ik 8 weken was geloof ik hahahah dus wist niet wat het was. Maar de kleuren zijn heel simpel. Er zijn straks 2 wanden in de kleur off white en 2 wanden in heel donker blauw. Nu denken jullie ha, een jongen hahahah, maar de accentkleuren zijn of turquoise of fuchsia roze! Dus dat kan nog alle kanten op. Voor de donkeren wanden staan straks het "commode dressoir" met plank van Ikea (3 ladekasten naast elkaar, Malm) in de kleur berken en er staan 2 linnenkasten in de kleur berken voor. Verder lichte vloerbedekking. De wieg is wit (was al met mijn geboorte zo en dus zo gehouden). Het overtrekje van het aankleedkussen krijgt kleur, net als de manden voor op de plank, de lakentjes krijgen in randje in de accentkleur en zit te denken aan overgordijnen in de accentkleur. Verder komen er knuffels van Tiamo, Happy dog collectie 2009. Daar zit ook turquoise en fuchsia in. Nou ja, dat was het zo'n beetje. Nu alleen nog uitvoeren hahahahahaha. Maar wat zal het een opruiming geven als ik de zooi allemaal op zijn plek kan zetten, overal staan, ligt en hangt wel iets!

Jullie succes met de afspraken he! Iedere keer toch wee spannend. Ik mag woensdag een keertje extra komen, nu maar hopen dat kleintje zich goed op de foto laat zetten!!!!

Geplaatst

jullie zijn al goed op weg. wij hebben van het weekend het behang gekocht. op één muur komt een streepenbehang van donker en licht grijs, roomwit en lime groen op de andere muren komt roomwit. nog twee weken en dan hebben we de sleutel en dan kan ik ook gaan beginnen.

liefs

Geplaatst

Hey Svenja,

Na al die verhalen van ons zullen je handen wel jeuken!!! Voordat ik het vergeet, alvast heel veel succes in de aankomende drukken tijd!!!!

Geplaatst

Dat is inderdaad geen afspraak om met je moeder naar toe te gaan. Dat zou bij ons inderdaad ook niet gebeuren.

Alvast sterkte!

Liefs,

Vanessa

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden