Ga naar inhoud

Babyboom deel 1

Aanbevolen Berichten

• Reacties 107
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

lieve manuela

we blijven zeker naar babyboom kijken hoor!!!ik vind het erg ontroerend en dat gevoel komt nu weer helemaal naar boven wij hebben gisteravond met zijn 2en een traan moeten laten op de bank en ooow wat prijzen wij ons nu rijk met onze zoon

tja en wat een geouwehoe......op die site he??en zoiets mag blijven,ik kom voortaan wel lekker hier met jullie babbelen hoor

liefs steph

Geplaatst

Lieve Manuela, tuurlijk blijven we kijken!!!!!!

Heel goed hoor, die reactie van jouw op zilver***

Ik snap ook echt niet waarom die niet verwijderd wordt...

En nu heeft jannie ook weer een topic gemaakt voor zilver...... echt... wat een doos.....................

Geplaatst

ja meiden ik blijf ook kijken hoor...we gaan zelfs hier op het topic iedere aflevering volgen!

Verder moet ik zeggen dat ik het ook wel raar vind (op de andere site)

Ik die niemand kwaad heb gedaan....of eigenlijk helemaal niks heb gedaan word verbannen...en zo`n griet word nog netjes gevraagd zich voor te stellen...hahahahaha...ja wat zal ik zeggen!

Maar ik heb jullie antwoorden allemaal gevolgd en vond die van roos wel heel leuk over die eikel die ze daar niet hadden....jammer dat ik niks kan zeggen daar...hahahahahah

Maar wij blijven lekker onze manuela en ruth volgen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Al gezien dat de reactie van Sab en mij is verwijderd?

(en daar had ik echt mijn best op gedaan grgrgrgr) en die ene reactie van Roos ook en ook dat lelijke antwoord van ZIlver?

En van Jannie snap ik niet zo veel meer.

Op de meeting vond ik haar echt heel leuk, lieve meid.

Maar ik weet niet wat er nu aan de hand is met haar.

Geplaatst

Lijkt wel een dictator site ppfff, kijk dat ze die zilver aan de kant zetten dat kan ik wel begrijpen, maar waarom berichtjes verwijderen van mensen die iemand een steuntje in de rug geven is me volkomen een raadsel

Ben benieuwd of ik nog als lid er sta.... ga eens even kijken

Liefs Connie

Ow enneuh over Babyboom heb vanmiddag gekeken en ik vind het super om te zien dat er eindelijk eens aandacht aan besteed word hoe vreselijk moeilijk en verdrietig het soms kan zijn om deze weg af te leggen die voor een ander zo vanzelfsprekend is.

Geplaatst

Ik had al weer een berichtje klaar om te sturen maar toen zag ik dat hij alle stukjes had weggehaald aangaande de discussie.

Ook het stukje van c-tje.

Dus dacht ik laat ik maar wijs zijn en hier niet op reageren.:lac:...........

(kost wel moeite hahahaha)

(want hoe kan ik nou 'lid' zijn van een forum als ik niet mag reageren hahahaha)

Geplaatst

Door Webmaster - Friday 19 October 2007, 11:42

Verder vraag ik me af waarom zilver ons zo lang heeft mogen kwetsen,een andere had al lang een waarschuwing gekregen of was verwijderd. ?!

: manuela

Omdat ik pas een actie kan ondernemen als ik een tip van iemand krijg. Het is me echt teveel werk om alle berichten te controleren, dit doe ik steekproefsgewijs (zo kwam ik dus ook in dit topic terecht). Volgens mij is het probleem al opgelost.

Erik

loesert is het!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Nou wat moest ik even bijlezen zeg.

We hadden beter een chatroom gisteren kunnen hebben.haha

Ja ik moest er iets van zeggen op zilver, stomme doos.

Waarom die idd niet meteen rood word gebanned, neeeeee word nog eens een topic voor mevr. zelf gemaakt.

Het moet niet gekker worden.

Ik vind eht steeds raarder op de ivf site.

Reageer alleen bij topic waar manuela,Amanda en ik zitten, en nog meer vd andere site.

Maar soms moet ik gewoon op dozen reageren hoor.

ps amanda zie je al helemaal de mensen weg duwen,hahaha die Manu..

groetjes

Geplaatst

hahahaha...die angela.....we zitten op één lijn hier...hahahahaha

En ja het word daar steeds raarder.....hahahahaha

Geplaatst

ENB HIER STEEDS GEZELILLGER

Hier kun je lekker ff gekken, en we weten wat we kunnen zeggen, toch

:tongue1::tongue1::tongue1::worthy::worthy::worthy:

groetjes

Geplaatst

hahahah....ja joh er is al genoeg gezeik en gezeur en ellende in de wereld...wij houden het hier gezellie...hahahahahhaha...en ja soms moet je dan ff spuien..geeft niks...we kennen mekaar....hahahahaah

Geplaatst

Klinkt goed!!!

Daar hebben we meer aan dan :handbags: en :smokem2:

We kunnen in de plaats daarvan beter :occasion14:!!!!

Geplaatst

proost dames

ik ga zo nog een fles geven en dan naar bed

hopelijk kan ik even slapen...........................

tot de volgende fles

fijn weekend

steph

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden