Jump to content

zeer ongelijke groei bij 1e FM

Recommended Posts

Posted

Eej meiden,

Ik heb vanochtend mn eerste FM gehad en die viel vies tegen.

Ik heb links al een follikel van 14 mm, rechts 1 van 9 mm en rest nog kleiner. Er is dus 1 behoorlijk eigenwijze bij.

Volgens de arts kan het zijn dan die ene al wat groter was al voor de stimulatie en de groei van die ene nu wellicht niet meer zo hard doorzet en de anderen bijtrekken. Maandag moet ik terugkomen.

Mocht maandag die ene van 14 mm nog harder zijn doorgegroeid dan moeten we de IVF waarschijnlijk afbreken omdat het een zonde poging zal zijn als ze maar met 1 eitje kunnen doen. Wellicht doen we dan als escape IUI. Ik baal dus behoorlijk en ben er gewoon verdrietig van.

Hebben jullie hier ervaring mee? En was het idd bijgetrokken op de 2e FM?

Groetjes

Danielle

Guest SJSL
Posted

Oh, Daan, wat balen!! Ik heb er geen ervaring mee. Mijn follikels groeiden niet allemaal hetzelfde en had uiteindelijk eentje die een stuk groter was (5 of 6 mm groter dan de andere), maar niet zo duidelijk vanaf het begin al.

Ik heb wel eens gelezen dat je gewoon door kan gaan om de andere te stimuleren en ze de ene grote ook laten doorgroeien. Die is dan uiteindelijk niet bruikbaar voor de IVF, maar de rest dan wel.

Zei je arts daar niks over?

Echt balen dat je dan weer tot maandag moet wachten tot je meer weet.

Sterkte!

Posted

ja 'k ben er ook echt beetje teneergeslagen van...

Arts zei niets over door laten groeien en dan de andere gebruiken nee, maar kan dat dan wel, want dan springt ie toch ook gewoon en heb je een natuurlijke eisprong gehad?

Ik ga maar proberen me niet al te druk te maken en maandag af te wachten.We hebben het ene eitje al streng toegesproken..:protest: dat ie niet te hard verder mag groeien... haha

bedankt voor je meelevende reactie he.

lieve groet

Daan

Posted

Bij mij hebben ze een grotere laten "gaan" om de rest door te kunnen laten groeien.

Vervelend dat je maandag pas weer terug moet.