Ga naar inhoud

uitgerekend maart 2010


linda31

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

 

 

Het voelt nog een beetje vreemd, maar ik mag me bij jullie voegen.

 

Het is overigens wel een heerlijk gevoel haha.

 

 

 

Ik weet niet precies wanneer ik uitgerekend ben, maar deze 2de icsi behandeling is in mijn eigen cyclus gegaan en ben ik pas gestart met prikken op de 2de dag van mijn menstruatie, dus als ik dan van de 1ste dag uit zou gaan dan ben ik 14 maart uitgerekend, begrijpen jullie het nog haha.

 

 

 

Ik kan het nog even niet helemaal bevatten, moet steeds even naar de testen kijken of het wel echt zo is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 264
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hmm wil ik net schrijven dat er dames bij komen, ben je er al Mandy!

 

Gezellig. Je kunt het niet geloven, tis nog zo onwerkelijk...ik weet het nu bijna anderhalve week en ik heb daar ook nog last van hoor. Dus dat zal je nog wel even houden....

 

 

 

Ik zal je wel toevoegen in ons lijstje en dan kun je alles later zelf aanpassen of toevoegen.

 

 

 

In ieder geval...

 

Welkom op het zwanger gedeelte van de site!

 

 

 

Liefs Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

Mandy / 2e ICSI / ? kind / uitgerekend 14 maart

 

dev072pr___.png

 

 

 

Afspraken Juli

 

07 --> Margak 1e echo

 

10 --> Sil 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kijk dat is geweldig haha, ik weet alleen niet of het klopt, maar dat hoor ik over 3 weken wel als we de echo hebben.

 

Mijn jongste zoon is van 28 maart 2003, dus dat worden 2 verjaardagen vlak achter elkaar, dubbel op feest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mandy,

 

 

 

Laten we dan wisselen... ik mag op 15 juli testen en wil heel graag 28 maart als uitgerekende datum hoor!! (Zeg maar wat, maar met de TP op 30 juni zal het eind maart worden toch? Heb het nog nooit uitgerekend met ICSI, weet ook niet hoe dat moet eerlijk gezegd. Eerst maar eens positief testen...).

 

 

 

Caroline

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet het ook niet, wij hadden de TP op 21 juni, dus ik ben maar van de eerste dag van mijn laatste menstuatie uitgegaan.

 

Weet iemand hoe je dat uitrekend? Ben erg benieuwd.

 

 

 

Bij mij kan het alle kanten nog op, ben van allebei mijn jongens een week later bevallen dan ik was uitgerekend. Jij eerst op naar een positieve test (ga hard voor je duimen) en ik op naar de eerste echo met hopelijk een prachtig gezond wondertje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

 

ik wil me ook toevoegen bij de zwangeren hoewel het nog wel erg vroeg is

 

ik heb dat nagevraagd hoe ze tellen en ze tellen vanaf de punctie al en dan 38 weken erna is ongeveer je datum maar goed je moet natuurlijk wel je echo ff afwachten dan weet je het zeker(der) haha ik vind het ook nog onwerkelijk ik heb gekeken op een site die het voor je uitrekent dus heb mijn punctie dag erin gezet en dan zou ik uitkomen op 22 maart

 

ik hoop dat jullie wat kunnen met de info

 

oja ze zei ook dat op de dag dat je mag testen en hij is positief dat je dan 4 weken zwanger bent dat word dan gerekend net als bij op de normale manier

 

gr faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

Mandy / 2e ICSI /3e kind / uitgerekend 14 maart

 

dev072pr___.png

 

 

 

Afspraken Juli

 

07 --> Margak 1e echo

 

10 --> Sil 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

24 --> Mandy 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

 

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mandy en Faye, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!! Ik weet het nu vanaf vorige week woensdag, maar nog steeds geloof ik het niet omdat ik eigenlijk niet echt symtonen heb...

 

Dus van de week het zkhs gebeld en mocht gelukkig ak dinsdag alvast komen voor een echo, waar ws niets op te zien is..

 

 

 

Het wordt wel spannend hoor voor ons allemaal.

 

Ik weet niet hoe het met icsi zit maar ik heb gewoon mijn 1e dag ongi genomen. Toevallig was de punctie (eisprong) op dag 15.

 

 

 

We moeten echt positief blijven meiden!! En lekker genieten!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Mandy en Faye,

 

 

 

gefeliciteerd allebei. Ons lijstje gaat nu eindelijk ergens op lijken. Dat er nog maar meer bij mogen komen.

 

 

 

Bij mij zeiden ze ook dag van terugplaatsing plus 38 weken. Dus ga daar maar vanuit.

 

 

 

Allemaal een leuke en vooral gezonde zwangerschap toegewenst. We houden elkaar op de hoogte.

 

 

 

Hebben jullie je ook al aangemeld voor moeders voor moeders? Ik ga vandaag beginnen. Kan de wens van andere meiden misschien ook in vervulling gaan.

 

 

 

Liefs, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanochtend weer een test gedaan, haha :BangHead: toch die bevestiging nog een keer. Nu een test van Clearblue, met indicator. Hij stond op 2-3 weken na de bevruchting. Klopt niet helemaal maar goed... Weer wat zekerder hier!! :)

 

 

 

Hebben jullie verder ook helemaal geen symptonen??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

 

 

 

Ik kom me nu ook melden, aangezien ik Faye en Mandy voor moest laten gaan natuurlijk (haha).

 

 

 

Vandaag was het de officiële testdatum en dit keer was het plusje sneller dan de controle lijn. YESSSS!! Ook bij mij heerst nog het gevoel van "niet te geloven dat ik dit nog mag meemaken op mijn 43ste jaar". Ja, ja, de ouwetjes doen nog mee hoor!!

 

 

 

Voel me goed, rond een uurtje of 6 stort ik compleet in en dan is een lekker tukkie op de bank.... heerlijk! Verder grote boobs die zwaar aanvoelen en gevoelig zijn. Af en toe een beetje misselijk, maar dat mag geen naam hebben. En in de buikstreek een 'gespannen' gevoel, alsof er een band wordt aangetrokken in mijn buik. Heel apart gevoel....

 

 

 

Als ik mijn gerekende datum bereken volgens hierboven omschreven, dan zou ik uitkomen op 9 maart (punctie 16/6).

 

 

 

Zet me maar op de lijst......

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meiden,

 

 

 

Ik zet me er ook nog even tussen......

 

 

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

 

 

 

 

 

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

Elena / 2e IVF - eiceldonor / 2-ling??? / uitgerekend 9 maart

 

dev067prs__.png

 

 

 

Mandy / 2e ICSI /3e kind / uitgerekend 14 maart

 

dev072pr___.png

 

 

 

Afspraken Juli

 

07 --> Margak 1e echo

 

10 --> Sil 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

24 --> Mandy 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi allemaal,

 

dank je wel en jullie natuurlijk ook gefeliciteerd met dit mooie nieuws

 

ik wil me ook aanmelden voor moeders voor moeders maar ik weet niet of dat al kan eigenlijk volgens mijn gyn is het tellen vanaf de punctie datum mijn puntiedatum was 15 juni en dan 38 weken idd dus dan zou ik maandag 5 weken zijn en 21 juli 7 weken dan heb ik ook de echo ik vind het reuze spannend allemaal!!

 

nu is mijn vraag dus eigenlijk kan ik me nu al aanmelden eigenlijk voor moeders voor moeders???

 

is het nog niet te vroeg? ja het is mijn eerste keer dat ik zwanger ben dus ik weet niet zo goed hoe het allemaal werkt namelijk haha

 

ik wil het graag doen natuurlijk kan je toch nog iets terug doen voor de anderen vind ik een mooi gebaar

 

verder wens ik iedereen een fijne dag en lekker genieten heerlijk!

 

oja zou iemand mij bij de lijst willen zetten ik heb namelijk geen idee hoe het allemaal werkt of dat iemand het mij even uit wil leggen? alvast bedankt

 

groetjes faye

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

Mandy / 2e ICSI / ? kind / uitgerekend 14 maart

 

dev072pr___.png

 

 

 

faye / 1e icsi / 1e kind / uitgerekend 8 maart

 

dev066pr___.png

 

zo ik sta er ook bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Faye,

 

 

 

je kan je zeker al aanmelden voor moeders voor moeders. Ze noteren je gegevens en laten diegene die langskomt voor de informatie contact met je opnemen. De eerste 3 maanden kun je meedoen omdat je dan zoveel van het HCG-hormoon aanmaakt dat je dat via je urine weer kwijtraakt. Dat hormoon halen ze uit je urine en daar maken ze de pregnyl en ovitrelle van. Elke week krijg je 8 nieuwe flessen, die dan de week daarop weer omgeruild worden voor lege. En je mag nog een cadeautje uitzoeken ook. Ik wens je veel succes. Uiteindelijk hebben veel vrouwen hierdoor de kans om zwanger te worden. Net zoals wij.

 

 

 

Liefs, Linda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Faye, je bent mij vergeten weer op het lijstje te zetten :nono:... o o als dat maar geen slecht teken is :cry2:.

 

 

 

Zet me er gauw weer bij......

 

 

 

 

 

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

faye / 1e icsi / 1e kind / uitgerekend 8 maart

 

dev066pr___.png

 

 

 

Elena / 2e IVF - eiceldonor / 2-ling??? / uitgerekend 9 maart

 

dev067prs__.png

 

 

 

Mandy / 2e ICSI /3e kind / uitgerekend 14 maart

 

dev072pr___.png

 

 

 

 

 

Afspraken Juli

 

07 --> Margak 1e echo

 

10 --> Sil 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

24 --> Mandy 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Faye, je kunt je al aanmelden bij MvM en dan komt er iemand langs om nog een keer te testen en alles uit te leggen en zo.

 

Ik heb me aangemeld direct na mijn 1e echo, was te bang om het eerder te doen...

 

Heel veel succes met de kannen hahaha

 

Groetjes van Daan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heee meiden,

 

 

 

Ik heb het ziekenhuis gebeld voor een afspraak ivm de 1e echo. Heb het lijstje eventjes aangepast!!

 

 

 

 

 

Greetzzzz,

 

Elena

 

 

 

 

 

 

 

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

 

 

Sil / 2e IUI / 1e kind / uitgerekend 3 maart

 

dev061pr___.png

 

 

 

faye / 1e icsi / 1e kind / uitgerekend 8 maart

 

dev066pr___.png

 

 

 

Elena / 2e IVF - eiceldonor / 2-ling??? / uitgerekend 9 maart

 

dev067prs__.png

 

 

 

Mandy / 2e ICSI /3e kind / uitgerekend 14 maart

 

dev072pr___.png

 

 

 

 

 

Afspraken Juli

 

07 --> Margak 1e echo

 

10 --> Sil 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

21 --> Elena 1e echo

 

24 --> Mandy 1e echo

 

31 --> Sil afspraak Gyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé meiden,

 

 

 

Hoe kan het nou dat ik op jullie achter loop, zoals ik het berekend heb ben ik vandaag 4 weken en 1 dag, maar ik 2 dagen later de tp gehad dan Elena en die is nu 5 dagen verder en Faye is al een week verder. Ik snap er niks meer van haha. Ik vind het al zo langzaam gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Margak / 1e IVF / 1e kind / uitgerekend 1 maart

 

dev059pr___.png

 

 

 

Linda 31 / 1e ICSI / 3e kind / uitgerekend 2 maart

 

dev060pr___.png

 

[/url]

 

 

 

faye / 1e icsi / 1e kind / uitgerekend 8 maart

 

dev066pr___.png

 

 

 

Elena / 2e IVF - eiceldonor / 2-ling??? / uitgerekend 9 maart

 

dev067prs__.png

 

 

 

Mandy / 2e ICSI /3e kind / uitgerekend 14 maart

 

dev072pr___.png

 

 

 

 

 

Afspraken Juli

 

07 --> Margak 1e echo

 

13 --> Linda 1e echo

 

21 --> Elena 1e echo

 

24 --> Mandy 1e echo

 

 

 

Met pijn in mijn hart heb ik mijn ticker moeten verwijderen. Helaas is onze zwangerschap gisteren geeindigd in een miskraam!

 

Ik wens jullie heel veel geluk...

 

 

 

Ik neem even afstand van de site om rust te nemen. Kom natuurlijk zo nu en dan nog wel eens langs.

 

 

 

Veel liefs Sil

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden