Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Het is wel diep en dieptriest deze maand zeg, wat een rood... :ohmy:

Allemaal veel sterkte, ik weet hoe het is en dat is gewoon k**...om het zo maar te zeggen. Gelukkig toch nog wat groen ook, heel erg gefeliciteerd meiden.

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo allemaal,

Gisteren heb ik telefoon gekregen dat ook 2de poging IVF cryo weer mislukt is.... Pff, had het wel al in mijn hoofd zitten dat het niets zou worden maar toch op moment van telefoon zakt je hele wereld weer in elkaar en heb weeral veel traantjes gelaten. Iedereen zegt wel op naar de volgende ronde en derde keer goede keer maar voor mij is het toch wel zwaar. Er gaat momenteel van alles door mijn hoofd...

Sorry maar moest dit even kwijt, want jullie kennen ook de hele caroussel van gevoelens die op dat moment door je hoofd gaan.

Dank u om te willen luisteren!

Nog veel succes aan iedereen op wachtbankje.

Groetjes

Karlijn

Geplaatst

Karlijn, veel sterkte !! Iemand die dit niet meemaakt, snapt veelal niet hoe ingrijpend dit is. Ik had zelf ook niet voorzien dat ivf zo zwaar was (persoonlijk vond ik de iui's nog wel meevallen, dit valt daarentegen emotioneel heel veel zwaarder !).

Gelukkig heb je dan zo'n forum als deze !! Helaas zijn er genoeg medelotgenoten !!!

Ik was zelf vanochtend om 7.15 uur al in het ziekenhuis, bloed/urine afgegeven en nu ..... voor de verandering .......... WACHTEN !!! ik vind dit de meest erge uurtjes, want over 3 uur en een kwartier ongeveer, weet ik gewoon of het over is of niet deze poging ! Ik wil het natuurlijk wel weten als het gelukt is !!! (maar als het niet gelukt is niet haha).

Nou .......... ik ga lekker tuinieren vanochtend, het is een heerlijk weertje hier !!!

Veel sterkte allemaal maar weer !!!!!

Geplaatst

Karlijn,

Wat erg voor jullie. Je hoopt toch op een klein wondertje, je maakt stiekem al plannen over hoe jou leven eruit zal gaan zien met zo'n kleintje en daar moet je opeens weer afscheid van gaan nemen. Dat zal moeilijk zijn. Heel veel sterkte dan ook de komende tijd!

Geplaatst

Jeetje meiden,

Ik kom elke keer even kijken of er al een groene golf toe slaat hier maar heleaas voert rood toch echt de bovenhand. Heel veel sterkte voor alle meiden die negatief getest hebben, het blijft telkens weer een kl*** moment als je hoort dat het niet gelukt is.

Voor de enkelen die posi getest hebben...GEFELICITEERD!

En voor de wachtenden blijf ik duimen, succes meiden en op voor een groene regel!

Geplaatst

Karlijn , veel sterkte toegewenst!!!

Hope nog een uurtje? Dat het maar goed nieuws mag zijn!!!!

Bij mij weet ik niet wat ik moet denken ,ben enorm draaiierig en heb plots lijkt het ofik hogekoorts heb , voem le echt niet goed en weet niet wat ik moet denken !

groetjes Joke

Geplaatst

Nou, wij zijn ook weer uit de droom hier !!! k.t-zooi !!!!!

oohhhhhhhhh, ik baal hier zo van !!!!!!!!!! ik had best een goed gevoel, maar dat komt steeds weer door die stomme rothormonen, ik trap er gewoon weer in !!!

Jammer meiden, geen beter nieuws.

Geplaatst

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen, 24 aug ongi

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Josephine, TP van 2 embryo's op 17 aug, testen op 31 aug. 30 aug. menstruatie :-(

Madelief, IVF, 16 aug TP, 30 aug testen,ongi geworden

Hope hope, 20 aug TP, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest negatief

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Geplaatst

Dank jullie wel. Ik ben er weer een beetje. Je hebt ff een paar uur nodig om de eerste klap te verwerken hè.

Sandy, ik wil jou trouwens wel heeeeel veel succes en geluk wensen met je zwangerschap !!!!!! Ik gun het je enorm !!!

Geplaatst

Pf het word lastiger , ben vandaag naar UZGent moeten gaan , heb al 2 dagen die draaierigheid enzo en ze wilden me toch wel eens onderzoeken , ben nu aan het wachten op het telefoontje wat het juist is .

Jammer van het slechte nieuws Hope Hope !!! Veel sterkte toegewenst !!

Geplaatst

Wat een rot nieuws hope hope.. Sterkte!!!

Wat zeiden ze in gent joke?? Ik heb ook een heel raar gevoel.. Ik had het niet eens echt uitleggen. Vandaag voor het eerst weer gewerkt en ik had echt heel slecht geslapen.. Dus dat viel wel even zwaar.. Ik heb het gevoel of ze een knoop aantrekken in mn buik.. dan ga ik meteen ook weer denken of dit kan komen door de punctie.. Het voelt heel rot.. Maar nog niet ongesteld en ook geen gevoel daarvan.. Dus we blijven even hopen, maar als het positief blijkt te zijn dan weet ik niet of dit gevoel in mn buik wel klopt.. Afwachten maar weer meer kunnen we helaas niet doen.

Miki hoe is het met jou??

Liefs Peggy

Geplaatst

Weet iemand hoe het verder gaat na een mislukte poging ? Heb je een verplichte rustmaand of mag je zo weer door ? Ik kan morgen pas de poli bellen, vandaag waren ze afwezig (ik mocht de afd. gynaecologie bellen voor de uitslag).

Geplaatst

Joke, al terug gebeld door Gent?

@ Madelief & Hope Hope: zwaar kl*&^$% zeg! Sterkte.

He en Sandy, wow van harte hoor!

Ook benieuwd hoe het nu met Josephine gaat?

Balen dat het zo zwaar valt, weer aan 't werk, Peggy. Het is ook allemaal wat. De spanning is nu ook weer om te snijden.

Wij werden vorige keer ongi op dag 16 na punctie. Dat zou nu donderdag zijn. Ik heb de laatste dagen in de avond heel erg hoofdpijn en een zware buik. Sinds vandaag echt het gevoel dat de ongi eraan komt. Borsten zijn niet heel opvallend meer ook. Verder helaas een schimmelinfectie (en kreeg van mijn huisarts -lekker slim- inbrengbolletjes, dus ff niet ja).

Moeilijk om hoopvol te blijven hoor! Vorige keer zo mee op mijn bek gegaan. Ik dacht echt, het zit vast goed. Nu wil ik mezelf een beetje indekken, een al te zware domper liever voorkomen!

Sterkte met afwachten iedereen...

Liefs, -M

Geplaatst

Hop hope, wij hebben een vrplichte rustmaand en daarna starten (indien er plek is). Moet je wel gelijk aangeven of je weer door wilt, anders loop je het risico achteraan de rij te komen (hadden wij).

Heb je geen documentatie meegekregen van het ziekenhuis? Staan bij ons dit soort dingen in!

Sterkte dame.

Geplaatst

Hee,

Miki, ik heb wel documentatie maar daar staat alleen in dat als de poging mislukt is, je een afspraak moet maken. Dus daar wordt ik nu nog ff niet wijzer van helaas.

Ik zal er wel alert op zijn dat we niet achteraan in de rij eindigen, dank je wel.

Nu dus heeel veel succes, voor jou, Ursela en Joke en Peggy ! Meiden, ik hoop van harte dat het bij jullie WEL gelukt is hoor !!!

Geplaatst

Bedankt iedereen weer voor de lieve woorden.. Die laatste dagen zijn zo spannend.. Goed om wat van je te horen miki.. Blijf hoop houden hoor.. Ons lichaam zit soms raar in elkaar... En dat je dan ook nog een infectie erbij krijgt.. echt pech, maar dat gebeurt ook vaak in de zwangerschap:icon_cheese:

We kunnen alleen maar wachtenw8

Ik ga vanavond rustig aan doen.. dan gaat het vast beter. Voel me nu ook al wat beter op mn buik.. Niet meer zn heel raar gevoel.. En werken is echt ook wel een goede afleiding! Zo gaan de dagen sneller..

Joke al iets gehoord??

Hope hope bij ons in het zh moet je 1 maand wachten voordat je weer verder kunt. . Sterkte!

Greets, Peggy

Geplaatst

Hier is Josephine weer die het vreselijk shit voor Hope Hope en Madelief vindt. Wat een klap is het toch iedere keer weer, he? :3some:

Mijn verdriet is gelukkig wat beter te hanteren wat alles te maken heeft met 'gewoon domweg gaan werken'. Werken is voor mij het beste medicijn momenteel. Het leidt lekker af, je weet wat je moet doen en het is heel duidelijk allemaal. De vrije dagen zijn wat lastiger voor mij, dan heb ik tijd om me helemaal het schompes te googlen op de meest idiote termen die met een evt. zwangerschap-IVF- enz, enz te maken heeft. Soms lijkt het er op alsof ik me zwanger denk te googlen. Hoe gek moet het nog worden :homework:??

Vanmiddag heb ik tel. contact met fertiliteitensarts gehad en afgesproken dat we gewoon door gaan met poging 2. Dus op cyclusdag 21 start ik weer met decapeptyl en doen we gewoon het IVF kunstje nog een keer. :icon_pale:

Sandy: jij ontzettend proficiat. Joke al iets gehoord?

Peggy en Miki, sluiten jullie het hier maar eens heel goed af!! Jullie zijn nog onze hoop :yeswink-1:

Voor de rest: aan iedereen heel veel liefs!!!

Josephine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden