Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Josephine, TP van 2 embryo's op 17 aug, testen op 31 aug.

Madelief, IVF, 16 aug TP, 30 aug. testen

Peggy, IVF, 21 aug TP, 5 sep. testen

Ik heb mijzelf nog niet op groen gezet, omdat ik eigenlijk pas morgen een bloedtest kan doen bij het VU. Alleen was ik al zo nieuwsgierig dat ik net een thuistest gehaald en gedaan heb. Er kwam overduidelijk een + tevoorschijn....... Zou het in 1x gelukt zijn????? Eerst morgen maar afwachten.... je weet het maar nooit.

Sandy

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Sandy, wat spannend!!!! Toch al een voorzichtige felicitatie; een plus is een plus, toch?? Wel extra spannend morgen natuurlijk, maar volgens mij moeten er statistisch nog een heleboel groene regels op het augustus-bankje komen. Ik hoop voor je op een goede bloeduitslag met een mooi hoge hcg-waarde!

Groet, Michelle

Geplaatst

Sandy dat is HEEEL GOED NIEUWS!! Van harte alvast voorzichtig...:B-0020:

hopen dat hij/zij het daar goed heeft!!!! Ik ga voor je duimen!!!

Liefs peggy

TP 21aug testen 5 sep -->1ste IVF

Geplaatst

Voor ons is het helaas afgelopen. Echo gehad en het was helemaal leeg, was alleen bloed te zien. Dus het is donderdag toch wel een miskraam geweest. Ik ben er helemaal kapot van en wil ook eventjes afstand nemen. Ik kom af en toe nog wel eens even langs. We mogen pas over 8 weken met de cryo poging beginnen, maar nu wil ik even mijn rust nemen om het te kunnen verwerken. Ik wil iedereen verder heel veel succes wensen en bedankt voor jullie mee leven.

Knuffel van mij...

Geplaatst

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Geplaatst

@ SANDY

wat zou dat toch mooi nieuws voor jullie zijn!!!

alvast proficiat, een + is een +

@ siebje

ik weet als geen ander wat jij hebt gevoeld en meegemaakt de laatste weken.

tia goed denk ik om je gevoel te volgen en afstand te nemen.

ook wij hebben nu bij elkaar 4 maanden gewacht voor cryo. mijn cyclus was een puin na de miskraam. Ik wens je veel sterkte en kracht de komende tijd. Er komen nog genoeg moeilijke momenten.

Geplaatst

Allereerst Siebje, wat vreselijk voor jullie! Ik weet wat je voelt meid en leef met je mee.

En Sandy, tja, ga je toch gewoon feliciteren hoor, want een plus is een plus dus.... Morgen alleen nog een keertje de bevestiging. Was ook wel nodig ook hier want er staat nu nog maar eentje in het groen...

Ik kan helaas ook niet meer dan een rode regel toevoegen... ben ongi geworden vandaag. Het was een cryo poging en ik mag nu meteen door voor de 2e IVF. Vanavond dus weer fijn aan de deca.

Voor iedereen hier: heel veel succes!!!!

Geplaatst

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen, 24 aug ongi

Geplaatst

Hey

Ik ken de bloedresultaten...

Het zwangerschapshormoon was aanwezig, maar in lage waarden. Ze kunnen dus niet zeggen dat ik echt zwanger ben maar ook niet dat het er niet is... ik moet dus weer wachten tot donderdag... Als ik ondertussen een bloeding krijg weet ik dat het neg. is. Zo niet, donderdag terug bloed laten trekken...

gewoon om zot van te worden...

Heeft iemand deze situatie ook meegemaakt of al van gehoord? Kan je me der iets meer over vertellen???

groetjes,

Shalini

Geplaatst

het kan nog alle kanten op.

ik had wel een + met goede bloedresultaten voor die weken maar ze verdubbelden niet. het fijne is dat je het met het bloed heel precies kunt meten en dus bijhouden of het verdubbeld om de dag.

heel veel sterkte en ik hoop dat het een embryo een sterke is!!!

Geplaatst

Sandy: gefeliciteerd!! een + is een + hoor hardstikke zwanger!!!

Siebje: Wat ongelofelijk k*t zeg!! heb er geen woorden.. ik wil jullie heel veel sterkte wensen en een dikke digi-knuff van mij!!

Shalini: Ik hoop dat de HCG waarden goed gaat stijgen!!!

Alicia

Geplaatst

Nou, dat zijn tenminste weer een paar positieve geluiden!

Een + is zwanger hoor, hoe moeilijk zichtbaar ook! Begrijp dat 't lastig blijft even, maar positief blijven! Gelukkig toch weer wat groene regels op 't bankje!

Gr. Eef

Geplaatst

Siebje,

Wat treurig dat het zo afloopt bij jou.

Je hebt er zo hard voor geknokt.

Heel veel sterkte in de rustperiode en hopelijk tot snel met goed nieuws.

Groet

Lisette

Geplaatst

Sandy,

Ik had precies hetzelfde als jij! Een + in beeld en toch niet kunnen geloven dat het een + is.... Toch denk ik dat je alvast mag gaan wennen aan het idee (look who's talking ;-))....want morgen test je namelijk weer een +...

Hartstikke gefeliciteerd, super

Groet

Lisette

Geplaatst

Ik kom er bij op het w8bankje. Heb vandaag een terugplaatsing gehad. Ik heb 2 goede eieren en het zaad was ook heel veel en heel goed! Duimen nu maar. Ik heb het voorgaande nog niet echt gelezen, maar ik ga het zeker volgen vanaf nu!:jump_rope:

Geplaatst

Siebje...wat vind ik dit erg voor jullie. Liever meteen niet goed dan dit..helemaal als je een hartje gezien hebt...dat maakt het nog veel moeilijker. Dikke knuffel voor je van deze kant.Neem maar lekker een time out..we zien je wel weer verschijnen met de tijd op t wachtbankje. Heel veel sterkte!!

Sandy....Ook vanaf hier een voorzichtige felicitatie. Hoop op een hele hoge HCG waarde voor je morgen!!

Shalini....hopelijk heb je donderdag een hogere HCG waarde...wie weet hoor je bij de langzame starters?? Sterkte nog even met deze onzekerhied.

Spygirl...sterkte met afwachten de komende 2 weken.

Groetjes Manon.

Geplaatst

Had even afstand genomen van het zwanger worden en het forum. Ff rust na onze 3e ivf hadden we zeer nodig, voordat we aan onze enige cryo's gaan beginnen in september.

Heb nu alle verhalen weer bijgelezen. Jeetje wat gebeurt er ongelofelijk veel.

@ Siebje, na al dat wachten ...... weet niet wat ik zeggen moet, anders dan dat je nu weet dat het mogelijk is..... Veel sterkte en succes mt de volgende poging.

@ all the rest: ofwel gefeliciteerd ofwel heel heel heel veel succes en/of sterkte.

Houd vol!!!!

xx

Geplaatst

Siebje, wat ontzettend jammer. Heel veel sterkte!

Shalini, wat spannend, gelukkig nog geen negatief nieuws. Hopelijk gaat het HCG flink stijgen!

Sandy, gefeliciteerd!

Vandaag gelijk maar gebeld met het zkh, hebben nu 7 sept. afspraak met gyn. om afspraken over de 2 ingevroren cryo's te maken.

Iedereen op het wachtbankje, veel succes en geluk! Hopelijk komen er veel groene regels bij.

Groetjes, Emma

Geplaatst
Ben ik weer van het bankje gevallen...:crybaby2:

Ik had mezelf erbij gezet, maar blijkbaar verkeerd gedaan dus.

Als dit maar geen voortekenen zijn...

Waarschijnlijk dus toch een voorteken.

Gisteren 1 druppeltje rood met afvegen en nu wachten tot het doorzet...

:crybaby2::crybaby2::crybaby2:

Geplaatst

:crybaby2:Sterkte Ilse.. en de andere die negatief hebben getest..

Miki en josephine hoe is het met jullie???

Ik zit nu op pas op 4dagen na terugplaatsing dus dit gaat nog heeeeel lang duren.. Ook voel ik me nog steeds niet zo lekker.. Misschien door de heftige punctie met de 17eitjes.. Er zat ook behoorlijk wat vocht in mn buik.. Ik heb nog 1 week om bij te komen, volgende week moet ik weer aan het werk.. ik hoop toch echt dat ik me dan wat beter voel. Misschien komt het ook door de utrogestan??? Maar daar ben ik dit weekend mee klaar... Zijn er andere meiden die dit ook hadden??? Ik probeer maar veel te rusten en veel te drinken!!! Toch ben ik ook steeds misselijk en als ik dan iets eet gaat het wel weer.. Begint dat nu al?????:notworthy:

Veel liefs Peggy

6x iui mislukt

1ste ivf 21aug TP 1 emmy

17eitjes-->geen verdere bevruchting:crybaby2:

Geplaatst

Hoi Peggy,

Vreselijk he die wachtweken.

Ik zat ook tegen een overstimulatie aan (15 eicellen aangeprikt).

Ik moest 2 weken rust nemen en net voor de terugplaatsing heb ik nog 3 keer bloed moeten prikken en de vraag was of ik een tp zou krijgen.

Uiteindelijk is er 1 teruggeplaatst en dat was meteen raak!

Dus rust vooral goed uit en als je je niet beter voelt...ziek melden!

Ben er absoluut geen voorstander van, aangezien ik zelf leidinggevende ben, maar je gezondheid staat voorop!

En wat die misselijkheid betreft, daar had pas vanaf week 7 last van.

Succes met de aankomende dagen!

Ik duim voor je!

Geplaatst

Siebje

Ik lees het nu net pas, sorry!

Ik vind het zo erg voor jullie, is het toch nog misgegaan!

Heel veel sterkte met verwerken

Jullie zullen wel heel verdrietig zijn!

Neem alle rust die je nodig hebt!!!

Liefs Claudia

Geplaatst

Ik kan het niet laten en kom toch eens af en toe online. Jullie lieve berichtjes doen me zo goed! Heel erg bedankt voor het mee leven! Ik ben ineens zo hard dat ik niet eens meer kan huilen. Volgens m'n man komt dat omdat ik van de week woensdag/ donderdag al zo veel heb lopen huilen. Ik kom net van de supermarkt en ik zie alleen maar zwangere vrouwen om me heen zie lopen. Het klinkt heel raar misschien, niet omdat ik het niet gun maar ik heb het er gewoon erg moeilijk mee waardoor ik niet eens de straat op durf. En dan werk ik ook nog eens met kinderen, allemaal nieuwe kleine baby'tjes. Ik mocht deze week nog lekker thuis blijven en vanaf volgende week ga ik 50% werken om het weer langzamerhand op te pakken...

Geplaatst

Siebje

Ik weet wat je meemaakt hoor

Ik heb vorig jaar een miskraam gehad met 5 weken hakt er zeker in lichamelijk en fysiek!

Ik ben ook een hele tijd van slag geweest toen.

Ik werk zo en zo al maar een paar uur per dag 5 of 6 uurtjes.

en daarom toen niet minder gewerkt.

Maar word ook wel steeds geconfronteerd met zwangeren en babys,

ik ben kraamverzorgster.

Ik zie dat jij op een KDV werkt

dan kom je ook heel veel met babys en zwangeren in contact erg geconfronterend

Natuurlijk gun je het iedereen maar des te meer jezelf toch!!!!

Laten we eerlijk wezen!

Fijn dat je het werk opbouwend weer kan oppakken, en niet gelijk volledig hoeft te moeten, het zal ook niet makkelijk voor je zien zijn om op een KDV te werken met allemaal babys.

Ik als kraamverzorgster doe elke dag babytje van iemand anders in bad, ik wil mijn eigen baby in bad doen bortvoeding geven en poepluier verschonen!

Meid neem de tijd om dit allemaal te verwerken en weer op te laden en ik hoop dat je gauw een nieuwe kans/poging krijgt!

Liefs Claudia

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden