Ga naar inhoud

Wachtbankje augustus

Aanbevolen Berichten

• Reacties 775
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Bedankt voor alle aanmoedigingen, heeft helaas niet mogen baten. Veel succes nog Ursela, Joke en de rest! Dat het tij nu maar eens mag keren.

Siebje, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, licht positief getest, 10 aug opnieuw bloedtest hcg gestegen naar 900 en zwanger, 20 aug miskraam bij 6 wk en 4 dgn

Mnail, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, negatief getest en ongi geworden

Daan75, IVF, 22 juli TP, 3 aug testen, dag 11 negatief getest

Groentje, IVF, 20 juli TP, 3 aug testen, ongi geworden

Nellas, ICSI, 19 juli TP, 3 aug testen, positief getest, maar helaas mk (5wk5dg)

Marike2, IVF, 20 juli TP, 4 aug testen, positief getest

Manon (Taurus71), IVF, 21 juli TP, 5 aug testen, licht positief getest, maar HCG in bloed te laag, 5 aug opnieuw bloedtest --> niet goed

Natasja (Otjes), IVF, 23 juli TP, 5 aug testen, negatief getest

Annelies (SJSL), Cryo, 23 juli TP, 7 aug testen, negatief getest

Charmedone, IVF, 29 juli TP, 10 aug testen

Dorine (Simonja), IVF, 31 juli TP, 12 aug testen

Cindy, IVF, ??? TP, 14 aug testen

Marjon (mama27), Cryo, 31 juli TP, 15 aug testen, positief getest maar daarna toch vroege miskraam

Eveline (herms169), IVF, 4 aug TP, 18 aug testen, negatief getest

Hanneke, Cryo, 28 juli TP, 18 aug testen

Siene, 1e IVF, 7 aug TP, 24 aug (bloed)test

Luna, 2 cryo's van 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen, 24 aug ongi

Agnes, 2 e cryo, 11 aug TP, 25 aug testen

Sandy(01), 1e IVF, 13 aug TP, 25 aug testen

Emma, 2deICSI, 11 aug TP, 25 aug. testen

Josephine, TP van 2 embryo's op 17 aug, testen op 31 aug. 30 aug. menstruatie :-(

Madelief, IVF, 16 aug TP, 30 aug testen,ongi geworden

Hope hope, 20 aug TP, 31 aug. thuistest negatief, 1-9 bloedtest negatief

Peggy, 21 aug TP 02 september ongesteld geworden

Joke, IVF/ICSI, 21 aug TP, 4 sep testen

Miki, IVF, TP 21 aug, 4 sep bloedtest

Ursela, IVF, 26 aug TP, 9 sep.testen

Geplaatst

Miki, hééeel veel sterkte !!! Moeilijk om die uitslag te horen en toch nog niet ongesteld te zijn hè. Wat een rotbericht toch weer !!!!!

Liefs hope hope

Geplaatst

Jeetje meiden, wat veel pech weer. Ongelofelijk.

Ik wens jullie allemaal veel sterkte met het vervolg!

En voor degene die dit weekend nog mag testen...toi toi!!

Groet

Lisette

Geplaatst

Helaas moet mijn regeltje nu ook rood worden. Bij de 2e echo bleek dat het vruchtje niet meer leefde. Het was 6,3 weken.

Ik heb nu Misoprostol genomen om een miskraam op te wekken.

Liefs, marike

ps Ik heb geprobeerd mijn regeltje rood te maken maar dat lukte niet...

Geplaatst

He meiden bah, nog meer rode regels. Om hopeloos van te worden.

Heel veel sterkte.

Dikke knuffel voor jullie.

Natas

Geplaatst

he marieke,

nee toch, wat een shit berichten hier toch de hele tijd.

bah!!!! meid heel veel sterkte. hoop dat je snel het vruchtje verliest.

heb zelf ook de pillen vaginaal moeten opsteken en binnen twee uur was het vruchtzakje ter wereld, zullen we maar zeggen. daarna pas een soort van weeen gehad!

Geplaatst

Ja, dit is wel echt om moedeloos van te worden zeg.

Marike, ook ik wens je enorm veel sterkte toe om dit verdriet te verwerken !!!!

Ik begin zo echt te twijfelen of ik nog wel verder wil hoor, als ik dit hier zo lees allemaal. Wat een teleurstellingen allemaal zeg ....

Geplaatst

Marike, ik kon het niet geloven toen ik het las! Ik weet precies hoe jij je voelt...

Ik vind het echt zo erg voor je, wat een teleurstelling! Ik wil je heel veel sterkte wensen met verwerken. Een hele dikke knuffel van mij!

Ongelofelijk als ik zo terug kijk naar augustus, zo veel rood, te erg!

Geplaatst

Ja Hope Hope, ik herken helemaal wat je zegt, maar zoals het oude gezegde spreekt; 'hoop doet leven' . Daar hou ik me maar aan vast. En daarbij wat betreft het IVF proces kan/mag ik nog 2 keer. En dan is het echt einde verhaal. Dus wat mij betreft: nog 2 flinke teleurstellingen (of niet). En dan houdt het echt op. Iets waar ik af en toe bijna naar uit zit te kijken. (laat het maar duidelijk zijn, of zoiets).

Geplaatst

Ik herken het ook Josephine, Hope.

Als dit de statistieken zijn, dan is het echt een godswonder als het überhaupt mag lukken en dus eerder echt reëel dat het niet lukt. Iets wat de artsen ons altijd andersom hebben willen laten geloven. "We gaan u wel zwanger krijgen hoor mevrouw".

Eerlijk gezegd twijfel ik daar nu wel heel erg aan. En inderdaad, ik verlang bijna naar de tijd dat dit achter ons ligt. Ik voel ook ergens opluchting nu het mislukt is. Nu is mijn lijf weer van mij, ofzo. Ik heb ook al zoveel jaren zoveel opzij gezet hiervoor! Als dat dan met een kleine wordt beloond, ben je dat vast snel weer vergeten. Maar dat is nog niet het geval en... mocht dat niet gaan lukken, wil ik ook niet terug kijken met het gevoel "zijn we niet te lang doorgegaan, teveel jaren hieraan gespendeerd?".

Dat bewustzijn heeft deze laatste mislukte poging me wel gegeven, er komt echt een keer een grens. Maar vooralsnog is dat nog niet aan de orde, want ik zou het nu nog te vroeg vinden om te stoppen.

Geplaatst

hey meiden ,

Helaas hier nog ééntje die in het rood mag !! !ze zijn doorgezet !! Weer eens niks !!! amai , had niet liever gehad dat ik gisteren kon zeggen tegen mijn schoonma (op haar 50e verjaardag ) dat we zwanger waren , maar helaas . pfffff ... Het is echt niet te doen hoeveel roodjes er zijn! het is echt rot!!

Geplaatst

Voor jou dus ook rood Joke?!! Vreselijk. Wat een ongelooflijke shitmaand is dit voor velen van ons.

Miki; ik herken helemaal wat je zegt. Inderdaad dat lijf dat nadien weer van jezelf is, heerlijk is dat, he?

Hebben artsen dat trouwens echt tegen je gezegd? Dat ze dat durven, zeg!

Nu, ik denk dat we deze maand maar moeten afsluiten en snel moeten vergeten. Ik stap over naar de oktobermaand want ik start pas over 2 weken weer met decapeptyl en dikke week later (als mijn lijf doet wat het moet doen) met de Puregon. Dat wordt dus oktober voor mij.

Ik ga wel de meiden in september 'stalken' trouwens.

Veel liefs van Josephine.

Geplaatst

Joke, wat erg!!!!!!

Ik hoopte dat geen nieuws goed nieuws was en dat jullie zwanger waren. Maar helaas niks. Veel sterkte de komende tijd joke. ik hoop dat jullie het samen een beetje trekken.

Sterkte!

Geplaatst

Miki, Marike en Joke, ik wens jullie heel veel sterkte allemaal. Wat een vervelende maand weer zeg. Je gunt het iedereen zo, maar dat heeft helaas geen invloed.

Liefs, Linda

Geplaatst

Hoi dames,

Ik ben weer terug van vakantie en schrok toch wel van al dat rood deze maand. Ik had zo gehoopt dat de dames na mij het nog wat groener zouden maken.

Voor iedereen heel veel succes en sterkte en laten we hopen dat de komende maanden ons meer goeds brengen.

Groetjes Dorine

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden