Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hoi meiden,

Nou gister middag gebeld, mijn oestridol? was 13.800 wel aan de hoge kant volgende de verpleegkundige maar ik mocht toch door gaan met gonal-f 150 en moest vanmorgen om 08.00 uur weer komen voor een fm. Er was niks veranderd de grotere eitjes waren nog steeds 15mm en de kleine eitjes zijn verder gaan groeien.. Opzich zou ik het qua eitjes nog wel aankunnen maar als die oestridol? te hoog is moet ik stoppen. Vanmiddag rond 16.00 uur moet ik weer bellen voor de uitslag en dan hoor ik hoe of was. De gyn bereide me alwel vast voor dat de kans erg groot is dat ik moet stoppen omdat mijn lichaam het niet trekt en ik inderdaad overstimulatie ga creëren..

Wat baal ik zeg!! Zit met zoveel vragen, hoelang moeten we dan bijvoorbeeld weer wachten.. De kans was al groot dat overstimulatie zou krijgen voordat we begonnen al, waarom lieten ze mij dan toch starten met gonal-f.. Nu eerst maar 16.00 uur afwachten en dan weet ik weer meer..

Geplaatst

Danielle wat een rotsituatie...hopelijk kan het allemaal gewoon doorgaan. Maar natuurlijk niet als het risicovol gaat worden...

Geplaatst

Danielle,

Meid wat balen zeg!

Ik hoop zo dat jullie door kunnen gaan, maar dan niet ten

koste van jou natuurlijk!

Ik ben erg benieuwd naar de uitslag en ik zal even flink voor

je gaan duimen!!

Dikke knuffel voor jou!!

Ik ben vanmorgen voor de 2e fm geweest.

Ik had eigenlijk verwacht dat ik zaterdag de punctie zou hebben...

Niet dus... zaterdag voor een 3e fm en dan denk ik maandag de

punctie, maar zeker weten doe ik het niet.

Bms was zo rond de 11 en verder weet ik het eigenlijk niet precies.

Er zaten er in ieder geval genoeg, ze moeten alleen nog even groeien, hahaha

Nou ja spuiten we toch nog even verder!!

Groetjes Hermien

Geplaatst

Hermien, hopelijk maandag een punctie voor jou. Ze maken vast een eindsprintje, de laatste dagen voor de punctie. Dat deden mijn follikels ook. Het komt vast goed.

Met mij gaat het goed. Ik had afgelopen maandag, en met name dinsdag en woensdag wat steekjes in de liezen, krampjes in de buik en pijn in de lage onderrug. Vandaag gelukkig vrijwel nergens geen last meer van. Verder probeer ik er niet zo veel op te letten, maar dat valt af en toe wel tegen. Morgen is de eerste wachtweek in ieder geval voorbij. Op naar week 2.

Geplaatst

Om maar gelijk met de deur in huis te vallen.. We moeten stoppen..

"#$%& Wat baal ik zeg!! Mijn oestridol (of hoe je dat ook schrijft) was bijna 17.000 en van der Kamp vond dat ik moest stoppen. Morgen ligt er een provera kuur voor mij klaar bij de apotheek hier in Emmeloord en de 22ste heb ik een evaluatie gesprek met van der Kamp..

Voor mijn gevoel had dit echt voorkomen kunnen worden, voordat we begonnen zei van der Kamp al dat er grote mogelijkheid op overstimulatie was, afgelopen maandag bij mijn eerste fm zei van der Kamp ook dat het de verkeerde kant opging ondanks dat ik aangaf of ik niet minder moest spuiten zei van der Kamp toch dat ik gewoon door moest gaan met 150 gonal-f. Ik ben natuurlijk geen gyn, en waarschijnlijk zal hier ook wel een verklaring voor zijn maar, voor mijn gevoel had het echt niet gehoeven!

Sorry dat ik zo gal zit te spugen maar ben echt boos.. Ik wil ook zo graag.. Misschien wel daarom, we wachten nu in Maart al 4 jaar! Ik hou jullie op de hoogte hoe het evaluatie gesprek is geweest.. Ik ga zeker een paar punten opschrijven zodat ik die niet vergeet te vragen.

Geplaatst

Hey dames!

wat is er weer veel gebeurd ondertussen zeg!!

@Danielle: wat zullen jullie in spanning hebben gezeten...pff...Ik vind het echt superrot dat je je poging hebt moeten afbreken! Slim van je om al je vragen op te schrijven voor het evaluatiegesprek! Je zegt dan wel dat je geen gyn bent (en dat is natuurlijk ook zo;)) maar jij kent je eigen lichaam wel het beste! Gewoon open het gesprek ingaan en ik hoop voor je dat e vragen naar tevredenheid beantwoord zullen worden, je gevoel wordt dan hopenlijk weer wat beter. Sterkte meid!

@ Hermien; super dat je je afstevent op een mooie opbrengst! Nog even lekker "doorbroeden" he? ;-)

@ Disi; hoe gaat het wachten bij jou?

@ChrisH; en bij jou?

@ Diane; ben jij ook nog rustig aan het wachten?

@ Anouk; fijn dat je in feb. je eerste icsi-poging hebt. Ik hoop voor jullie dat het bij 1 poging blijft en dat je "missie" gelijk slaagt! Laat het gewoon over je heenkomen. Ik vind ze erg lief in Zwolle.

@Naomi; hoe gaat het bij jou? Je ongi nog doorgezet? Wanneer ga jij weer verder? Mijn handtekening is inderdaad erg verdrietig en we missen ons mannetje verschrikkelijk. Onze kinderwens is groter dan ooit en we hopen nog eens een mooi brusje in onze armen te mogen sluiten. We weten nu dat ik zwanger kán worden en bij een volgende zwangerschap gaat de gyn er met "een vergrootglas" boven hangen om die dan wel goed te laten aflopen. Ondanks dat het niet altijd meevalt gaan we er weer voor....

Wel gaaf dat er nu al 3 wachtende dames zijn....volgende week schuift Hermien hopenlijk aan....het zou nog wel eens een hele mooie groene bank vanuit Zwolle kunnen worden;)

Ik ben inmiddels weer aan het wachten op m'n ongi (of niet??) We hopen natuurlijk dat ie wegblijft....Inmiddels is de uitslag van m'n uitstrijkje binnen en alles was gelukkig goed. Gisteren ben ik naar de dermatoloog geweest om nog wat plekjes te laten weghalen, dus ben er weer helemaal klaar voor;-)

Allemaal heel veel succes en een fijne avond gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Hoi Hermien,

Laat ze nog maar mooi even doorgroeien !

@ Danielle, thjonge wat ontzettend kl*te, pfffff helemaal als je het idee hebt dat het voorkomen had kunnen worden. tjonge!

@ Esly, ja hoor nog braaf aan het wachten, komen wel steeds meer 'lotgenote"op het wachtbankje.

@ Chrish, hoe gaat het met jou ?

@ Disi, kun je het wachten nog volhouden ?

liefs

Diane

Geplaatst

@ Esly, dankjewel, tuurlijk zou het super zijn als het de eerste keer meteen raak is. Maar ga er niet teveel van uit. Weet niet hoe groot me kansen zijn, afwachten. Heb we voordel (denk ik) dat ik nog jong ben (22) dus wat dat betreft zou het wel goed moeten zitten!

Geplaatst

Danielle,

Oh meid, wat ontzettend balen zeg!

Ik kan me goed voorstellen dat je boos bent en gooi het

er maar even lekker allemaal uit.

Maar zou het ook niet kunnen dat als je minder had gespoten de

eicellen niet de juiste grootte zouden halen?

Ik weet het ook niet, maar vraag gewoon alles wat je voelt en

denkt dat is ook alleen maar goed voor de volgende poging!

Deze poging telt in ieder geval niet mee, maar ik weet natuurlijk

niet hoe het volgend jaar zit met het vergoeden van de behandelingen.

Vind het echt ontzettend verdrietig voor jullie!

Ik wens je veel sterkte en denk goed aan jezelf!!

Dikke knuffel

Esly,

Wat fijn dat je uitstrijkje goed was, dan heb je daar al geen

zorgen meer over.

Maar hopelijk is deze informatie niet belangrijk en blijft je

menstruatie weg.

Wanneer verwacht je de menstruatie eigenlijk?

Succes!

Chrish,

De 1e week voorbij, nu gaat het zenuw werk weer beginnen!

Probeer een beetje te ontspannen, hoe moeilijk dat ook is!

Naomi,

Hoe gaat het met jou?

Is de menstruatie er al?

Disi,

En hoe gaat het met jou?

Groetjes Hermien

Geplaatst

@Diane; ik word graag je lotgenote op t bankje....maar moet nog even geduld hebben....

@Anouk; niets is onmogelijk....ik heb er hier veel voorbij zien komen die na de eerste poging zwanger waren. Positief blijven en laat het maar gebeuren....

@Hermien; ik verwacht mijn menstruatie rond de 20e, maar hoop natuurlijk dat ie wegblijft.....Maar ervanuitgaande dat ie gewoon komt kunnen we voor de kerstsluiting nog mooi terecht!

Fijne avond!

Liefs Esly!

Geplaatst

@ Esly, veel anders dan wachten kan ik helaas niet doen, maar mennn wat duurt het lang :S kan nu al niet meer wachten... we wisten al dat we waarschijnlijk voor ivf/icsi moesten maar daar kom je niet gelijk, zijn dus al een half jaar verder, nu december voor uitslagen bloed, hoop dat dat ons niet belemmerd... en dan verder wachten tot februari, zucht, kunnen we de tijd neit even vooruit spoelen?? denk dat veel die gedachte soms met mij delen :D haha

Liefs Anouk

Geplaatst

@ Esly & Hermien: nog geen duidelijke ongi, maar heel licht. Denk door de zenuwen..

Op de een of andere manier wordt ik steeds zenuwachtiger... Zal t nog een keer mogen lukken?

Ik ben me er van bewust dat zenuwen niet zullen helpen, maar kan de " uit-knop". Niet vinden..

Heb t ziekenhuis gister wel gebeld en gezegd dat ik iets v ongi kon zien. Afspraak voor volgende wk vrijdag gepland. Wilde de Mw. Aan de lijn

Eerst niet doen, omdat ze duidelijke ongi wilde weten, maar dacht voordat ik straks weer te laat kom... ( vroegtijdige ovulatie). Dan maar x voor niks heen en weer!

@ Esly: wat ontzettend fijn dat de uitslag van je uitstrijkje goed was!!

@ Danielle: wat ontzettend kl*te Meid!! En dat is nog zachtjes uitgedrukt!! Ik had toendertijd ook de waarde te hoog, was bijna 15000 en dat is ook de grens. En in combi met aantal eitjes.

Ik had toen nergens last van, geen pijn in de buik. Jij wel veel last v je buik? Ik las dat je provera krijgt? Ik wens je heel veel sterkte met dit verdrietige nieuws.

@Chris: succes met de 2e slopende wachtweek!

@noekie: succes met t wachten op begin vd behandeling!

Liefs naomi

Geplaatst

Hoi Hermien,

Hoe gaat het ??? Al een schema ?

@ Chrish, succes in week 2 met wachten, hou je het nog een beetje vol ???

@ Esly, fijn dat je uitstrijkje goed was, pffff

@ Noekie, spannend, het is een beetje vroeg maar alvast heel veel succes met jullie behandeling.

liefs, Diane

Geplaatst

Hermien, bedankt :) Ik ga inderdaad een mooie lijst maken met vragen.. Wat vind jij van van der Kamp?

Lekker blijven broeden :) Op naar een goede punctie.

Diane, wachten, wachten, wachten.. Pfff zenuwslopend!! Alles komt goed :)

Esley, wat goed dat je uitstrijkje goed is. Kunnen jullie mooi ook beginnen

Anouk, bij ons duurde het toen ook zo lang. Gingen in augustus heen en kregen toen te horen dat we in November pas terecht konden pfff dat wachten he..

Naomi, is 15.000 de grens jij? Op internet heb ik gelezen dat sommige vrouwen een waarde hadden van 28.000 en dat dat dan de grens was.. Misschien verschilt dat ook in ieder ziekenhuis ik heb geen idee? Ja ik hem nu in totaal meer dan 30 eitjes, bij elke beweging ga ik zo'n beetje door de grond dus lig lekker op de bank met een dekentje :)

Chris, goodluck in de 2de wachtweek!

Nu 1 dag verder gaat het al iets beter, geestelijk dan.. Lichamelijk kan ik helemaal niks! Voel me net een kip die eieren aan het broeden is maar liefst 30 stuks hahaha.. Vanmiddag gaat mijn man na zijn werk even langs de apotheek en dan begin ik met provera om mijn lichaam weer te ''reinigen''.. 22 November dus een evaluatie gesprek en daar ga ik alles vragen wat in me op komt maar ga me ook goed voorbereiden.. Zodat ik niks vergeet! Nieuwe ronde nieuwe kansen!!

Geplaatst

Ik lees zojuist dat vele van jullie aan mij vragen hoe het gaat. Tja, de 2e wachtweek. De spanning loopt op. Eerder begin deze week al krampjes en steekjes gehad. Nu af en toe het ongi-gevoel en dan weer niet. Dat wordt dus broekloeren de komende week. Ik ga maandag wel weer werken. Afwachten hoe dat gaat.. Zometeen komen mijn schoonouders op visite en die blijven het hele weekend. Ze wonen niet meer in Nederland. Ik ben blij als ze er straks zijn.

@ Anouk, welkom hier. Wachten duurt inderdaad lang. Je zult straks merken dat er een beroep wordt gedaan op je geduld. Hopelijk hebben jullie een prettig en goed gesprek in december.

@Esly, fijn dat jullie ook weer verder kunnen.

@Danielle, hopelijk krijgen jij en je man een goede uitleg over deze afgebroken poging. Veel succes.

@ Diane, hoe bevallen de eerste wachtdagen? Voel jij lichamelijk iets? Of probeer je dat, net als ik, te negeren?

@ Disi, en hoe gaat het wachten bij jou? Jij bent ook door je eerste week heen. En jij mag al eerder testen toch?

@Hermien, hoe gaat het met jou?

Geplaatst

Hoi Crish,

Ik voel helemaal niks, dus geen steekjes, geen ongigevoel.

Heb wel meer zin in snaaien.

Verder is alles rustig in mijn buik.

Geplaatst

Danielle wat vreselijk balen dat je behandeling afgebroken is. Goed dat je al je vragen opschrijft, zo vergeet je niks.

Je schrijft hier in E.mmeloord, woon je in E.mmeloord?

Ik snap dat je teleurgesteld bent dat dit gebeurt is maar een arts doet natuurlijk niet zomaar wat.

Misschien wordt dit niet als prettig ervaren dat ik dit hier zeg maar ik vind het niet erg respectvol naar artsen toe, die hun uiterste best doen te helpen ons zwanger te raken, om te gaan praten over "vinden van"...maar da`s mijn mening. Ik snap je teleurstelling. Ik wil met alle plezier mijn mening over artsen in een PB uiten, maar niet hier...openbaar...(maar goed, de vraag werd dan ook niet aan mij gesteld) Sorry alvast dat ik dit heb gezegd...

Noekie88 welkom, ik zie dat jullie kinderwens vanaf januari 2010 is en je zegt dat het bij jullie al wel duidelijk was dat het IVF zou worden. Wil je vertellen waarom? meestal duurt het wat langer voor je in de mmm terecht komt. Balen dat dit lot jullie ook te wachten stond. En hopen dat jullie net zoveel geluk krijgen als ik heb gehad.

Naomi je hebt helemaal gelijk dat je doorgezet hebt voor die afspraak volgende week vrijdag...beter een keer te vaak heen dan te weinig.

Hermien, 11 mm klinkt al wel heel goed! Nu nog even goed doorbroeden en op naar die punctie, succes!

Diane, tis ook nog vroeg toch voor ongigevoel? of heb jij dat altijd lang van te voren? ik duim voor je!

ChrisH, je 2e ww. Voor jou ben ik ook heel hard aan het duimen!

ChrisH, Hermien en Diane, lief dat jullie ernaar vragen...het wachten is vervelend maar het gaat tot nu toe nog allemaal goed. Ook ik heb net als ChrisH de krampjes en heb ook de steekjes in de liezen (vooral rechts) gehad ik he geen idee of en wat dat zegt. Ik verwacht mijn ongesteldheid zondag of maandag pas en dat komt al dichterbij. Ik mag officieel 16 november testen (a.s. dinsdag)

Zodra ik bruinverlies krijg weet ik hoe laat het is....

Liefs Disi

Geplaatst

Hoi Disi,

Lees net jou berichtje en dacht reageer even :)

Ja ik woon in Emmeloord.

Wat je zegt daar ben ik het helemaal mee eens, ben zelf verpleegkundige en sta veel in contact met artsen.

Ik vind alleen wel dat zij het gevoel moeten overbrengen dat zij er alleen aan gedaan hebben en dat gevoel heb ik niet. Ik ben daardoor benieuwd hoe in dit geval Hermien hier over denkt.. Zij heeft namelijk de zelfde gyn.. Het is inderdaad aan Hermien om hier antwoord op te geven ja of nee..

Ik dacht dat dit een topiq was waar je dit soort vragen op mag stellen doordat het speciaal over isala gaat, mochten jullie daar anders over denken vind ik dat ook prima hoor. En nee vind het helemaal niet erg dat je je mening geeft, iedereen heeft een eigen mening. Die mag je zeker uiten.

Geplaatst

Nou het is meer ook dat dit forum niet afgeschermd is...en al zouden ze denk ik hun tijd niet aan een dergelijk forum als dit besteden (?) zou het zomaar kunnen dat iets wat hier getypt wordt, gelezen wordt door de een of de ander.

Omdat ik een positieve ervaring heb met diegene, zal ik dat ook gerust hier kunnen typen (en ja dat is ook mijn fert.arts). Maar negatieve dingen zeggen/vertellen lijkt me niet gepast en zou ìk via pb doen dan....hoewel ik ècht snap dat je het nu zo voelt, aangezien je zegt het gevoel te hebben dat diegene er niet alles voor jou aan gedaan heeft (wat ik betwijfel...maar wel jammer zou zijn want je moet wel vertrouwen in het team kunnen hebben)

deze kun je volgens mij wel gebruiken; :hug:

Liefs Disi

Geplaatst

Danielle,

Och meid toch, wat heb ik met je te doen, snik.

Ik kan me je gevoel zo voorstellen, je wilt zo graag en dan

gebeurt er dit......

Het enige wat je kunt doen is vragen... en hopelijk krijg je dan

de antwoorden.

Dr Kamp is ook mijn arts, en persoonlijk heb ik geen negatieve

ervaringen met hem.

Maar dit komt misschien ook wel omdat ik wel makkelijk door de

behandelingen heen loop.

Ik hoop in ieder geval dat je zo gauw mogelijk weer mag gaan starten,

en dat je weer vertrouwen krijgt in de artsen.

Heel veel sterkte en heb je vragen.....je mag alles aan me vragen!

Een hele dikke knuffel voor jou van mij!!

Disi,

Nou ik hoop maar dat je menstruatie lekker uitblijft en we

gaan natuurlijk voor een mooie positieve test!!

Sterkte met wachten!

Diane,

Snaaien ja?

Hormoontjes? hahahha

Succes en ook jij veel sterkte

met wachten!

Op naar groen!

Chrish,

Erg he', dat broekloeren!

Maar oh wat is dat herkenbaar....

Fijn dat je schoonouders langs komen, dan heb

je ook nog een beetje afleiding.

Sterkte sterkte sterkte op naar een mooie uitslag!

Naomi,

Fijn dat je nu toch voor de zekerheid even bij het

ziekenhuis terecht kan.

Beter een keer vaker dan te laat toch?

Ik hoop dat je dan meer weet...

Succes!!

Esly,

Zal toch spannend worden rond 20 november, maar je weet in

ieder geval dat je anders nog dit jaar terecht kan!

Succes met wachten!

Nou bij mij niets nieuws hoor, morgen dus nog even voor de 3e fm

naar het zh en dan maar weer kijken wat ze te vertellen hebben.

Ik kan mijn eierstokkies nu wel goed voelen, hahaha

En de hormonen doen ook goed hun best, ik lijk wel zwanger hihhi!

Dingen die ik normaal gesproken heerlijk vind, daar kan ik nu wel van

over mijn nek gaan, heel raar.......

Nooit eerder gehad bij de vorige behandelingen, maargoed misschien

wel een goed teken, hahahaha!!

Veel liefs en dikke knuffels

Hermien

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden