Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

@Hermien; wauw...wat een superopbrengst heb jij zeg! Alvast heel veel succes gewenst voor vrijdag!!

@ChrisH; gewoon weer rustig oppakken en ik hoop dat je er wat ik kwijt kan! Ga ik ook doen...heb jaren les gegeven in Bodypump en Bodystep (en eerder ook nog RPM) maar heb momenteel een conditie als een oude krant!! Ga vrijdag weer eens een uurtje proberen te steppen. Kon er altijd veel in kwijt, maar zal het zuurstofapparaat vast klaarleggen! Jij veel plezier bij je balancelessen en wees lief voor je knie he?!

@Naomi; 6 december is het toch de officiele verjaardag van de Sint???? Ik hoop dat je een kado in de vorm van een mooie echo krijgt!

Liefs Esly!

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hallo meiden van Zwolle

Graag wil ik iedereen hier heel veel succes wensen en hopelijk een beter resultaat dan wat wij hadden.

Bedankt voor jullie steun al die tijd, sommigen al meer dan een jaar, heb erg veel aan dit forum gehad.

Ik blijf jullie volgen en hoop dat jullie veel groene regels op het wachtbankje kunnen maken.

Hermien,en EDR succes met de TP!

Voor iedereen in de wachtweken heel veel succes met het ellendige wachten.

En voor wie aan het begin staan van de behandeling, heel veel succes met jullie behandeling.

Voor diegene waarbij het ook niet gelukt is sterkte !

liefs, Diane

Geplaatst

Diane, ik wens jou en je echtgenoot veel sterkte de komende tijd en veel sterkte bij het aanvaarden van de situatie dat jullie met z'n tweeen blijven. Ik hoop dat jullie een andere mooie invulling aan jullie leven kunnen geven.

Esly, volgende week ga ik weer beginnen met sporten en op mijn knie ben ik zuinig. Deze week nog te veel last van mijn menstruatie.

Vandaag eerste werkdag sinds 2 1/2 week. Veel collega's wilden weten hoe het mij ging. Dat was wel lastig. Ik ben gelukkig wel vroeg begonnen (7:00 uur) en dan kan ik ook lekker vroeg naar huis.

Geplaatst

Diane,

Jij ook erg bedankt voor je medeleven elke keer weer.

We hebben elkaar via dit forum kunnen steunen en adviseren.

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen en ik hoop dat jullie

het een plekje kunnen geven.

Denk goed aan jezelf, nu maar ook in de toekomst!

Veel liefs Hermien

Geplaatst

@ hermien: succes met de tp morgen!! M,n duimen draken volle toeren!

@ esly:

Je schreef dat 6 dec de echte verjaardag van de Sint is.... Hopelijk krijgen we dan inderdaad een cadeau in vorm van een goede echo!

Chrish: hoe ging je eerste werkdag?

Lieve Diane, nogmaals heel veel liefde, wijsheid en kracht toe gewenst samen!!

Liefs Naomi

Geplaatst

Naomi, de eerste werkdag ging redelijk. Veel collega's weten waar ik mee bezig ben, maar ik kan en wil er niet met iedereen (uitgebreid) over praten. Vandaag op de tweede dag ging het al weer wat beter.

Hermien, hoe is de tp gegaan?

Geplaatst

Sharon,

Toevallig gelezen vandaag in de wachtkamer en ja vanaf 18 dec is de afdeling gesloten.

Maar volgens mij heeft dit alles te maken met nieuwe behandelingen, anders even bellen...

Chrish,

Het is altijd weer moeilijk in het begin om er over te moeten praten vooral met

een bepaald soort mensen.

Maar ik hoop dat het steeds weer een beetje beter gaat....

Sterkte

Ik ben vandaag dus voor de tp naar het zh geweest en al zeg ik

het zelf, ik ben zeer tevreden!

We hebben een emmie terug geplaatst gekregen van goede kwaliteit en

van 16 cellen.

En we hebben zelfs een cryo in de vriezer..... dus ik ben ontzettend blij!

Nu maar afwachten, maar ik ben gelukkig erg rustig en we zien het wel!

Veel liefs Hermien

Geplaatst

oke dank je Hermien, dan moet ik snel gaan menstrueren anders red ik het niet meer voor de 18e... :(..

Wat spannend voor jou en wat goed dat je nog een cryo op reserve hebt!! heel veel succes de komende 2 weken!!!! lfs sharon

Geplaatst

Chris, fijn dat het vandaag op je werk wat beter ging. Gelukkig kun en mag je zelf bepalen met wie je het er wel of niet over wil hebben...nogmaals een dikke knuffel.

Hermien wat goed; een 16-cellige en van goede kwaliteit! Mijn duimen voor jou is begonnen. En ook nog een cryo, altijd fijn! 1 december je officiële testdatum???

Diane, voor jou ook weer een hele dikke knuffel...

Liefs Disi

Geplaatst

Sharon,

Ik zal voor je duimen dat je heel snel ongesteld mag worden,daar

wordt hier trouwens niet zo vaak voor geduimd, hahaha!

Disi,

3 dec mag ik testen.....

Hoe gaat het met jou?

Kun je het een beetje aan?

Liefs

Geplaatst

Hermien heel lief dat je het vraagt; het gaat hier wel aardig hoor...ik voel me nog wel rot.

Ik heb zelf het idee dat ons cryootje toch nog wat geprobeert heeft om in te nestelen omdat ik later dan normaal ongesteld werd en gisteren voelde ik het bloed ineens stromen, zette een beetje druk en voelde een "bloep" tussen mijn benen. Dus naar de w.c. broek naar beneden en het bloed liep langs mijn benen en over de w.c. heen. Er zat een heel grote plak aan stolsel op mijn volledig verzadigde verband. Ik schrok ervan zoveel als het was, dat heb ik nog nooit gehad...(ja na mijn bevallingen...) zelf denk ik dat het misschien ingenesteld is maar toen gestopt is met verder ontwikkelen en dus niet genoeg HCG aan kon maken voor een positest maar daarom wel later dan normaal bloed en dat hele enorm grote stolsel...maar dat zullen we nooit zeker weten.

Natuurlijk ben ik er nog verdrietig van dat het met onze cryo`s niet gelukt is en om deze wens een kans te geven weer opnieuw het traject in te moeten máár we hèbben de kans nog om dat te doen en daar ben ik wel blij om.

Ik vindt het veel en veel rotter voor (op dit topic) Diane en Chris dat het niet gelukt is bij hun....dat vindt ik verdrietiger dan onze mislukte poging...

Geplaatst

Disi,

Denk goed aan jezelf he', want dat is erg belangrijk vooral

als jullie nog een nieuwe behandeling zouden willen ondergaan.

Ik vind je erg sterk, maar ik snap je reactie wel een beetje.

Ik heb ook al een dochtertje en dan gun je het anderen ook zo

die helemaal niets hebben, maar toch......

Het zou toch ontzettend mooi zijn,

Liefs Hermien

Geplaatst

Hermien, ik hoop dat het goed uit zal pakken. In ieder geval ook nog een cryo en dat is altijd goed nieuws.

Disi, ik hoop dat je je snel beter zult voelen. Gaan jullie volgend jaar nog voor een hele nieuwe poging?

Hier gaat het wel goed. Het bloeden is gelukkig voorbij. Nu probeer ik dit een plekje te geven en mijn blik op 2011 te richten.

Geplaatst

@ hermien: wat super, een tp van een 16- cellig embryo! En een cryo. Klinkt goed! Op naar groen. Succes met de ww.

@disi, chrish en Diane: hoe gaat het met jullie? Moet veel aan jullie denken..

@ Sharon: hopelijk komt je ongi op tijd.... ( of blijft ie voor de verandering een keer uit....)

Hier gaat het goed. Vandaag de laatste test gedaan die ik in huis had. Deze gaf keurig aan: zwanger3+... Nu maar afwachten tot de eerste echo, 6 dec

Liefs Naomi

Geplaatst

Kun je het nu al een beetje accepteren?

Zou zo mooi zijn als je er al een beetje van kon genieten!

En de testen blijven positief, dus ik vind het geweldig voor je!

Hermien

Geplaatst

Hoi hermien, vind het nog steeds erg onwerkelijk en daardoor dringt t ook niet echt door. Ben zo bang.... En durf nog niet volop te genieten

Hoop niet dat ik ondankbaar klink, want dat ben ik echt niet!! Ik heb t idee dat ik een echo als extra bevestiging zie... Terwijl ik gewoon vertrouwen moet hebben...

Hoe voel je je nu? Las dat je last had van 1 eierstok. Komt dit misschien nog door de punctie?

Liefs naomi

Geplaatst

Hoi Naomi,

Ik kan me je reactie echt wel voorstellen hoor, dus je komt

echt niet ondankbaar over.

Het heeft tijd nodig en een bevestiging van de echo, en vaak

als je die weer hebt gehad dan kijk je alweer uit naar de volgende...

Van is alles goed?

Maar hopelijk heb je volgend jaar juli/augustus een gezonde baby in je armen!

Met mij gaat het gelukkig alweer beter, en ja ik denk dat het nog een

soort van napijn was van de punctie.

En dat terwijl de punctie op zich wel mee viel, zelfs bijna zonder verdoving gedaan.

Maar 1 eierstok lag niet goed, dus moest de verpleegkundige vrij hard op

mijn buik drukken zodat de eicellen aan geprikt konden worden.

Misschien dat dit er iets mee te maken heeft, maarja alles voor het goede doel, hahah!

Morgen weer aan het werk, gaat de tijd weer wat sneller!

Liefs Hermien

Geplaatst

@ Hermien; Wat heb jij een toppertje teruggeplaatst gekregen zeg! Nu lekker broeden he? Op naar een groene regel!!

@ Disi; hoe gaat het met jou? Ik vind het knap van je hoe je met je teleurstelling omgaat! Ik hoop dat je je positiviteit kunt behouden en een volgende poging wel succes hebt!! Pas wel goed op jezelf he?

@ ChrisH; fijn dat het bloeden is gestopt! Ook voor jou hoop ik dat je in 2011 een poging met succes hebt!

@ Sharon; ben je al ongesteld? Ik kan me voorstellen dat je erop zit te wachten en niet tegen de "muur" van een kerstsluiting op gaat lopen!!!

@Naomi; hoe gaat het bij jou? Volop in de kwaaltjes???

Hier gaat het weer met ups en downs waarbij de downs helaas weer wat meer in beeld zijn! Ik voel me rot, verdrietig en kan het niet goed plaatsen! Wanneer alles goed was gelopen was had ik de eerste week van m'n verlof erop zitten en kon ik me gaan voorbereiden op de bevalling. Zou dat toch meer impact hebben dan ik van te voren had gedacht? Nu verwacht ik mijn menstruatie elk moment en hoop ik nog voor de kerstsluiting vd afdelinge een cryo tp te hebben! Of nog beter: helemaal niet ongi worden en net als Naomi gewoon hartstikke zwanger zijn! Er zijn nog totaal geen tekenen dat m'n ongi eraan komt, maar durf ook niet te testen....Nog maar even geduld hebben dus! We hebben ons voorgenomen dat wanneer ik woensdag nog niet ongi ben dat we dan gaan testen!

Nou dames, veel succes en een fijne dag gewenst!

Liefs Esly!

Geplaatst

Lieve Esly,

Ik kan me voorstellen dat je erg verdrietig bent, dat is volgens

mij heel normaal.

Je hebt een moeilijke tijd gehad en dat zal je denk ik altijd blijven

achter volgen......het zal misschien met de tijd iets verzachten.

Ik hoop van harte dat je menstruatie uit zal blijven en ik zal zeker

voor je duimen want ik gun het jullie zo!!

Sterkte met je verdriet en hopelijk binnenkort een wonder!

Liefs Hermien

Geplaatst

Hoi Naomi,

Met mij gaat het goed.

Heb het al een plaatsje kunnen geven en life goes on. Het is af en toe wel moeilijk maar er zijn nog zoveel leuke en mooie dingen in het leven.

We hebben de draad weer op gepakt en er is ook wel een hele last van onze schouders af gevallen.

Geen hormonen, opletten met wat wel en niet mag, geen druk etc. Dat is wel lekker.

Heel veel succes met alles.

Liefs, Diane

Geplaatst

@ Esly, hopelijk voor jou alsnog een wondertje. Hoe gaat het nu?

@ Diane, fijn dat het al weer wat beter gaat, maar denk goed aan jezelf. Neem je tijd om alles te verwerken.

@Hermien, hoe gaat het wachten?

Geplaatst

Diane, wat fijn dat het de goede kant op gaat met jou. ik vind het zo erg voor je.. wie weet gebeurt er toch een wondertje in de toekomst.. nu gewoon fijn van elkaar genieten en alle leuke dingen om je heen. dikke kus!

Mijn menstruatie is zaterdag doorgekomen, dus hopelijk nog een behandeling dit jaar!

fijne avond allemaal.

Geplaatst

Hier gaat het redelijk. Het is momenteel weer wat moeilijker dan dat het is geweest. De tranen zitten hoog en rollen te pas en onpas over m'n wangen! Vrijdag ben ik wezen steppen en vanmorgen wezen pumpen en dat voelt wel erg goed moet ik zeggen! Ik heb alleen lang niets gedaan, dus hoop maar dat de spierpijn (!!) gaat meevallen.

Nog steeds geen menstruatie te bekennen, wel wat steken onder aan de zijkant, maar bij het afvegen geen bruin of rood! Zou het dan toch??? Pfff...vind het zooo eng he??! Ik hoop zo op eent wonder en ben tegelijkertijd zoooo bang!

Hoe gaat het met jullie?

Sharon=>Fijn dat je ongi is doorgebroken, weet je al wanneer je weer naar het ziekenhuis kan?

Diane=>hoe gaat het met jou? Ik vind het zo sterk hoe je jullie beslissing omschrijft! Ik hoop voor jullie dat er toch een onverwachts kadootje in de vorm van een blakende baby op jullie pad gaat komen!

Hermien=>Dank je voor je lieve berichtje! Hoe gaat het met jou? Trek je de ww weer?

ChrisH=>Hoe gaat het bij jou?

Naomi=>Wat heerlijk om een 3+ op je test te lezen! Hoe voel je je verder? Heb je al last van "kwaaltjes"?

Ik heb het ergens voorbij zien komen, maar van wanneer tot wanneer is de afdeling ook alweer gesloten?

Liefs Esly!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden