Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ja ik ook altijd voorheen.. schijnt nieuw te zijn? Ik heb ze nooit eerder gebruikt dus we zien wel.. volgende week woensdag begin ik ermee. Als de ovulatietest positief is gaan ze kijken en als het er goed uitziet word de cryo ontdooid.. we zullen zien

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Spannend ik heb ze wel gebruikt toen ik nog op de natuurlijke manier zwanger probeerde te worden werkt goed ik had ze wel van de clear blue

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Geplaatst

Ik heb ze ook van clear blue die werden aangeraden door het ziekenhuis. Wij hebben ze nooit gebruikt omdat vrijwel meteen duidelijk werd dat we alleen via icsi zwanger konden worden. Ik ben benieuwd ik moet vanaf dag 11 gaan testen

Geplaatst

Heel spannend ik voel mij eisprong altijd een vriendin van me zei echt niet ik zo ja echt zal ik z'n testje ze zei ja en ja hoor vruchtbaar oh zei ze dat ken ik helemaal niet.

Maar ik heb goed nieuws gehad morgen terugplaatsing van 2 stuks meteen de eerst twee nog 3 over.

Om 13.15 ben ik aan de beurt dan begint de wacht ellende weer

Geplaatst

Owhhh wat fijn dat ze goed ontdooid zijn:) nou lekker gaan broeden en het lange wachten. Succes morgen! Ik voel de eisprong ook altijd dus ben benieuwd

Geplaatst

Lianetje zet hem op!! Mijn dochter was ook een matige embryo..2 tp en ze is blijven zitten:)

Hee sass wat leuk dat je er nog bent. We gaan er weer voor en kregen groen licht van de arts:) met McKenna gaat het heel goed.. alweer 10 maanden:) lief vrolijk meisje.. we wilde eerst nog wachten maar dan gaat leeftijd meespelen..dua we gaan er weer voor

• 3 weken later...
Geplaatst

Ja lees soms nog even mee ;-)

10 maanden wat gaat dat snel! Super leuk en spannend ook weer om te beginnen

Zet hem op!!

Geplaatst

Alle 4 de cryo's niet goed ontdooid.. dat was weer ff een klap in mijn gezicht.. morgen bij kuch komen om het vervolg te bespreken en dan hopelijk na de zomerstop starten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

Geplaatst

Eslief

Oh das zeker balen dat er geen 1 van de 4 goed was en het komt altijd hard aan je hoopt toch altijd.

Hoe ging je afspraak

• 2 weken later...
Geplaatst

Sorry lees het nu pas:) afspraak ging prima.. slecht ontdooid natuurlijk dikke pech..we moeten de bloedtesten opnieuw en een potje inleveren.. beiden inmiddels gebeurd en worden we over een week over gebelt. 31 aug de medicijnen ophalen en sept starten we weer

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk

• 6 maanden later...
Geplaatst

Ja ik kan dan ook starten moest bloed prikken en heb een echo gehad was net ongesteld geweest

Krijg 15 feb uitslag bloed

Nu de borstvoeding afbouwen want geef nog best veel ongeveer vier a vijf keer

Net flesje na broodje gegeven en die ging er in

Geplaatst

ja ik heb ook bloed geprikt maar heb het meteen al verzwegen.. ik heb me ingelezen en nergens is uit gebleken dat borstvoeding nadelig kan zijn er zijn geen studies voor die dit bevestigen. ikzelf heb daarom besloten niet te stoppen voor een volgend kindje en er niks over te zeggen. inmiddels ben ik wel gestopt;)

Geplaatst

Mij is nergens naar gevraagd en ik heb het ook niet verteld. Wel bij de apotheek trouwens, die hebben me prima geholpen. In principe krijg je hormonen die je lichaam ook zelf aanmaakt, maar dan iets meer.

Alleen rond de punctie heb ik vanwege de pijnstilling niets gegeven.

Helemaal een goed gevoel had ik er niet over. Vooral voor wat mijn dochter eventueel zou binnenkrijgen. Nu dronk ze op dat moment heel weinig en als ze er niet om vroeg, gaf ik niks. Over de invloed op de poging maakte ik me geen zorgen. Maar dat was ook omdat ik tijdens de borstvoedingsperiode een keer spontaan zwanger ben geweest.

Op de site van borstvoeding natuurlijk staat het één en ander. En heb ook contact gehad met Okaasan. Die zit ook op dit forum.

Geplaatst

okaasan voed nog steeds idd ik hoop dat ze kan tandem voeden. heb bij haar medicijen opgehaald:) ik heb er ook veel over gelezen behandelcentra willen graag dat je stopt zoals bij hum gewoon gebruikelijk is.. ik wilde niet gestopt zijn vanwege een poging hoopte over de 2 jaar te voeden is niet gelukt

Geplaatst

Ze is bijna een jaar dus vind het niet heel erg ofzo en zal heus nog wel bv geven vooral dan snachts maar vanmiddag toch ook nog even gegeven en toen viel ze in slaap

Geplaatst

gewoon doen hoe je het zelf fijn vind..mijn dochter belande in het ziekenhuis en wilde toen niks drinken en kreeg een sonde.. omdat ik alleen live voede en nooit kolfde liep het heel snel terug en kolfen lukte toen niet meer..toen ze weer wilde was het op..heel spijtig.. een volgende keer zal ik dan ook meteen starten met kolfen om zoiets op te vangen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden