Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mama gefeliciteerd met jullie zoon, hoe gaat het nu met jullie? wat is zijn naam?

eslief wat fijn dat je weer kan starten! zet hem op

danielle wat geweldig dat je het hartje gelijk kon vinden! geniet er maar lekker van deze mooie tijd!

hoe was het bij de vk?

• Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hi Sas, ging prima hoor. Voornamelijk vragen stellen en mijn tramalant besproken van de eerste periode.

Verloskundige zat te klapperen met haar oren..

Moest de echo's laten zien en toen zei ze oohh je hebt met tien weken nog een echo gehad, dan hoef je bij ons geen termijn echo.. Waattttttt

Ik uitgelegd dat een echo op de fertiliteit niks voor steld en dat ze alleen kijken naar een kloppend hartje en de lengte. Binnen drie minuten ben je weer uit die stoel. Waarop zij aangaf dat ze sowieso het ruggetje etc. Moeten bekijken, ik heb dat nog nooit gehad??? Hoe zit dat met jullie? Nu mag ik toch maandag een echo, gelukkig! Weer even kijken naar ons wondertje

Geplaatst

Ik kreeg bij de vk wel een termijn echo.

En we konden wat langer naar de baby kijken...

fijn dat je morgen als nog een echo krijgt!

hrb jij nu nog cryo,s eigenlijk?

Geplaatst

Wat een dag vandaag... vannacht opeens helderrood bloed bij het plassen en in mijn slipje.. pffff wat er dan allemaal door je heen gaat. Gelijk het hartje gezocht met de angelsound en die konden we natuurlijk niet vinden. Later gelukkig wel en iets meer opgelucht. Wat was ik blij dat er vandaag een echo gepland stond zeg. Hele ochtend toch in de zenuwen gezeten en toen om 12.15 uur zag we een springlevende baby letterlijk alle kanten op springen... Wat een opluchting zeg jeetje! Een prachtige echo met alles erop en eraan. Ze kon verder niks zien betreft de bloeding, misschien een adertje. Het is ook alweer opgehouden alleen nog wat bruine afscheiding.

annemarie wanneer moet jij ook alweer? Deze week he.

sas we hebben nog twee cryo's

eslief hoe gaat het??

Mama hoe is het met jullie zoon? Lekker genieten hoor!

Geplaatst

Schrikken zeg fijn dat de echo goed was:) hoer helaas geen goede echo gehad dus gestopt met medicatie en volgende maand kijken.. mijn lichaam heeft niet alles los laten komen na de vroege miskraam

Geplaatst

Die nachten die mis ik niet hoor:) succes! Voor je het weet slaapt hij lekker door.. hier gaat het goed:) elke teleurstelling word snel weer verwerkt en omgezet naar hoop en ongeduld:) tis vooral niet te geloven dat we alweer ruim een jaar in de mmm zitten en dat ik alle mensen van de testen van toen baby's zie krijgen.. soms ff slikken maar ben zo blij voor ze

Geplaatst

@danielle, jeetje wat een schrik maar wat fijn dat er niks met jullie kindje aan de hand is! Ik heb al een hele poos geen bruine afscheiding meer en dat bloeden bleef gelukkig bij 1 x. Had je nu een inwendige of uitwendige echo?

Wij moeten donderdag weer heen voor een echo. En als het goed is, is dit de laatste in Zwolle. Daarna gaan we naar het ziekenhuis in Groningen en ik denk het Martini Ziekenhuis.

We willen onze zoon van 6.5jaar graag mee nemen donderdag, maar als het een inwendige echo wordt dan liever niet.

Geplaatst

Daniëlle dat is schrikken gelukkig niks aan de hand!

eslief lijkt mij ook moeilijk, ik hoop dat jullie tijd oom snel komt. Gun het jullie zo :-)

mama ja die nachten zijn pittig he... Aan de ene kant heeft het wel lekker samen op de bank.

maar met een 2de kindje is het wel lastiger omdat je dan niet kan slapen wanneer je wil ;-)

hier slaapt hij al een poosje snachts door. De late fles van 23:00 hebben wij er nu ook af

19:30 fles en vaak meld hij zich tussen 8 en 9 weer

dus komt goed ;-)

Geplaatst

Nou he, dat was zeker schrikken!!! Geen bloeding meer gehad, ik heb nu nog steeda bruine afscheiding. We luisteren om de dag naar het hartje en die klinkt nog steeds super dus daar moeten we maar op vertrouwen.

Wat jammer Eslief. Pfff en wat vliegt de tijd zeg alweer een jaar. Ik gun het jullie ook zo! Nu weer een maand aan de pil?

Ja Mama die slapeloze nachten hahaha.. onze zoon sliep door met 4 maanden vlak voordat ik weer ging werken. Succes ;-)

Annemarie, mijn echo was uitwendig. Jij bent inmiddels ook al geweest. Hoe was het? Hoe vond je zoon het? Op naar Groningen!

Geplaatst

Tnx meiden:) nee deze maand ff niks.. volgende maand met de echo kijken hoe het ervoor staat.. nu gewoon ff geen mmm en over een week lekker oo vakantie:)

Vervelend dat bruine verlies.. jakkie.. maar ukkie is niet voor 1 gat tevvangen;)

• 2 weken later...
Geplaatst

Hoe is het met jou Eslief, bijna november dus nieuwe poging voor jou! Spannend hoor. Ik zit helaas niet samen met jou straks op het wachtbankje. We hebben afgelopen week de intake gehad, maar ben voor januari pas ingepland voor ICSI. Is wel even een domper hoor, had toch de hoop om in december te kunnen starten. Maar het is niet anders, geduld geduld geduld!

Het ziekenhuis heeft trouwens wel een positieve indruk achter gelaten, dus dat is fijn. Hele vriendelijke mensen allemaal en wat een verademing om niet tussen alle dikke buiken te zitten in de wachtkamer :)

Zijn er nog andere meiden die in Zwolle bezig zijn of gaan starten?

Geplaatst
Hallo,

Moet allemaal nog even teruglezen, maar woensdag zijn wij ouders geworden van onze zoon!!

Ik heb thuis bevallen en alles is erg goed gegaan, al was het wel pittig :).

tot snel

x

gefeliciteerd met jullie zoon. Andere dames heel veel geluk en hoop dat het voor iedereen goed blijft gaan. In welke fase jullie ook zitten.

Liefs Hope&Faith

Geplaatst

Gefelicteerd met Jack! Gaat alles goed?

mama fijn om te horen dat alles goed gaat! Gaan de nachten goed?

hoe gaat het met de rest?

hier gaat alles goed, kleine man groeit goed en zijn zus is erg lief voor hem :-)

Geplaatst

Hoi,

Wat grappig mama2009 op dezelfde dag...

Met Jack gaat het super...

Echt heerlijk genieten..

Sas ook bedankt voor de felicitatie... De dagen gaan wel snel vind ik.. Hij is zaterdag alweer een maand...

Op 1 oktober trotse ouders geworden van onze Zoon Jack.

Hij doet het super..

Geplaatst

Hoi Iedereen,

Lisselotje, gefeliciteerd met jullie zoon Jack! Geloof zeker dat de tijd snel gaat, lekker genieten hoor.

Mama, fijn dat alles goed gaat! Ook lekker genieten he!

Annemarie, ik lees net op een ander topiq dit je twee jongens krijgt! Wauw! Gefeliciteerd! Wat konden ze het al vroeg zien zeg, wij gaan volgende week voor een geslachtsbepalingsecho. Spannend hoor!

Eslief, hoe is het met jou?

Hier gaat alles goed, ben weer een beetje aan het werk. Erg vermoeiend, maar heerlijk om er even uit te zijn.

Nog steeds bruine afscheiding, pffff.. Echt angstaanjagend! Maar goed, het hartje klinkt luid en duidelijk dus daar moeten we het maar mee doen.. Gelukkig geen helder rood bloed mee gehad. Volgende week vrijdag dus een echo, dat hebben we met onze zoon niet gedaan, maar door het bloedverlies duurt anders de GUO met 20 weken zo lang. Toch weer even een bevestiging tussendoor.

Liefs

• 2 weken later...
Geplaatst

Korte behandelschema heet flare-up:) dat moet ik doorgeven als ik bel en het staat wel interesant;) niet te geloven maar de echo was goed... na een week is er bij mij nog niet veel te zien dus in overleg hebben we afgesproken na anderhalve week terug te komen:) maandag over een week zullen we zien hoe het ermee staat

Geplaatst

De echo was goed!!!! Gelukkig!!!! Toch wel erg spannend hoor, 3 december hebben we de 20 weken echo. Wat een mijlpaal alweer.

Verder ga ik me eindelijk ook steeds beter voelen en is niet alles een hele opgave :)

Eindelijk Eslief, dat mag ook wel eens een keer! Op naar volgende week! ToiToiToi!

Annemarie, hoe is het met jou en de boy's in je buik? Groei je al lekker? Wanneer heb jij de GUO?

Geplaatst

Hallo meiden, hier gaat best goed. Heb wel enorme bekken en rug klachten maar ga naar de fysiotherapeut volgende week. Ik heb al een mega buik maar gelukkig nog maar 4 kg gegroeid :) wij hebben 5 december de GUO. Toch een beetje spannend...

Morgen gaan we een weekend met vrienden naar Schiermonnikoog. Even lekker weg!

Fijn dat je echo goed was Danielle! Weten ze ook hoe het komt dat je afscheiding blijft houden?

Su6 Eslief!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden