Ga naar inhoud

Isala kliniek Zwolle

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

jaah ik moet regelmatig heen voor haar groei wat niet lekker gaat.. ze eet zo slecht! en maandelijks naar de kno.. verder is het echt een lekker ding en een echte peuterpuber:)

hoe gaat het met iedereen? over 2 dagen moet ik ongesteld worden en ik ben nu al zenuwachtig!! het zal wel weer later komen zoals altijd wanneer ik me zenuwachtig maak dus ik probeer relax te doen maar dat gaat natuurlijk niet:)

esther

• 3 weken later...
  • Reacties 4,3k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

• 3 weken later...
Geplaatst

Hallo,

Hoe is het met iedereen? Eslief, hoe is het gegaan??

Wij hebben eerste IVF net achter de rug, helaas niet goed gegaan. Nu nog 3 in de vriezer, dus weer even wachten. Hoe gaat het proces van een cryo terugplaatsing? Hebben jullie meegedaan met antarica?

groetjes

Geplaatst

Hier alles goed morgen de punctie erg spannend!!!

ik heb mee gedaan met antartica, ben toen uitgeloot om het met hormonen te doen.

gaat in eigen cyclus.

fijn dat je er nog 3 in de vriezer hebt

Geplaatst

punctie ging goed! opbrengst 20 eicellen.

morgen bellen ze voor 14:00 of er een bevruchting is.

erg spannend

als er een bevruchting is dan hebben we zondag een tp

Geplaatst

Hoi, wij hadden 10 bevruchting en vandaag een tp gehad

en te horen gekregen dat wij 5 cryo,s hebben, voor de andere overgebleven 4 is het even afwachten of ze in de vriezer kunnen daar krijgen we deze week een brief over.

maar met die 5 ben ik al erg blij

nu 2 spannende weken!

hoe gaat het met jou?

Geplaatst

oo wat spannend, er zit er alweer een week op, nog een te gaan. Voel je al iets? 5 cryo's wat een goed nieuws zeg!!! Hoest met de andere gegaan?

Wij moeten wachten op ongesteldheid, hopelijk deze week, dan hoop ik dat we over 2 weken een terugplaatsing kunnen krijgen van een cryo.

Geplaatst

morgen testdag erg spannend, heb niet het idee dat het gelukt is.

we hebben 7 cryo,s overgehouden toch 2 meer

en weet jij al wanneer de tp is?

Geplaatst

Spannend sas! Ik duim!

Helaas was bij ons de cryo misslukt.. 4 nov naar de gyn voor nabespreking en dan hopelijk snel weer verder met icsi

Esther

Geplaatst

Ik heb net getest, er kwam gelijk een dikke plus ik ben zwanger!!! erg blij ik had het niet verwacht

eslief spannend hopelijk kan je snel weer starten!

Geplaatst

niet ziek? spannend aftellen naar 19 nov:)

hier gaat het goed maandag mogen we naar de gyn en ik hoop eigenlijk dat we bij de volgende ongesteldheid mogen beginnenb over anderhalve week

Geplaatst

Idd aftellen, en het is nu al november.... wij woensdag voor eerste echo geweest, morgenochtend weer... eitje was nog heel klein, dus zal nog even duren. Jullie positieve ervaringen met cryos??

Geplaatst

ikzelf niet maar mijn vriendin heeft haar 2de zoontje van een cryo en een "forum vriendin" is zwanger van een cryo:)

succes morgenochtend! mijn eitjes gingen ook niet erg hard.. viel me een beetje tegen;) hoop dat ze flinkk gegroeid zijn morgen!

Geplaatst

hoe is het gegaan mama2009?

ik ben vandaag bij de gyn geweest..We mogen starten met icsi en ik ben meteen bloed wezen prikken voor de screening.. de verpleging belt waarschijnlijk morgen en hopelijk kunnen we gepland worden in dec.. en anders word het januari

Geplaatst

Hoi,

Fijn dat je mag starten en hopelijk ook snel.

Mijn eitje was zaterdag nog niet groot genoeg, maar maandag was hij erg goed gegroeid. maandagmorgen spuit gehad. Vrijdag gaan ze ontdooien en als dat goed gaat.... zaterdag terugplaatsing... dus duimen maar...

Geplaatst

mama2009 mijn ervaring met een cryo is goed ik heb er een prachtige dochter voor aan over gehouden!.

spannend hopelijk gaat het goed en heb je de tp

eslief heeft ze al gebeld?

zou top zijn als je in dec kan beginnen

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden