witje Geplaatst 13 Augustus, 2009 Geplaatst 13 Augustus, 2009 Hallo allemaal, Ik wil me voor de komende tijd alvast excuseren. Ik wil proberen even wat afstand te nemen van alles. Ik wordt soms zo extreem verdrietig van goede verhalen van sommige van jullie, begrijp me niet verkeerd hoor gun het jullie van harte, maar wordt dan weer even met de neus op de feiten gedrukt dat het nu al zo vaak fout is gegaan. Ik wil nu eerst aan mezelf werken, vooral mijn batterij opladen en dan weer vol goede moed weer verder. Ook om jullie dan weer bij te staan. Ik zal nog wel eens komen lezen af en toe, maar heb gewoon even een :shower1: afkoelperiode nodig om alles voor mezelf op een rijtje te krijgen. Ik wens iedereen heel veel succes en vooral het gewenste resultaat. Hopelijk ga ik me snel weer helemaal toppie in mijn vel voelen en ben ik gauw weer actief op het forum. Een hele dikke :hugg: van mij voor jullie allemaal en tot over een poosje............... Quote
Daan75 Geplaatst 13 Augustus, 2009 Geplaatst 13 Augustus, 2009 groot gelijk meis, ff aan jezelf denken. sterkte en hoop dat je je gauw weer wat beter voelt. liefs Daan Quote
sasje Geplaatst 13 Augustus, 2009 Geplaatst 13 Augustus, 2009 sterkte sandra ik hoop dat de afkoelperiode je goed gaat doen tot snel liefs sas Quote
Maatje1980 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Sterkte Sandra!!! En je weet ons te vinden... Groetjes van Daan Quote
Taurus71 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Hey Sandra, Heel begrijpelijk ...wens je veel rust en positiviteit toe zodat je batterij weer goed kan opladen. Tot over een tijdje... Groetjes Manon Quote
Gast Miki Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Kan het me erg goed voorstellen Sandra! Verstandige beslissing. Even afstand doet een hoop goed. Zet hem op, vol opladen weer en we zien je graag pas terug zodra jij je daar weer klaar voor voelt! Liefs, -M Quote
Simonja Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Sandra, Heel veel sterkte de komende tijd en we zien je graag weer terug als je er klaar voor bent. Liefs, Dorine Quote
Gast SJSL Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Helemaal begrijpelijk Sandra. Veel rust en positiviteit gewenst. Quote
Hanneke Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Denk ook dat dit gevoel voor iedereen hier heel bekend voorkomt. Hoe zeer je ook kan meeleven met de andere dames hier op het forum uiteindelijk gaat het toch om je eigen geluk. En iedereen hier heeft dezelfde grote wens. Alleen voor sommigen van ons blijft die wens langer uit en nog voor anderen zal die wens nooit uitkomen. Soms is het goed om een beetje afstand te nemen om je eigen wens weer even voorop te stellen. Heel veel sterkte en succes daarbij. Liefs, Hanneke Quote
Henne Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Sandra heel herkenbaar. Ik lees zelf eigenlijk ook alleen nog maar bij 'pauze meisjes' en 'fit de poging in'. Je gunt het iedereen hier, maar vooral ook jezelf. En als het dan bij jou maar niet wil lukken en bij zoveel anderen hier (gelukkig!!) wel, dan doet dat pijn. De blijdschap voor anderen maakt je eigen verdriet niet kleiner. Neem de tijd en doe vooral waar jij je goed bij voelt. Dikke knuffel, Henne Quote
Summer Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 neem je tijd hoor, die je nodig hebt om je battery weer op te laden weet zelf hoe dat belangrijk is om voor jezelf weer alles op een rijtje te kunnen zetten.sterkte ermee summer Quote
witje Geplaatst 14 Augustus, 2009 Topic Starter Geplaatst 14 Augustus, 2009 Ontzettend bedankt voor jullie begrip en steun. Ik weet dat ik dat niet hoef te zeggen, maar ik doe het toch. Jullie zijn allemaal kanjers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Quote
Meiske74 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Geplaatst 14 Augustus, 2009 Hai Sandra je hebt groot gelijk hoor, neem lekker de tijd die je nodig hebt!! Ik gu je alle rust en een heeeele hoop positiviteit toe zorg goed voor jezelf liefs Meiske74 Quote
Gast Dani Geplaatst 15 Augustus, 2009 Geplaatst 15 Augustus, 2009 Lieve Sandra, Neem de tijd die je nodig hebt, je hebt al zoveel voor jouw kiezen gekregen. Zet jezelf maar eens even op nummer 1 meissie. Quote
Siebje Geplaatst 15 Augustus, 2009 Geplaatst 15 Augustus, 2009 Sandra, je heb helemaal gelijk, neem lekker de tijd voor jezelf, luister vooral naar je lichaam! Probeer het allemaal even op een rijtje te zetten zodat je er straks weer helemaal tegen aan kan! Ik wens je heel veel rust toe en zorg goed voor jezelf! Dikke knuffel van mij! Quote
Marietje Geplaatst 24 Augustus, 2009 Geplaatst 24 Augustus, 2009 Hey Sandra, Ik begrijp wat je bedoelt, na mijn eerste poging heb ik hetzelfde gedaan. Doe wat je denkt dat goed voor je is, dat zal niemand je kwalijk nemen. Heel veel succes en ik denk aan je! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.