Ga naar inhoud

Wachtbankje / Broedbankje

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hoi lieve Connie,

Heel veel sterkte, k had zo gehoopt dat het was gelukt! Begrijp heel goed dat je even afstand neemt, k weet ook niet hoe ik reageer als het bij ons ook niet is gelukt.

Nogmaals heel veel sterkte, en we duimen alvast voor Dec.

Liefs, Sandra

• Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Hey meiden,

Helaas....bij ons ook geen goed nieuws. ben gisteren een beetje bloed gaan verliezen. T zet nog niet echt door maar k verwacht dat dat in de loop van de dag gaat gebeuren. Pfff....wel heel heftig dit zeg. Maar, we houden de moed erin. We hebben nog 1 cryo, daar hope we begin volgend jaar nog een tp van te hebben....eerst even tot rust komen, dan in Januari verhuizen....als we dan weer 'gesettelt' zijn gaan we voor de cryo.

Liefs, San

Geplaatst

oh wat erg meiden!!!

heel veel succes meiden

en hoop echt zo voor jullie dat het een keer goed gaat!!

groetjes rosalie

Geplaatst

Lieve meisjes, wat een rotberichten zeg!

Ik ben een aantal dagen niet geweest en zag net het topic zwanger nergens staan dus was er al bang voor...

Meiden, kop op, we denken aan jullie en hopelijk gaat het de volgende keer lukken.

Knuf Sab xx

Geplaatst

Hè wat jammer.......!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Wel goed dat je positief blijft en al aan de volgende poging denkt.

Goed hoor.

Geplaatst

Bah San,

ik hoop dat het niet doorzet!!

gaat het wel weer een beetje?

Sterkte hoor,

cynthia

Geplaatst

T is echt wel ff zwaar emo hoor! De sluizen gaan regelmatig vol open.....we hebben ons een beetje verkeken op het emotionele gedeelte....maar, gelukkig hebben we heeeeeele lieve ouders, zussen en vrienden die ons opvangen, dat scheelt toch wel.

Geplaatst
T is echt wel ff zwaar emo hoor! De sluizen gaan regelmatig vol open.....we hebben ons een beetje verkeken op het emotionele gedeelte....maar, gelukkig hebben we heeeeeele lieve ouders, zussen en vrienden die ons opvangen, dat scheelt toch wel.

dacht dat ik de enigste was die me had verkeken op het emotionele gedeelte, want het valt mij ook echt zwaar je bent echt 24/7 met het hele proces bezig.

Maar fijn dat je familie en vrienden hebt die jullie zo goed opvangen,das heel belangrijk in deze voor jullie emotionele en zware periode

Geplaatst

Lieve Sandra,

Wat erg.... ik lees net het verschrikkelijke bericht. Heel veel sterkte meid. Gelukkig zijn er mensen die je op kunnen vangen. Dikke knuffel van Petra

Geplaatst

Na al die erge berichten durf ik het wachtbankje bijna niet in te vullen

Broedkipje

Petra: 21 okt begonnen met spuiten - Punctie: waarschijnlijk woe 21 nov (morgen weet ik het zeker!) en dan als er mooie emmies zijn ontstaan zat 24 nov tp van hopelijk 2 emmies.

Nogmaals sterkte meiden.

Liefs Petra

Geplaatst

oh san bij jou ook al? ik begrijp dat t heeft doorgezet? wat vreselijk!

wat is dat een rotgevoel he, je hebt er zoveel voor gedaan en wilt het zo graag!

en wat betreft erop verkijken: volgens mij kan je het ook nauwelijks inschatten en misschien is het alleen maar goed als je positief van tevoren bent.

heel veel sterkte!

lis

Geplaatst

Lieve meiden,

Hartstikke bedankt!! We gaan vol goede moed voor de cryo of anders poging 2 begin volgend jaar. Ben volgens m'n hubbie een chronische optimist....haha...dus dat komt wel goed.

En Peet, lekker op t bankie gaan zitten hoor! Dat t bij ons dit x niet is gelukt wil niet zeggen dat t bij jou ook niet lukt. We duimen gewoon lekker met z'n allen voor jou door!

Liefs, San

Geplaatst

lijkt me heerlijk chronisch optimistisch zijn!

:icon_bigsmurf:

petra, hoe is het? weet je al meer? ik kijk ook nog even op t andere topic, of misschien zien we t vanavond...

Groetjes,

lis

Geplaatst

wat heerlijk san....ik ben jaloers op jou....hahahahah

goed hoor dat je vooruit kijkt!

Petraaaaaaaaaaaaa....hoestie?

Geplaatst

Broedkipjes

Anne: -- okt begonnen met deca spuiten - punctie: ?

Petra: 21 okt begonnen met spuiten - Punctie: ?

Esther: -- okt Begonnen met spuiten - Punctie: ?

AnnevD: 2 november begonnen met spuiten, 20/11 1ste FM

Ik weet niet of het lijstje nog klopt omdat er okt. bij staat??

Maar zet mijn naam er vast nog bij.

De anderen die al wachten op het bankje, veel heel veel succes!!

Groetjes Anne

Geplaatst

Broedkipjes

Anne: -- okt begonnen met deca spuiten - punctie: ?

Petra: 21 okt begonnen met spuiten - Punctie: 21 nov om 9:00 uur - tp 24 nov om ?

Esther: -- okt Begonnen met spuiten - Punctie: ?

AnnevD: 2 november begonnen met spuiten, 20/11 1ste FM

Sandra ik vind het echt knap van je dat je zo optimistisch bent!

Enne bedankt voor jullie duimen meiden..... heb het nu ff nodig.....ben echt wel zenuwachtig

Liefs Petra

Geplaatst

He Meiden!!

Ben ooit door een van jullie in dit topic gezet, dus wordt het natuurlijk wel tijd om ook hier eens iets van me te laten horen!

Als eerste wil ik Connie en San heeeeel veel sterkte wensen, wat ongelooflijk balen (licht uitgedrukt, maar wil niet lopen schelden hier).

Ik heb vanmiddag om 13.45 terugplaatsing, erg spannend moet ik zeggen. De punctie heb ik afgelopen vrijdag gehad. Punctie zelf was erg pijnlijk, maar nog wel te doen in vergelijking met de pijn die in daarna kreeg, met name 's avonds. Ben twee keer bijna flauw gevallen toen ik naar het toilet moest, niet normaal meer. Gelukkig werd de pijn met de dagen minder en gaat het nu weer aardig goed en is mijn buik ook weer een beetje in proportie. Ik had met de puntie 20 follikels, 16 eitjes waarvan er uiteindelijk 13 zijn bevrucht. Toen we dit nieuws kregen hebben we wel ff zitten janken van geluk hoor, we waren zo bang dat er niets gebeurd zou zijn....

Gisteren moest ik nog wel ff bloedprikken en een controle-echo laten maken omdat ze bang waren voor een vroege overstimulatie ivm de hoeveelheid follikels (er zaten er 15 aan 1 kant, 5 aan de andere kant). Gelukkig zag dat er ook allemaal goed uit en mogen we ons vandaag melden voor de tp! Ze wisten nog niet of er 1 of 2 worden teruggeplaatst, dat is afhankelijk van de kwaliteit van de emmies, ook weer spannend.

Nou, over een paar uur zit ik ook officieel op het bankje en komt ws het ergste van de hele behandeling:.....het wachten............

Iedereen heel veel succes en sterkte met alles!

Liefs Anne

Geplaatst

Oh anne.....heel veel sterkte vanmiddag.....spannend hoor....laat je nog weten hoeveel ze er hebben TP ?

Nou op naar een posi test over 2 weken!

Geplaatst

Woooww..wat spannend Anne, Ik hoop dat verder een evt. overstim. aan je voorbij gaat. Ik ben erg benieuwd hoeveel je er teruggeplaatst kreeg.

Zet um op meid....nu de wachtweken nog.

Petra!!

Dus morgen is jouw dag. Ik hoop dat het snel voorbij is voor je en dat er genoeg eicellen zijn. Hoeveel eiblaasjes heb je nu?

Nou sterkte morgen!!

Ik ben vandaag naar het Zh geweest en er zijn zowel rechts als links elke kant 3 grotere gevonden van 16-18-18 en rechts 20-16 11/12 en meerdere kleinere. Ze willen dat ik nu nog 2 dagen doorspuit en donderdag terug voor de volgende FM. Waarschijnlijk de punctie in weekend.

Pffffff dus weer erg spannend!!:whistling_girl::bf_nonew:

Ben benieuwd...Ik hoop dat het nog doorgroeit dan heb ik er toch weer meer.

Allemaal succes op het bankje en de ander nog even verder broeden of heel erg veel succes me de punctie!!

Groetjes AnnevD

Geplaatst

Anne, heel veel succes tijdens de ww! En AnnevD heel veel succes met je punctie....na de tp heerlijk op t bankie gaan zitten hoor, haha!

Peetje, hoe was je punctie? Is het goed gegaan?? Ben zooooooooo benieuwd.....

Liefs, San

Geplaatst

AnnevD en Petra: heeeeeel veel succes met de punctie, laten we hopen dat jullie een paar mooie eitjes hebben gemaakt!!! Ik zal voor jullie duimen!

Ik zit vanaf vanmiddag officieel op het wachtbankje....Er is 1 emmie teruggeplaatst en er zijn er nog 6 ingevroren, whaaa, spannend hoor!!

Liefs Anne

Geplaatst

zo dat is ff een goed aantal 6 eskimootjes...heerlijk moet dat zijn!

En nu lekker broeden daar.....op naar een posi test ....spannend!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En annevD en petra...heel veel succes meiden!

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden