Ga naar inhoud

November/december 2008 ivf-mama's

Aanbevolen Berichten

• Reacties 5k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

WOuw wat een puntbuik, echt een jongens buik hoor. Zo had ik het ook haha.

Ja joh met die fiets, als ze erop past zal het wel goed zijn toch.

Gisteren lekker wezen zwemmen, nu zijn we aangekleed en ga ik even een uurtje of 2 met ze naar Playcity (soort ballorig). Het is er altijd zo rustig op zondagmorgen, dus hopelijk vandaag ook weer. Even lekker hun energie kwijt en dan vanaf morgen weer het gewone leven.

Heb gisterenavond voor ons nog de rotterdampas gekocht. Krijg je korting en dingen gratis. De pas voor mij en de jongens was 85 Euro. Nu krijg ik op mijn abonnement op Plaswijckpark al 60 Euro korting als ik die met die pas koop, 1x per jaar gratis naar de bios, gratis spido, voor 4 Euro pp naar Blijdorp, gratis naar MiniRailzworld, gratis naar alle musea in Rotterdam (sommige hebben leuke speeltuinen binnen dus altijd leuk om effe te doen). Je hebt het dus zo uit en aangezien ik straks 6 weken zomervakantie heb, ja dan kan ik leuke dingen met hun doen voor weinig. Super he

Geplaatst

Zo das beter die pas zeg, je heb inderdaad dan altijd wat te doen, veel korting voor 85 euro.

Ik heb geen lange spiegel meer dus had mijn buik al een paar weken niet meer gezien, ik had wel ff zo iets van jeeeeeeeetje wat een ding zeg.

Leuk ff de kids uitrazen, en ja morgen weer baar school.

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja en dan heb je op veel dingen korting 25% /50%

Haal er echt wel mijn voordeel uit hoor.

Robbie is morgen nog vrij, maar voor jens begint alles weer

Geplaatst

Maandag de 19e is DE dag :-) zondag 18 maart hebben we intake gesprek op de kraamafdeling en horen we tijdstip en dan de volgende dag melden.

Gast estrhalita
Geplaatst

Wouw nog 2 weken meid. Het aftellen is nu echt begonnen. Wel raar dat je op een zondag een intake hebt haha. Mooie datum de 19de. Net voordat de lente begint. Super toch. SPannend nu he?

De jongens zijn lui en liggen op de bank te ipatten haha. Jens moet zo naar de gym en we doen de hele dag alles al op de fiets.

Gisteren trouwens nog geoefend met Jens met fietsen. Jens wilde echt niet trappen op het fietsje en we moesten maar duwen. TOen heb ik hem op de aangepaste 3-wieler van Robbie gezet. Even een duwtje gegeven en hup hij fietste zo weg. Raar toch he.

Geplaatst

Intake doen ze altijd 1 dag van te voren zeiden ze dus van de maandag operaties zijn gewoon opzondag.

Ja echt een fijn idee, ook wel bizar maar leuk bizar :-)

Ik geniet er nu nog wel meer van dat ik zwanger ben omdat het einde nadert en dit mn laatste zwangerschap is.

Komt misschien omdat robbie toch zn grote broer is en hij op die 3wieler fietst.

Lekker weer alles op de fiets doen, vind ik ook altijd, zal ook blij zijn als ik alles weer lopend/fiets kan doen.

Gast estrhalita
Geplaatst

Wat een weertje hè vandaag. Wilde gewoon mijn jas uit vandaag.

Ik wilde ook echt genieten van mijn zwangerschap van Jens, maar kwam er vaak niet van jammer hoor. Ben wel blij dat mijn vliezen uit zichzelf braken, bij robbie werden ze gebroken en nu voelde ik toch hoe dat was. Zou het voelen van een zwangerschap zo weer doen, zo bijzonder maar een baby wil ik echt niet meer haha

Lijk me wel raar dat je nu weet wanneer jullie knul geboren wordt

Geplaatst

Hey, ja alles goed ben wat minder online als Mies thuis is.

Voel je dat dan als je vliezen breken?? bij Ilona zijn ze ook gebroken en daar voelde ik niets van, wat voel je dan???

Gast estrhalita
Geplaatst

Echt het vlies knappen tussenin benen en toen verloor ik wat vocht maar ik had toen al wel 10 uur weeën dus weet niet of daar verschil inzit dat ze breken voor, of tijdens weeen

Geplaatst

O wat leuk naar K3, veel pelzier daar :-)

Bij het inleiden werd op het moment dat ik aan het infuus gedaan werd mn vliezen gebroken.

Ik had eind van de middag ineens heel erg pijn in mn buik, klapte dubbel en vanaf dat moment voel ik me anders, mn harde buiken zijn anders voelde me vanavond ook niet goed misselijk hoofdpijn.

Ik ga mn bedje in xxx

Gast estrhalita
Geplaatst

Jeetje is de bevalling begonnen???hoe voel je je nu

Gast estrhalita
Geplaatst

Oh wat spannend misschien gebeurt het wel binnenkort ipv de 19de, spannend.

WIj hebben vandaag lekker de tuin gedaan. Jens heeft de hele middag geschommeld en Robbie met een emmer water en afwasborstel in de weer geweest. Wel 2 uur lang, super he. Ja de lente komt eraan haha.

Geplaatst

Ik kan me dat gerommel niet herinneren dat ik dat bij ilona ook had zoals nu, we zien wel.

Hier regende het de heel middag, maar wel lekker he dat de lente er aankomt, je voelt je gelijk anders

Lekker hoor in de tuin rommelen

Gast estrhalita
Geplaatst

Nee bij mij ook niet hoor.misschieb gewoon voor rommelen???

Regen!!! Hier niet hoor. Einde van de dag nog even de DIN gezien. Ben tot half 7 in de tuin bezig geweest haha maar als het goed is kan hij er weer effe tegen aan.

Ga lekker slapen, heb vannacht Zo slecht geslapen, moet effe wat inhalen xx

Gast estrhalita
Geplaatst

Haha zat op mijn mobiel te tikken en dat gaat wel eens fout. Ik bedoelde de ZON.

Nu is het ook heerlijk weer zeg. We gaan pas om 16 uur naar K3. Dus nu nog lekker in ons pyjama. Straks iedereen even een middagdutje doen, dan gaan we met de auto naar Rotterdam Zuid en pakken we daar ergens de metro, want verleden keer hebben we 1,5 uur in de file gestaan. Niet normaal meer.

Hoe voel je je?

Geplaatst

O hahahaha ja de zon dat ken ik wel ;-)

Ja hier ook heeeeeerlijk zonnetje, net gewoon in een hemdje in de tuin gezeten, we gaan zo nog naar mn schoonouders.

ja voel me goed, vandaag nog geen harde buiken of zo gehad, maar gisteravond in bed voelde mn buik niet zo prettig zeg maar, heel trekkerig/ongi gevoel onder in mn buik.

Mn zus denk dat ik volgende week maandag niet ga redden, nou van mij mag hij komen.

O jeetje 1,5 uur file verschrikkelijk, beter met de metro ja.

Mn zus is gister met mn nichtje naar K3 geweest, ze vond het geweldig.

Veel pelzier daar :-)

Gast estrhalita
Geplaatst

Ik denk ook dat de kleine eerder komt hoor. Sms me wel meteen he haha.

Wat een weertje he. Jan heeft de motor maar weer gepakt voor deze week. Echt genieten. Mijn tuintje is lekker opgeruimd dus dat wordt genieten. Denk woensdag nog even naar Plaswijckpark. Lekker even buitenspelen. Zalig man. Alleen wat ik altijd zo erg vind is als het daarna dan weer slecht weer wordt. Dan zijn we zo verwend en gewend.

Nou meid slaap lekker en ik hoor je wel. xx

Geplaatst

Ja je hoort het heel snel als er wat gebeurd of geboren is, maar je hoort vaak zat dat het wel 2 weken rommelt of zo voor er wat geboren wordt, ik heb er niet teveel hoop op.

Ik zou het wel erg leuk vinden als hij nog spontaan komt voor volgende week, maar tegenwoordig zijn er meer zwangerschappen over de 40 weken dus dat zal bij mij ook wel zo zijn als we daarop zouden wachten.

Hoe was k3??? was het te doen met metro en zo??

Mies heeft gister ook weer motor gereden, echt heeeeeeerlijk dat weer, is ook zo als het eenmaal lekker weer is geweest valt slecht weer zoooo verschrikkelijk tegen.

Hier is nu bewolkt hoop dat het nog open trekt

Gast estrhalita
Geplaatst

O het is hier al de hele dag zo mooi weer. Strak blauwe hemel en 14 graden zalig.

Ben begonnen met zindelijkheid van Jens. Elke 45 min op de wc. Gaat heel goed. Alleen nu ben uk robbie aan het halen en ruim en uur weg. Hopelijk lukt het.

K3 was heel leuk alleen verkeerde plekke . Rij 2 verwacht je toch goede maar het podium

Was ook in het midden en daar zaten wij heel ver vandaan dus even

Een klachten brief schrijven. 37,50 per kaartje mag ik het toch wel goed verwachte.wn hoe voel je je vandaag? Volgende week om

Dit tijdstip heb je al een zoon raar he

Geplaatst

Goed gegaan met Jesn gister en het plassen???

Hm das balen dat je een rot plek had bij K3 je betaald er een hoop geld voor.

Ja vind het heeeel gek dat volgende hij week al geboren is, dat ik een zoontje heb :-)

Gister de box neer gezet en stond er naar te kijken dat er volgende week weer een baby in ligt.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden