Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hey meiden,

Ik dacht laten we maar eens een nieuw topic beginnen, gezien we hier toch alleen met november en december mama's kletsen.

Dus dit leek mij wat toepasselijker.

Liefs Diana

• Replies 5k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted

Nou laat ik dan maar in dit nieuwe topic meteen wat schrijven.

Morgen begin ik met mijn nieuwe baan. Spannend!!!

Ik heb er enorm veel zin in, maar ik zie er ook wel tegenop. Het is toch 5 avonden werken, en dat is wel even afzien! Maar het voordeel is dan wel dat ik pas om 14.30 hoef te beginnen, dus ik heb een groot gedeelte van de dag met Jamillah samen.

Nou, ik ga nog even wat dingen in huis doen. Jamillah is nu lekker naar het KDV, dus ik kan even de grote en vervelende klusjes in huis doen.

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

He dames, ik was ons even kwijt maar heb ons weer gevonden.

Diana succes morgen, Spannend. Tot hoe laat moet je 's avonds dan werken?

Renaat, ben jij nog niet op vakantie? Ik dacht dat je al weg was.

Nou hier weinig nieuws. Dus even een kort berichtje.

Groetjes

Posted

Gelukkig dat je het weer hebt gevonden Es!!!

Ik moet de komende 2 weken van 12.00 tot 18.00 werken, en daarna worden mijn vaste werktijden van 14.30 tot 21.00.

5 dagen van 6 uur, dus een werkweek van 30 uur, dat is opzich wel te doen hoor.

En ik heb het zwart op wit laten zetten dat als de afdeling groeit, wat de bedoeling is natuurlijk, want het is een nieuwe afdeling, dan mag ik in uren minderen, en ook in dagen, ik zal dan 4 dagen van 6 uur gaan werken, en dan nog 2 of 3 avonden en meer niet.

Wanneer ga je precies op vakantie Renaat? Zal wel rustig zijn hoor als je er twee weken niet bent!

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

Dat zijn best wel lekkere werktijden Diana. Ik kan me de tijd niet meer herinneren dat ik werkte. Het lijkt echt al zo lang geleden. En raar he ik mis het bijna helemaal niet. Terwijl ik toch echt een carriere vrouwtje was. haha.

Na dat Jens geboren was heb ik al mijn positiekleding verkocht en weggedaan. Ik was er (toen) van overtuigd dat Jens de laatste zou zijn. Maar nu we toch voor de 3de gaan vind ik het weer zonde om nieuwe winterkleding te kopen, want stel je voor dat ik snel zwanger ben. Bij Robbie en Jens had ik na 5-10 weken al een redelijk buikje dus kon ik mijn eigen kleren niet meer aan. Vandaag bij de Hema een super leuk rokje en jurkje gekocht. Gewone kleren, maar zou ook perfect bij een zwangerschap kunnen. Dus kom maar op zou ik zeggen.

Diana, tijgert Jamillah inmiddels al? Jensje gaat nu steeds op handen en voeten staan, zit in kruiphouding en dan op 1 arm leunend, andere doet hij dan in de lucht haha en kan nu toch wel 5 min. zelfstandig zitten. Dus het begint allemaal te komen.

Maandag moet ik met beide jongens weer eens naar het CB. Ben wel benieuwd hoe lang Jens en Robbie zijn en hoeveel ze wegen.

Nou meiden ga even lekker bank hangen. Heb nog een drukke 2,5 week voor de bruiloft.

Groetjes

Posted

Hey meiden ff bericht van uit Belgie, we zijn gister middag om 17.30 aangekomen, we hebben de laptop bij ons en vanuit onze caravan gratis wifi van de camping, zal dus af en toe wat laten horen.

Het weer valt nu nog ff tegen vandaag wel droog maar koud, vanaf zaterdag errrrg mooi weer tot en met volgende week.

Diana hoe waren je eerste werk dagen???

Es, das inderdaad zonde van je kleren maar misschien toch ook weer leuk om nieuwe positie kleding te mogen kopen tzt...

En misschien moet je dan wel een hele nieuwe baby garderobe aanschaffen....alles roze

Ik moet eerlijk zeggen dat het bij mij steeds meer echt kriebelt voor een brusje, maar ben bang dat mn man echt niet wilt. hij is erg bang voor herhaling van mn zwangerschap en met zijn huidige baan kan hij er niet zoveel voor mij zijn en helpen.

fijne avond meiden

Posted

Hey meiden!!!

Es, Jamillah tijgert de hele kamer door, soms op handen en knieen, maar meestal op de buikschuif manier. Ze is er erg handig in en gaat als een speer.

Zittend lukt minder goed, dan valt ze nog vaak om.

Het word nu echt aftellen tot de bruiloft he?! Ben je al zenuwachtig? Hoe hebben jullie de dag ingedeeld?

Mijn werk bevalt prima! Ik heb hele leuke collega's en ik heb het super naar mijn zin. Ben blij dat ik de baan heb aangenomen. Ik ga echt met heel veel plezier heen.

Renaat, wat leuk om tijdens je vakantie nog wat van je te horen!!! Ik hoop dat het weer je de komende tijd zal mee zitten. Gaan jullie nog leuke dingetjes doen?

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

He Renaat wat leuk vanaf de camping zeg. Gezellig

En Diana wat super van Jamillah. Ze is dus nu net zo ver als Jens haha. Die kan alleen sinds gisteren wel goed blijven zitten toch zeker wel 15 min. en komt bijna zelf ook al tot zit. Maar tijgert ook de hele kamer door. Leuk he.

Ja die bruiloft schiet al aardig op. Alles is klaar nu dus kom maar op.

Het wordt een drukke dag

8.30 kapper

9.00 make up

9.30 verder kapper

11.00 lunchen (vroege lunch met kids)

11.30 kids en mijzelf aankleden

12.00 Jan mij ophalen

13.00 foto's maken

14.30 huwelijksvoltrekking

15.30 receptie

17.30 einde receptie naar restaurant

18.30 ontvangt restaurant

einde ????????????????????

Na het diner hebben we nog een dj met jaren 70-80 muziek. Dus partij

Heb er erg veel zin in . De kids gaan na de receptie met de oppas naar huis.

Ga gauw weer gooise vrouwen kijken en kom morgen nog wel even terug.

XX

Es

Guest estrhalita
Posted

Nou Daar ben ik weer. Maar jullie niet haha.

Vandaag een kinderverjaardag. Leuk voor Robbie lekker spelen met de kids. En Jensje ach ja die hangt er dan maar wat bij.

VOor de rest weinig nieuws.

Geniet nog van je zondag

Groetjes

Posted

Hey hey,

Daar ben ik dan ook weer even. Tis een beetje druk en hectisch hier in huis.

Hubbie werkt vanaf donderdag overdag en 's avonds. Vanaf zijn werk (overdag) gaat hij meteen door om de hele avond in een restaurant te gaan staan koken. Hij gaat dus om 5 uur de deur uit en komt 's avonds half 11 weer thuis. Alles komt nu dus even op mij neer, en dat valt niet mee.

Maar goed, ik klaag niet, we hebben het geld echt even HEEL hard nodig!

Morgen ga ik ook weer aan het werk, dus ik ben nu mijn wassen aan het weg werken. Blijft een minder leuk klusje!

Dan heb ik als bonus een hond die niet lekker is, echt heel zielig vind ie zichzelf, en jamillah is ook niet erg lekker. Knalrode wangen, maar geen koorts, en ze zit vaak aan haar oortje, ook is ze knorrig en erg moe...Wacht het nog maar even af.

Mooie dagindeling hebben jullie Es!! Ben erg benieuwd naar je jurk!

Komen er veel gasten?

Geniet van je kinderverjaardag!

Renaat, hoe gaat het op vakantie? Tot nu toe heeft het weer nog niet zo erg mee gezeten he?! Hopenlijk snel beter weer!

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

Diana, knalrode wangen klinkt als tandjes hoor. HOpelijk wordt ze niet ziek. Hier zijn zowel Jens als Robbie lekker verkouden. Robbi iets erger dus die heb ik net lekker een zetpilletje gegeven. Jens zit denk ik in een ontwikkelingssprongetje, want wil totaal niet slapen. Zowel overdag als 's avonds. Om gek van te worden. Op dit soort momenten twijfel ik wel eens of ik wel een 3de wil hoor. Vandaag hadden we een verjaardag in Almere. Robbie is nu eenmaal een kind waar je enorm op moet blijven letten. Er kwam visite binnen, wij zaten allemaal in de tuin. En weg was hij, zo de voordeur door de straat op. Ja en dan ben ik druk met Jens. Hoe doen we dat volgend jaar met nog een erbij. Maar de tijd zal dat van zelf leren lijkt mij.

Overdag hebben wij zo rond de 110 gasten, waarvan 20 kids. 's avonds 65 gasten waarvan 10 kids. We wilden het klein houden 's avonds haha. Maar ja wel super gezellig. We hebben een 'Walking dinner". Dus het voor en nagerecht is aan sta tafels. Het hoofdgerecht is wel zittend. Tijdens het voorgerecht en hoofdgerecht hebben we een optreden van de Nederlandse Frank Sinatra. Echt super goed is hij.

Na de bruiloft zal ik wat foto's hier plaatsen. Robbie geeft mij weg aan zijn papa dus dat moet hopelijk een leuk moment worden. Kan me niet voorstellen dat ik over minder dan 2 weken ga trouwen hoor. Zo'n rare gedachten. Ik hoop alleen wel dat de kids die avond daarvoor goed slapen, zodat wij ook een goede nacht heben en dat Jensje die dag niet veel gaat huilen. Hij kan overdag niet slapen, eerst de fotoshoot, daarna de ceremonie. Dus hopelijk slaapt hij even in de kinderwagen en/of blijft hij lekker gezellig.

Vandaag op die verjaardag vond hij het maar niks. Hij had vanmorgen 1,5 uur geslapen, maar ging rond 15 uur toch wel even lekker huilen hoor. Maar ja we zien wel. De oppas is er de hele dag bij en desnoods gaat zij maar lekker met Jens wandelen of zo.

Renaat geniet je van je vakantie? Morgen wordt het weer lekker weer dus genieten maar he.

Posted

Hey Es,

Dat zijn een hoop gasten hoor! Wij hebben het wel een stuk kleiner gehouden, maar ja, dan denk je achteraf weer......had ik maar......Och en zo blijft het.

Ik heb geen idee wat het met Jamillah is, ze ligt nu gelukkig lekker te slapen, dus we zien wel weer hoe het morgen gaat.

Wat vervelend dat de verjaardag niet leuk was! Lijkt mij al zwaar met 2 kids, dus kan mij jou zorgen met een derde wel voorstellen. Maar aan de andere kant, er zijn je al velen voor gegaan!

Liefs Diana

Posted

Hey Es, hihi wij hadden het veel kleiner onze bruiloft, 35 gasten de hele dag en in onze achtertuin.

Lekker doen zoals je het zelf wilt, klinkt wel leuk zo'n walkin dinner.

Ilona dr 1e tandje is te zien, een heel klein wit scherp streepje, ze heeft er totaal geen last van, alleen een paar spuitluiers.

Vandaag was het heeeeeerlijk weer, strakke blauwe hemel en ben zelfs ook verkleurd, heeeeerlijk.

We zijn hier nog 1 week en het weer belooft goed te blijven.

Fijne avond

Guest estrhalita
Posted

Ja wat een weertje is het nu he Renaat. Lekker he nog zo genieten van je vakantie.

Diana hoe is het met Jamillah?

Ach bij ons wat het ook de bedoeling voor maar 35 gasten, maar ja die er bij en die erbij en toen zaten we op 65 gasten.

Ben nu aan het kijken naar een bakfiets. Onwijze gezien op Babboe bakfiets. Die van Woezel en Pip. Kijken of we dit van ons huwelijksgeld kunnen kopen haha als Jan dat zou willen. Dat zal wel niet.

Nou ga even lekker met de kindjes de hort op.

Groetjes

PS gisteren met de kids op het cb geweest.

Jensje nu 74 cm en 9,3 kilo. Dus een lekkere knul al.

Posted

Hey meiden, weer terug van vakantie pfffffffff wat een gedoe weer.

Om een lang verhaal kort te maken, zaterdag wilde we naar huis gaan, met het vertrek ging de auto stuk ( alles al ingepakt en wel ) weer terug naar de camping, anwb gebeld konden ons zaterdag niet meer helpen.

We moesten wachten tot maandag, het was beerrrrrrre koud en we hebben ruim 2 dagen op bed doorgebracht omdat we niet naar buiten konden.

Uiteindelijk maandag konden ze ons niet voor dinsdag/woensdag het onderdeel leveren, heeft mijn man het zelf opgehaald met geleende auto van een echtpaar op de camping en het erop gezet konden we gelukkig nog gister eind van de dag naar huis.

Ben nog nooooit zo blij geweest om thuis te komen.

Diana, hoe gaat het met je nieuwe baan??? nog steeds zo leuk??

En Es.......... nog 3 dagen voor jullie Grote dag, ben je al zenuwachtig?????

Guest estrhalita
Posted

He Renaat wat een ellende met de auto zeg. Dat is balen zo op het laatst van je vakantie.

Ik doe even een kort berichtje. Jensje houdt ons al 2 nachten op. Hij huilt, lacht, speelt gewoon van 21.30 tot 3 uur en dan valt hij als een blok in slaap. Dus wij zijn kapot. Niet echt lekker voor de bruiloft.

Volgende week zal ik verslag geven van vrijdag.

Groetjes

Posted

Hey Es, een heeeele fijne en mooie dag gewenst vandaag!!! jullie hebben mooi weer.

Ben benieuwd naar jullie trouwfotoos

liefs Renaat

Posted

hallo es!

hoop dat jullie een hele mooie dag hebben, het is in ieder geval prachtig weer!

en vlgs mij hebben jullie inmiddels al ja! gezegd dus bij deze gefeliciteerd! ben benieuwd naar de foto´s!

liefs pien

Posted

Gefeliciteerd!!!

Moeten we nu mevrouw Van Goch zeggen? ;-)

En succes met je behandelingen, dat je snel een derde wonder in je armen mag sluiten!

Posted

Hey meiden,

Eindelijk ben ik er weer!!!!

Ten eerste Es, Gefeliciteerd!!!!!!!!!

Hoe is je bruiloft geweest????????????????

Renaat, hoe gaat het nu met jou? Wat vervelend met jullie auto zeg. Naar einde van een vakantie!

Wij hebben hier een hele nare week gehad!

Onze nieuwe auto heeft het begeven, geen redding meer mogelijk, nja als we 2500 euro hebben knappen ze hem wel op, maar dan blijft de kans dat het niet eens goed lukt, arghhhhhhh!!! Baal baal baal.

Maar goed gelukkig hebben we de auto kunnen inruilen voor een station, niet echt mooi (vind ik), maar goed het rijd voorlopig (hopen we) A.s. maandag kunnen we hem ophalen.

Verders zijn we hier constant aan het werk. Ik werk nu natuurlijk 5 dagen en hubbie werkt de volle week op zijn werk en gaat daarna nog door om bij te klussen. Laat het schip met geld maar aanvaren aan het einde van de maand, hahaha!

Met Jamillah gaat het ook goed. Ze heeft nu haar hoektanden aan de bovenkant die doorkomen, raar gezicht hoor, ze komen alletwee door, straks word het net een mini-dracula!

Tot snel weer!

Liefs Diana

Guest estrhalita
Posted

Hoi Dames

Hier een berichtje van Mevrouw Van Goch haha.

We hebben een top dag gehad. Het weer was natuurlijk perfect, maar dat was niet het enige. Echt alles was perfect. De officiele foto's laten natuurlijk even op zich wachten, maar we hebben al wel een foto die we gebruiken voor het bedankjeFoto-YRJUDRV6.jpg

Een foto van mij in het geheel krijg ik niet geupload dus die laat nog even op zich wachten.

Ben wel super moe, want gisteren avond zijn we nog even wezen stappen dus 2 nachten met maar 4 uur slapen is wel slopend.

Deze week is Jan nog vrij dus gaan we nog lekker genieten. De kids hebben zich overdag perfect gedragen. Maar ook dankzij de oppas natuurlijk.

En vandaag krijg ik mijn bakfiets. Dus straks even een rondje fietsen met de kids. Ben zeer benieuwd.

Nou meiden groetjes.

Ik zal regelmatig kijken, want ik heb nu een nu e-mail adres en dat hier ook gewijzigd en op een een of andere manier krijg ik nu geen meldingen meer dus ik moet dat even nakijken later vandaag of morgen.

Groetjes

PS Diana wat balen van je auto trouwens zeg. Verdien je eindelijk wat extra's krijg je dat weer.

Guest estrhalita
Posted

Ja Jan kan niet in de zon kijken, heeft een pupil afwijking dus hij moet altijd een bril dragen met mooi weer. Maar het ziet er wel leuk uit vind ik.

En ja vanmiddag wezen fietsen met de nieuwe bakfiets. Helemaal het einde. Echt top. 14597-5564378.jpg

14597-5564375.jpg

We genieten nog maar even van het lekkere weer, want we gaan toch al richting oktober. Wat een mooie zomer hebben we toch gehad zeg.

Nou meiden ik ga zo lekker mijn bedje in. En ja ik ben weer begonnen met spuiten. Tot nu toe nog geen bijwerkingen. Maar dat zal nog wel veranderen.