Ga naar inhoud

Totale overzicht behandelingen september 2009

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Heej Esther,

Toch vandaag punctie. Snap er niks meer van haha er staat in het overzicht toch 19 september das toch morgen... Fijn dat het goed gegaan is. Wel jammer dat het maar 2 eitjes waren. Maar hoe waren je scores m.b.t. bevruchting de vorige keren..?? Heb helaas dus geen kaarsje voor je kunnen branden omdat ik niet wist hoe laat je de punctie had. Hoe laat word je gebeld maandag of er een terugplaatsing is..?? Bij ons word je de dag erna gebeld om te zeggen of er bevruchting is. Mega spannend meid ga ontzettend hard voor je duimen dat het deze keer eindelijk raak is. En fantaseer maar lekker hoor het is je gegund!

Liefs,

Hanneke

• Reacties 175
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja, ik dacht al haha ...er waren er meer die me sterkte wensten voor morgen. Ik zal wel in de bonen zijn geweest. Morgen ben ik jarig. Dat zal het geweest zijn. Maar ik had hem idd vandaag. De vorige twee keer hebben we beide keren 1 eicel en 1 zaadcel gebruikt en beide keren een embryo. De 1e van top kwaliteit, de 2e redelijk. Nu mag ik twee embryo's terug laten plaatsen dus ook twee eicellen laten bevruchten. Ik ben zo benieuwd!

Ik hoor maandagmorgen pas of ik een tp heb. Raar eigenlijk toch dat dat maandag pas is terwijl jij het een dag erna al hoort?

Ennuh...brand dat kaarsje toch maar gewoon hoor dit weekend...dan voor de tp!

Geplaatst

NIEUWE POGINGEN

juli/aug: Cindy 1978, nieuwe poging IVF

September: Chantal33, intake eiceldonatie

September hope hope: 2e ivf poging (start einde sept)

September Peggy: evaluatie 1e ivf 23-09

Oktober '09: Erika 1e ICSI, poging 7.

oktober '09: Linda J 1e IVF

November '09: Mirthe 2e IVF

LOPENDE POGINGEN:

17 aug Bitch1806 echo en start medicatie cryo poging

26 aug Sen 1972 start kort protocol

29 aug Kim-gosse start decapeptyl/6-09 start puregon en 10-09 echo

30 aug Claudiaatje start medicatie Estradiol

31 aug: Marchan beginnen icsi poging 2

2 september:Anja starten kort protocol 10 sept echo

11 sept:xxxxxx , 16 september punctie

12 september: Yvonne1 start ivf 3, kort schema, 12/9 eerste spuit puregon 225E en 16/9 1e meting follikels(4 eitjes), 17/9 2e meting (5 eitjes), verwachting punctie 20/9

21 september:Taurus71(Manon)1ste echo(CD 12) voor 1ste cryopoging

23 september: Simonja (Dorine) beginnen met LH-testen voor 1e cryopoging

24 september: Jootje start 3e IVF poging

30 september: Kaatje eerste folikel echo voor cryopoging

12 oktober Claudiaatje BMS meting

PUNCTIE:

18 sept:Anja

TP:

20 sept: Sas (xxxxxx)

21 sept: Esther (EDR)

WACHTBANKJE:

25 sept testen Marchan (tp 13 sept)

4 okt testen Esk (tp 18 sep)

ZWANGER 2009:

31 dec. : Abc getest -> zwanger / 1 emmie / 7 sept. 2009

11 febr. : Chantal getest -> zwanger / 1 cryo / 22 okt. 2009

17 febr. : Inge2410 getest -> zwanger / 1 emmie / 28 okt. 2009

19 febr. : Maatje getest -> zwanger / 1 emmie / 30 okt. 2009

01 mrt. : Krullie getest -> zwanger / 1 eiïge 2-ling / 7 nov. 2009

02 mrt. : Michelle getest -> zwanger / 1 emmie / 8 nov. 2009

04 mrt. : Jane getest -> zwanger / 2ling / 10 nov. 2009

17 maart : Mijnbaby getest -> zwanger / 1 emmie / 21 nov. 2009

19 maart : Lucky-t getest -> zwanger / 1 emmie / 23 nov. 2009

20 maart : Tammy getest -> zwanger / 1 emmie / 26 nov. 2009

02 april : Dees getest. -> zwanger / 1 emmie / 10 dec. 2009

14 april : Britt getest -> zwanger / 1 emmie / 22 dec. 2009

14 april : Fan getest -> zwanger / 1 emmie / 22 dec. 2009

24 april : Gorgi getest -> zwanger / 1 emmie / 02 jan. 2010

30 april : Renee getest -> zwanger / 1 emmie / 07 jan. 2010

30 april : Melissa getest -> zwanger / 1 emmie / 07 jan. 2010

10 mei : Vanessa getest -> zwanger / 1 emmie / 28 dec. 2009 (ingeleid)

12 mei : svenja getest -> zwanger / 1 emmie / 20 jan. 2010

25 mei : Marietje getest -> zwanger / 1 emmie / 31 jan. 2010

28 mei : zonnetje2 getest -> zwanger / 1 cryo / 06 febr. 2010

05 juni : Lonki getest -> zwanger / 1 emmie / 8 februari 2010

05 juni : Dinky getest -> zwanger /

07 juni : Linny getest -> zwanger /

11 juni : Daan26 getest -> zwanger /

17 juni : Laika, zwanger / 1 emmie / 23 feb. 2010

14 juni : Neel getest -> zwanger /

16 juni : Adriana getest -> zwanger /

20 juni : Dandy78 getest -> zwanger / 1 emmie /

24 juni : Linda, getest -> zwanger / 1 emmie / 2 maart 2010

03 juli : Mandy getest -> zwanger / 1 emmie / 8 maart 2010

03 juli : Faye gestest -> zwanger / 1 emmie / 8 maart 2010

04 juli : Elena getest -> zwanger / 2 emmies / 9 maart 2010

24 augustus: Siene getest -> zwanger / april 2010

25 augustus: Sandy getest -> zwanger / 1 emmie / mei 2010

11 september: Ursela gestest: zwanger / mei 2010

Geplaatst

Hee,

Edr; Dus je had vandaag de punctie en ik je maar succes wensen voor morgen haha. Nou maar hopen dat allebei de eitjes bevrucht worden zodat ze er 2 terug kunnen plaatsen. Maandag krijg je bericht of er idd een bevruchting heeft plaatsgevonden nou ik hoop het voor je meid.

Weet iemand hoe lang de buikpijn aanhoud na de punctie ????

Sas

Geplaatst

dank je sas. Ik had me dus vergist....

Ik heb de vorige twee keren een dag of drie buikpijn gehouden.Hoezo, ben je niet fit? Heb je nog veel last?

esther

Geplaatst

Hai,

Ik heb nog steeds buikpijn maarja het waren ook veel eicellen wat er weggehaald is. Maar als het bij jou ook een dag of 3 heeft aangehouden zal het wel goed zijn. Dan wachten we gewoon even af. Mag jij wel werken van het ziekenhuis??

Sas

Geplaatst

Ze gaven de 1e twee keer aan dat ik beter een dag of twee thuis kon blijven. Ik ben verpleegkundige en heb geen zittend beroep, net als jij! Dus ik heb me na beide puncties twee dagen ziek gemeld.

Nu ben ik een maand uit de routes, ik doe alleen nog wat onderzoeken voor het werk. Ik begin in oktober met een nieuwe baan en maak deze maand mijn vakantieuren op. Nu doe ik het dus rustig aan.

Jij ook doen hoor, als je buikpijn hebt niet gaan werken. Je baalt achteraf als je het wel hebt gedaan en het gaat mis ofzo!

Bij jou zijn nog veel meer eicellen weggehaald dus denk ik dat je buikpijn ook meer zal zijn! Rustig aan doen en verwen jezelf een paar dagen!

Geplaatst

Ik zal zeker rustig aan doen. In huis doe ik de zware werkzaamheden ook niet je weet maar nooit. Zondag na de tp mag ik ook 3/4 dagen niet werken in de zorg ik zou wel wat administratieve dingen mogen doen maar dan moeten die er wel zijn. Idd stel dat het niet goed gaat blijf je altijd zeggen had ik maar. Hoeveel dagen na de tp mag jij testen. Ik mag zondag 3 oktober testen. Het begint nu wel erg spannend te worden allemaal.

Wat spannend een andere baan, wat voor een werk ga je doen??

Anja hoe is het met jou?

Sas

Geplaatst

Het is momenteel wel lekker, mijn man is thuis vandaag en ik mag NIKS doen! Nou ja...als het dan echt niet mag dan ga ik er maar van genieten!

Ik mag officieel pas een dag of 18 na de punctie testen maar mijn cyclus is altijd stipt 28 dagen. De vorige twee behandelingen werd ik altijd precies 14 dagen na de punctie ongesteld, net als mijn normale cyclus. Ik moet utrogestan gebruiken en dat schijnt als bijwerking te hebben dat je menstruatie uitgesteld kan worden maar dat gebeurt bij mij dus niet. Als ik vandaag over twee weken nog niet ongesteld ben dan ga ik die zaterdag of zondag testen. Het is ook idioot spannend. Ik probeer het zover mogelijk weg te duwen.

8 oktober begin ik in het ziekenhuis. Ik ben twee jaar teamleidster geweest in een verpleeghuis, daarna 4,5 jaar wijkverpleegkundige in de thuiszorg en nu ga ik een poosje het ziekenhuis in. Ik ben wel benieuwd, sta w.s. met twee linkerhanden in het begin maar dat zal wel wennen!

Ja...idd nog niks van anja gehoord, zij had vandaag ook de punctie. Ik hoop dat alles goed is gegaan.

esther

Geplaatst

Hallo allemaal,

Wat een spannende tijden voor jullie. Yvonne en Sas, succes voor zondag.

Esk en Edr hopelijk allebei heel gauw goed nieuws te melden.

En Edr, ik zou heel graag (al was het er maar 1) het terug laten plaatsen, maar in het ziekenhuis werd ons verteld dat ze het niet doen omdat ze liever dan 2 maanden wachten en dan vanaf het begin een hogere dosering gaan geven zodat je meer follikels hebt.

Heeft een van jullie hier ervaring mee? En zijn 3 follikels wel genoeg?

Ze groeien ondanks de hogere dosering nog steeds heel traag, de grootste was 16mm. Hopelijk maandag dus beter nieuws.

liefs,

Elly

Geplaatst

Hallo Dames

Ik werk in de gehandicaptenzorg en blijf na de punctie 10 dagen thuis.

Zoiezo omdat de utrogestan bolletjes invloed kunnen hebben op de autorijden.

Dus mocht je een ongeluk maken ben je niet verzekerd. En ik wordt heel erg moe van de utrogestan. Dit is mijn tweede poging en de napijn deze keer was een stukje erger denk toch dik 5 dagen last van mijn buik gehad. Ik denk dat iedereen zelf kan inschatten of je kan werken. Liefs

Geplaatst

Hallo Allemaal,

Vandaag is het voor mij toch weer een "rare" dag....de eerste spuit zetten voor poging 2. Heb er vannacht zelfs over gedroomd. Op een of andere manier ben ik er dus nog meer mee bezig dan ik dacht. Moet ook wel zeggen dat ik het nu spannender vind dan de vorige keer. Nu weet je "precies" wat er komen gaat het hoe het voelt. En niet tevergeten wat het met je doet.

Kortom zet mij maar in het lijstje, weet namelijk zelf niet hoe ik dat moet doen.

Verder wens ik iedereen natuurlijk alle succes toe!!

Groetjes,

Geplaatst

You me...heel veel succes met jullie tweede poging!

Marchan...ik heb eigenlijk gewoon auto gereden de vorige twee keer! Maar het mag eigenlijk dus niet?

Elly...sterkte als het afgebroken word. Dat lijkt me zo rot!

Moon...bedankt! Lief dat je meeleeft.

WAAR BLIJFT ANJA???gisteren heeft ze als het goed is de punctie gehad maar ze heeft nog niks van zich laten horen! Ik hoop dat er niks aan de hand is.

Hier verder alles oke. Ik ben jarig vandaag en het is mooi weer, boodschappen in huis, slingers en balonnen in de tuin. We gaan er een superdag van maken!

Mijn buik is nog een beetje gevoelig maar dat is eigenlijk te verwaarlozen!

We gaan positief op naar maandag.

liefs esther

Geplaatst

Lang zal ze leven! :occasion1:

Rijvaardigheid. Utrogestan kan aanleiding geven tot slaperigheid of duizeligheid. Pas daarom op met autorijden en andere bezigheden die voortdurend aandacht vereisen.

Dit staat in de bijsluiter. Meid maak er een leuke dag en laat je lekker verwennen.

Liefs

Geplaatst

Nou hier ben ik dan......sorry meiden maar had gisteren geen puf en had/heb vreselijke buikpijn kan amper zitten en liggen is ook al niet fijn.De punctie is goed gegaan geen pijn en 2 follikels te zien en 1 hele kleine(wel meegenomen maar moest er niets van verwachten)Er waren in alle 2 eitjes gevonden dus weer een score van 100%dus was goed.Heb gisteren alleen maar geslapen en veel med gehad voor de pijn.Vandaag nog steeds erge buikpijn maar mag ook niets doen van manlief,wat zijn de mannen toch lief he!!!Ik heb vandaag nog niets gehoord dus ga ervan uit dat we morgen tussen 9 en 10 uur tel krijgen voor de TP.Dus is het deze x niet voor niets geweest hopen we.

Esther gefeliciteerd en een fijne dag toegewenst en hoop ook voor jou dat ze toch alle twee mogen bevruchten en maandag de TP.

Esk hoe is het met jou??

Liefs Anja

Geplaatst

NIEUWE POGINGEN

juli/aug: Cindy 1978, nieuwe poging IVF

September: Chantal33, intake eiceldonatie

September hope hope: 2e ivf poging (start einde sept)

September Peggy: evaluatie 1e ivf 23-09

Oktober '09: Erika 1e ICSI, poging 7.

oktober '09: Linda J 1e IVF

November '09: Mirthe 2e IVF

LOPENDE POGINGEN:

17 aug Bitch1806 echo en start medicatie cryo poging

26 aug Sen 1972 start kort protocol

29 aug Kim-gosse start decapeptyl/6-09 start puregon en 10-09 echo

30 aug Claudiaatje start medicatie Estradiol

31 aug: Marchan beginnen icsi poging 2

2 september:Anja starten kort protocol 10 sept echo

11 sept:xxxxxx , 16 september punctie

12 september: Yvonne1 start ivf 3, kort schema, 12/9 eerste spuit puregon 225E en 16/9 1e meting follikels(4 eitjes), 17/9 2e meting (5 eitjes), verwachting punctie 20/9

21 september:Taurus71(Manon)1ste echo(CD 12) voor 1ste cryopoging

23 september: Simonja (Dorine) beginnen met LH-testen voor 1e cryopoging

24 september: Jootje start 3e IVF poging

30 september: Kaatje eerste folikel echo voor cryopoging

12 oktober Claudiaatje BMS meting

PUNCTIE:

TP:

20 sept: Sas (xxxxxx)

20 sep...Anja

21 sept: Esther (EDR)

WACHTBANKJE:

25 sept testen Marchan (tp 13 sept)

4 okt testen Esk (tp 18 sep)

ZWANGER 2009:

31 dec. : Abc getest -> zwanger / 1 emmie / 7 sept. 2009

11 febr. : Chantal getest -> zwanger / 1 cryo / 22 okt. 2009

17 febr. : Inge2410 getest -> zwanger / 1 emmie / 28 okt. 2009

19 febr. : Maatje getest -> zwanger / 1 emmie / 30 okt. 2009

01 mrt. : Krullie getest -> zwanger / 1 eiïge 2-ling / 7 nov. 2009

02 mrt. : Michelle getest -> zwanger / 1 emmie / 8 nov. 2009

04 mrt. : Jane getest -> zwanger / 2ling / 10 nov. 2009

17 maart : Mijnbaby getest -> zwanger / 1 emmie / 21 nov. 2009

19 maart : Lucky-t getest -> zwanger / 1 emmie / 23 nov. 2009

20 maart : Tammy getest -> zwanger / 1 emmie / 26 nov. 2009

02 april : Dees getest. -> zwanger / 1 emmie / 10 dec. 2009

14 april : Britt getest -> zwanger / 1 emmie / 22 dec. 2009

14 april : Fan getest -> zwanger / 1 emmie / 22 dec. 2009

24 april : Gorgi getest -> zwanger / 1 emmie / 02 jan. 2010

30 april : Renee getest -> zwanger / 1 emmie / 07 jan. 2010

30 april : Melissa getest -> zwanger / 1 emmie / 07 jan. 2010

10 mei : Vanessa getest -> zwanger / 1 emmie / 28 dec. 2009 (ingeleid)

12 mei : svenja getest -> zwanger / 1 emmie / 20 jan. 2010

25 mei : Marietje getest -> zwanger / 1 emmie / 31 jan. 2010

28 mei : zonnetje2 getest -> zwanger / 1 cryo / 06 febr. 2010

05 juni : Lonki getest -> zwanger / 1 emmie / 8 februari 2010

05 juni : Dinky getest -> zwanger /

07 juni : Linny getest -> zwanger /

11 juni : Daan26 getest -> zwanger /

17 juni : Laika, zwanger / 1 emmie / 23 feb. 2010

14 juni : Neel getest -> zwanger /

16 juni : Adriana getest -> zwanger /

20 juni : Dandy78 getest -> zwanger / 1 emmie /

24 juni : Linda, getest -> zwanger / 1 emmie / 2 maart 2010

03 juli : Mandy getest -> zwanger / 1 emmie / 8 maart 2010

03 juli : Faye gestest -> zwanger / 1 emmie / 8 maart 2010

04 juli : Elena getest -> zwanger / 2 emmies / 9 maart 2010

24 augustus: Siene getest -> zwanger / april 2010

25 augustus: Sandy getest -> zwanger / 1 emmie / mei 2010

11 september: Ursela gestest: zwanger / mei 2010

Heb het lijstje ff aangepast

Geplaatst

Hee,

Anja; Wat super voor jullie dat er 2 eitjes zijn gevonden, en doe maar rustig aan zodat je weer hersteld bij voor de tp. Die heb je gelijk met mij het is ook super spannend allemaal.

Edr; gefeliciteerd met je verjaardag!!! :occasion13:

Elly; Ik hoop dat je maandag beter nieuws krijgt. De hele mmm is zwaar en dan heb je ook nog dit veel succes.

You me; Veel succes met je 2 de poging.

Sas

Geplaatst

Meiden, morgenochten om 11.00 uur heb ik de punctie. Om 10.30 uur krijg ik een morfinespuit en ik heb ook valium gehad en dan om 11.00 uur kunnen ze hopelijk 5 eicellen punctueren. Ik zal me zondag weer melden hoe het is gegaan.

Alle meiden veel succes met TP, puncties, spuiten en wachtweken. Ik hoop me straks te melden op het wachtbankje.

Groetjes,

Yvonne

Geplaatst

Anja...hé balen meis dat je zo'n last hebt. Zo te horen veel meer dan mij! Zorg je een beetje goed voor jezelf? Was al een beetje ongerust omdat we niks hoorden maar vandaar dus! Sterkte hoor en laat je maar lekker verwennen!

Maar zijn er nou vier eicellen of twee gevonden? Je schrijft twee in elk follikel dus...optelsoms: vier dus? Dat is toch super? En nu maar hopen dat ze alle vier bevruchten! Morgen hoor je hoe en wat toch?

Yvonne...soannend morgenochtend de punctie! Ook voor jou dus de derde poging? Brrrr meid! We gaan voor je duimen! Het word wel beladen met zoveel meiden die voor de derde poging gaan. Wou dat het allemaal niet nodig was.

Ik ben zo idioot zenuwachtig voor maandag...stel nou dat ze beide niet bevruchten...

liefs esther

Geplaatst

Hoi Esther,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag...!! Maak er een mooie dag van..!! Hopelijk heb je volgend jaar gewoon een kleine spruit op je verjaardag..!!!

De rest van de dames heel veel succes met wachten e.d. en rust goed uit na de punctie hoor dames want anders gaat het mis!!

Liefs,

Hanneke

Geplaatst

Gut ja Hanneke...nog helemaal niet over nagedacht. Dat zou wat zijn? Als er volgend jaar een kleintje bij is? Niet meer met z'n tweetjes maar met z'n drietjes! Bijzonder zou dat zijn!

Geplaatst

Beleef je verjaardag daarom dit jaar maar eens heel bewust met de gedachte dat het volgend jaar compleet anders zou kunnen zijn. Wie weet helpt het nog wat!

Fijne dag nogmaals meid en alvast heel veel succes met wachten tot het maandag is..!!

Geplaatst

Esther, van harte met je verjaardag en probeer je niet te druk te maken. Het is gewoon spannend en het blijft gewoon spannend, maar je kan de uitslag nu toch niet meer veranderen (ha! dan zouden hier al 3 spruiten rondhuppelen als dat kon...).

Yvonne, succes met je punctie! Met al die verdovingsmiddelen zou het toch goed moeten komen. Ik zal aan je denken.

Anja, fijn dat het goed is gegaan, wanneer hoor je of je een tp hebt?

Hier is alles goed. Ik vind het een heel bijzondere gewaarwording dat ik misschien nu een kleintje bij me draag. Ondanks het feit dat het me een beetje is tegengevallen dat er maar eentje goed genoeg was om terug te plaatsen, is het natuurlijk wel de sterkste van allemaal. En ik heb er natuurlijk maar eentje nodig... Ik weet wel dat ik me ook moet voorbereiden op een mislukking, maar ik wil positief denken en zo voelt het momenteel.

Iedereen veel succes met de puncties en tp's!

Fijn weekend allemaal!

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden