Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Ja hoor gezellig...ook wij misten de meiden...dus gezellig!

Ook wij zijn nog aan het ontdekken hoor...en als je iets wilt weten kan je jheroen of mij een priv`e berichtje sturen.....of hiuer vragen natuurlijk!

Sab is even luiers halen ga ik zo ook even doen!

Geplaatst

hahahahaha...ik ben het hoor...josé....hahahahaha.......ik vond seetje wel leuk.....en met José ben ik moderator en dat wil ik niet steeds zijn...dus gewoon seetje...hahahahahahaah

Geplaatst

Ik ga morgen luiers halen, heb bonnen. Maar zijn ze nog ergens in de aanbieding dan?

Had je trouwens nog een mail terug gestuurd net.

Geplaatst

Leuk hé...heb jij nu 1 box in huis staan...of heb je er 2....straks word 1 box te klein toch...heb ik nu al met die kleine meid hier....als die zich omrolt ligt ze soms met de benen tussen de spijlen...en dan doet ze de benen onder haar kont en schuift vooruit...maar daar is de box echt te klein voor...hahahahaha

Geplaatst

Dan ga ik donderdag nog even naar Kruidvat haha.

Wij hebben een grotere box, 1,5 zo groot als een gewone zeg maar. Kunnen ze redelijk uit de voeten samen.

Ik vind deze site leuk!!!

Wel eveb leren kennen en hopelijk ben ik snel baby-af haha

Geplaatst

Ja we moeten gauw een meeting afspreken...gezellig...maar dat word pas midden oktober...want wij zijn in sept weg en cynthia de eerste week van oktober dacht ik.....of het moet eind sept kunnen maar ik weet niet meer hoelang jij weg bent!

Geplaatst

Bij 100 ben je baby af...hahahahahahaha

Hoe gaat het met het kolven.........hier ga ik vanaf vandaag(als het lukt) nog maar 1 keer kolven en dat doe ik tot het op is!

Geplaatst

Ik kolf nog 3x (8uur-17.30 uur-23uur).

Ga vanaf vandaag naar 2x (8uur en 23uur).

Thomas is over op gewone Nutrilon, en Iris bijna, dus scheelt wel weer in de centjes

Geplaatst

die kan je een prive bericht sturen en anders zijn ze ook hier...maar sab is luiers halen en komt straks weer....en :kermit: komt vast ook straks.........!

Geplaatst

:grabbounce:Ja dat scheelt echt joh...ik geef frisio gewoon en 1 schepje comfort erbij...anders drinkt ze niet!

verder krijgt ze een half potje fruit per dag...ze zou wel meer willen maar dat doe ik nog maar niet!

Geplaatst

Oh zo....ik ga vanmiddag even een berichtje op de maart/april topic zetten....en dan moeten ze mij maar mailen als ze ook hier willen komen.......doen ze wel!

Ik denk dat het niet slim is om de link daar neer te zetten...maar goed ik zie wel!

Sab gaat ook vanmiddag een berichtje zetten...bo weet ik nog niet!

Geplaatst

Aha, nou ik hoop dat ze ook komen.

Ik ga nog even iets nuttigs in huis doen en vanmiddag werken.

Tot vanavond!!!

Kus

Geplaatst

nou daar ben ik weer hoor, lekker ingeslagen, het was pas half 11 en dat meisje zei: pffffff het gaat echt hard met die luiers hahaah, schappen waren allemaal al leeg en ze moestern al van achteren halen, erg he?

Ik heb "maar"6 apkken gehaald, want ik heb e nog 3,5 hahaha.

Dus de eerste 10 weken heb ik er genoeg denk ik en misschien haal ik nog wel 3 apkken van de week haha. Maar ja straks is ze ineens meer dan 9 kilootjes hahaha.

Heeeeeeeeey LAutje!!! Wat gezellig dat jij er ook bent!! Heb je het gehoord van Joost? We waren/zijn een beetje pissed off hahaha.

Ik hoop dat de rest ook komt, gezellig, echt leuk hier hoor, even wennen maar wel koeeeeeeeeeeeeel!!En echt van ons heb ik het gevoel hahaha. Hadden we eerder moeten doen hmmmm, hahaha:kermit: jaja ik heb m ontdekt hahah

Geplaatst

het is je al gelukt....hahah

ook hier was het in de winkel leeg....de jongen van het kruidvat ging ze voor mij achter halen....ik gebruik 9 tot 20 kilo anders gaat de poep eruit...haha

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden