Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

he sappie ik ga ff mijn meisje eten geven...en jij moet sol.......als ik je niet meer zie dan een heel fijn weekend...en anders spreken we mekaar gauw weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Hé meiden!

Wat hebben jullie al weer lekker veel gekletst vandaag!

En wat heerlijk dat dat hier gewoon kan hahahaha.

En inderdaad José, dit is ook erg handig omdat je berichten blijven staan en met de chat is dat toch weer weg en moet je ook idd tegelijk online zijn.

Meiden, wat hebben jullie toch een prachtige dochters!!!! Echt een schatjes zeg!!

Lief hoor.

Ik heb geen mail adressen van de meiden, ik denk alleen van Laura.

Ik zal eens kijken. Ik zal haar wel ff mailen.

Heb net als jullie niet echt zin (=zacht uitgedrukt) om op de site te reageren.

Heb wel ff gekeken hoor, maar off-line zeg maar hahaha.

Sab, gefeliciteerd met je oma! 91, wat een leeftijd! En het is dus gelukt met het jasje lees ik?

Moeilijk hè die maten. Het verschilt zo. Sommige 56 zijn net zo groot als 62 enz.

Lastig vind ik ook hoor!

Nou meiden, we spreken elkaar later vast wel! Ik ga nog lekker ff genieten van het mooie weer. Meiden liggen in bed. Doei doei!

Geplaatst

Hoi meiden,

daar ben ik weer!

Gezellig inderdaad he zo?

Wat voor maat hebben jullie meisjes eigenlijk Bo?

Ik ga nu eten en heb morgen een druk dagje voor de boeg ivm verjaardag oma enzo.Maar ik probeer natuurlijk wel even langs te wippen hier.

Hey José straks wordt het nog druk hier ook hahaha.

En ik ben ook nog niet geweest op die andere site vandaag, blehhh, wel zielig voor Laura en de rest......

Nou tot later meiden,

kus Sab:eek:

Geplaatst

Ha meiden...gezellig.....nee ik ook niet op de andere site......ze moeten maar hier heen komen...hahahahah.......ik heb er gewoon geen zin in...er zitten er daar een paar in hun vuistje te lachen.....laat ze nu maar raden wat we doen...ik ga maandag wel even mijn profiel veranderen daar en ga de link van deze site erin zetten.

En verder moet iedereen natuurlijk voor zich weten wat ie doet...ik ga wel kijken op de andere site maar ik weet niet of ik nog ga antwoorden....ik voel me net zo`n klein kind die terecht is gewezen in het openbaar.....nee is geen fijn gevoel....en hij heeft al vaker berichten weg gehaald..als ze niet helemaal goed stonden....ik vind het onbeschoft om zo met mensen om te gaan...dat doe je gewoon niet!

Je kan toch ook iemand een mailtje sturen eerst...en dan alleen de topic sluiten!

Nee nu zit het me nog te hoog...en zo kunnen wij dit forum een beetje uitproberen en eventueel verbeteren!

Vanavond ga ik lekker op de bank met wat lekkers de nieuwe csi kijken....gezellig!

Ik kolf nu nog maar 2 keer....maar de melk word niet minder...hahahahah......raar hè!

Hoe is je sol gegaan vandaag sab?

Beau hier ook een heel gedoe met die maten...ik wil wat dunne truitjes/t-shirts met lange moutjes kopen voor de vakantie, voor s'avonds als we gaan lopen.....maar ik twijvel een beetje of ik 68 of 74 zal kopen!

Nou meiden als ik jullie niet meer spreek....fijne avond , sab fijne verjaardag!

Geplaatst

Hoi hoi,

We lopen elkaar net mis hier maar je gelukkig blijven de berichten lekker staan en dan kun je die gewoon lekker op je gemak lezen!!!!

Lastig is het hè met de maten.

Onze meiden hebben ongeveer 62, met een uitschieter naar 56 of naar 68.

Ik vind het zo wisselend. Had laatste een shirtje 62 van de hema; pas het hoofje er niet doorheen :confused:

(en nee er zaten niet nog extra knoopjes aan de zijkant hahaha)

Moeilijk dan José of je nu 68 of 74 mee moet nemen.

Kun je niet wat dingen halen en dan gewoon gaan passen thuis.

Klinkt raar, maar heb het laatst ook gedaan met spijkerbroeken van de H*MA.

En je kunt ook 74 kopen en dan de pijpen omslaan.

Doe ik ook met sommige broeken.

Sab; fijne verjaardag morgen. Geniet er lekker van.

Jos: veel plezier met CSI; is het geen herhaling? Ik dacht van wel namelijk.

Mmmm. misschien toch nog eens kijken.

Trouwens heb je woensdag nog missing gekeken? Op het eind zo grappig.

Heeft ze een zere arm van die schotwond, tilt ze wel haar spullen op met die arm en vervolgens gooit ze hard de achterklep dicht met diezelfde zere arm (ik zou dat dan doen met mijn nie-zere arm) en rijdt ze lekker in haar autootje weg. We hebben enorm erom moeten lachen!!!!

Ik vind het wel jammer dat de crew helemaal vervangen is hoor, ik vond die anderen best pittig!

Ach, waar hebben we het over........ALhoewel hier mag het gewoon lekker slap praten!

Meiden, auf tuti (= tot ziens!) en tot snel!

xxxx

Geplaatst

het zal toch geen herhaling zijn??????????????????????

En ja hoor...het is een herhaling...wat balen zeg!!!!!!!!!!!!:hmh:

Wel gezellig zo he met zijn :3some:

Hé :kermit: wat leuk hé die nieuwe smileys.....hahahahaha

Geplaatst

En oh ja ik heb missing gekeken en ons was het ook opgevallen...hahahahahahaah.....heb je ook naar medical investigation gekeken......die ga ik zo maar kijken...had ik opgenomen dinsdag!

Geplaatst

hé meisjes!

José: is zeker gezellig zo :triplets:!!!!!

Wat is het weer heerlijk vandaag hè!

Vandaag op visite geweest bij mijn vriendin; was erg gezellig.

Straks komen mijn ouders ff eten; ze gaan een paar dagen weg en anders zien ze die meiden zo lang niet.

Sab; hoe was de verjaardag van je oma?

Meer nieuws heb ik eigenlijk niet meiden!

Tot snel, enne was het toch een herhaling van CSI?

Ik kende hem nog niet. dus heb lekker gekeken. :kermit:Shark heb ik ook gekeken; wat een geweldige vent is dat alhoewel hij zichzelf ook geweldig vindt; dat is wel weer wat minder haha.

Dat medische CSI ofzo (ben ff titel kwijt) dat heb ik eigenlijk nooit gekeken.

Is dat leuk? Nou zal gerust wel, anders keek je het niet haha.

Nou voor ik nog meer onzin ga uitkramen stop ik maar.

Meiden, tot laterrrrrrrrrrrrrrrrrrrr :kermit:

Ps; leuke smileys zijn er trouwens!!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Ha die beau...jij hebt :kermit: ook gevonden...hahahahaah

Ja gisteren was het heerlijk...vandaag word het nog beter......heerlijk....gaan we dan ook weer van genieten.

Wij zijn gisteren lekker met de kleine gaan lopen...wat boodschappen gedaan...lekker een frietje gehaald.

Vanavond gaan we BQQ....lekker!

Ja beau..wij kenden hem la die csi...hahahahahah....goed dat ik zei dat het een nieuwe was...hahahaha

Wij hebben med investi......aflevering voor het eerst gezien...moet er even aan wennen.......ik kijk nog 1 keer en anders gewoon niet meer...was een beetje duf!

Sab hoe was de verjaardag van je omie.......?????????????????

Wij hebben vanmorgen zo gelachen met ons meisje...ze lag lekker bij ons in bed en ik had haar zak uitgedaan....en dan meteen die benen omhoog en de voetjes vasthouden...hahahaha...toen draaide ze op de buik......en nu komt het ze deed haar knietjes ionder haar billen en schoof zo naar voren......hahahahaha...een lol dat ze had.....was zo lief!

Maar goed nu wil ze dat steeds dus de lol word al wat minder voor ons...hahahahahaahah

Heb jij dat niet beau...nu wil jou meisje steeds omrollen of nog niet.....hier wel en dan zit ze steeds vast in de spijlen en dan is het huilen...hahahahaha en dan kan ze ook niet meer terug rollen.....dikke tranen dus!

Nou meiden ik ga genieten van deze dag...voorlopig weer de laaste regen vrije dag geloof ik dus dubbel van genieten!

Spreek jullie snel weer!

Geplaatst

Good meuning bo en joost!

even een kort berichtje want ik heb nog meer te doen vandaag haha. Nee jullie weten dat ik in t weekend niet zo vaak online ben he? excuses haha

Zo te lezen gaat het allemaal goed met jullie meiden, leuk om te lezen hoor. Kermit zie ik zo snel niet:hiding:

Vandaag is het precies een jaar geleden dat we een positieve test hadden, leuk he? En wat gaat een jaar toch snel! Ongelofelijk hoor.

Nou meiden geniet van jullie zondag en van het mooie weer en tot morgen.

Dikke kus Sab xx:lurk:

Geplaatst

Hé meiden!!!

Leuk José dan zo'n ochtend hè met je meisje op bed!

Dan heb je gelijk een geweldige start van je dag!

Wat leuk dat ze haar voetjes ook al pakt zeg; geweldig!!

En wat kun je dan genieten he van je eigen kind!

Mmmmmmmmmm lekker patat gegeten gisteren; eet ik vandaag,

En vandaag bbq? Barbeknoeien noemen wij het ook wel haha.

Lekker hoor; weer een t-bone of ga je er vis op doen?

En Sab; alweer een jaar terug met een positieve test; wat geweldig hè.

En dan lijkt het snel gegaan weer he, als je het zo ziet.

Hoe was het bij je oma?

Wij de 16e een jaar terug voor de positieve test.

Zal ik echt nooit vergeten!

Wij hebben vandaag lekker gelunchd; heerlijk aan de carpaccio gezeten.

Wat een straf hè haha.

Nu slapen de meiden lekker. Dat duurt trouwens wel lang zeg voor ze in slaap vallen 's middags. Hele concerten worden er af gespeeld door de meiden in bed; de een nog harder dan de ander haha.

Dus ik ga nu nog maar ff foto's inplakken. Ja, ik moet alles dubbel doen dat snap je wel haha! Maar ik schiet al lekker op; ben bijna klaar.

Sab; geniet lekker van je weekend. Geeft niks hoor dat je er niet zo veel bent dan, als Sander lekker thuis is is dat veel belangrijker!

Jos: veel plezier met de bbq straks! Het is dat ik niet vlak bij je woon, anders had ik me zelf wel even uitgenodigd hahahaha.

Kus!:kermit:

Geplaatst

Goede morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

En hebben jullie lekker genoten van het mooie weer?

Wij hadden net alles opgeruimd toen het ging stort regenen en onweren.....echt mazzel dus..hahahah

Beau we hebben er vis opgedaan maar was niet zo`n succes...moet me er even in gaan verdiepen "vis op de BQ".....maar de rest was lekker!

Oh wat een straf die carpaccio........zou voor mij ook echt een straf zijn...mmmmmmmmmmmmm...lekker....hahahahaah

Hier ook smorgens als ze moe is....dan komt ze maar niet in slaap...lastig is dat hé

Maar gaat ook wel weer over....hahahaha...hopen we!

Je had mogen komen hoor beau....welkom ben je altijd........maar ja moet je maar niet in het zuiden gaan wonen...hahahahahahahaahahahahahahaha...grapje!!!!!

En sab hoe was de verjaardag van je oma.....en ben je weer lief geweest voor je mannetje....hahahahaha

En hoe is het nu met je oma.....wel fijn nu dat carolijn naar het KDV kan...zo heb je je handen vrij als je wat voor je moeder moet doen.

Gisteren is mijn broer op visite geweest...was gezellig...alleen anne-meya gaat steeds vaker de lip vertrekken en huilen als een vreemde te dicht in de buurt komt...hebben jullie kindjes dat ook?

Zo het word weer een mooie dag.....straks even met de kleine naar buiten, vind ze heelijk....gaan we even de eendjes voeren.

En hoe ziet jullie dag eruit?

Geplaatst

good morning Seetje,

jeetje wat balen zeg, ben je net klaar voor t mooie weer is het ermee gedaan...boehooeeee.Niet echt leuk dus,maar zo te horen vermaken jullie je toch wel haha.

Ja die Bo, rare mensen hoor die zuiderlingen hihihi.

Ik ben redelijk lief geweest voor San, hij heeft er nogal wat moeite mee dat hij Carolijn zo weinig ziet en dat ze dan in het weekend veel naar mij kijkt. Gister was ze veel wakker en dan gaat het wel zo aan het einde van de dag, maar de zaterdag kijkt ze hem bijna niet aan, bij jullie ook?

Gister op bezoek bij mij moeder en toen was mijn tante daar ook, zij zat naast mijn moeder en wilde Carolijn even op schoot zodat mijn moeder Carolijn goed kon zien. No9u mevrouw zatnog niet of haar lipje ging trillen...Dit was wel de eerste of 2de keer hoor dat ze dan niet bij iemand wil zitten. Volgens mij is het de leeftijd José.

Veder was de verjaardag van mijn oma klein maar gezellig. Met mijn moeder gaat het niet zo heel erg goed. Ze is vrijdag geopereerd aan het abces en dat doet ongelofelijk veel pijn. Ze heeft nog steeds hoge koorts en dat is natuurlijk niet goed. Vanmorgen zijn de artsen weer geweest bij haar en zegaan overleggen hoe en wat. Missschien dat de drain uit haar buik moet ivm infectiegevaar ...geen idee, afwachten maar weer dus...Maar ik vind het wel erg en eng allemaal hoor, bah!

Mijn dag is als volgt: na de voeding van een uurtje of half 12 ga ik met Carolijn naar een vriendinnetje, die heeft een kindje van maart '07. Daarna naar huis voor de volgende voeding en dan naar mijn moeder, vervolgens weer naar huis want dan moe Carolijn weer slapen denk ik.

Gisteren wasze ook veel wakker en kon ze na de voeding van 18uur niet in slaap komen. Elke keer jengelen enzo...denk een sprongetje want het is niet typisch Carolijn.

Bo, die concerten hebben wij hier ook, lachen hè? wij zitten dan echt zo van naaaaaaaa, wat doet ze toch allemaal hahaha.

laterrrrrrr xxx

Geplaatst

daar ben ik weer even, lekker druk hier hahaha. mare...ik ga nu even heerlijk zonnebanken en ik weet niet of ik dan nog terugkom hier, zo niet een fijne ochtend middsg meisjes en tot later.

knuf sab xx

Geplaatst

ha die sabbel.....hahahaahahah.....dus carolijn heeft dat ook...nu even geen vreemden aan mijn lijf....hahahha....maar met jheroen heeft ze dat niet...maar goed die is de hele dag thuis en die ziet ze net zo veel al mij...als ik ga werken dan is jheroen er en als hij gaat werken dan ben ik er....wel sneu voor san...maar ja wie is toch die meneer die op zaterdag het vlees komt snijden...hahahahaahahah

Hé meid geniet lekker van de zonnebank.....heerlijk!

Ik zit nu lekker aan de koffie....ook lekker hoor!

Geplaatst

En oh ja wat vervelend van je moeder dat het nu niet beter gaat na de operatie!

Ik hoop dat ze na overleg haar dan wel kunnen gaan helpen....ze is nu alweer zo`n tijd bezig....hoe oud is je moeder sab?

Geplaatst

Nou je ligt nu vast onder de bruinbank.....ik ga even de hond uitlaten.......doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden