Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

he sab...je bent er ook!

Heb je gezien...jheroen heeft wat veranderd op de homepagina...nu kan je meteen zien of er nieuwe berichten zijn...onder welkom terug sab!

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

Nou laura is nu ook weg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ga er ook vandoor...spreek jullie morgen weer!

:love10:

Geplaatst

Ik heb jullie net gemist meiden.

Lau; wat leuk dat je er bent! Gezellig hoor!

Hoe is het met Iris?

Jos; heb je lekker gewerkt?

Sab; alles goed daar?

Meiden, spreek jullie morgen!

Dikke kus!:duckie:

(slaat eigenlijk nergens op dat eendje maar ik vond hem zo lief!)

Geplaatst

Ja sorry, Thomas was opeens ernstig overstuur, dus lekker even bij mama getutteld. Nu ligt ie al even te slapen weer, maar Robbert had de laptop nodig voor zakelijke activiteiten.

ik ga nu kolven en daarna naar bed. Ben ontzettend moe; denk dat dat komt doordat ik de laatste paar dagen veel met mijn vader bezig ben. Daarnaast is er gezeur in de zaak, waar ik ook mee te maken krijg, indirect dan.

Morgen hele dag spreekuur, daarna eten bij schoonouders, waar de kindjes zijn. Kom wel even kijken hier weer, maar weet niet hoe laat.

Ben overigens net nog even wezen loeren op ivf-site. Silvia had maar 2 eicellen......echt kl#te dus voor haar. Hopelijk komt er een topemmie uit.

Welterusten meiden!

Geplaatst

good meuning ladies!

Lau gezellig dat je er bent! Gaat het een beejtjemet jullie?

Beau: ik heb je net gemist , ik was er ook maar heel even haha. San is vanavond niet thuis en ik wilde weer, ja weer even gezellig doen met hem haha

Jose: ook je wieg weg, erg he?

Ik las net op die site, ahum, dat Erik ook zomaar een topic van Trui heeft verwijderd,zie topic van Dema: huh?

Ik geloof dat het nu wel tijd is voor mijn berichtje daar, grrrrr, wat een rare vent joh, die Erik, dat doe je toch niet??????????

Geplaatst

netjes geschreven hoor!

ja en hij blijft het doen hè.........hij is de boss.......nou hier worden er geen berichten verwijderd hoor.....is toch te gek voor woorden!

anne-meya is aan het huilen steeds......ik word gek!

Geplaatst

als er nou vloeken en zo en lelijke dingen instn, alla, dan zeg ik hup weg ermee. maar verkeerd geplaatst?? kom nou zeg!!

Ben benieuwd of ie dit topic van Dema ook eraf gaat gooien hahaah

Geplaatst

Dank je wel Sab!

En waar staat het plusje dan achter mijn naam?

Kijk jij bent al peuter; hier loop ik achter op jou; ik ben nog maar een baby hahahaah

Geplaatst

netjes hoor bo.....hij moet nu toch gaan nadenken...kan toch niet anders...zo ga je toch niet met mensen om!

Geplaatst

Jos; hoe kan ik er voor zorgen dat ik geen mail meer thuis krijg over de berichten die er geschreven worden?

Ik krijg nu elke keer een mailtje; hartstikke leuk natuurlijk maar mijn inbox zit binnen no-time vol.

Ik dacht dat ik het uitgeschakeld had maar blijkbaar niet.

Geplaatst

ja bo ik heb hem maar ik moet even wat meiden mailen zie ik.......volgens mij kan ik beter de link in mijn profiel gaan zetten op de andere site

Geplaatst

tssssssss Seetje heeft ook een plusje achter haar naam!!! Onder aan de pagina kun je dat zien, linksonderin....Waarom heb ik geen plusje?? Ik word gepest hier op de site!!!!:cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy::cheesy:

Geplaatst

krijg je die nu nog dan....jheroen zei dat ie het uitgezet had bij jou en sab!

anders moet je ff in het mailtje op de link abonnement opzeggen klikken.....hoen is er nu niet........maar probeer dit even.

Geplaatst

Jose, doe dat maar hahaha, iedereen is toch nieuwsgierig naar ons en of we hier praten over wat er gebeurd is natuurlijk hahaha.

Ik krigj ook nog steeds die mailtjes, wel handig als je niet geweest bent, maar als je online bent.... hahaha

Maar ik las dat er Hoentje er naar zou gaan kijken, klopt he?

Geplaatst

Hebben er dan al zoveel gereageerd Jos?

LEuk zeg!

En Sab; of ik ben gek of ik kijk niet goed maar ik zie geen plusje hoor!

Heb je gisteren lekker aan de borrel gezeten ofzo hahahahahahahah.

Geplaatst

Ik heb gedrukt op abonnement opzeggen maar dan kom ik weer in een soort keuzemenu waar ik eigenlijk niet zo veel van snap.

Als je het nog even aan Jheroen wil vragen graag.

Kijk nu is het niet erg, want ik ben thuis.

Maar als ik een dag niet thuis ben is volgens mij mijn inbox bezaaid met mail hahaha want in dit tempo schiet het lekker op met ons hahahaha.

(en sab; ben nog steeds op zoek naar het + je hahaha)

Geplaatst

ja dat vraag ik me ook af...ik zit overal een plusje te zoeken........???????????????????????????????

Geplaatst

Hé sab roos heeft gereageerd....had jij haar de link gestuurd....ze heeft geen e-mail adres achter gelaten.....en roos is niet blond...hahahahaha

Geplaatst

Er zijn 3 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (3 leden en 0 gasten)

‎Sab, ‎beau+, ‎Seetje+

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden