Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

en vergeet ann niet en nanda.....ja zo zij het her toch wel veel...hahahaha...wie weet komen ze ook wel buurten over een tijdje...je weet maar nooit...zeker als erik zo blijft doen!

Bianca...dank je wel voor het compliment...ja jheroen vond het zielig voor mij maar ook voor de andere meiden...je vroeg trouwens wat er gebeurd was...erik heeft ons topic sab/josé gesloten op het moment toen wij gezellig zaten te kletsen...geeft niet is zijn goed recht...maar toen stuurde hij ook nog een een opmerking via de mail..terwijl hij dat aan het eind van de topic al gedaan had....ik voolde me voor schut gezet...en daar bovenop heeft hij ook nog eens al onze berichten van die dag verwijderd dus ook de serieuze berichten.....zo even in het kort!

Geplaatst

nee klopt ik gun het iedereen natuurlijk...maar dat bericht vorig jaar november vergeet ik nooit meer..schrikken

Schrijven jullie wel nog op de ander site...

Geplaatst

Je hebt het mooi opgeschreven José!

Duidelijker kan het niet.

Ann volg ik ook zeker, maar die is ook niet zo vaak meer op het forum.

Ik spreek haar vaker over de mail.

Als je het over een schatje hebt; dan is zij het wel!

Geplaatst

helemaal mee eens Sint, (mag dat? typt makkelijker hihi) en Bo. Sommigen zijn een beetje ego en zeker na die meeting, toen werd het ineens alleen een beetje hunnie hunnie hunnie terwijl er nog meer mensen zwanger proberen te worden enzo...

Geplaatst

nee hoor cynthia.....je hebt helemaal gelijk als je dat zegt......en ook dat van kata...ja ze zat in ons groepje....zielig hoor!

maar ik heb goede hoop dat ze nu zwanger word...moet gewoon!

Geplaatst

Dat heb ik ook Cynthia; ik zal dat nooit vergeten.

Ik heb er heel wat tranen om gelaten hoor!

En dank je wel voor je knuffel José; ik zie hem nu pas hihi.

Oh ja en Bardo ook inderdaad, judith 65 wat minder.

Geplaatst

waar staan de smilies hahahahah

Ik ga ook effe lunchen.....

straks komen de glaszetters voor ons raam..

Ik eet bij vrienden vandaag want manlief werkt weer vanavon..

Wat eet jij Jose?

Geplaatst

ja ik vond het ook vreselijk, ik liep precies een maand achter op Kata, en voelde me echt heel rot een lange tijd en heb wat afgejankt hoor.

Bianca:veel plz met de kleine en tot snel

Bo jij met je eten hahahaa

Geplaatst

Er zijn idd mensen die alleen over zichzelf schrijven.

Daar krijg ik weleens jeuk van.

Of die ik heel "zwaar" vind in hun uitlatingen.

Die vind ik soms een beetje dramatisch.

Kan ik niet zo goed tegen, maar dat is persoonlijk.

Jij ook eet smakelijk Sab; moet echt eten.

Ga zo naar het CB met een van de meiden.

Ze eet echt dramatisch!!! Heel erg slecht.

Ga haar even wegen en kijken of ze wel wat is aangekomen en wat ik tegen dat slechte drinken kan doen!

Wat fijn CYnthia dat de glazenzetters komen vandaag!

En je hoeft niet zelf te koken straks; scheelt ook weer!

Geplaatst

Boke, helemaal mee eens , sommige leggen alles op een weegschaal en voelen alles persoonlijk..soms is het gewoon zo..

Wat erg van je meisje zeg, hopelijk komt ze wel goed aan...geef je al bijvoeding?

Succes hoor!

Geplaatst

Was ik maar weer op gewicht snik snik snik...

Dat wil nog niet zo goed lukken......

Maar dat is ook voor een groot gedeelte mijn eigen schuld; ik hou nogal van het goede leven zeg maar!

Geplaatst

Ik heb het gelezen... Jammer dat het zo gelopen is. Een hele tijd geleden heb ik eens een reactie gegeven op een berichtje (op het forum van de ivf site) van iemand die medicijnen over had en er iemand heel blij mee wou maken... Ik wist dat er geen medicijnen aangeboden mochten worden, en zette dat netjes in dat berichtje. Meteen een reactie van Erik en die reactie was niet mild. Ik heb toen nog gedacht om met het forum te stoppen, maar heb me toen toch bedacht omdat ik er wel veel steun aan had.

Maar goed, nu kletsen we hier verder... Met een schone lei weer verder! Ik kom ook nog wel op het andere forum, maar ben de laatste tijd daar zowieso niet meer zo actief (ook omdat ik het druk heb met Marissa en van iedere moment met haar wil genieten.) Ik lees nu de berichten daar van de meiden die ik wel wil blijven volgen.

Groetjes Bianca (haha, ik wil nog steeds Petra schrijven)

Geplaatst

Jose...

Op gewicht na een weekend 3 x friet met mayo ben ik weer aan de lijn geslagen hahah..moet nog steeds 4 kilo!!!!!!!!!!!!!!

Geplaatst

Bedoel je met potjes?

Nee daar gaan we binnenkort mee beginnen.

Zijn te vroeg geboren en nog geen 5 maanden.

Dus daar willen we nog ff mee wachten.

Ze ziet er evengoed wel goed uit hoor (zegt de trotse moeder hahaha)

en is vrolijk e.d. maar ik maak me er soms wel zorgen om!

Geplaatst

O ja, wat eten we vandaag?

Wat eten jullie allemaal vanavond? Hier eten we nasi... Lekker makkelijk, snel klaar. Morgen wel weer aardappelen, vlees en groente.

Geplaatst

ik was 4 kilo Boke....maar eigenlijk moet ik er 10(oeps) dat komt van 4 jaar hormonen hahah

Bianca, lekker Nasi.............hhmmmmmmik eet bij vrienden die niet kunnen koken hahahahdaar eet ik altijd weinig

Geplaatst

4 kilo.....hahah...dat is cynthia...haha...hier nog 20...haha...5 x zoveel......hagha

he meiden ik moet brood naar jheroen gaan brengen.

ben er straks weer

Geplaatst

Ik kan me voorstellen dat er meiden zijn die er van balen dat ze nog niet weer op hun gewicht zitten van voor de zwangerschap...

Bij mij is het een ander verhaal. Na de bevalling woog ik minder dan voor de zwangerschap. Ik woog voor de zwangerschap (toen we met de ICSI bezig waren): 92 kilo (pfff, wel wat zwaar, was enorm gegroeid door de hormonen.) Na de bevalling (vier dagen na de geboorte van Marissa) woog ik: 80 kilo. Ben niet gaan lijnen ofzo, wel mijn eetpatroon wat in de gaten gehouden, niet veel gesnoept etc en geprobeerd zo gezond mogelijk te eten. Weeg nu 67 kilo...

Maar goed, dubbel gevoel erbij hoor. Ben blij natuurlijk dat ik geen zwangerschapjeskilootjes hoefde af te vallen, maar die negen maanden spugen spugen spugen was echt geen pretje. Achteraf (maar dat is achteraf) was het gewoon beter geweest voor mijn lichaam dat ik sondevoeding had gekregen tijdens de zwangerschap. Maar dat is achteraf...

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden