Ga naar inhoud

De klets tantes

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Was je ff aan het bijlezen?!

Ben je om 6 uur opgestaan?

hahahaha het is hier niet bij te houden!

Ik ben er gisteravond mee begonnen maar kon het niet bijhouden! haha

• Reacties 758
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

meiden ik zit gewoon te janken achter mijn pc, vind het zo erg dat jullie nog zo jong zijn en dan al geen papa meer hebben. Ik kan dan alleen maar denk wat ik toch een geluk heb en dat ik daar van moet genieten.

Lau, ik weet zeker, want ik geloof daar ook in, dat hij met je meekijkt en trots op je is. Wij zijn ook trots op je hoe je je erdoorheen slaat. Ik hoor je nooit klagen en dat terwijl je het toch zo zwaar hebt (gehad) de laatste maanden. Wat je zegt, wat de gelukkigste tijd zou moeten zijn van je leven is bij jou zo donker gekleurd.

En wat betreft dat trouwen, gewoon pas doen als jij daar aan toe bent en als dat nooit is is dat nooit. En misschien zeuren Thoams en Iris de oren wel van je kop later. En wat is er dan mooier dan je eigen 2 lieve kindjes als bruidskindjes!

Gatsie, ik ben echt een huilebalk geworden sinds mijn zwangerschap, t blijft maar stromen hier, bah!

Iets anders dan?Joseeeeeeeeeee: wanneer zijn jullie getrouwd, wij zijn namelijk ook in oktober getrouwd, het moet echt niet gekker worden hahahaa

Geplaatst

halklo meiden......ik was ook even aan het bijlezen...wel fijn dat dat kan!

ik heb meteen maar een start gemaakt in de maart april topic!

haha die beau....nee het is niet bij te houden.....maar word strsaks wel weer beter als de rust is wedergekeerd...hahahahah

Dema schreef trouwens in de mail dat ze dacht dat ik gebanned was omdat mijn link in mijn onderschrift staat..m,aar die staat er niet.....of zie ik die over het hoofd.........ik heb hem wel in de website link gezet...maar die zie je alleen als je in mijn profiel kijk!

Geplaatst

hahaha, gekke Bo, ja ik dacht dat het wel meeviel, maar toen ik gepost had zag ik ineens nog 3 pagina's die ik dus niet kende hahaha, vandaarrrr.

Jeetje joh, wat een korte nacht hebben jullie gehad, pfff zwaar hoor.!

Carolijn slaapt weer lekker haha. Jaja die creche die weet wat he? Ze is gewoon uitgeput ervan ook al slaapt ze daar wel. Drinken doet ze weer goed, alles op elke x, dus 200cc. Alleen wel heel onrustig, ze slat en schopt tijdens het drinken haha. Hoe is het met jouw klein beetje harige scheetjes?

Oh ja over je haar he?

Klopt het dat op die ene buikfoto die je toen geplaatst had, je heeeeeel lang haar hebt? kan ik een beetje een beeld vormen hahaah

evens pieken op AM haar site

Geplaatst

ah lieve sab...niet huilen hoor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

knuffel!!!!!!!!!!!!

wij zijn 28 oktober getrouwd...en het moet inderdaad niet gekker worden,,,jeetje al in de zelfde maand!

Geplaatst

Nou Sab, heel herkenbaar.

Ik ben ook veel meer senti-menti dan voorheen hoor!

Het gaat nergens meer over.

Joos; ik zie net het adres onder de stukjes die je schreef op de oude site.

Ik heb er echt nog zo'n vervelend gevoel over!!!!

Zelfs hubbie vond het vervelend voor ons!

En nu merk je pas hoeveel er eigenlijk met ons meelezen hè aan de reacties te zien op onze oude topic.

Vind ik wel grappig!

Ben je al vaak gemaild Joos?

Geplaatst

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, wij ook!!!! hahahahahah, dit is echt erg hoor!!!!!!!!!!!!

welk jaar??????????

Geplaatst

dat meen je niet...is het echt waar????????????????????????????...ie ik word er bang van...hahahahahahahaha.....in 2005 zijn wij in het huwelijksbootje gestapt!...en ga me niet vertellen jullie ook???????????????

Geplaatst

Mijn klein beetje harige scheetjes hahahah klinkt goed!

Daar gaat het goed mee hoor!

Gisteren bij CB geweest en was prima.

Lekker dat Carolijn zo goed drinkt nu weer.

Onrustig zijn ze hier ook!

Ik heb niet zulk lang haar.

Weet je wat ik doe?

Ik mail straks wel ff een foto van mij en mijn schatjes naar jullie toe.

Dan kunnen jullie me ff zien; snap wel dat jullie ook een beeld van mij willen hebben, dat heb ik tenslotte ook van jullie.

Hoe hebben jullie geslapen?

Meiden, jullie hebben wel overeenkomsten hoor!

Leuk!

En wie is onze gast? Dat zag ik ook al Sab!

Geplaatst

stelletje huilebalken dus hier hihi.

Bo,ik zie helemaal niets verschijnen bij jose har onderschrift, alleen bevallen van A-M....

En wat een mooie foto's zeg jose, heb je die ook allemaal in een boek geplakt of....

even koffie halen hihi

Geplaatst

Zijn jullie op dezelfde dag getrouwd?!!!!?!?!?!??!

Dit menen jullie niet?

Volgens mij zijn jullie stiekem zussen of halfzussen of bloedverwanten of weet ik wat hahahaha.

Dit kan geen toeval meer zijn meiden!

Geplaatst

nee dat denk ik ook...we moeten elkaar gauw zien...haha......ik denk dat corine onze gast is.....koimt uit belgie

Geplaatst

nee als oik zelf ga kijken zie ik ook niets in mijn onderschrift............bea ga nog eens goed kijken....haha

leuk hoor een foto........

Geplaatst

Joos er staat ECHT niets in je onderschrift; steek in mijn hand voor in het vuur!!!!

Wat ik wel bijzonder vind is dat jouw berichtje waarin je afscheid neemt met jouw mail erin nog wel in het topic staat en Sab haar berichtje is weggehaald?

Schiet mij maar lek; ik snap er niets meer van!

Geplaatst

nee wij in het jaar 2000, maar wel 5 jaar ertussen ook een mooi getal uitgekozen dus hahaha. Ik kwam er later achter dat Eros Ramazotti jarig is op 28-10 en die vind ik zooooooooooooooooooo leuk/goed, wat een toeval allemaal zeg. Het wordt wel een beetje creepy nu he? hahaha.

Jaaaaaaaaaaaaaaa Booooo, dat is leuk!!! lief lief lief lief lief!! kan niet wachten hihih.

Had ik al gezegd van AM wat een mooie foto's? hmm nou bij deze dan haha. Ik maak straks ook wel een paar foto's van Carolijn in haar slaap outfit haha. Ben bang dat ze daar niet uitkomt vandaag.

Wat zijn jullie plannen meiden??

Hey Corine!!! gezellig!!

Geplaatst

Zie nou wel dat het corine is....goed hè van mij!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

welkom meid!

Mijn plannen...ik heb de angelsound verkocht via marktplaats en die met ik zo naar jhet postkantoor brengen en avnavond weer werken!

Ja sab...leuk foto`s.....en nee ik heb ze nog niet ingeplakt...hahahahaha...dan ben ik nog wel even bezig..maar heb wel al de meeste uitgeprint.......maar er komen er dagelijks weer een paar bij...dus straks in de vakantie ga ik plakkken!

Geplaatst

hier ook rustig, straks als C een beetj wakker blijft en als het droog is wil ik even naar buiten, een boodschapje doen. Moet nog wat te eten regelen voor vanavond, ik ga maar even spieken bij jullie recepten haha.Want de receptensite van de ivf meiden is ook niet echt meer up to date hahaha. BOOO!!!! hihihi

Geplaatst

Hé wat goed dat je dat ding hebt verkocht via marktplaats!

Dus jij neemt ook zoveel foto's Joos?

Erg hè; wij hier ook hoor!

De hele pc staat vol met foto's van de meiden hahaa.

Ik heb hun fotoboeken van de 1e 3 maanden klaar.

Ik ben heel slecht in het bijhouden ervan!

Maar nu moet ik wel!

Mijn moeder heeft het ook supergoed bijgehouden van mij en dat vind ik zo leuk!

Geplaatst

Hahaha die receptensite.

Dat is alweer lang terug!

Ik schrijf er nooit meer op; sterker nog ik zou niet eens meer weten wat de code enz. is.

Maar Joos heeft nog hele lekkere recepten!

Ik ga ff foto zoeken; ben zo terug!

Geplaatst

Ja het is voor de kleintjes later heel leuk...dus we moeten gewoon...hahahahahhaah

He ik heb ook op het maart/april topic geschreven hier om weer een start te maken...hebben jullie al gekeken?

Beau lekker niet koken vandaag...is ook wel eens lekker!

Geplaatst

a goed zeg, je kan het maar kwijt zijn he?

Ik heb nog helemaal niks ingeplakt...ook nog niet veel geprint haha, erg he? alles staat op de pc hier,sach komt nog wel..

eerst een album maken voor mijn vader/ouders. via hema of kruidvat, kennen jullie di boeken? zo ja welke hebben jullie en is ie mooi?

Ik heb een digitale besteld via t kruidvat maar hij viel een beetje tegen....

Corine hoi meisje, je hebt een goeie vakantie gehad las ik! Welkom terug!/COLOR]

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden