Ga naar inhoud

Voor de vroegtesters onder ons!

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
hoi allemaal,

Ik kan geen testen meer zien!! Vandaag te vroeg getest en dus negatief. Achteraf heel slecht gevoel en boos op mezelf. Ik kan geen testen meer zien omdat ik in mijn leven (voordat ik wist dat manlief zeer slecht zaad had) zooo veel testen gedaan en altijd negatief. Bij mijn vorige icsi heb ik een bloedtest gehad. Nu moet ik a.s dinsdag zelf testen. ik wil dit eigenlijk niet. De angst voor de test zit er goed in. ik kan bijna niet geloven dat ik ooit een plus zou zien verschijnen. denken jullie dat ik het ZH kan vragen om een bloedtest??

liefs marjan

Hoi Marjan, ik kan me dat ook wel voorstellen!!Je raakt gewoon uitgeput met die testen. T.a.v bloedproef. Gewoon vragen hoor. Dan krijg je vanzelf een antwoord. Je kan toch ook niet gaan testen? Of je plast in een potje, je gaat er vandoor en manlief test. Je gaat gewoon de kop er tegen in gooien, is ook wel eens lekker hoor. Joy1

• Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

16-11/ wd 10/ neg. ovulatietest

17-11/ wd 11/ neg. ovulatietest

18-11/ wd 12/ neg. ovulatietest

19-11/ wd 13/ neg. zwangerschapstest kruidvat

20-11/ wd 14/ neg. zwangerschapstest kruidvat en weer ongesteld klotezooi!

2e ICSI weer niet gelukt, zit er behoorlijk doorheen en ga nu gelukkig een week weg.

Ik heb ovulatietesten gebruikt omdat meerdere dames dit hadden gedaan in het begin.

Vroegtesters hopelijk hebben jullie wel binnenkort een positieve test!

Groetjes Nathalie

Geplaatst

Hey meisjes,

Ik breek weer even in, lees deze site omdat pieneke erop wees. Zelf zit ik nog in de wachtfase voor brussel gesprek in januari maar ik vind het heerlijk om hier de spanning te lezen. Zelf 2x ivf mislukt en nu laatste mogelijkheid we zullen zien, mijn eitjes zijn te oud dus of toch proberen of een eiceldonatie. We zullen zien.

Nathalie wat ongelooflijk bagger om te lezen, het is ook elke keer weer zo'n teleurstelling. Nu op naar een alcoholische kerst dan maar en hopelijk wordt het gewoon een vruchtbaar 2010!

Icsi je kan het altijd vragen maar volgens Pieneke de tester expert doen de kruidvat testen het top, 2 voor 5 euro (is ook niet al te veel) en die meten je hsg al vanaf een lage waarde. Laat manlief maar testen!

En kijk onze Pieneke is hartstikke zwanger en die heeft ook het nodige meegemaakt dus we proberen positief te blijven.

Groetjes,

Mineut

Geplaatst

hey meiden

ik heb net getest en er staat licht positief 2 de streepje

ik heb getest pieneke met die van het kruidvat 2 voor 5 euro

ik had gisteren ook al getest maar toen was het negatief en nu licht positief

dus over 2 dagen aar weer testen

ik zit nu op wachtdag 8 dus is nog vroeg maar toch

groetjes van colinda

alvast prettige kertdagen

ik hou jullie op de hoogte

Geplaatst

Hoi Colinda, dapper hoor en wauw!! Ik zit ook op wachtdag 8 en heb die testen in de kast liggen maar ik durf nog niet hoor... Wil wachten tot in ieder geval na de Kerst plan is nu de 28ste maar als ik jouw berichtje lees misschien de 27ste? heb jij bolletjes gebruikt of gebruik je die nog?

Caroline

Geplaatst

Colinda wat goed! Het is vroeg maar kan hoor :) ik teste zelf op dag 7 na tp positief, de dag ervoor was ie nog negatief..!

Caroline, ik hoop voor jou ook zo dat het positief is!!

Geplaatst

Dat was een verse :)

17 nov punctie gehad, 20 november terugplaatsing (vrijdag) en de vrijdag erop de eerste positieve test.. Nog wel heel licht, maar het was echt een 2e streep!

Geplaatst

hey colinda

klinkt erg goed hoor die positive test

wd 8 is wel erg vroeg maar hoop voor je dat ie positief blijf zet hem op en fijne feestdagen

ook voor de andere dames hoor

Geplaatst

Zooo..ik zie weer wat licht positieve berichtjes hier in dit topic...fijn Colinda..op naar een prachtige echt positieve test!

:heppie:

Gast estrhalita
Geplaatst

Hoi Colinda, nav van jou berichtje hier kreeg ik ook de kriebels. Dus vannacht de hele nacht mijn plas opgehouden en vanochtend dus de kruidvat test gedaan (2 voor 5 Euro). Om niet naast de test te hoeven te wachten ben ik mijn oudste zoontje uit bed gaan halen, schone luier, etc etc en na 5 min. kwam ik terug in de badkamer. En tot mijn verbazing een heel licht 2de streepje. Ik zit nu op wachtdag 9 dus ik moet eerlijk zeggen dat ik wel redelijk positief ben en denk dat ik dus echt zwanger ben. Zondag doe ik nog een test om te kijken of het streepje duidelijker is geworden, maar het kan bijna niet anders, want ik ben al 2 dagen misselijk. O ik ben zo gelukkig Wat een leuke kerst (buiten een enorme familie ruzie gisterenavond met mijn nichtjes) Super gewoon.

Caroline nu jij nog ik ga duimen voor je meid.

Geplaatst

Nou dames, nu ik het bevestigd heb gekregen van mijn clearblue digitale test, durf ik het wel op te schrijven....

wd 5 test (kruidvat 2 voor 5 euri) om te kijken of pregnyl eruit is, en idd negatief

wd 6 test kv, heeeeeeel licht streepje, zou ook schaduw kunnen zijn

wd 7 test kv, ietsjes maar dan ook heeeeeel licht streepje,maar wel een streepje

wd 9 test kv, duidelijke streep maar nog echt heel licht, voor de fun ook een cb digital ertegenaan en die geeft niet zwanger, balen maar tis nog vroeg

wd 10 test kv, nog steeds licht streepje

wd 11 test kv licht streepje, wel weer iets donkerder en nog een CB gedaan en die zegt gewoon ZWANGER!

En toch kan ik het maar niet geloven....

Overigens vond ik het fijn om zo vaak te testen, dan heb je iig iets van duidelijkheid, al is het twijfelachtig natuurlijk.

Ieder zijn manier toch!

fijne kerst iedereen!

Gast estrhalita
Geplaatst

Hier een foto van mijn testen. Kunnen jullie de streepjes zien??Foto-GGUAGTQQ.jpg

Geplaatst

Ja super gefeliciteerd dit had ik ook en elke dag werd het streepje wat duidelijker en ik ben nu al 17 weken onderweg.

Geniet ervan prachtig kerstcadeau!

Geplaatst

Ja, Esthralita, ik kan het duidelijk zien! Zo begon het bij mij ook... en elke dag werd de kleur donkerder...

Spannend!

Caroline, ik ga snel even jouw topic lezen... kop op, meid!

Groetjes, Nine

Geplaatst

Sabke gefeliciteerd!

Estra, die is duidelijk hoor! Van harte!

Caroline, verdorrie. Wat een teleurstelling weer en dat ook nog eens zo met de kerst. Ik duim keihard voor 3 keer is scheepsrecht voor je hoor, het kan. Kijk naar Nine en mij! Hele dikke knuffel voor jou!!

Geplaatst

He Es, toch nog even reageren op je testen: heel duidelijk te zien hoor! Wat leuk, je hoeft echt niet te twijfelen want een duidelijk verschil met mijn test vanmorgen!

Zijn er morgen wel Kruidvatwinkels open? Ik hoop het voor je! Anders heb je vast geen rust haha...

Caroline

Gast estrhalita
Geplaatst

Ja vind je ze duidelijk. Als ik ze hier zo op tafel heb liggen dan loop ik langs en van een afstand zie je niks, als je dichtbij bent dan zie je pas was, maar het feit dat iedereen ze ziet en zelf mijn man zegt dat die van vandaag duidelijker is dan die van gisteren. Bij ons in Rotterdam is het morgen koopzondag. Gelukkig wel zeg. Ik ga bij het kruidvat die 2 van 5 euro kopen en nog een clearblue digitaal voor de gein. Die wil ik pas dinsdag doen. En pas maandag weer testen, als ik het morgen kan om het niet te doen. Het ene moment voel ik me zwanger (misselijk, bandenpijn) en het andere moment denk ik dat ik ongesteld word. Raar he dit zou mijn 3de zwangerschap wezen en nog weet ik niet hoe het voelt.

Toen ik zwanger was van jens was ik er van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Voelde me precies zo namelijk. Dus zo zie je maar.

Gaat het al iets beter met je? Ik had zo gehoopt dat we samen tegelijk op zouden gaan. Vooral ook omdat we mekaar ontmoet hebben.

Geplaatst

Ja, ik had het ook gehoopt, uiteraard, maar ik gun het je van harte hoor!

Nog steeds niet gehuild, met de Kerst moest ik me natuurlijk inhouden omdat mijn ouders van niks weten en eenmaal thuis kwamen de tranen nog steeds niet... zal wel op een onbewaakt moment komen, bij een film ofzo...

Ik ga ervan uit dat je morgen wel weer even verslag doet, veel plezier alvast! geloof het nou maar gewoon!

Fijne avond nog,

Caroline

Gast estrhalita
Geplaatst

Denk niet dat ik morgen ga testen hoor. Ga het proberen om het niet te doen. Wil het met ochtendurine doen en ja als de winkels pas om 12 uur open gaan ben ik al lang 20x naar de wc geweest haha.

Is soms wel moeilijk hoor, want ik heb tenslotte al 2 kids en jij nog niks. Soms oneerlijk verdeeld toch.

Misschien komen die tranen nog, maar misschien ook niet. Ben je gewoon heel sterk voor jezelf. Maar de volgende keer gewoon 2 teruglaten plaatsen hoor. ik had dat ook al besproken in het EMC. Ze vonden het bij mij geen probleem.

Ik ga mijn bedje in, de hele nacht in de weer geweest met die 2 knullen van mij.

Geplaatst

Uhm... nog niks? Noem mijn dochter van bijna 6 maar niks!! Je hebt even gemist wat er links onder mijn naam staat geloof ik... ik heb een geweldige, prachtige, lieve dochter!!! Gelukkig maar, maar een zusje of broertje zou zooo welkom zijn...

Caroline

Gast estrhalita
Geplaatst

1000x sorry zeg. Jeetje daar heb ik helemaal over heen gelezen. Ik kijk altijd naar de handtekening en niet wat links onder de naam staat. En natuurlijk is een brusje welkom dat heb ik hier ook. Is zij op de natuurlijke manier of ook via ICSI/IVF?

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden