Ga naar inhoud

Cryo in AZM?


Nise

Aanbevolen Berichten

hallo lieverds,

 

 

 

na een nacht kramperen gaat het momenteel wel weer...

 

ik heb me vanacht wat afgejankt leek wel een ein kind:waiting:

 

maar al met al toch nog in slaap gevallen vanacht om 3:45 keek ik als laatste op me wekker...

 

ik heb het azm gebeld, en die zeiden mij dat ik 3x2 paracetamol mag nemen tegen de pijn (ik ben echt tegen medicijnen)

 

mocht de pijn ongdragelijk worden moet ik meteen bellen.

 

ook over die ''gynocoloog'' heb ik het nog gehad... ze gaf me helaas geen naam door..

 

maar ze zei dat de 3 echo's van voor de tp tijdends de tp en na de tp een luxe is??

 

en dat ze het niet raar vondt dat ik me er zorgen over maakte..

 

toch heb ik er nog geen goed gevoel over, maja wie ben ik ?

 

ik ben toch maar een NUMMERTJE zoals iedereen hier in nederland!!!

 

nu maar eens wachten tot 30 november!!

 

maar voor ons best goed nieuws vandaag....!....

 

bij de 2e icsi was wacht dag 5 de verkeerde dag dat het dus verkeerd ging!

 

we zitten al bijna op wachtdag 6!!!

 

met elk uur/dagje zijn wij blij dat ze alle 2? nog in me buikje zitten!

 

ik wens iedereen heel veel succes!

 

ik hoop ook dat iedereen eindelijk eens een positieve test in hun handen zal krijgen!!!!!

 

 

 

liefs,Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben sinds vorige week donderdag bezig met de progynova.

 

volgende week heb ik een echo en een beleidbespreking in het AZM

 

 

 

na de laatste punctie zat ik tegen zware overstimulatie aan en was het verstandig om geen embryo's terug te plaatsen

 

we hebben nu zes eskimootjes

 

 

 

zoals ik het verhaal van Angel heb gelezen hoop ik dat ik die "gyn" niet krijg bij de tp maar of dr Nellisen of dr de Graaf

 

 

 

omdat we nog nooit een cryo behandeling hebben gehad vind ik het behoorlijk spannend worden

 

 

 

liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

@nirak

 

 

 

wij hebben ook elke keer dr Nellisen of dr de Graaf gehad...

 

maar die ene keer een man.

 

ik weet zijn naam helaas niet..

 

maar ik moet zeggen een cryo behandeling is minder moeilijk dan een icsi behandeling die je van voor af aan moet doen...

 

althands vindt ik!

 

wij zitten nog op het wachtbankje...

 

voor d e rest ben ik wel altijd tevreden geweest over het AZM!

 

en nog...

 

ik wens je heel veel succes!!

 

en dat je wens uit mag komen meis !

 

 

 

liefs, angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo allemaal,

 

 

 

Ik ben een hele tijd uit beeld geweest, maar ben er nog wel :)

 

Ik heb op 8 december twee cryo's teruggeplaatst gekregen en zit momenteel dus in de wachtweken. Vind het echt super spannend en merk tot nu toe eigenlijk nog helemaal niks aan mijn lichaam. Bij de verse ICSI poging had ik wel van het begin af aan al gevoelige borsten.... nu helemaal niet. Ik weet niet of dit een voorteken kan zijn. Misschien ligt het ook wel aan de andere hormonen....

 

 

 

Ik vind drie weken achten echt killing!! Heb nu al bedacht dat ik op 24 dec. wel al zelf wil testen, maar tja.... het blijft uiteindelijk natuurlijk toch afwachten.

 

 

 

Alle andere dames wens ik allemaal heel veel succes!!!!

 

 

 

Liefs,

 

Nise

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik mag ook pas na drie weken testen, zit nu op de helft

 

tegen mij werd gezegd dat dit standaard is bij een cryo omdat die wat langer nodig hebben dan verse emmies...

 

denk niet dat ik me in kan houden tot de 24e...dit is echt te spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tegen mij werd ook verteld dat het bij cryo's langer kan duren voordat je duidelijkheid hebt of de embryootjes zich goed hebben ingenesteld. Het verbaasd me wel waarom ze dit in het AZM zo hanteren en in andere ziekenhuizen een kortere termijn aangeven. Wel is het zo dat ze in het AZM een urinetest doen, en geen bloedtest. Misschien heeft dit ermee te maken....

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hoi Nise,

 

 

 

Hoe is het met je? Hoe is de laatste cryo terugplaatsing gegaan? Ik zag dat je op 24 december mocht testen?

 

 

 

Ik heb in februari ook een cryo terugplaatsing (als ze goed ontdooien!), helaas is mijn zwangerschap ook bij 11,5 week geeindigd, met 13 weken had ik de miskraam.

 

 

 

Ik hoop dat het bij jou goed is gegaan!

 

 

 

Groetjes,

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden