Jump to content

Welke buggy

Medusa

Recommended Posts

Ik ben opzoek naar een buggy, ik heb al op marktplaats een mutsy spider gekocht, en het is een heel stevig wagentje maar voor intensief gebruik is ie niet fijn, en ook niet voor mn rug.

Dus ja welke nu, iemand een suggestie?? ik wil niet nog een x geld uitgeven aan een wagentje dat ie niet prettig is.

Renata

hallo

ik heb toendertijd voor onze tim de buggy van koelstra gekocht wat en ongelovelijk kl@#*& ding is dat zeg

dus in ieder geval deze niet kopen!!!

succes verder

steph

ik heb een maclaren.

Vind het een fijne buggy.

Hij is licht, makkelijk in te klappen, en je kunt hem in verschillende standen zetten.

Ik heb al heel snel de kinderwagen weggedaan en deze gebruikt, omdat Len evengoed achterover kon liggen en toch kon slapen als we bijvoorbeeld lang weg waren.

Het stof, de zitting zeg maar, kun je makkelijk eraf halen en wassen.

Goede vraag Renaat!

Ik ben ook al tijden naar een goede buggy opzoek.

Mijn ouders hebben er inmiddels drie, en de ene vind ik nog beroerder dan de andere.

Wij zijn alletwee redelijk lang en we passen er gewoon niet normaal achter.

En in de meeste buggy glijdt Jamillah heel erg naar beneden en dat vind ik ook niks. We slepen dus elke keer de wagen maar mee.

Liefs Diana

Ben vanmorgen naar de baby dump geweest en heb me daar ook ff laten adviseren.

Ze opperde ook de koelstra aan en heb gezegd dat ik die niet wilde wegens meerdere negatieve reakties daarvan

Heb ook aangegeven dat ik rugproblemen heb dus moet ie makkelijk inteklappen zijn.

Ik twijfelde tussen titanium baby, quinny zapp en eigenmerk.

Van de quinny zapp heb ik op internet gelezen dat ie wel fijn is maar snel mankementjes heeft.

Vond hem ook voor die prijs wat rammelend rijden.

Ik heb uiteindelijk de titanuim baby snooze gekocht.

Ik ben ook maar een klein meisje ( 1.64 ) dus dat is voor mij ook geen probleem.

Nu maar hopen dat ie inderdaad handig is :icon_biggrin:

Thanx voor de reakties

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

• Create New...

Important Information

Terms of Use