ChrisH Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Hallo allemaal, Ik ben Christel en ik ben 31 jaar. In augustus 2007 ben ik getrouwd met Marc en na 1 1/2 jaar proberen zijn we naar de huisarts gegaan. Inmiddels is bij mij een cyste aan mijn eileider verwijderd en is duidelijk geworden dat ivf/icsi de enige optie voor ons is. Ik ben vooral benieuwd naar ervaringen van de andere gebruiksters van dit forum. Quote
marionh67 Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Hoi Christel, welkom hier, je kan hier genoeg lezen over de ervaringen van andere meiden. Weet je al wanneer je met de behandeling mag beginnen? Succes Quote
Josephine Geplaatst 4 November, 2009 Geplaatst 4 November, 2009 Hee Christel!! Welkom hier en je zult hier omvallen van de ervaringen! Ik wens jullie een goed proces toe met een positief resultaat. Succes! Groetjes, Safiye Quote
ChrisH Geplaatst 4 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2009 In januari mogen we beginnen met de eerste behandeling. Het komt nu steeds dichterbij. Ik probeer er niet de hele tijd aan te denken. Ik zie er ergens ook wel tegenop. Quote
Gast Sannie66 Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Hoi Christel, Welkom! En zeker kun je hier veel lezen over ieders ervaringen alsook je vragen kwijt. Zoals je zult merken: wachten is de grootste factor en wordt doorgangs als negatief ervaren. :hmh: Liefs, Sandra Quote
Krisje Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Hoi Christel, Welkom hier op het forum. Weet je al een beetje wanneer jullie zullen gaan beginnen aan de 1ste poging! Hier op het forum vind je genoeg persoonlijke belevenissen van andere die bezig zijn met wat voor behandeling dan ook! Groetjes, Kristel Quote
ChrisH Geplaatst 5 November, 2009 Topic Starter Geplaatst 5 November, 2009 Inderdaad wachten is het vervelendst. En dan hebben mijn man en ik alleen nog maar onderzoeken gehad. Het heeft bij mij ook al lang geduurd, omdat er eerst een cyste is geconstateerd. Voordat wij verder konden, moest deze eerst weg. Quote
Daruma Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Hoi Christel Welkom op dit forum! Ik ben zelf 28 jaar en ben hier ook nog niet zo lang. Wij starten ook binnenkort met onze eerste ivf behandeling. Voor ons is dit ook de enige manier om zwanger proberen te worden omdat ik endometriose heb. Ik moest eerst 3 maanden lucrin (om endometriose te remmen) en vond het wachten ook echt heel vervelend. Wij starten eind december met de ivf. Heb je al een idee wanneer je mag starten? Heel veel succes toegewenst! Groetjes Nouschka Quote
Nath82 Geplaatst 5 November, 2009 Geplaatst 5 November, 2009 Hai Christel! Welkom hier! Heel veel succes gewenst voor januari! Hopelijk begint 2010 voor jou met een positief bericht!! Liefs nath. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.