Ga naar inhoud

HCG op basis van ervaringen

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

We wachten morgen vol spanning af!

Kus, Martha.

• Reacties 363
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita
Geplaatst

Miki wat spannend ik hoop het zo voor je en dat deze ook lekker blijft zitten. Ik check morgen weer even.

Geplaatst
Precies. ;-)

Babeth, had jij deze ooit meegekregen van het babybites forum. Pien vond um briljant. Mijn man moest ook erg lachen: "om 8u deze waard, om 10u deze..." Hoezo obsesief? ;-)

724177283.jpg

hallo Mikki

haha, deze was niet via mij hoor haha.....ik zal hem bearen voor mijn man dat er altijd mensen zijn die erger zijn...:icon_bounce:

Meis, hou vol, tot morgen!!!

liefs

Babeth

Geplaatst

He Miki!

Wat een spanning! Maar volgens mij ben je zwanger... bij mij was de laatste pregnyl (1500) op een donderdag, op zaterdag was de tweede streep op KV superlicht, om de volgende dag (de 4e dag na de pregnyl) alweer iets donkerder te worden.

Dussssssss, meis, ik geloof er in.... maar ga jij nu maar even lekker ontspannen!

Veel liefs, Nine

Geplaatst

Meiden, dank voor alle meedenken en -leven.

Ik kan melden dat de strepen dikker worden vanochtend. Zowel KV als CB (+je).

Nu naar VU bloedtrekken, zoals de Belgen mooi zeggen. Straks foto op het forum, een belofte.

Of het goed is en blijft gaan, geen idee. Maar wij zijn blij met wat is en gaan veel visualiseren. Deze uk(ken) krijgt alle kans van ons!

Geplaatst

Hoi miki,

Spannend hoor !! Op naar het zkh.

En jah gewoon genieten van nu het moment !! en proberen je angst en onzekerheid opzij te zetten, anders kan je niet genieten. Probeer ik ook !!

Geplaatst

Dames bedankt voor de reacties. Ben ook blij met de wwarde, alleen schrok er wel van want verwachte niet dat ie zo hoog zou zijn !!! Nu de eerst echo maar afwachten !!! Hopend op 1 of 2 kloppend hartjes.

Over testen, ik test meestal 1 keer, soms 2 !! En dan verschijnt er meteen een duidelijke streep of kruis (ligt eraan wel ik gebruik, cb of proteqtor). Maar bewaar al mijn testen, heb nu 4 positieve testen in de la liggen, hahahahahaha !!!! met de datums erop staan.

Hopend dat dit de laatste zal zijn die er voorlopig bij is gekomen. Maar wel leuk zo die fotos met duidelijke uitleg !!

Geplaatst

Miki,

Ik heb net mijn luiken open en tot mijn geluk lees ik weer vooruitgang bij je! Vandaag een cruciale dag voor je, ik hoop zo dat je een fatsoenlijke waarde te horen krijgt. Ik hou je berichtjes vandaag in de gaten.

Liefs Pien

Gast Sannie66
Geplaatst

Miki, ik heb er vertrouwen in... vraag me niet waarom, maar dit wordt ´em!

Alles wat in het verleden is gebeurd naar de achtergrond dringen.. weet dat het moeilijk is, maar het hier en nu is belangrijk...

Geplaatst

Dank jullie wel!!! Ik geniet in ieder geval al van mijn mooie grote boobies. Nog nooit gehad! ;-)

Ja Pien, die CB nu ook. Maar nog altijd niet dikker dan toen ik HCG 12 had. Dus dat maakt me Bang. Maar KV nooit zo gebruikt en die wordt ook dikker en is echt duidelijk nu!

Klopt Sannie, alles vergeten. Ik heb het boek, de kracht van het NU dicht bij me. Soort bijbel, want het helpt me echt door de moeilijke momenten heen. En wat zou het mooi zijn als je gelijk krijgt!

w8

Geplaatst

Helaas, uitslag is: HCG 7. Kan een na effect zijn van de Pregnyl 1500, ook al is dat nu 5,5 dag geleden.

Dat de testen dikker worden, vinden ze raar. Ik moet in ieder geval woensdag de 12e weer komen om echt vast te stellen dat het de Pregnyl was. Vind ik op mijn beurt weer raar, want dan twijfelen zij daar dus toch ergens aan?

Enfin, klote.

Geplaatst

He miki, wat onwijs klote!! Toch raar inderdaad dat het zh je weer terug wil zien... Ze geven toch vaker pregnyl? Dan weten ze toch ook wanneer dat uit je lichaam is???kan het zijn dat er een late innesteling was en dat je dus noog weinig hcg in je bloed hebt? Ik blijf voor je duimen, meis. Wel balen dat je nu weer tot de 12e moet wachten tot je écht zekerheid hebt.

Sterkte meis!

Geplaatst
Helaas, uitslag is: HCG 7. Kan een na effect zijn van de Pregnyl 1500, ook al is dat nu 5,5 dag geleden.

Dat de testen dikker worden, vinden ze raar. Ik moet in ieder geval woensdag de 12e weer komen om echt vast te stellen dat het de Pregnyl was. Vind ik op mijn beurt weer raar, want dan twijfelen zij daar dus toch ergens aan?

Enfin, klote.

Ze nemen in zo'n geval het zekere voor het onzekere.

Maar ik ben er nu toch bang voor lieve Miki.

Het is zo verschrikkelijk klote, gemeen en vreselijk oneerlijk!!

Wat de pregnyl betreft; ik heb ergens op het net gelezen dat deze na toediening elke 23 uur halveert. De kans is dus aanwezig dat het nog wel in je bloed zit. Dat zou de HCG7 wel kunnen verklaren.

Ik had zulke goeie hoop. F*ckzooi!

Pfffff, waar doen we het allemaal voor.

Heeel veel sterkte meissie en pas goed op jezelf en op elkaar.

Laat nu eerst maar de boel de boel en ga wat leuks doen. Dat heb je wel verdiend.

4_4_109.gif

Geplaatst

Dank je Mart, lief.

Jij ook Fren. Bij jou was HCG16 en toen hoefde je niet nogmaals te komen voor een bloedtest in het VU toch? Ze zeggen overal dat bij dosis 1500 het na 5 dagen eruit moet zijn, ook het VU (op voorhand althans). Nu willen ze het zeker weten, terwijl ze toch zelfs zei: " typisch Pregnyl uitslagje".

Wellicht doen ze het alleen omdat mijn thuistesten iets donkerder leken. Maar misschien was dit toch alleen het verschil in concentratie urine (ook al heb ik wel op dezelfde momenten van de dag me dezelfde testen gewerkt).

Gezeik.

He miki, wat onwijs klote!! Toch raar inderdaad dat het zh je weer terug wil zien... Ze geven toch vaker pregnyl? Dan weten ze toch ook wanneer dat uit je lichaam is???kan het zijn dat er een late innesteling was en dat je dus noog weinig hcg in je bloed hebt? Ik blijf voor je duimen, meis. Wel balen dat je nu weer tot de 12e moet wachten tot je écht zekerheid hebt.

Sterkte meis!

Geplaatst

Hee miki,

Wat een K*T zooi !! Verschrikkelijk balen en vooral die onzekerheid. Ik duim voor je dat het toch anders mag zijn. Ik heb zelf geen pregnyl dit keer gebruikt dus zou het echt niet weten hoe lang het in je lijf blijft hangen.

Maar toch zwaar KL*TE !!!!

Geplaatst

Verdomme Mikki... ik val er stil van! Wat een rotstreek...wat moet je hier nu weer mee

Liefs Pien

Geplaatst
Dank je Mart, lief.

Jij ook Fren. Bij jou was HCG16 en toen hoefde je niet nogmaals te komen voor een bloedtest in het VU toch? Ze zeggen overal dat bij dosis 1500 het na 5 dagen eruit moet zijn, ook het VU (op voorhand althans). Nu willen ze het zeker weten, terwijl ze toch zelfs zei: " typisch Pregnyl uitslagje".

Wellicht doen ze het alleen omdat mijn thuistesten iets donkerder leken. Maar misschien was dit toch alleen het verschil in concentratie urine (ook al heb ik wel op dezelfde momenten van de dag me dezelfde testen gewerkt).

Gezeik.

Dat is wat het is Mik, gezeik! Bij mij zei het VU inderdaad dat er met HCG16 geen hoop was, ondanks positieve cb testen... Het moeilijkste is dat je nu nóg niks weet. Ik had overigens 2 dagen na de bloedtest een negatieve test... Als je niet tot woe in onzekerheid wilt blijven zitten zou ik inderdaad van de week nog een test doen.

Hou je taai meis...

Geplaatst

Okay dames, misschien zijn we zielig bezig en dom. Maar we geven het pas op als het echt over is.

Mijn borsten blijven groot en super pijnlijk, de afgelopen dagen lage rugpijn gehad die nu weg is, ik ben niet ongi (okay HCG kan dat vast tegenhouden), maar dat de streepjes dikker worden geeft toch een sprankje. Zelfs een predictor slaat nu vanmiddag na best wat gedronken te hebben positief uit. Dat is nog nooit bij me gebeurd.

En als ik dan onderstaande lees denk ik.... wonderen bestaan en strohalmen zijn er om vast te grijpen...

Zij had ook HCG ook 7, zelfs bij 1 week overtijd, en is 8 maanden erna bevallen: http://9maand.be/forum/reactions/74707

06/03/2008 @ 09:31

zoekie

online.php?id=56697 _images_forum_profile.gif _images_forum_pm.giflage hcg waarden-> zwanger of niet??

Hallo iedereen,

Ik zit met een probleempje..

Ik ben laatst ongesteld geworden op 29 januari 2008, nu voelde ik mij de laatste tijd zo anders.. moe misselijk veel witverlies..

Daarom had ik een afspraak met mijn gynaecoloog op 4 maart om te weten te komen of we een kindje verwachten of niet…

Natuurlijk kon ze dit nog niet zien -> het is nog veel te vroeg! Daarom heb ik diezelfde dag nog bloed laten trekken om zeker te zijn…-> bang afwachten tot s’avonds…

Om 21u30 kwam het verlossende telefoontje -> je hebt een eigenaardige hcg waarden namelijk 7, ze zei als je onder de 5 zit dat je dan niet zwanger bent maar het was te weinig om al te spreken van een zwangerschap, dus gemengde gevoelens, want nu weten we nog niks  ze zei dat ik volgende week opnieuw bloed moet laten trekken… opnieuw bang afwachten…

Wat denken jullie komt dit nog goed of zal het uitdraaien op niets??

Ik ben zo bang!!!

126512?1254981828

116200?1261081080

10/03/2008 @ 19:46

zoekie

Hoi meiden,

pas naar de dokter geweest...en hij zei: overduidelijk positief!!!

dus ik ben pregnant.gif!!smile.gif

mijn hcg waarden zijn op 7dagen tijd gestegen naar 353.

komt overeen met 4 a 5weken zwanger!

kan het nog niet zo goed geloven...maar het voelt in ieder geval fantastisch!!!

bedankt voor jullie steun!!hug.gif

xxxxx

_images_forum_link.gif

Geplaatst

Nou, als iemand anders dit ervaren heeft... blijkt in ieder geval dat het niet onmogelijk is. Zal bij haar late eisprong zijn geweest, dat kan bij mij uiteraard niet. Maar een late innesteling? Die 5 cellige?

Sja...

Geplaatst

Ik heb het ook wel eens vaker gelezen. Over een latere innesteling, ik zal eens gaan zoeken.

Misschien is idd die 5 delige iets langzamer dan de rest.

Sloompie!

Geplaatst

De gyn hield mi een slag om de arm. "Het kon nog 2 kanten op. Ze had

>>het over dat ik misschien minder ver zou zijn door een late innesteling,

Ik had een hele late innesteling, een week te laat, en hierdoor was mn HCG ook heel laag op onze test dag.

Als je late innesteling bij ivf googled kom je toch wel wat verhalen tegen.

Zie boven, dit heb ik er uitgepakt. Beide bij ivf.

Geplaatst

Ha Miki,

Wat kun je toch heerlijk googlen! Uitermate boeiend verhaal... laten we hopen dat jou dit wonderlijke verhaal treft.

Liefs Pien

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden