Ga naar inhoud

Fietsstoeltje.

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Ik zou hem een skipak aan doen ...ga ik voor anne-meya ook kopen voor op de fiets!

Kan ook de jas niet omhoog gaan en zo blijft zijn ruggetje ook lekker warm.

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

ahhhhhhhh, meiden wat een goeie tips van dat skipak! ik ga t meteen zoeken! ik had later al zo'n visioen van zo'n dekentje tussen het wiel en dan ik op de grond en ebbe ook en...brrrr.

dat was dus neit zon goed idee.....

hebben jullie trouwens ook dat je zo'n klein stukje tussen t zitje en je zadel hebt? ik heb gezien dat daar een soort ding voor bestaat dat maakt dat je zadel een stukje naar achteren gaat staan, lijkt me erg handig, maar ik ben niet zo van de knutsel aan mn fiets. ik moest laatst een nieuw zadel en heb toen maar zo'n hoesje gekocht... hoezo lui? maar ik kan wel een band plakken hoor! haha

lis

Geplaatst

ja lis hier ook maar weinig ruimte...dus een goede tip van jou......ik ga er eens naar kijken......ik hang bijna met mijn tieten op het stoeltje...hahahahaha...en als ik af wil stappen dan denk ik...ik moet niet nog 18 kilo eraf..ik moet er 30 kilo vanaf...hahahahahaah

Maar dat skipak dat deed mijn zus ook altijd...is echt heerlijk!

Geplaatst

Hai meiden,

Wat leuk weer dat fietsen.

Met Bart hebben we ook al vrij snel hele kleine eindjes gefietst toen hij goed kon zitten. We letten ook heel erg op hobbeltjes in de weg en helemaal in het begin deed ik de stoelverkleiner van de eetstoel erbij in. Zat ie mooi helemaal klem.

En inderdaad met kou deed ik hem zo'n skipak of een ander pak uit één stuk aan. lekker warm hoor. En bij tussentemperaturen had ie altijd een maillotje aan.

Wij zitten ook te denken aan een bakfiets. Meerdere vrienden van ons hebben er één. En allemaal hebben ze na gedegen voorbereiding gekozen voor een bakfiets met twee wielen. Dat schijnt niet alleen makkelijker te manouvreren te zijn, maar ook is het zo dat de wegen in Nederland vrijwel altijd een beetje bol lopen. Omdat je aan de rechterkant van de weg moet fietsen, fiets je met een driewielbakfiets dus altijd een beetje scheef. Dat schijnt net wat vermoeiender te zijn dan dat je met twee wilen gewoon je fiets recht kan houden. Grappig he, daar zou ik zelf nooit aan gedacht hebben, maar nu ik zelf zo'n fiets ga overwegen ga ik dat zeker meenemen. Oh ja, je kan vaak in een winkel ook uitgebreid proefrijden. In Utrecht is er een winkel waar je een bakfiets voor een tijdje kan huren en als je hem dan koopt dan trekken ze het huurbedrag weer van de prijs af.

Ik las net over de afstand tussen zadel en zitje. Dat was voor mij ook een probleem. Ik kon namelijk ook niet met mijn voeten bij de grond, dus een noodstop was levensgevaarlijk. Bij Halfords verkopen ze echter een gehoekte zadelpen (zie site: Halfords - STECO ZADELPEN PIN-UP) voor 13,49. Dat is goedkoper dan dat je een hele nieuwe moederfiets moet kopen. Voor mij scheelde het voldoende centimeters ommde benodigde extra ruimte te creëren.

Groetjes, Natasja

Geplaatst

Laura,

ik vind/lijkt me ook lastig fietsen met zijn 2-en...ik heb wel een type moederfiets gekocht maar wat moet je doen als je op de plaats van bestemming bent hahaha, eentje op je nek en de ander..

ben er nog niet uit dus!

CYN

Geplaatst

goh ja meiden, met twee is het echt moeilijk!!! ik zat laatst ook al te denken dat wij dan hadden moeten verhuizen... hoe kan je nou 2 van die grote wandelwagen bakken naar beneden tillen als eentje al loeizwaar is? ebbe is nu 9,3 kg en kan natuurlijk nog lang niet lopen...

he natasja! ja die bedoelde ik, ik ga m misschien ook wel kopen, zo'n zadelpen.

hoe is t meis, ga jij ns in je kraamcocon zitten! haha, nee hoor, lekker kletsen is ook fijn. hoe gaat t met t kleintje? en met jezelf?

lis

Geplaatst

Hé roos je moet ff kijken ....want ze hebben vaak aktie een mama fiets met meteen een fietszitje...en anders wel gewoon korting vragen of het zitje er gratis bij!

Geplaatst

idd Amanda van c &a.Die wat Len voor verjaardag had gekregen????hihihi

Lekker warm he. Luca heeft die nog niet aangehad,maar komt vast wel.

ze zijn super stoer echt gevoerde spijkerbroeken,als je er 2koopt dan krijg je korting.

groetjes

• 6 maanden later...
Geplaatst

iemand ervaring/tips over stoeltjes voor achterop de fiets?

Geplaatst

moet ik nog ergens op letten?

Voetensteuntjes? Hoge rug? Geen idee...

Ik vind het wel jammer hoor, vond het zo gezellig voorop.... :cry2:

Geplaatst

Wij hebben een bakfiets besteld!

Ben heel benieuwd.............

Amanda, lijkt me idd raar dat je kindje niet meer voorop zit!

Geplaatst

Beau, wat leuk een bakfiets!!!!! Zo'n babboe? foto als ie er is hé?

Manuela heeft er ook 1.

Geplaatst

leuk boke, laat effe weten hoe het gaat, ik heb er eentje voor en een achterop maar bij ons heb je wel veel heuvels dus of een bakfiets dat trekt(lees cynthia)...

Geplaatst

haha Cynt, misschien heb je ook een bakfiets met motortje..

Geplaatst

je hebt van bobike een met iets hogere rug erg fijn hoor. veotensteuntjes kun je helemaal op maat stellen

groetjes

Geplaatst

Angela, is dat de bobike maxi + ?

je hebt maxi en maxi+

ik ga ook de maxiplus halen denk ik.

Geplaatst

ik dacht van de week ga ook effe fietsstoeltjes halen,

1 voor en 1 achter en een buggydrager.

nou mooi niet dus,er zijn dus gewoon geen buggydragers voor een tweelingbuggy.

lekker hoor kunnen we nog niet op de fiets weg grrrrrrrrrrrrr

Geplaatst

dus dat bestaat niet brenda? Wat raar... ook niet bij een babyspeciaalzaak??

Stom hoor.

Angela, ik heb getwijfeld, tussen die wat jij hebt en deze wat ik nu heb haha. Vond die ook wel leuk. Maar ik heb een donkerblauw/grijze fiets, dus deze paste er beter bij.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Hoi allemaal, Wij zijn vier masterstudenten Klinische Psychologie aan Tilburg University en doen onderzoek naar hoe vrouwen hun zwangerschap beleven, zowel op psychosociaal als seksueel vlak. Zwangerschap wordt vaak neergezet als iets alleen maar moois, maar veel vrouwen ervaren ook onzekerheden, veranderingen in welzijn, relatie- of intimiteitsvragen. En juist daar is nog verrassend weinig onderzoek naar gedaan. Daarom zijn wij op zoek naar vrouwen (18+) die op dit moment zwanger zijn, zowel na een spontane zwangerschap als na IVF, IUI of ICSI, en die de Nederlandse taal goed beheersen. Het invullen van de vragenlijst duurt ongeveer 30–40 minuten en is volledig anoniem. Je kunt op elk moment stoppen of vragen overslaan. 💻 Meedoen kan via deze link: https://tilburgss.co1.qualtrics.com/jfe/form/SV_eXUeNCATdqLcOeW?Q_CHL=qr Met jullie deelname helpen jullie om meer kennis te verzamelen over hoe vrouwen hun zwangerschap écht ervaren – zodat professionals in de toekomst beter kunnen aansluiten bij wat er speelt. Heb je vragen? Dan mag je altijd mailen naar: Welzijntijdenszwangerschap@tilburguniversity.edu Alvast heel erg bedankt 🤍 Maaike  Namens de onderzoeksgroep Jij en je Zwangerschap Tilburg University   ---------------------------------------------------------------------------------------------------- Het onderzoek is goedgekeurd door de Ethics Review Board van Tilburg University (TSB_RP1810). Deelname is vrijwillig en volledig anoniem. Deelnemers vullen online vragenlijsten in (ongeveer 30–40 minuten) en kunnen op elk moment stoppen of vragen overslaan
    • Good morning ladies, does anybody here have some feedback and experience doing ICSI at LUMC? What are the questions and test that I should ask for in the first appointment? We have already done ICSI for multiple years (at AMC and C&C), now LUMC will be our last possible round, so I want to be as prepared as possible. Many thanks!
    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
  • Topics

• Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden